-
Αν τα πηγαίνει τόσο καλά στο figure 8 δε μπορώ να φανταστώ πως θα τα πήγαινε το megane rs .Πάντως το τσιροτο αρρρρρρ θεωρώ πως είναι (πολύ) καλύτερο από το focus st.
-
Θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας σχετικά με την επέκταση εγγύησης που προσφέρει η Κοσμοκάρ. Αν έχει ήδη τεθεί το θέμα, ζητώ συγνώμη, αλλά δεν βρήκα κάτι στο forum.
Έχω ένα Golf, μοντέλο '08, με περίπου 95.000χλμ. Το κόστος για 1 χρόνο είναι 254€. Μπορώ να κάνω επέκταση κάθε χρόνο μέχρι τα 150.000χλμ. Ποιά είναι η γνώμη σας, αξίζει; Έχει κάποιος εμπειρία από τη συγκεκριμένη επέκταση εγγύησης; Γνωρίζω ότι καλύπτει μηχανικά μέρη (κινητήρα, κιβώτιο, διαφορικό, κτλ), αλλά μήπως κάποιος χρειάστηκε να πληρώσει κάτι που δεν το περίμενε; -
Από όσο γνωρίζω η επέκταση της εγγύηση μπορεί να γίνει μόνο για +2 χρόνια. Τα υπόλοιπα δεν τα γνωρίζω....
-
Γίνεται να έχεις έως 10 χρόνια ή 150.000 χλμ πληρώνοντας κάθε χρόνο ένα ποσό που πάει ανάλογα με τα κυβικά. Προς τον φίλο που ρωτάει, αν το γκολφ σου μέχρι τώρα απεδείχθη αξιόπιστο ή αν τα προβλήματα που είχε τα έλυσες επιτυχώς, δε ξέρω κατά πόσο σε συμφέρει, γιατί εκτός των 250 ευρώ το χρόνο θα πρέπει να κάνεις και τα σέρβις εκεί. Εκτός κι αν σου προκαλεί άγχος το αυτοκίνητο, οπότε μπροστά στην ψυχική σου ηρεμία, μπορείς να το κάνεις
-
Να το κανεις. Τα χρηματα που θα γλυτωσεις εαν χτυπα ξυλο σου βγει καποιο σοβαρο προβλημα ειναι πολλαπλασια εναντι των 250 που θα δωσεις. Εγω ετσι γλυτωσα 2000 ευρω για αλλαγη εγκεφαλου ABS ενα μηνα μετα την ληξη της εγυησης επειδη ειχα κανει την επεκταση.
-
................
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εμένα μου άρεσε πολύ αυτής της γενιάς το Passat, τουλάχιστον από την μέση και επάνω. Κατά τα άλλα το να λέμε πως θα το ζήλευαν σημερινά αυτοκίνητα είναι αστείο. Ακόμα και η G60 syncro έκδοση δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο για σήμερα, ο συγκειριμένος συμπιεστής δημιουργούσε άπειρα προβλήματα χωρίς να βγάζει και καμία τρελή ισχύ ενώ η τετρακίνηση είναι η απλούστερη δυνατή. Καλό για την εποχή του αλλά μόνο ένας τυφλωμένος fanboy(ς) θα το αποθέωνε έτσι.Σήμερα αγοράζεις ένα Jetta ή ένα Octavia με haldex τα οποία είναι περίπου 1308739071397 φορές ανώτερα.
όλα αυτά που γράφονται εδώ πέρα είναι απλά μύθοι!Επειδή τυχαίνει να είμαι κάτοχος του golf rallye (g60-syncro) θα σας πω ότι το αμάξι είναι απλά τέλειο.Η vw τότε τοποθέτησε κομπρεσορα γιατί η τεχνολογία της τουρμπίνας καυσαερίων δεν ήταν τόσο εξελιγμένη (δεν έβγαζαν την ιπποδύναμη γραμμικά είχε ξεσπάσματα, εσπαγαν και ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΦΙΛΙΚΑ επρεπε να εισαι στην τσιτα για να πας γρηγορα )και η vw-audi όπως πάντα έβγαζε και βγάζει αμάξια που μπορεί να οδηγήσει κάποιος από 18-105,γυναίκα-άντρας,σχετικός-άσχετος με ασφάλεια και άνεση. προσωπικά εχω να παραθεσω τα εξης: ο κινητήρας έχε ι 269000χλμ χωρίς καμιά άλλη συντήρηση πέραν της κανονικής (τα service του),ο κομπρεσορας έχει γίνει δυο φορές επισκευή με κόστος 370 ευρώ η φορά.Η επισκευή γίνεται κάθε 110000 χλμ και κάθε 60000 αλλάζεις κάτι λαστιχάκια που κάνουν στεγανοποίηση του αέρα με ελάχιστο κόστος( να μην χάνεις πίεση).η τετρακίνηση είναι άψογη και αντρίκια την αισθάνεσαι συνέχεια όχι όπως π.χ to s3 (αμαξάρα)που νομίζεις ότι είσαι σε προσθιοκίνητο.το αυτοκίνητο ειναι τελειως γνησιο (μαμα) μονο 16αρεσ ζαντες εχει.στο δρομο δεν υπαρχει αμαξι παραγωγης μετα του 2000 μεχρι και 200 αλογα που να ειναι γρηγοροτερο η να στριβει καλύτερα.οδηγεις το αυτοκινητο οδηγεις μετα απο λιγο gti του 2005(respect) και μετα και απλα βαριεσαι ................
-
-
Ο χρήστης gioukoufas έγραψε:
Εμένα μου άρεσε πολύ αυτής της γενιάς το Passat, τουλάχιστον από την μέση και επάνω. Κατά τα άλλα το να λέμε πως θα το ζήλευαν σημερινά αυτοκίνητα είναι αστείο. Ακόμα και η G60 syncro έκδοση δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο για σήμερα, ο συγκειριμένος συμπιεστής δημιουργούσε άπειρα προβλήματα χωρίς να βγάζει και καμία τρελή ισχύ ενώ η τετρακίνηση είναι η απλούστερη δυνατή. Καλό για την εποχή του αλλά μόνο ένας τυφλωμένος fanboy(ς) θα το αποθέωνε έτσι.
Σήμερα αγοράζεις ένα Jetta ή ένα Octavia με haldex τα οποία είναι περίπου 1308739071397 φορές ανώτερα.
όλα αυτά που γράφονται εδώ πέρα είναι απλά μύθοι!Επειδή τυχαίνει να είμαι κάτοχος του golf rallye (g60-syncro) θα σας πω ότι το αμάξι είναι απλά τέλειο.Η vw τότε τοποθέτησε κομπρεσορα γιατί η τεχνολογία της τουρμπίνας καυσαερίων δεν ήταν τόσο εξελιγμένη (δεν έβγαζαν την ιπποδύναμη γραμμικά είχε ξεσπάσματα, εσπαγαν και ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΦΙΛΙΚΑ επρεπε να εισαι στην τσιτα για να πας γρηγορα )και η vw-audi όπως πάντα έβγαζε και βγάζει αμάξια που μπορεί να οδηγήσει κάποιος από 18-105,γυναίκα-άντρας,σχετικός-άσχετος με ασφάλεια και άνεση. προσωπικά εχω να παραθεσω τα εξης: ο κινητήρας έχε ι 269000χλμ χωρίς καμιά άλλη συντήρηση πέραν της κανονικής (τα service του),ο κομπρεσορας έχει γίνει δυο φορές επισκευή με κόστος 370 ευρώ η φορά.Η επισκευή γίνεται κάθε 110000 χλμ και κάθε 60000 αλλάζεις κάτι λαστιχάκια που κάνουν στεγανοποίηση του αέρα με ελάχιστο κόστος( να μην χάνεις πίεση).η τετρακίνηση είναι άψογη και αντρίκια την αισθάνεσαι συνέχεια όχι όπως π.χ to s3 (αμαξάρα)που νομίζεις ότι είσαι σε προσθιοκίνητο.το αυτοκίνητο ειναι τελειως γνησιο (μαμα) μονο 16αρεσ ζαντες εχει.στο δρομο δεν υπαρχει αμαξι παραγωγης μετα του 2000 μεχρι και 200 αλογα που να ειναι γρηγοροτερο η να στριβει καλύτερα.οδηγεις το αυτοκινητο οδηγεις μετα απο λιγο gti του 2005(respect) και μετα και απλα βαριεσαι ................
Το Golf II θα εννοείς. Είχα το Golf II GTI που η διαφορά είναι στην τετρακίνηση και στο μοτέρ αν και έβγαινε το Golf και με G60 κομπρέσορα χωρίς την τετρακίνηση). Από εκεί και πέρα, για εμένα το μόνο αυτοκίνητο που ήταν σκυλί ήταν το συγκεκριμένο δλδ το Golf II και πολύ καλό σε ποιότητα κατασκευής. Δεν είχε πρόβλημα με τα πλαστικά. Πολλαπλασιαστές, βαλβίδες, κάψιμο λαδιού, αντλίες νερού ήταν σε εμένα μέχρι τα 330.000χλμ άγνωστα. Και το αμάξι έκανε 330.000χλμ από έναν τότε γκ@λωμένο νέο που το πήγαινε συχνά στα κόκκινα και στα όριά του και πέρα από αυτά στα στροφιλίκια. Μέχρι που σε ένα ήρθε ένας από απέναντι και μου το έκανε ανταλλακτικά.
Μετά το Golf II η VW πέρα του ότι έβγαζε για μία 10ετία κινητήρες των 1.4lt με 60ps σταμάτησε να βγάζει και αξιόπιστα αυτοκίνητα. Θες το Golf III και IV με προβλήματα στα σασμάν και στους πολλαπλασιαστές. Τα ηλεκτρικά παράθυρα που τα έψαχνες; Και όλα αυτά πληρώνοντας τα ανταλλακτικά και τη συντήρηση ακριβά. Δεν λέω πως είναι για πέταμα. Για εμένα είναι υπερτιμημένα βασισμένα στο καλό παρελθόν που είχαν και στη γερμανική ποιότητα κατασκευής που σου λένε πως έχουν.
Το S3 από όσο ξέρω βγήκε αστέρι και στο μοτέρ και στο κράτημα και στις επιδόσεις. Όμως για εμένα πλέον μιλάμε για μεμονωμένα μοντέλα και όχι για την πλειοψηφία των μοντέλων που παράγει το Group.
Θα μου τη πέσει το φόρουμ να με φάει -
To ίδιο σκυλί με το golf II ήταν και το golf III.To ΙV ήταν που είχε θέμα με παράθυρα,πλαστικά που ξεφλουδίζουν,ταπετσαρίες που ξεκολάνε και μερικά με πολαπλασιαστές.Γνωστός με golf III 2.0 16V gti,απο το χωριό στην πόλη καταίβεναι και τα tarox ανάβανε .Στην επιστροφή που είχε και ανηφόρα,απλά δούλευε στον κόφτη.Παρόλα αυτά,απροβλημάτιστο.Αλλός γείτονας με 1.6 8V gt καύτης επίσης,στις 340000,άρχισε να του καίει λάδια.Άλλος με ίδιο 1.6 και αλλαγή λαδιών κάθε,όποτε και 250000,απροβλημάτιστο. To δικό μου 1.9 d πλησιάζει τις 500000 και επίσης δεν καίει γραμάριο,αλλα με κανονική συντήρηση απο εμένα.Το 1.9 tdi που πήρα πρόσφατα με 340000 άψογο και αυτό.Για το 2.9 syncro,οσο το κυκλοφόρησα και αυτό άψογο,αν και είχε λίγα χλμ.
-
http://www.autoblog.gr/2013/11/25/volks ... -the-year/
-
-
Το Cupra ενα δεκατο γρηγοροτερο απο το Megan RS cup στην ιδια πιστα... Φτιαξανε καλο πραγμα οι ισπανοι τελικα...
-
http://www.autoblog.gr/2014/04/21/sth-p ... 0-concept/
-
http://www.autoblog.gr/2014/04/29/spy-p ... en-passat/
-
ΓΝΩΣΤΕΣ, κάνει creep το DSG από μόνο του ή θέλει ειδικό χειρισμό?
-
Βρήκα αυτό:
03C115561B oil filter Date>> - 27.06.201003C115561D oil filter Date - 28.06.2010>>
Το αυτοκίνητο είχε αγοραστεί 4/2011 αλλά σε πολλά εξαρτήματα ακόμα και στο χώρο του κινητήρα βλέπω να αναγράφεται 5/2010.Μπορώ να βρω κάπου ποιανού μήνα ακριβώς είναι?
-
Πανοραμική φωτογραφία από την 6η Πανελλήνια Εκδρομή του club μας.
Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στην παραλία Λιχάδας, πίσω μας τα Λιχαδονήσια.
Βόρειος Εύβοια: Ήλια, Αιδηψός, Ροβιές, Λίμνη, Λιχάδα, Όσιος Δαυίδ, καταρράκτες Δρυμώνα. 9-10-11 Μαΐου 2014
Συμμετοχή 22 αυτοκίνητα & 60 άτομα. -
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Βρήκα αυτό:
03C115561B oil filter Date>> - 27.06.201003C115561D oil filter Date - 28.06.2010>>
Το αυτοκίνητο είχε αγοραστεί 4/2011 αλλά σε πολλά εξαρτήματα ακόμα και στο χώρο του κινητήρα βλέπω να αναγράφεται 5/2010.Μπορώ να βρω κάπου ποιανού μήνα ακριβώς είναι?
Μπορείς μέσω του VIN. Αλλά προφανώς φτιάχθηκε το 2010.
-
από το θέμα του q5
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Βγήκε recall για τα 7αρια, έχουν αρχίσει ήδη να παίρνουν τηλ οι αντιπροσωπείες για αντικατάσταση του συνθετικού λαδιού στο κιβώτιο με ορυκτέλαιο. Φαίνεται ότι κάποια συστατικά του λαδιού προκαλούσαν πρόβλημα στο mechatronic. recall 34F6
http://www.sciroccoclub.gr/forum/viewto ... =20&t=4646
Τι χρονολογίας μοντέλα αφορά ή ανάκληση;
Δεν ξέρω σίγουρα, αλλά από 2009 ξεκινάει.
Mε πιάνει και εμένα, πήγα από την karenta σήμερα πρώτη φορά. Υπάρχουν και 2 αναβαθμίσεις για τον εγκέφαλο τις οποίες δεν έχω κάνει ποτέ, γιατί δεν έχω ξαναπατήσει σε αντιπροσωπεία για service (και προφανώς δεν ασχολήθηκε και ποτέ η αντιπροσωπεία που το αγόρασα)
Θα το πάω την άλλη Τρίτη και θα το αφήσω μέσα και είπα να του κάνω και το λιπαντικό σέρβις μιας που θα είναι εκεί... Ίδωμεν.
VW FORUM