Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαταρία αυτοκινήτου...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαταρία αυτοκινήτου...
    • 1
    • 2
    • 123
    • 124
    • 125
    • 126
    • 127
    • 189
    • 190
    • 125 / 190
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    39
    3790
    71813
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bebes last edited by

      Ο χρήστης 224.v έγραψε:
      μου ειπε ανθρωπος επαγγελματιας που εχει επαφη με πολλα αυτοκινητα οτι στο LDL βρισκεις ενα φωρτιστη μπαταριας πολυ καλο με 20 ευρω και οτι καλο ειναι να τον εχει καποιος αν εχει θεμα με φωρτηση μπαταριας. ξερει καποιος αυτο τον φωρτιστη??

      τον πηρα κι εγω κυριως για τη φορτιση της μπαταριας απο το σκουτερ και η πλακα ειναι οτι δεν τον χρειαστηκε το σκουτερ, αλλα δυο φορες το αυτοκινητο χαχαχα

      εχω κι εναν μεγαλυτερο, αλλα δεν τον χρησιμοποιω πλεον γιατι αυτος ειναι αυτοματος.

      τον δοκιμασα και σε εντελως πεσμενη μπαταρια. Την επανεφερε και δουλευε καλα, αλλα την αλλαξα γιατι φοβομουν οτι δεν θα επανελθει.

      Κατα καιρους τον ξαναφερνει το Λιντλ

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • bassstarlet
        bassstarlet last edited by

        Περισσότερο συντηρητής είναι, παρά φορτιστής που μπορεί να βράζει την μπαταρία αν τον ξεχάσεις.
        Ανεβάζει την τάση στα 13+ και όταν την γεμίσει, πέφτει στα 12.8 με αναμμένο το πράσινο led.

        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          224-v last edited by

          Αρα πρεπει να τον ψαχνω ωστε να τον βρω... χρειαζεται σιγουρα για το φουσκωτο αλλα και για 2.24v που εχει κατατεθειμενες πινακιδες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            driver01 last edited by

            αυτός που φαίνεται στο video ειναι. για τα λεφτά του είναι μια χαρά. αν παρακολουθεις τις προσφορεσ του lidl , θα τον πετύχεις

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bebes last edited by

              Η μπαταρια στο τρακτερ μαλλον παρεδωσε πνευμα.
              Ειναι 100 Ab Nord http://prntscr.com/38xfid
              http://www.evagelosbatteries.gr/product ... e=3&order=

              βεβαια οι συνθηκες για το τρακτερ δεν ειναι οι καλυτερες, κρυο, ζεστη, πολλες μερες σταματημενο το χειμωνα...
              μου την μετρησαν (αφου τη φορτισα ενα βραδυ) και μου ειπαν οτι δεν εχει Αμπερ εκκινησης (εβγαζε μονο 47 απο τα 800+ που γραφει)

              τη μιζα ομως απο το τρακτερ την γυριζε.
              Παιζει να την γυριζε πιο αργα και να μην μπορουσε να παρει μπρος ο κινητηρας;
              Βοηθησα κι εγω με καλωδια και την μπαταρια του τζιπ, αλλα παλι τιποτα ...

              την ειχα αλλαξει 12/2011, κατι λιγοτερο απο 2,5 χρονια

              edit: Πηρα τελικα μια καινουρια. Την ιδια μου την εδινε με 90€
              επειδη δεν εμεινα ευχαριστημένος με την διάρκεια ειπα να παω σε κατι 'λιγο καλυτερο'
              μου εδωσε μια banner στα 110€
              ειναι αυτη: http://prntscr.com/38yg2r
              http://www.online-batterien.de/shop/Ban ... -EUR-Pfand

              ελπιζω να κρατησει κανα χρονο παραπανω, αν και οι συνθηκες ζωης μιας μπαταριας σε τρακτερ δεν ειναι καλες.
              Πολυ κρυο, πολυ ζεστη, αρκετα (μεγαλα) διαστηματα ακινητο...
              Μου προτεινε το χειμωνα να βγαζω εναν πολο και ποτε ποτε να την φορτιζω

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bathan
                bathan last edited by

                Η παλιά μου μπαταρία στο Mazda μας άφησε χρόνους μετά απο 4.5 χρόνια ζωής.
                Ηταν μια Exide Ιταλική που νομίζω πως την φέρνει η ΠΑΚ
                Εβαλα μια ίδια με 85 ευρώ και πάμε για άλλα 4-5 χρόνια

                Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • mesastou
                  mesastou last edited by

                  Ο χρήστης mesastou έγραψε:
                  Διαβάζω στην techlink:

                  Μπαταρία 12V/300 A
                  Γεννήτρια 70 A

                  μήπως είναι πρόβλημα που έβαλα 65άρα και πρέπει να πάω σε ποιο μικρή; Το έκανα επειδή έχω ενισχυτή...
                  χαζομάρα;

                  Παρ όλες τις σχετικά συχνές φορτίσεις η μπαταρία έδειξε το Σάββατο 7V, κάπου 10 μέρες μετά την φόρτιση. Τελικά ο φορτιστής, μετά από 3-4 προσπάθειες δέχθηκε να την φορτίσει και έδειξε και ... Strong !

                  Για να δούμε.

                  προς το παρόν ψάχνω να δω μήπως και με καλύπτει η εγγύηση (ούτε 1,5 χρόνος).

                  http://saveltrade.gr/mpataries-autokini ... &order=ASC

                  Δεν ξέρω ποιος είναι ο λόγος, αναρωτιέμαι μήπως δεν είχε προετοιμαστεί σωστά, διαβάζοντας αυτό:
                  http://www.ribandsea.com/main/index.php ... matikotita>... στις κλειστού τύπου με υγρά είναι στο χέρι σας να πάρετε μπαταρία εφάμιλλη της εργοστασιακής, και να πώς

                  Όταν πάτε να αγοράσετε τέτοιου τύπου μπαταρία μη δεχτείτε να πάρετε μια έτοιμη, έστω κι αν σας τη δίνουν στο κουτί της. Οι μπαταρίες αυτές εισάγονται σφραγισμένες και κενές από υγρά, με τα υγρά, και αυτά σφραγισμένα, σε ειδικές θήκες. Ζητήστε να σας δώσουν έτσι τη μπαταρία, στην οποία εσείς θα τοποθετήσετε τα υγρά. Και αφού το κάνετε αυτό, θα την αφήσετε να κρυώσει τελείως (μόλις βάλετε τα υγρά η μπαταρία θα αρχίσει να ζεσταίνεται). Στη συνέχεια θα την βάλετε σε αργή φόρτιση, όσο πιο αργή γίνεται (με ένα πολύ μικρής ισχύος φορτιστή που θα βρείτε στα ειδικά καταστήματα και είναι φθηνός). Αφού φορτιστεί πλήρως (θα σας το δείξει η βελόνα του φορτιστή) θα την αφήσετε πάλι να κρυώσει και μετά θα την τοποθετήσετε στο αυτοκίνητό σας.

                  γνώμες;

                  mouths are for eating, noses for breathing.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • bassstarlet
                    bassstarlet last edited by

                    Αν η δική σου είναι κλειστού τύπου (όπως δείχνεις στο link) τι δουλειά έχεις να πάρεις ανοιχτού τύπου, κενή, και να την γεμίσεις εσύ;

                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Κάποιες μπαταρίες μοτοσυκλετών όντως έρχονται άδειες με τον ηλεκτρολυτη σε μπουκαλακια μέσα στη συσκευασία και τις γεμίζεις μόνος σου.

                      Μπαταρία αυτοκινήτου δέν έχω δεί να έρχεται άδεια εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gakost last edited by

                        Δηλαδή το μαγαζί τι δεν θα έχει κάνει σωστά στην προετοιμασία; Εγώ πιστεύω ότι φταίει η ποιότητα της μπαταρίας πρωτίστως και δυστυχώς όλοι κοιτάμε την φθηνότερη πολλές φορές. Επίσης όσο παλιώνει το αυτοκίνητο πέφτει η απόδοση του ηλεκτρικού συστήματος δημιουργούνται διαρροές ρεύματος οι γειώσεις δεν είναι τόσο καλές ή μπορεί να υπάρχουν μετατροπές που ταλαιπωρούν τα ηλεκτρικά από εξτρά φωτάκια led μέχρι ηχοσυστήματα.

                        Αν υποθέσουμε ότι μια μπαταρίά κρατάει 4 χρόνια μετά την δεύτερη αλλαγή το αυτοκίνητο θα είναι 8 ετών......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • mesastou
                          mesastou last edited by

                          Ο χρήστης gakost έγραψε:
                          Δηλαδή το μαγαζί τι δεν θα έχει κάνει σωστά στην προετοιμασία; Εγώ πιστεύω ότι φταίει η ποιότητα της μπαταρίας πρωτίστως και δυστυχώς όλοι κοιτάμε την φθηνότερη πολλές φορές. Επίσης όσο παλιώνει το αυτοκίνητο πέφτει η απόδοση του ηλεκτρικού συστήματος δημιουργούνται διαρροές ρεύματος οι γειώσεις δεν είναι τόσο καλές ή μπορεί να υπάρχουν μετατροπές που ταλαιπωρούν τα ηλεκτρικά από εξτρά φωτάκια led μέχρι ηχοσυστήματα.

                          Αν υποθέσουμε ότι μια μπαταρίά κρατάει 4 χρόνια μετά την δεύτερη αλλαγή το αυτοκίνητο θα είναι 8 ετών......

                          πόσο μάλλον για αυτοκίνητο 18 ετών...
                          το πήγα σήμερα ηλεκτρολόγο για έλεγχο διαρροών. το αστείο είναι πως μόλις πάρκαρα δεν έπαιρνε μπροστά. (το πρωί έβαλα μπρος με τον φορτιστή συνδεδεμένο πάνω)

                          mouths are for eating, noses for breathing.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            battery_noob last edited by

                            Γοητευμένος από την τεχνολογία AGM (ή τουλάχιστον από το marketing που την συνοδεύει) σκέφτομαι να αλλάξω την Varta Βlue Dynamic που τελευταία έχει αρχίσει και με εκνευρίζει . Η ερώτησή μου είναι αν μπορώ να γλιτώσω το premium από μάρκες όπως Optima ή Odyssey (190€+) βάζοντας μια AGM σαν αυτήν:
                            http://www.systems-sunlight.com/uploads/image/SPB_12-40.pdf
                            στο αυτοκίνητο, η οποία κάνει 95€ και προορίζεται για βιομηχανική χρήση, φωτοβολταικά, UPS κτλ.
                            Το αμάξι είναι παλιό, γιαπωνέζικο, 800 κυβικά και παίρνει μπρος με ελάχιστα CCA. Ούτε οι διαστάσεις είναι πρόβλημα, το μόνο που με ανησυχεί είναι αν η μπαταρίες αυτές έχουν σχεδιαστεί να φορτίζονται διαφορετικά (πχ από τα φωτοβολταϊκά) και δεν κάνουν για αμάξι με τίποτα.
                            Τέλος αν έχει κανείς να προτείνει άλλη AGM στα 40Αh με κόστος μέχρι 100€ θα χαρώ να τον ακούσω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Ο χρήστης battery_noob έγραψε:
                              Γοητευμένος από την τεχνολογία AGM (ή τουλάχιστον από το marketing που την συνοδεύει) σκέφτομαι να αλλάξω την Varta Βlue Dynamic που τελευταία έχει αρχίσει και με εκνευρίζει . Η ερώτησή μου είναι αν μπορώ να γλιτώσω το premium από μάρκες όπως Optima ή Odyssey (190€+) βάζοντας μια AGM σαν αυτήν:
                              http://www.systems-sunlight.com/uploads ... _12-40.pdf
                              στο αυτοκίνητο, η οποία κάνει 95€ και προορίζεται για βιομηχανική χρήση, φωτοβολταικά, UPS κτλ.
                              Το αμάξι είναι παλιό, γιαπωνέζικο, 800 κυβικά και παίρνει μπρος με ελάχιστα CCA. Ούτε οι διαστάσεις είναι πρόβλημα, το μόνο που με ανησυχεί είναι αν η μπαταρίες αυτές έχουν σχεδιαστεί να φορτίζονται διαφορετικά (πχ από τα φωτοβολταϊκά) και δεν κάνουν για αμάξι με τίποτα.
                              Τέλος αν έχει κανείς να προτείνει άλλη AGM στα 40Αh με κόστος μέχρι 100€ θα χαρώ να τον ακούσω.

                              Πάρε ένα τηλ.στην Ξάνθη στο εργοστάσιο, ζήτα το τεχνικό τμήμα και ρώτα τους για τη μπαταρία που θέλεις.

                              http://www.systems-sunlight.com/?contentid=166

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vazanas-iosif last edited by

                                Οι μπαταρίες τύπου GEL περιέχουν ένα οξύ που έχει γίνει σαν ζελέ με την προσθήκη Silica Gel.Το πλεονέκτημα αυτών των μπαταριών είναι ότι είναι αδύνατον να χυθεί το οξύ ακόμα και αν σπάσει η μπαταρία. Δε μπορούν να φορτιστούν γρήγορα σε έναν συμβατικό φορτιστή αυτοκινήτου γιατί υπάρχει κίνδυνος να πάθουν μόνιμη βλάβη.Επίσης πρέπει να φορτίζονται σε χαμηλότερη τάση από τις υγρού τύπου ή από τις AGM (2/10 λιγότερο) γιατί μπορεί να δημιουργηθούν κενά μέσα στο GEL που δε πρόκειται να κλείσουν ποτέ,προκαλώντας μείωση της ολικής χωρητικότητας της μπαταρίας. Οι βαθιάς εκφόρτισης μπαταρίες GEL έχουν διάρκεια ζωής 10-12 χρόνια ενώ είναι κατάλληλες για κυκλικές, πολλαπλές φορτίσεις με εφαρμογές σε φωτοβολταϊκά συστήματα, UPS, ηλεκτροκίνητα αμαξίδια..

                                http://www.ribandsea.com/main/index.php/campers/texnika-themata/1200-bataries-mythos-kai-pragmatikotita

                                Eπίσης ρίξε μια ματιά στο Wikipedia, πληκτρολογώντας 'Comparison VRLA with flooded lead–acid cells'...

                                Και μην ξεχνάτε το θέσφατον... «Ότι πληρώνεις παίρνεις»...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Χτες το βράδυ ο πατέρας μου έπαθε το εξής με το Fiat Bravo του (ιταλικά πλάκα κάνω, μια χαρά αυτοκίνητο) και την 4 ετών μπαταρία του: έβαλε μπροστά, όλα καλά, κανένα πρόβλημα, πήγε 500 μέτρα, έσβησε και όταν πήγε να ξαναβάλει, όλα νεκρά (ίσα που τρεμόφεγγαν τα λαμπάκια του ταμπλό, για γύρισμα μίζας ούτε λόγος). Πήγα να τον βοηθήσω με καλώδια, σύνδεσα τις μπαταρίες, ανέβασα στροφές στο δικό μου, περίμενα 30'' και ... ίσα που προσπαθούσε να γυρίζει η μίζα... Επρεπε να το αφήσω κανα 5 λεπτο να φορτίσει τη δική του μπαταρία και πάντα συνδεδεμένο με τα καλώδια να πάρει μπροστά.

                                  Εννοείται ότι σήμερα αλλάζει μπαταρία αλλά η απορία μου είναι, είναι φυσιολογική αυτή η συμπεριφορά, τόσο του ξαφνικού θανάτου όσο και της άρνησης να πάρει μπροστά με τα καλώδια χωρίς πρώτα να έχει λίγο φορτιστεί η δική του ? Οσες φορές έχω κάνει το ίδιο σε άλλα αυτοκίνητα, μετά από μισό, το πολύ ένα λεπτό με τα καλώδια έπαιρνε κατευθείαν (μία φορά μάλιστα έδωσα ρεύμα από τη μηχανή μου )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexeft last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                                    Χτες το βράδυ ο πατέρας μου έπαθε το εξής με το Fiat Bravo του (ιταλικά πλάκα κάνω, μια χαρά αυτοκίνητο) και την 4 ετών μπαταρία του: έβαλε μπροστά, όλα καλά, κανένα πρόβλημα, πήγε 500 μέτρα, έσβησε και όταν πήγε να ξαναβάλει, όλα νεκρά (ίσα που τρεμόφεγγαν τα λαμπάκια του ταμπλό, για γύρισμα μίζας ούτε λόγος). Πήγα να τον βοηθήσω με καλώδια, σύνδεσα τις μπαταρίες, ανέβασα στροφές στο δικό μου, περίμενα 30'' και ... ίσα που προσπαθούσε να γυρίζει η μίζα... Επρεπε να το αφήσω κανα 5 λεπτο να φορτίσει τη δική του μπαταρία και πάντα συνδεδεμένο με τα καλώδια να πάρει μπροστά.

                                    Εννοείται ότι σήμερα αλλάζει μπαταρία αλλά η απορία μου είναι, είναι φυσιολογική αυτή η συμπεριφορά, τόσο του ξαφνικού θανάτου όσο και της άρνησης να πάρει μπροστά με τα καλώδια χωρίς πρώτα να έχει λίγο φορτιστεί η δική του ? Οσες φορές έχω κάνει το ίδιο σε άλλα αυτοκίνητα, μετά από μισό, το πολύ ένα λεπτό με τα καλώδια έπαιρνε κατευθείαν (μία φορά μάλιστα έδωσα ρεύμα από τη μηχανή μου )

                                    Ίσως αν έσπασε εσωτερικά κάποια πλάκα; Και έκανε και βραχυκύκλωμα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • rocsta
                                      rocsta last edited by

                                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                                      Χτες το βράδυ ο πατέρας μου έπαθε το εξής με το Fiat Bravo του (ιταλικά πλάκα κάνω, μια χαρά αυτοκίνητο) και την 4 ετών μπαταρία του: έβαλε μπροστά, όλα καλά, κανένα πρόβλημα, πήγε 500 μέτρα, έσβησε και όταν πήγε να ξαναβάλει, όλα νεκρά (ίσα που τρεμόφεγγαν τα λαμπάκια του ταμπλό, για γύρισμα μίζας ούτε λόγος).

                                      Πολλά καινούργια αυτοκινητάκια με ευαίσθητα ηλεκτρονικά νεκρώνουν τα πάντα αν η τάση της μπαταρίας είναι κάτω από ένα όριο. Προφανώς ο πατέρας, με το που έβαλε την πρώτη φορά μπρος βύθισε αρκετά την τάση και στα 500 μέτρα δεν πρόλαβε το αλτερνέιτορ να κάνει και πολλά.

                                      Πήγα να τον βοηθήσω με καλώδια, σύνδεσα τις μπαταρίες, ανέβασα στροφές στο δικό μου, περίμενα 30'' και ... ίσα που προσπαθούσε να γυρίζει η μίζα... Επρεπε να το αφήσω κανα 5 λεπτο να φορτίσει τη δική του μπαταρία και πάντα συνδεδεμένο με τα καλώδια να πάρει μπροστά.

                                      Μάλλον ο ίδιος λόγος και εδώ. Λίγο τα καλώδια αν ήταν λεπτά και είχαν μεγάλη αντίσταση, λίγο το δικό σου αν δεν είχε προλάβει να φουλάρει την μπαταρία σου μέχρι να φτάσεις στο σημείο 'αιμοδοσίας'.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                                        Χτες το βράδυ ο πατέρας μου έπαθε το εξής με το Fiat Bravo του (ιταλικά πλάκα κάνω, μια χαρά αυτοκίνητο) και την 4 ετών μπαταρία του: έβαλε μπροστά, όλα καλά, κανένα πρόβλημα, πήγε 500 μέτρα, έσβησε και όταν πήγε να ξαναβάλει, όλα νεκρά (ίσα που τρεμόφεγγαν τα λαμπάκια του ταμπλό, για γύρισμα μίζας ούτε λόγος). Πήγα να τον βοηθήσω με καλώδια, σύνδεσα τις μπαταρίες, ανέβασα στροφές στο δικό μου, περίμενα 30'' και ... ίσα που προσπαθούσε να γυρίζει η μίζα... Επρεπε να το αφήσω κανα 5 λεπτο να φορτίσει τη δική του μπαταρία και πάντα συνδεδεμένο με τα καλώδια να πάρει μπροστά.

                                        Εννοείται ότι σήμερα αλλάζει μπαταρία αλλά η απορία μου είναι, είναι φυσιολογική αυτή η συμπεριφορά, τόσο του ξαφνικού θανάτου όσο και της άρνησης να πάρει μπροστά με τα καλώδια χωρίς πρώτα να έχει λίγο φορτιστεί η δική του ? Οσες φορές έχω κάνει το ίδιο σε άλλα αυτοκίνητα, μετά από μισό, το πολύ ένα λεπτό με τα καλώδια έπαιρνε κατευθείαν (μία φορά μάλιστα έδωσα ρεύμα από τη μηχανή μου )

                                        Οι πόλοι είναι σφιγμένοι και καθαροί?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          trident1971 last edited by

                                          Guys για δειτε εδω ενα πραγματακι που φαινεται ενδιαφερον:

                                          Youtube Video

                                          http://www.amazon.com/Antigravity-Batteries-Micro-Start-Multi-Function-Personal/dp/B00FDYYK4A

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • bassstarlet
                                            bassstarlet last edited by

                                            Μπαταρία αντιβαρύτητας...
                                            Βάζει μπροστά αυτοκίνητα, αλλά δεν μπορεί να φορτίσει iphone?

                                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 123
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 125 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr