-
(και) Οι κυκλικοί κόμβοι στην Ελλάδα είναι πονεμένη ιστορία. Παντού φανάρια, κι οι ελάχιστοι που υπάρχουν, ή θα έχουν την προτεραιότητα ανάποδα, ή θα έχουν stop* για να είναι σωστά κι απλά στο τέλος ο καθένας θα κάνει ό,τι να 'ναι.
*Που και πάλι, το γεγονός ότι οι δρόμοι έχουν παντού stop και πουθενά σήμα παραχώρησης προτεραιότητας είναι κι αυτό 'κάπως'.
-
Πολυ άνετο το ταξίδι απο πάνω .Και γρήγορο
Ειδικά αμα πηγαινεις Μετσοβο -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
..Οικονομικότερος είναι μόνον αν ΔΕΝ περάσεις τη γέφυρα στο Ρίο ντε Αντίρριο και πάρεις το φέρρυ.σε ολόκληρο ταξίδι, τα περίπου 8 ευρώ (γέφυρα μείον φέρυ) πιστεύεις ότι άξια λόγου?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Πολυ άνετο το ταξίδι απο πάνω .Και γρήγορο
Ειδικά αμα πηγαινεις ΜετσοβοΠριν μερικα χρονια ειχα ανεβει προς τα πανω. Απο Λαμια μεχρι Εγνατια μεσω Τρικαλων ηταν βαρετα και πολυ αργα. Ο αλλος δρομος ειναι πολυ καλυτερος (αν δεν υπηρχαν τα εργα φυσικα).
-
-
Ενταξει δεν ειναι 'κομβος' ... μια σκατουλα ειναι.... σε αστικη περιοχη, οποια υπηρεσια το εφτιαξε ειναι για τα μπαζα...και μυνηση χωραει για διασπαθηση του χρηματος σε κακοσχεδιασμενο εργο...
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Εντάξει μπορεί να είναι ψιλομπουρδέλο ο κόμβος, ο Θωμάς όμως ψιλονύχτα το έχει πάρει.
Ούτε γράμμα δε θα'στελνα μαζί του. -
Εδω καλα καλα δε μπορεις να στριψεις με σενταν απο τα παρκαρισμενα σαν μπακλαβαδες στις γωνιες - νοητες προεκτασεις πεζοδρομιων - ... ο κυρ Θωμας μας μαρανε που μπηκε σε κυκλικο κομβο μεγεθους τελείας 4pixel με το κτηνος το διορωφο;
Κλαιν μαιν.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Πολυ άνετο το ταξίδι απο πάνω .Και γρήγορο
Ειδικά αμα πηγαινεις ΜετσοβοΠριν μερικα χρόνια είχα ανεβεί προς τα πανω. Απο Λαμια μεχρι Εγνατια μεσω Τρικαλων ηταν βαρετα και πολυ αργα. Ο αλλος δρομος ειναι πολυ καλύτερος (αν δεν υπηρχαν τα εργα φυσικα).
Διαφωνώ. Καταρχήν γλυτώνεις το χάος της Κορίνθου Πατρών ,και μετά το Αντίρριο έχει τόσες λακουβες ο δρόμος ,ειδικά πριν την Αμφιλοχία που δε παλεύεται με τίποτα.
Εγω μια χαρά γρήγορα πήγαινα από πάνω -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Πολυ άνετο το ταξίδι απο πάνω .Και γρήγορο
Ειδικά αμα πηγαινεις ΜετσοβοΠριν μερικα χρόνια είχα ανεβεί προς τα πανω. Απο Λαμια μεχρι Εγνατια μεσω Τρικαλων ηταν βαρετα και πολυ αργα. Ο αλλος δρομος ειναι πολυ καλύτερος (αν δεν υπηρχαν τα εργα φυσικα).
Διαφωνώ. Καταρχήν γλυτώνεις το χάος της Κορίνθου Πατρών ,και μετά το Αντίρριο έχει τόσες λακουβες ο δρόμος ,ειδικά πριν την Αμφιλοχία που δε παλεύεται με τίποτα.
Εγω μια χαρά γρήγορα πήγαινα από πάνωΔεν λεω οτι δεν εχει προβληματα αλλα αυτα οφειλοντε στα εργα που δεν μπορουν να τελειωσουν. Ο απο πανω δρομος ειναι σχεδιαστικα αργος και σε αναγκαζει να κανεις ενα μεγαλο κυκλο. Δεν ξερω τι εχει γινει τωρα αλλα οταν πηγα εγω μου φανηκε οτι η Ελλαδα ηταν κομμενη στην μεση. Οταν τελειωσουν τα εργα απο Αμφιλοχια θα ειναι η καλυτερη επιλογη και με την χλιδα να περασεις την γεφυρα.
-
Μα, γίνονται έργα περί την Αμφιλοχία; Εγώ μόνον κρατήρες θυμάμαι.
-
μια και το εφερε η κουβεντα....
απο Αμφιλοχια τι ειναι ασφαλεστερα για νεο οδηγο που κανει πρωτη φορα το ταξιδι Αθηνα -Ηγουμενιτσα...
απο Αρτα, ή Βονιτσα;;για οσους ξερουν απο Αρτα εχεις να κανεις και τις στροφες στο Μενιδι-Χανι Ζερβα..αγριο στροφιλικι ..αν πεσει νταλικα 50 χλμ μαξ μεχρι να τελειωσουν...
απο Βονιτσα περνας την υποθαλασσια και βγαινεις Πρεβεζα..μετα 100χλμ επαρχιακου.. -
Βονιτσα θα ελεγα...που θα εχει και λιγωτερη κινηση ο δρομος.. αν και στον Αστακο εχει 20 χλμ στροφυλικι που εγω το κανω ευχριστως...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Πολυ άνετο το ταξίδι απο πάνω .Και γρήγορο
Ειδικά αμα πηγαινεις ΜετσοβοΠριν μερικα χρόνια είχα ανεβεί προς τα πανω. Απο Λαμια μεχρι Εγνατια μεσω Τρικαλων ηταν βαρετα και πολυ αργα. Ο αλλος δρομος ειναι πολυ καλύτερος (αν δεν υπηρχαν τα εργα φυσικα).
Διαφωνώ. Καταρχήν γλυτώνεις το χάος της Κορίνθου Πατρών ,και μετά το Αντίρριο έχει τόσες λακουβες ο δρόμος ,ειδικά πριν την Αμφιλοχία που δε παλεύεται με τίποτα.
Εγω μια χαρά γρήγορα πήγαινα από πάνωΕίναι να παραδώσουν κάποια κομμάτια καινούργιου δρόμου νομίζω (κι ελπίζω) σύντομα. Η Ζέτα (κι εγώ μαζί) υποφέρει κάθε φορά.
-
Από Βόνιτσα, μετά την Αμφιλοχία δεν έχει καθόλου κίνηση.
Γιατί δεν πάς από πάνω (μέσω Λαμιας- Καλαμπάκας) ? Εγώ που πηγαίνω Παραμυθιά, όταν το επιτρέπει ο καιρός πάω από τον πάνω δρόμο.
Κάνω 60 χλμ και κανένα μισάωρο παραπάνω αλλά είναι πιο ασφαλής και με λιγότερη κίνηση.Και οικονομικά είναι λίγο πιο φτηνά από πάνω, εκτός και αν πας από την γέφυρα.
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
μια και το εφερε η κουβεντα....
απο Αμφιλοχια τι ειναι ασφαλεστερα για νεο οδηγο που κανει πρωτη φορα το ταξιδι Αθηνα -Ηγουμενιτσα...
απο Αρτα, ή Βονιτσα;;για οσους ξερουν απο Αρτα εχεις να κανεις και τις στροφες στο Μενιδι-Χανι Ζερβα..αγριο στροφιλικι ..αν πεσει νταλικα 50 χλμ μαξ μεχρι να τελειωσουν...
απο Βονιτσα περνας την υποθαλασσια και βγαινεις Πρεβεζα..μετα 100χλμ επαρχιακου..Χάλια είναι και από τις 2 διαδρομές. Το αμφιλοχία-βόνιτσα παρ όλα αυτά το θεωρώ μάλλον χειρότερο από το αμφιλοχία-άρτα. (Ο δρόμος είναι πιο στενός, με ύπουλες στροφές κάποιες από τις οποίες μετά από μεγάλες ευθείες και με ανάποδη κλίση).
-
Περασα χθες το κομμάτι Εγνατιας Γρεβενα ιωαννινα.
Εντυπωσιακό δε λεω, αλλα τα τουνελ ειχανε κατι ορια 80 η 60, σπανια 100. Ο δρομος αδειος ο καιρος τελειος
Ειπα να ακολουθησω τα ορια και μέχρι να φτάσω στα Ιωάννινα σιχτιρισα, σκεφτόμουν την επιστροφή και βαριόμουναΣτο γύρνα τελικά βρήκα 'λαγο' και το έβγαλα με 120-130 σαν άνθρωπος
-
Υπάρχει λογος που τα όρια είναι αυτά που είναι στα τούνελ.
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Περασα χθες το κομμάτι Εγνατιας Γρεβενα ιωαννινα.
Εντυπωσιακό δε λεω, αλλα τα τουνελ ειχανε κατι ορια 80 η 60, σπανια 100. Ο δρομος αδειος ο καιρος τελειος
Ειπα να ακολουθησω τα ορια και μέχρι να φτάσω στα Ιωάννινα σιχτιρισα, σκεφτόμουν την επιστροφή και βαριόμουναΣτο γύρνα τελικά βρήκα 'λαγο' και το έβγαλα με 120-130 σαν άνθρωπος
Τι διοδια πληρωσες απο Γρεβενα για Ιωαννινα?
Μου εκανε μεγαλη εντυπωση που απο Γρεβενα για Βεροια (μεχρι και Κλειδι βεβαια) πληρωνεις 2.40, για ενα δρομο με ενα σωρο τουνελ και γεφυρες, και μετα πληρωνεις 2+2 ευρω στα Τεμπη για το δρομο που θα φτιαχτει, αλλα ακομα χειροτερα 3.95 στην Τραγανα για ενα δρομο που υπαρχει εδω και 10 χρονια..Πως το δικαιολογουν? Τι κοστος εχουν πια αυτοι οι αυτοκινητοδρομοι, μαζι με τη συντηρηση τους ανα χιλιομετρο?
Για τα ορια, εγω μονιμα στο 130 το ειχα...σε καποια σημεια (οχι τουνελ) υπαρχουν κατι ορια 100 που, ως χρηστης, μου φαινονταν εντελως ακυρα.
-
Ενα +10-15 είναι εφικτό στην Εγνατία αλλά να ξέρετε πως είναι δρόμος στον οποίο τα όρια δεν έχουν μπει αυθαίρετα αλλά με βαση την ταχύτητα μελέτης και ορατότητες κλπ. Ειδικα στα τούνελ προσπαθήστε να τα τηρείται
Sent from Corsair's brick
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...