Θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας σχετικά με την επέκταση εγγύησης που προσφέρει η Κοσμοκάρ. Αν έχει ήδη τεθεί το θέμα, ζητώ συγνώμη, αλλά δεν βρήκα κάτι στο forum.
Έχω ένα Golf, μοντέλο '08, με περίπου 95.000χλμ. Το κόστος για 1 χρόνο είναι 254€. Μπορώ να κάνω επέκταση κάθε χρόνο μέχρι τα 150.000χλμ. Ποιά είναι η γνώμη σας, αξίζει; Έχει κάποιος εμπειρία από τη συγκεκριμένη επέκταση εγγύησης; Γνωρίζω ότι καλύπτει μηχανικά μέρη (κινητήρα, κιβώτιο, διαφορικό, κτλ), αλλά μήπως κάποιος χρειάστηκε να πληρώσει κάτι που δεν το περίμενε;
Latest posts made by atsakis
-
RE: VW FORUM
-
RE: Φιλτρο DPF
Υπάρχουν κάποια φίλτρα μικρότερης απόδοσης (αντί για 99% έχουν περίπου 50-60%), τα οποία είναι κατάλληλα για εκ των υστέρων τοποθέτηση (retrofit), αλλά απευθύνονται κυρίως σε μεγάλα οχήματα. Ονομάζονται flow-through ή partial filters (pDPF). Δεν γνωρίζω περισσότερα για τέτοιου είδους φίλτρα. Στο παρακάτω link ίσως βρεις περισσότερες πληροφορίες:
http://www.proventia.fi/sivu/en/product ... e_filters/
Η Proventia είναι και ο μόνος κατασκευαστής, που γνωρίζω εγώ, ο οποίος παράγει φίλτρα αυτού του τύπου. Γενικά τέτοιες λύσεις απευθύνονται σε μεγάλα οχήματα, τα οποία παράγουν μεγάλη μάζα καυσαερίων και μένουν σε χρήση για πολλά χρόνια. Σε ένα Ι.Χ. με μέσο όρο παραμονής στην κυκλοφορία 5-8 χρόνια, με περίπου 15.000 χλμ/έτος, οι λύσεις retrofit δεν έχουν μεγάλη σημασία. -
RE: Φιλτρο DPF
Ενδεχομένως να μπορεί να γίνει με επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, γιατί απ' ότι γνωρίζω η FIAT δεν χρησιμοποιεί επιπλέον μπεκ για την αναγέννηση του φίλτρου. Και πάλι όμως, στη θέση σου θα το απέφευγα, εκτός και αν γνώριζα ότι ξέρουν τη δουλειά καλά στο συνεργείο που θα πήγαινα. Νομίζω ότι τα συνεργεία από diesel γνωρίζουν καλά αυτά που είναι TAXΙ, δηλ. μεσαία και μεγάλα sedan. Τα υπόλοιπα diesel, όπως το δικό σου, ίσως τους είναι λίγο άγνωστα.
Στα μεγάλα οχήματα, π.χ. φορτηγά είναι διαφορετική η εγκατάσταση. Πριν το φίλτρο χρησιμοποιείται ένας μικρός 'καυστήρας', που τροφοδοτείται από το ντεπόζιτο με καύσιμο και αναλαμβάνει τη διαδικασία του 'καθαρισμού' (λόγω χώρου, βάρους δεν είναι εφικτό σε Ι.Χ.). Αν και δεν ξέρω γιατί επιδοτούνται μόνο αυτά τα οχήματα, αλλά μία σκέψη είναι ότι εφόσον επιτρέπεται να κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τότε καλύτερα να γίνουν πιο καθαρά. Ειδικά ένα παλιό μεγάλο φορτηγό εκπέμπει κάποιες χιλιάδες φορές περισσότερα σωματίδια από ότι ένα σύγχρονο Ι.Χ. diesel. Αυτά όμως δεν επιτρέπονται στις πόλεις με το μεγαλύτερο πρόβλημα, αρά αποτελούν σημαντικό πρόβλημα.- Όλα τα οχήματα με DPF χρησιμοποιούν καύσιμο για τον καθαρισμό του φίλτρου. Η αύξηση στην κατανάλωση δεν πολύ σημαντική (νομίζω γύρω στο 3-5%).
-
RE: Φιλτρο DPF
Η εκ των υστέρων τοποθέτηση DPF σε επιβατικό αυτοκίνητο είναι δύσκολη. Η δυσκολία βρίσκεται στο γεγονός ότι το φίλτρο πρέπει να γίνεται αναγέννηση (καθαρισμός) του φίλτρου, σε τακτά χρονικά διαστήματα. Αυτό συνήθως γίνεται με ψεκασμό καυσίμου είτε με ένα επιπλέον μπεκ στην εξάτμιση, είτε με ψεκασμό μέσα στον κύλινδρο όταν η βαλβίδα εξαγωγής είναι ανοικτή. Επίσης η τοποθέτηση του φίλτρου πρέπει να γίνει πολύ κοντά στον οξειδωτικό καταλύτη (αν ήδη υπάρχει), κάτι που δεν είναι σίγουρο ότι γίνεται στο δικό σου όχημα. Εν συντομία είναι κάτι που δεν θα σου πρότεινα να κάνεις.
Αν χρειάζεσαι περισσότερες πληροφορίες στείλε PM. Η δουλειά μου είναι πολύ σχετική με DPF και θα μπορούσα να σε ενημερώσω σχετικά με το θέμα.