-
Τα φοβάμαι τα κωλο αυτόματα ρε συ.
Αν δε ρωτήσω τα αλάνια Τότε ποιον θα ρωτήσω;;;;
Παίζει να με ταλαιπωρήσει α λα φαουβε κλπ;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πάρτο μην αμολησω τον κορσέ
Στείλε του πμ,το κινητό το έχει κλειστό
Αν δεν έχει κάνει deregistration από το δίκτυο, μπορεί το κινητό να χτυπάει ακόμα.
-
θα πειτε ωρέ;;
-
αυτάααα
-
Έχεις βρει αυτόματο; Με πόσα παραπάνω;
Sent from my Note 3 using smoke signals.
-
Εγώ έχω το αυτόματο το C3. Ένα θα σου πώ... Δεν θέλω να ξαναοδηγήσω χειροκίνητο. Απίστευτη ευκολία και μέσα στην πόλη, αλλά και σε ανοιχτό δρόμο, σε ταξίδια.
Αυτόματο φίλε... Τόλμα το. Οι πρώτες δυο-τρεις μέρες είναι οι δύσκολες.
-
Εγώ έχω το Picasso 2.0 με ETG6 του 2008.
Μια χαρά το αυτόματο, ποτέ ξανά κουτάλα!!!
Όσο για χώρους, άστα να πάνε, θεϊκό!
Το έχω καταευχαριστηθεί στην εθνική, φτάνεις πράγματι ατσαλάκωτος...
Χτύπα το! -
There you go.
-
Και εγώ ενα MCP C4 του 2012.......εντάξει δεν το λές και DSG αλλα παραλιγο να πιστε΄ψω οτι το κιβώτιο ειναι για πεταμα. Μετα απο 27κ χιλιομετρα και 2 χρονια.....ολα μια χαρα χωρις ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα.
-
Ανέβασα στα σχετικά τόπικ των μελλοντικών μοντέλλων , όλα τα σχετικά γιά νέο c1 και c4-cactus . Χρώματα , τιμές , επιδόσεις , τεχνικά χαρακτηριστικά .
Στην Γαλλία βέβαια .
-
Στην Ελλαδα λεει απο το '15 ουσιαστικα..
http://www.newsauto.gr/o-1-2-turbo-me-1 ... itroen-c4/ -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Στην Ελλαδα λεει απο το '15 ουσιαστικα..
http://www.newsauto.gr/o-1-2-turbo-me-1 ... itroen-c4/Και το 'diesel now'? Τι θα απογινει?? Η δυναστεια των λευκων c3-c4 τελειωνει??
-
Ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν ήταν να βγεί σε μια πιο αδύναμη εκδοχή με 105-110ΗΡ;
-
Ο χρήστης Batman έγραψε:
Εγώ έχω το Picasso 2.0 με ETG6 του 2008.
Μια χαρά το αυτόματο, ποτέ ξανά κουτάλα!!!
Όσο για χώρους, άστα να πάνε, θεϊκό!
Το έχω καταευχαριστηθεί στην εθνική, φτάνεις πράγματι ατσαλάκωτος...
Χτύπα το!Batman να το χαίρεσαι το αυτοκίνητο, όλα οκ, αλλά αυτό που έχεις για υπογραφή, λυπάμαι που στο λέω, είναι μούφα
-
Παιδες καλησπερα.
Εχουμε τιποτε σχολια αρνητικα-θετικα σχετικα με το c3 diesel;
Ειδα μιας κοπελας ενα με ζαντολαστιχα , με ενα χρωμα κατι σαν σκουρο καφε και μου εκανε ωραια εντυπωση.Μου ειπε οτι το αγορασε καπου στα 12.000 με επιπλεον εξοπλισμο αν θυμαμαι καλα αλλα στην επισημη σελιδα οι τιμες ξεφευγουν.
Τι συμβαινει τελικα; -
Με Full extra και αυτόματο που το πήρα εγώ (1.4), μου πήγε 14.400. Πριν από 6 μήνες το πήρα.
-
Φίλος σκέφτεται να αγοράσει ένα C4 1.6 από 2006 έως 2008 μοντέλο (το πιθανότερο είναι να είναι του 07 πάντως...). Ψάχνει είτε τρίθυρο είτε τετράθυρο και στην πλούσια έκδοση (VTS, VTRS κλπ).
Επειδή εγώ του το πρότεινα σαν VfM επιλογή, γνωρίζει κάποιος κάποια προβλήματα του μοντέλου; Κάτι που πρέπει να προσέξουμε;Η τιμή που ψάχνει (και βρίσκει ) είναι γύρω στα 4Κ (υπάρχουν κάποια λίγο πιο κάτω, κάποια λίγο πιο πάνω και κάποια πολύ πιο πάνω που δεν τα κοιτάει καν! ).
Επίσης, τα τρίθυρα είναι φθηνότερα, οπότε μάλλον για τέτοιο τον βλέπω μιας και η τιμή είναι βασική παράμετρος (αν καταφέρει να πείσει και την γυναίκα του βέβαια... ).Έχουν βρεθεί 2-3 ήδη και τα κοιτάει, παίζει να κλείσει κάποιο σύντομα, οπότε... πείτε τα όλα!
Γνώμες από ιδιοκτήτες και μη γίνονται δεκτές!ΥΓ: Δεν θέλουμε προτάσεις, 'πάρε ένα Yaris 1000cc του 00' με 3Κ, σκυλί δεν χαλάει κλπ κλπ'. Καλώς ή κακώς, το όριο είναι αυτά τα χρήματα. Τις εναλλακτικές ήδη τις έχει δει (του πρότεινα και το Bravo πχ....), κατέληξε σ' αυτό.
-
Εγώ έχω του 2005 την πιό πλούσια έκδοση στο τετράθυρο την exclusive . Χιλιόμετρα δεν έχω πολλά γιατί είναι δεύτερο αυτοκίνητο και έχει περίπου 55000 , αλλά είναι ήδη στον ένατο χρόνο του .
Προβλήματα κανένα . Εκανα προληπτικά το μεγάλο σέρβις πριν 2 χρόνια και άλλαξα ιμάντες λόγω ηλικίας . Αυτό κόστισε γύρω στα 300 € με το ακριβό σετ γιατί υπάρχει και φτηνότερο σετ με κόστος 100 € λιγότερο . Σε εξουσιοδοτημένο το πάω .
Α άλλαξα πέρσι πολλαπλασιαστή 150 €.
Το αμάξι το θεωρώ εξαιρετική αγορά με μόνο τυπικό θέμα τον ήχο των πίσω αμορτισέρ που είχε ένα κατασκευαστικό θεματάκι .
Από την άλλη παρ' ότι πλησιάζει την δεκαετία , από πλευράς εξοπλισμού , είναι πιό πλούσιο από τα σημερινά .
Ετσι εγώ δεν πρόκειται να το δώσω την επόμενη 5ετία , αφού νούμερα κάτω από 8000 το θεωρώ κοροιδία .
Το αμάξι έχει ESP , περιστρεφόμενα ξένον , καθίσματα δέρμα-αλκαντάρα , αισθητήρες φώτων φρένων , 6 αερόσακκους , διζωνικό κλιματισμό , 17άρες ζάντες και πολλά ακόμη , που σήμερα δεν τα έχει κανένα του ανταγωνισμού του .
Κατανάλωση στο ταξίδι γύρω στα 8 λίτρα και στην πόλη γύρω στα 10 .
Μόνο τα τρίπορτα vts είχαν ανάλογο εξοπλισμό . Ολα τα άλλα είχαν λιγότερο και αξία αγοράς 4000 λιγότερη .
-
Έχω διαβάσει για το θέμα των αμορτισέρ, πίστευα πως το είχε λύσει η Citroen με κάποια ανάκληση ή κάτι τέτοιο...
Συνεχίζει να υφίσταται; Η Xsara του πατέρα μου, δεν είχε ποτέ τέτοια θέματα, και με 100Κ+ χιλιόμετρα, η ανάρτησή της είναι ακόμη καταπληκτική!
Αλλά βέβαια, αυτή είχε την 'σωστή' ανάρτηση με τις ράβδους στρέψης και όχι τον ημιάκαμπτο...Δεν ψάχνει απαραίτητα για έκδοση exclusive, αυτές είναι και πιο ακριβές (λογικό, έχουν τα πάντα), δεν ψάχνει όμως και τις βασικές (με απλό A/C κλπ).
-
Το πεντάθυρο C4mk1 μεταξύ της exclusive και των βασικών ΧΤ, line είχε την πιο συνήθη έκδοση SX και μετά την κοινή έκδοση με το κουπέ την VTRS.
CITROËN FORUM