-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Καταρχας μιλαμε για εργοστασιακες καταστασεις. Αμα ειναι να βγαζεις/'μεταφερεις' τον κοφτη χαιρω πολυ...Επειτα -εγω τουλαχιστον- αναφερομαι σε μικρους, απο 1.4-1.6 λιτρα εως σχεδον 'μεσαιους' κυβισμους, στα 2 λιτρα.Επαναλαμβάνω: μιλάω για εργοστασιακό δίλιτρο. ΟΚ όχι 8000, 7800 ήταν ο κόφτης
Γενικά αυτό στο οποίο διαφωνώ είναι η παρουσίαση εκ μέρους σου σαν 'αποκάλυψης' των turbo της BMW με μεγαλόστομες διακηρύξεις δίκην διαφήμισης 'ΣΗΜΕΡΑ η πραγματική δύναμη συμπιέζεται' (εκτός και αν μιλάμε για το 2004...) ενώ στην πραγματικότητα κάνουν επιτέλους αυτό που άλλοι κατασκευαστές (πχ. η VW) έκαναν εδώ και χρόνια: turbo σύγχρονης τεχνολογίας (άμεσος ψεκασμός, μεταβλητός χρονισμός) με χαρακτηριστικά λειτουργίας παρόμοια με ατμοσφαιρικών. Respect στη BMW για τα οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα που βγάζει, και γω γουστάρω καμιά Μ3 για επόμενο αυτοκίνητο αλλά στο απυρόβλητο της (καλόπιστης πάντα) κριτικής δεν είναι, όπως δεν είναι και στην πρωτοπορεία της τεχνολογίας των turbo. Αντίστοιχη φάση με το i3, που μας το παρουσίασαν πολλοί εδώ μέσα σαν αποκάλυψη.
Αν πάλι κάποιοι θέλουν αυτό το θέμα να είναι μόνο για fanboyz, να το πουν, να αλλάξουμε τον τίτλο και να μην ενοχλούν διάφοροι ενοχλητικοί όπως εγώ ή ο VolvoZeus.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
116i και αργότερα του βάζεις και το προγραμματάκι της Schnitzer και είσαι στα 170 αλογάκια.200 άλογα ο Schnitzer....170 o Hartge.
Προφανώς η BMW ήταν από τους πρωτοπόρους αλλά έβγαλε ένα μοντέλο το 1973 και μετά σιώπησε για 35 χρόνια
Έβγαλε άλλο ένα: E23 745i (Turbo μοτερ 3.2 και 3.4 λίτρων, ), από το 1979 έως και το 1986.
-
nass συμφωνω 100% με τα λεγομενα σου για τις κωλοτουμπες της bmw και το τραγικο γενικα marketing Που εχει σαν εταιρεια...
αλλα ξεχνατε κατι βασικο.μπορει να εκραζε τους τουρμπο κινητηρες αλλα απο το 2005 εχει ξεκινησει (και το εχει ανακοινωσει και επισημα τοτε)
να εξελισει απο κοινου με psa group τον ΤΗΡ...
Aρα πρακτικα αυτο που εκανε ηταν μεγαλη μαγκια. αφησε το psa k vw να φανε τη χοντρη κρυολουσια των πρωτων ετων που εβλεπες καθε δευτερο στενο ενα golf gt & 207 gt να εχει μεινει απο μηχανικη βλαβη
και υστερα εχοντας παρει ολη τη τεχνογνωσια απο την συνεργασια αυτη εβγαλε τα δικα της μοτερ...οπου η μεν vw απλα το γυρισε κυριως στα τουρμπο (βαζοντας το συνδιασμο με κομπρεσορα στην ακρη)
η δε psa ακομα δεν εχουν βγαλει ακρη με τα τριμπουρδελα που πουλανε...(με εξαιρεση το μοτερ rc-mini που ειχε πολυ λιγοτερα θεματα αν και αυτο ηταν αστα να πανε)η bmw εχει πλεον τη πιο πληρη γκαμα turbo (μετα τη vw) χωρις να εχει χαλασει ουτε στο 1% το brand name της...
-
ωραία η χαζομάρα σου
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
nass συμφωνω 100% με τα λεγομενα σου για τις κωλοτουμπες της bmw και το τραγικο γενικα marketing Που εχει σαν εταιρεια...
αλλα ξεχνατε κατι βασικο.μπορει να εκραζε τους τουρμπο κινητηρες αλλα απο το 2005 εχει ξεκινησει (και το εχει ανακοινωσει και επισημα τοτε)
να εξελισει απο κοινου με psa group τον ΤΗΡ...
Aρα πρακτικα αυτο που εκανε ηταν μεγαλη μαγκια. αφησε το psa k vw να φανε τη χοντρη κρυολουσια των πρωτων ετων που εβλεπες καθε δευτερο στενο ενα golf gt & 207 gt να εχει μεινει απο μηχανικη βλαβη
και υστερα εχοντας παρει ολη τη τεχνογνωσια απο την συνεργασια αυτη εβγαλε τα δικα της μοτερ...οπου η μεν vw απλα το γυρισε κυριως στα τουρμπο (βαζοντας το συνδιασμο με κομπρεσορα στην ακρη)
η δε psa ακομα δεν εχουν βγαλει ακρη με τα τριμπουρδελα που πουλανε...(με εξαιρεση το μοτερ rc-mini που ειχε πολυ λιγοτερα θεματα αν και αυτο ηταν αστα να πανε)η bmw εχει πλεον τη πιο πληρη γκαμα turbo (μετα τη vw) χωρις να εχει χαλασει ουτε στο 1% το brand name της...
Μας κάνεις πλάκα έτσι?Οι ατμοσφαιρικοί της BMW μόνο αξιόπιστοι δεν είναι.
Π'ολλα προβλήματα.Και οι τετρακύλινδροι και οι εξακυλινροι.
Και τα προβλήματα αξιοπιστίας στα MINI& στα Peugeot δεν έχουν να κάνουν τόσο με την υπερτροφοδότηση.
Απο οτι φαινεται πάντως οι νεοι turbo τα πάνε μια χαρα σε αυτο το θέμα. -
Aρα πρακτικα αυτο που εκανε ηταν μεγαλη μαγκια. αφησε το psa k vw να φανε τη χοντρη κρυολουσια των πρωτων ετων που εβλεπες καθε δευτερο στενο ενα golf gt & 207 gt να εχει μεινει απο μηχανικη βλαβη
και υστερα εχοντας παρει ολη τη τεχνογνωσια απο την συνεργασια αυτη εβγαλε τα δικα της μοτερ...Ακόμα πιο μάγκες η Χόντα και η Φερράρι. Τους άφησαν και φάγανε τα μούτρα τους μέχρι να βρουν τι θα κάνουν, και τώρα ανακοινώνουν τα δικά τους τούρμπα ατσαλάκωτοι.
Υπερμάγκες βέβαια η Τουότα, η Μάζντα και η Λάντα που περιμένουν να μαζέψουν όλο το χαρτί στο τέλος. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Μονο που σχεδον καμμια υλοποιηση δεν μπορουσε να φτασει τοσο κοντα σε γραμμικοτητα, και ταυτοχρονα σε σημαντικα υψηλοτερη ιπποδυναμη. Ειδικα στα χαμηλα κ.εκΤραγικο ειναι που εσυ βλεπεις τα πραγματα κοντοφθαλμα και μονοπλευρα. Η Bmw διαφημιζε τοτε -και καλα εκανε- την καταπληκτικη γραμμικοτητα, αμεσοτητα που ειχαν οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες της, περα απο τα συνολικα εξαιρετικα χαρακτηριστικα λειτουργιας που ειχε. Αυτο τον συνδυασμο, οι Turbo κινητηρες της εποχης μεχρι και πριν σχεδον τα χρονια που λες, δεν μπορουσαν να τον καταφερουν. Τωρα πλεον, και ΜΟΝΟ συνδιαστικα με ολες τις προαναφερθεισες τεχνολογιες, μπορουν.
Αν αυτο εσυ αδυνατεις, ή δεν θες να καταλαβεις, ειναι δικο σου προβλημα...Κοιτα δεν, ξερω τι τουρμπατο εσυ κι ο νικος εχετε οδηγησει των 90's . Δεν περιγραφω αλλο...
Πολυβαλβιδοι, με μεταβλητο χρονισμο, ηλεκτρονικη διαχειρηση (οκ δεν πιστευα οτι θα το εγραφα αυτο ποτε ), μεταβλητους αυλους εισαγωγης, κτλ κτλ το ετος 1994...linkΟι κινητήρες; Δύο διαμάντια. Οι Σουηδοί αποδεικνύουν ότι
έχουν βρει τη χρυσή τομή στη χρησιμοποίηση του τούρμπο,
προσφέροντας με χωρητικότητα μόνο 2 λίτρων όσα θα μπορούσε
κανείς να περιμένει από 3λιτρους κινητήρες. Δυνατοί,
εύστροφοι, όχι θορυβώδεις, με σταθερή ροπή από χαμηλά, χωρίς
υστερίες στο πάτημα του γκαζιού, με δύναμη πολλή αλλά ομαλά
και σταθερά αυξανόμενη, δεν υπάρχει περίπτωση να μην
ικανοποιήσουν οποιονδήποτε και σίγουρα αποτελούν την ιδανική
λύση για αυτοκίνητα με αυτό το χαρακτήρα....1998 link 2
Tο φαινόμενο της υστέρησης πάντως είναι εξαιρετικά περιορισμένο ―σχεδόν ανύπαρκτο― και
στο 9-5 με τον υπερσυμπιεστή καυσαερίων. Aπλά στο σουηδικό μοντέλο ο κινητήρας δεν
ανεβάζει γρήγορα στροφές με 5η στο κιβώτιο, λόγω της υπερβολικά μακριάς κλιμάκωσης της
τελευταίας....1999 link 3
Oι τεχνολογικές καινοτομίες, λοιπόν
H σουηδική εταιρία, λοιπόν, τολμά να παρουσιάσει πρώτη έναν εξακύλινδρο σε σειρά σύνολο
τοποθετημένο όχι κατά το διαμήκη άξονα αλλά εγκάρσια, και μάλιστα σε ένα αυτοκίνητο της
μεγάλης κατηγορίας. Παράλληλα, για να επιτύχει υψηλές αποδόσεις, υιοθέτησε τη λύση των
δύο «παράλληλων» τούρμπο, που ύστερα από διάφορες πειραματικές εφαρμογές παρουσιάζεται
επίσης για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής. Oι δύο μικροί υπερσυμπιεστές προτιμήθηκαν
από ένα μεγάλο που θα εξασφάλιζε παραπλήσια απόδοση για δύο λόγους. O πρώτος έχει σχέση
με τη μείωση των εκπομπών ρύπων και ο δεύτερος με την απάλειψη του φαινομένου της
υστέρησης (το γνωστό τούρμπο-λαγκ), που με τα σημερινά δεδομένα επιβάλλεται να λάμπει διά
της... απουσίας του.
H απόδοση λοιπόν του «σοφιστικέ» εξακύλινδρου συνόλου της Bόλβο φθάνει τους 272 ίππους
στις μόλις 5.400 σ.α.λ., ενώ η ροπή του τα 38,7 kgm από τις 2.000 έως τις 5.000 σ.α.λ.
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η καμπύλη της ροπής είναι ουσιαστικά... ευθεία....1999 link 4
Kαι η (μικρή) καθυστέρηση στην απόκριση; Aυτή σχεδόν απουσιάζει,
κάτι που πρέπει να καταγραφεί στα υπέρ των τεχνικών του τμήματος quattro της ?ουντι, που
αύξησαν κατά 30 ίππους την ισχύ χωρίς να διαταράξουν την ομοιογένεια της έκδοσης των 150
ίππων....μιλαμε για καταστασεις εως 20 χρονια πισω ετσι!
ΥΓ: ....εγω ακομα θυμαμαι την 164 του νονου μου, το πρωτο τουρμπο που οδηγησα ποτε...και μετεπειτα ενα 9-3 Viggen
-
Ρε σεις, αυτό το δράμα των φανμπόις και των μετόχων δεν σκέφτεστε? Που νιώθουν υποχρεωμένοι μετά από κάθε κωλοτούμπα ή παπαριά του Μεσσία τους να βγαίνουν και να τον δικαιολογούν δημοσίως? Άνανδροι!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ρε σεις, αυτό το δράμα των φανμπόις και των μετόχων δεν σκέφτεστε? Που νιώθουν υποχρεωμένοι μετά από κάθε κωλοτούμπα ή παπαριά του Μεσσία τους να βγαίνουν και να τον δικαιολογούν δημοσίως? Άνανδροι!+1 εχει πλακα ομως.
-
Αν ήταν και touring...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ρε σεις, αυτό το δράμα των φανμπόις και των μετόχων δεν σκέφτεστε? Που νιώθουν υποχρεωμένοι μετά από κάθε κωλοτούμπα ή παπαριά του Μεσσία τους να βγαίνουν και να τον δικαιολογούν δημοσίως? Άνανδροι!Σίγουρα είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του γιατί πρέπει να μην είναι απόλυτες οι απόψεις κάποιου και να κρατάει μια πισινή. Το τμήμα marketing (μαζί με τους μεγαλόσχημους MBA/Dr. που έδωσαν τη γραμμή τότε) θα έπρεπε να το κουβαλά σαν αποτυχία το συγκεκριμένο μήνυμα.
-
Γιατί; Μια χαρά και τοτε μια χαρά και τώρα.
Sent from Corsair's brick
-
Άσχετο/σχετικό...τι ακριβώς είχε πει/γράψει η BMW στην Ευρώπη?
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Μονο που σχεδον καμμια υλοποιηση δεν μπορουσε να φτασει τοσο κοντα σε γραμμικοτητα, και ταυτοχρονα σε σημαντικα υψηλοτερη ιπποδυναμη. Ειδικα στα χαμηλα κ.εκ
Τραγικο ειναι που εσυ βλεπεις τα πραγματα κοντοφθαλμα και μονοπλευρα. Η Bmw διαφημιζε τοτε -και καλα εκανε- την καταπληκτικη γραμμικοτητα, αμεσοτητα που ειχαν οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες της, περα απο τα συνολικα εξαιρετικα χαρακτηριστικα λειτουργιας που ειχε. Αυτο τον συνδυασμο, οι Turbo κινητηρες της εποχης μεχρι και πριν σχεδον τα χρονια που λες, δεν μπορουσαν να τον καταφερουν. Τωρα πλεον, και ΜΟΝΟ συνδιαστικα με ολες τις προαναφερθεισες τεχνολογιες, μπορουν.
Αν αυτο εσυ αδυνατεις, ή δεν θες να καταλαβεις, ειναι δικο σου προβλημα...Κοιτα δεν, ξερω τι τουρμπατο εσυ κι ο νικος εχετε οδηγησει των 90's . Δεν περιγραφω αλλο...
Πολυβαλβιδοι, με μεταβλητο χρονισμο, ηλεκτρονικη διαχειρηση (οκ δεν πιστευα οτι θα το εγραφα αυτο ποτε ), μεταβλητους αυλους εισαγωγης, κτλ κτλ το ετος 1994...linkΟι κινητήρες; Δύο διαμάντια. Οι Σουηδοί αποδεικνύουν ότι
έχουν βρει τη χρυσή τομή στη χρησιμοποίηση του τούρμπο,
προσφέροντας με χωρητικότητα μόνο 2 λίτρων όσα θα μπορούσε
κανείς να περιμένει από 3λιτρους κινητήρες. Δυνατοί,
εύστροφοι, όχι θορυβώδεις, με σταθερή ροπή από χαμηλά, χωρίς
υστερίες στο πάτημα του γκαζιού, με δύναμη πολλή αλλά ομαλά
και σταθερά αυξανόμενη, δεν υπάρχει περίπτωση να μην
ικανοποιήσουν οποιονδήποτε και σίγουρα αποτελούν την ιδανική
λύση για αυτοκίνητα με αυτό το χαρακτήρα....1998 link 2
Tο φαινόμενο της υστέρησης πάντως είναι εξαιρετικά περιορισμένο ―σχεδόν ανύπαρκτο― και
στο 9-5 με τον υπερσυμπιεστή καυσαερίων. Aπλά στο σουηδικό μοντέλο ο κινητήρας δεν
ανεβάζει γρήγορα στροφές με 5η στο κιβώτιο, λόγω της υπερβολικά μακριάς κλιμάκωσης της
τελευταίας....1999 link 3
Oι τεχνολογικές καινοτομίες, λοιπόν
H σουηδική εταιρία, λοιπόν, τολμά να παρουσιάσει πρώτη έναν εξακύλινδρο σε σειρά σύνολο
τοποθετημένο όχι κατά το διαμήκη άξονα αλλά εγκάρσια, και μάλιστα σε ένα αυτοκίνητο της
μεγάλης κατηγορίας. Παράλληλα, για να επιτύχει υψηλές αποδόσεις, υιοθέτησε τη λύση των
δύο «παράλληλων» τούρμπο, που ύστερα από διάφορες πειραματικές εφαρμογές παρουσιάζεται
επίσης για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής. Oι δύο μικροί υπερσυμπιεστές προτιμήθηκαν
από ένα μεγάλο που θα εξασφάλιζε παραπλήσια απόδοση για δύο λόγους. O πρώτος έχει σχέση
με τη μείωση των εκπομπών ρύπων και ο δεύτερος με την απάλειψη του φαινομένου της
υστέρησης (το γνωστό τούρμπο-λαγκ), που με τα σημερινά δεδομένα επιβάλλεται να λάμπει διά
της... απουσίας του.
H απόδοση λοιπόν του «σοφιστικέ» εξακύλινδρου συνόλου της Bόλβο φθάνει τους 272 ίππους
στις μόλις 5.400 σ.α.λ., ενώ η ροπή του τα 38,7 kgm από τις 2.000 έως τις 5.000 σ.α.λ.
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η καμπύλη της ροπής είναι ουσιαστικά... ευθεία....1999 link 4
Kαι η (μικρή) καθυστέρηση στην απόκριση; Aυτή σχεδόν απουσιάζει,
κάτι που πρέπει να καταγραφεί στα υπέρ των τεχνικών του τμήματος quattro της ?ουντι, που
αύξησαν κατά 30 ίππους την ισχύ χωρίς να διαταράξουν την ομοιογένεια της έκδοσης των 150
ίππων....μιλαμε για καταστασεις εως 20 χρονια πισω ετσι!
ΥΓ: ....εγω ακομα θυμαμαι την 164 του νονου μου, το πρωτο τουρμπο που οδηγησα ποτε...και μετεπειτα ενα 9-3 Viggen
Talk about press releases....σε BMWοτοπικό.
Πάντως, άσχετο/σχετικό (και αυτό) καλά όλα αυτά αλλά το αποτέλεσμα τελικά μετράει και το lag του 9-3 & 9-5 από τον 2λτ turbo είναι πραγματικά για γέλια...
Μη μου πεις ότι είναι πιο γραμμικός από της 328i.
-
-
Sorry, αλλά επειδή το τμήμα marketing της bmw είχε βγάλει το γνωστό σλόγκαν πριν κάμποσα χρόνια πρέπει η εταιρεία να μείνει με το ζόρι στα ατμοσφαιρικά μοτέρ (ή τέλος πάντων να μην βγάλει κανένα turbo) για να είναι εντάξει με ποιον? Με τους οπαδούς της? Με τους υποψήφιους αγοραστές της? Δηλαδή ένας άνθρωπος που θα πάει να αγοράσει μια τριάρα σήμερα θα σκεφτεί ''όχι ρε γαμώτο, η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται, το έλεγε η εταιρεία πριν 20 χρόνια, θα πάω να πάρω άλλο turbo για να μάθουν''
Τα νούμερα πωλήσεων άλλα δείχνουν πάντως
Σαν εταιρεία έχει βγάλει αρκετούς εξαιρετικούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες που άφησαν εποχή. Όλοι οι κατασκευαστές πρέπει να ακολουθούν τις τάσεις της κάθε εποχής και να αφουγκράζονται τις ανάγκες του καταναλωτή, αλλιώς θα τους φάει η μαρμάγκα που έλεγε ο παππούς μου. Στο πλαίσιο αυτό, θα δούμε και κάμποσα γιαπωνέζικα turbo στο μέλλον. Θα πρέπει να τους κράξουμε και αυτούς? (γιατί και οι γιαπωνέζοι έχουν εμμονή με τα ατμοσφαιρικά) -
Και btw από τότε έχουν αλλάξει κάμποσοι περιβαλλοντολογικοί νόμοι περί περιορισμού των ρύπων από τους κατασκευαστές...
-
Σωστά, οι μαρκετίρς και οι μηχανικοί/MBA έχουν ήδη τσεπώσει τους μισθούς, ο μέσος αγοραστής δεν νοιάζεται, τα fan boys (που λειτουργούν ως opinion formers για τους κοντινούς τους) το κάνουν γαργάρα όπως και να έχει, δεν ενοχλεί κάποιον παρά μόνο φιλολογικά.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
Το δικό μου όταν ήταν μαμά στις 6500 είχε 242 άλογα ρόδα και στις 7500 είχε 238 άλογα με κόφτη στις 7800.
Για την ακρίβεια από τις 5800 μέχρι τις 7800 έβγαζε πάνω από 230 άλογα ρόδα.
Αυτό που λέμε 'λαχανιάζει στις πολλές στροφές' ...ΝΟΤπάλι με την ισχύ στις... ρόδες.
παντελώς αυθαίρετο νουμερο που δίνει ο κάθε καραμήτρος ναι, οποιδήποτε τολμά και δινει ιπποδύναμη στις ρόδες και δε βρίσκεται στην prodrive ή σε 1-2 άλλα τετοια μέρη, ειναι καραμήτρος σεκιούριτυ
Α μπα, που πρέπει να μετράμε την ισχύ, στο στρόφαλο ?
(Ξαναδιάβασε και έλα με τον κηδεμόνα σου) -
-
Σόρι, δεν κατάλαβα εγκαίρως τις προθέσεις σου
BMW FORUM