Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 952
    • 953
    • 954
    • 955
    • 956
    • 1089
    • 1090
    • 954 / 1090
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    85
    21788
    253371
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      joe-bar-team last edited by

      Τα φοβάμαι τα κωλο αυτόματα ρε συ.

      Αν δε ρωτήσω τα αλάνια Τότε ποιον θα ρωτήσω;;;;

      Παίζει να με ταλαιπωρήσει α λα φαουβε κλπ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

        Πάρτο μην αμολησω τον κορσέ

        Στείλε του πμ,το κινητό το έχει κλειστό

        Αν δεν έχει κάνει deregistration από το δίκτυο, μπορεί το κινητό να χτυπάει ακόμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          joe-bar-team last edited by

          θα πειτε ωρέ;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            joe-bar-team last edited by

            αυτάααα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Έχεις βρει αυτόματο; Με πόσα παραπάνω;

              Sent from my Note 3 using smoke signals.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                apotsi last edited by

                Εγώ έχω το αυτόματο το C3. Ένα θα σου πώ... Δεν θέλω να ξαναοδηγήσω χειροκίνητο. Απίστευτη ευκολία και μέσα στην πόλη, αλλά και σε ανοιχτό δρόμο, σε ταξίδια.

                Αυτόματο φίλε... Τόλμα το. Οι πρώτες δυο-τρεις μέρες είναι οι δύσκολες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  batman last edited by

                  Εγώ έχω το Picasso 2.0 με ETG6 του 2008.
                  Μια χαρά το αυτόματο, ποτέ ξανά κουτάλα!!!
                  Όσο για χώρους, άστα να πάνε, θεϊκό!
                  Το έχω καταευχαριστηθεί στην εθνική, φτάνεις πράγματι ατσαλάκωτος...
                  Χτύπα το!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mirage last edited by

                    There you go.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dasimo last edited by

                      Και εγώ ενα MCP C4 του 2012.......εντάξει δεν το λές και DSG αλλα παραλιγο να πιστε΄ψω οτι το κιβώτιο ειναι για πεταμα. Μετα απο 27κ χιλιομετρα και 2 χρονια.....ολα μια χαρα χωρις ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Ανέβασα στα σχετικά τόπικ των μελλοντικών μοντέλλων , όλα τα σχετικά γιά νέο c1 και c4-cactus . Χρώματα , τιμές , επιδόσεις , τεχνικά χαρακτηριστικά .

                        Στην Γαλλία βέβαια .

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                        Εμαθα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Στην Ελλαδα λεει απο το '15 ουσιαστικα..
                          http://www.newsauto.gr/o-1-2-turbo-me-1 ... itroen-c4/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            focusman91 last edited by

                            Ο χρήστης nonos έγραψε:
                            Στην Ελλαδα λεει απο το '15 ουσιαστικα..
                            http://www.newsauto.gr/o-1-2-turbo-me-1 ... itroen-c4/

                            Και το 'diesel now'? Τι θα απογινει?? Η δυναστεια των λευκων c3-c4 τελειωνει??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jimdenin last edited by

                              Ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν ήταν να βγεί σε μια πιο αδύναμη εκδοχή με 105-110ΗΡ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                beams last edited by

                                Ο χρήστης Batman έγραψε:
                                Εγώ έχω το Picasso 2.0 με ETG6 του 2008.
                                Μια χαρά το αυτόματο, ποτέ ξανά κουτάλα!!!
                                Όσο για χώρους, άστα να πάνε, θεϊκό!
                                Το έχω καταευχαριστηθεί στην εθνική, φτάνεις πράγματι ατσαλάκωτος...
                                Χτύπα το!

                                Batman να το χαίρεσαι το αυτοκίνητο, όλα οκ, αλλά αυτό που έχεις για υπογραφή, λυπάμαι που στο λέω, είναι μούφα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  eliast last edited by

                                  Παιδες καλησπερα.
                                  Εχουμε τιποτε σχολια αρνητικα-θετικα σχετικα με το c3 diesel;
                                  Ειδα μιας κοπελας ενα με ζαντολαστιχα , με ενα χρωμα κατι σαν σκουρο καφε και μου εκανε ωραια εντυπωση.Μου ειπε οτι το αγορασε καπου στα 12.000 με επιπλεον εξοπλισμο αν θυμαμαι καλα αλλα στην επισημη σελιδα οι τιμες ξεφευγουν.
                                  Τι συμβαινει τελικα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    apotsi last edited by

                                    Με Full extra και αυτόματο που το πήρα εγώ (1.4), μου πήγε 14.400. Πριν από 6 μήνες το πήρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      highfidelity last edited by

                                      Φίλος σκέφτεται να αγοράσει ένα C4 1.6 από 2006 έως 2008 μοντέλο (το πιθανότερο είναι να είναι του 07 πάντως...). Ψάχνει είτε τρίθυρο είτε τετράθυρο και στην πλούσια έκδοση (VTS, VTRS κλπ).
                                      Επειδή εγώ του το πρότεινα σαν VfM επιλογή, γνωρίζει κάποιος κάποια προβλήματα του μοντέλου; Κάτι που πρέπει να προσέξουμε;

                                      Η τιμή που ψάχνει (και βρίσκει ) είναι γύρω στα 4Κ (υπάρχουν κάποια λίγο πιο κάτω, κάποια λίγο πιο πάνω και κάποια πολύ πιο πάνω που δεν τα κοιτάει καν! ).
                                      Επίσης, τα τρίθυρα είναι φθηνότερα, οπότε μάλλον για τέτοιο τον βλέπω μιας και η τιμή είναι βασική παράμετρος (αν καταφέρει να πείσει και την γυναίκα του βέβαια... ).

                                      Έχουν βρεθεί 2-3 ήδη και τα κοιτάει, παίζει να κλείσει κάποιο σύντομα, οπότε... πείτε τα όλα!
                                      Γνώμες από ιδιοκτήτες και μη γίνονται δεκτές!

                                      ΥΓ: Δεν θέλουμε προτάσεις, 'πάρε ένα Yaris 1000cc του 00' με 3Κ, σκυλί δεν χαλάει κλπ κλπ'. Καλώς ή κακώς, το όριο είναι αυτά τα χρήματα. Τις εναλλακτικές ήδη τις έχει δει (του πρότεινα και το Bravo πχ....), κατέληξε σ' αυτό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Εγώ έχω του 2005 την πιό πλούσια έκδοση στο τετράθυρο την exclusive . Χιλιόμετρα δεν έχω πολλά γιατί είναι δεύτερο αυτοκίνητο και έχει περίπου 55000 , αλλά είναι ήδη στον ένατο χρόνο του .

                                        Προβλήματα κανένα . Εκανα προληπτικά το μεγάλο σέρβις πριν 2 χρόνια και άλλαξα ιμάντες λόγω ηλικίας . Αυτό κόστισε γύρω στα 300 € με το ακριβό σετ γιατί υπάρχει και φτηνότερο σετ με κόστος 100 € λιγότερο . Σε εξουσιοδοτημένο το πάω .

                                        Α άλλαξα πέρσι πολλαπλασιαστή 150 €.

                                        Το αμάξι το θεωρώ εξαιρετική αγορά με μόνο τυπικό θέμα τον ήχο των πίσω αμορτισέρ που είχε ένα κατασκευαστικό θεματάκι .

                                        Από την άλλη παρ' ότι πλησιάζει την δεκαετία , από πλευράς εξοπλισμού , είναι πιό πλούσιο από τα σημερινά .

                                        Ετσι εγώ δεν πρόκειται να το δώσω την επόμενη 5ετία , αφού νούμερα κάτω από 8000 το θεωρώ κοροιδία .

                                        Το αμάξι έχει ESP , περιστρεφόμενα ξένον , καθίσματα δέρμα-αλκαντάρα , αισθητήρες φώτων φρένων , 6 αερόσακκους , διζωνικό κλιματισμό , 17άρες ζάντες και πολλά ακόμη , που σήμερα δεν τα έχει κανένα του ανταγωνισμού του .

                                        Κατανάλωση στο ταξίδι γύρω στα 8 λίτρα και στην πόλη γύρω στα 10 .

                                        Μόνο τα τρίπορτα vts είχαν ανάλογο εξοπλισμό . Ολα τα άλλα είχαν λιγότερο και αξία αγοράς 4000 λιγότερη .

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                        Εμαθα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          highfidelity last edited by

                                          Έχω διαβάσει για το θέμα των αμορτισέρ, πίστευα πως το είχε λύσει η Citroen με κάποια ανάκληση ή κάτι τέτοιο...
                                          Συνεχίζει να υφίσταται; Η Xsara του πατέρα μου, δεν είχε ποτέ τέτοια θέματα, και με 100Κ+ χιλιόμετρα, η ανάρτησή της είναι ακόμη καταπληκτική!
                                          Αλλά βέβαια, αυτή είχε την 'σωστή' ανάρτηση με τις ράβδους στρέψης και όχι τον ημιάκαμπτο...

                                          Δεν ψάχνει απαραίτητα για έκδοση exclusive, αυτές είναι και πιο ακριβές (λογικό, έχουν τα πάντα), δεν ψάχνει όμως και τις βασικές (με απλό A/C κλπ).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jimdenin last edited by

                                            Το πεντάθυρο C4mk1 μεταξύ της exclusive και των βασικών ΧΤ, line είχε την πιο συνήθη έκδοση SX και μετά την κοινή έκδοση με το κουπέ την VTRS.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 952
                                            • 953
                                            • 954
                                            • 955
                                            • 956
                                            • 1089
                                            • 1090
                                            • 954 / 1090
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr