Οδήγησα το twingo και ενθουσιάστηκα!
Ωραια υπερηψωμενη θέση οδηγησης, Πολύ καλή ποιότητα κατασκευης αναλογικά με την προηγούμενη γενεά , μια χαρά επιδισεις για πόλη αν και ηταν Αυγουστος και ειχα ac ανοιχτό. Εκει που επαθα πλάκα ηταν στο ποσο στριβει το τιμονι. Εχει διάμετρο στροφής ρεκόρ (8,60μ.)!!! Μου πηρε λιγη ωρα να το συνηθισω αλλα οταν το συνηθισα εψαχνα τα πιο στενα σημεια για να το δοκιμαζω. Στριβεις - παρκαρεις - ξεπαρκαρεις πολυ πιο ανετα
Latest posts made by ariskouts
-
RE: Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης
-
RE: VW FORUM
Στα τόσα χιλιόμετρα θα το είχε βγάλει, αλλά πουθενά στο βιβλίο service δεν θα δεις γραμμένο αν έχει γινει κάτι στο dsg. Σε αυτό φαίνομται μόνο οι περιοδικές εργασίες service. Θα ζητήσεις να σου κάνουν εκτύπωση όλες τις εργασίες που έχουν γίνει στο αυτοκίνητο και είναι περασμένες στην καρτέλα πελάτη. (δικαίωμα σου είναι). Εκεί μέσα είναι περασμένα τα πάντα. Απο τα πατάκια που μπορεί να πήρε κάποιος μέχρι και τις εργασίες εντος εγγύησης, τον έλεγχο καυσαερίων, τα πάντα.
Το λάδι στο κιβώτιο υπο φυσιολογικές συνθήκες δεν χρειάζεται αλλαγή 'sealed for life' παρα μόνο εάν υπάρξει οδηγία απο την VW -
RE: VW FORUM
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Έχω βάλει στο μάτι μεταχειρισμένο Passat 1.4 TSI 2009 με κβώτιο DSG. Έκανα search στο forum για DSG αλλά δεν βρήκα τίποτα... Έχει θέματα αξιοπιστίας?Για να πω την αλήθεια είμαι φανατικός οπαδός της απλότητας, ένα χειροκίνητο 6αρι θα μου ήταν μια χαρά. Απλά μου αρέσει το συγκεκριμένο κομμάτι, το οποίο (δυστυχώς) φοράει αυτό το κατασκεύασμα...
Το πρώτο dsg7 βγήκε στα μέσα του 2008 ενώ το 2010 βγηκε η επομενη γενιά. Προφανώς αυτο που είδες φέρει την 1st gen. το δικό μου είναι 6/11 2nd gen και χρειάστηκε τελικά μετά απο διάφορες επισκευές να αλλαχτεί ολόκληρο με το πιο εξελιγμένο το οποίο και δεν μου εμφάνισε μετά απο 1 1/2 χρόνο κανένα πρόβλημα και είναι πραγματικά απόλαυση στην οδήγηση.
Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι οτι υπάρχει οδηγία απο την vw λόγω αναγνώρισης του προβλήματος ακόμη και εαν είναι εκτός εγγύησης να καλύπτεται μεγάλο μέρος ανω του 60-70% απο την vw ,χωρίς βέβαια να σημαίνει οτι και αυτό που τελικά αναλογεί στον πελάτη δεν είναι και λίγο αν σκεφτεί κανείς οτι ολοκληρο το dsg κοστιζει περιπου 3000.
Μπορείς πολύ ευκολα να ελέγξεις εαν στο συγκεκριμένο που είδες έχει αλλαχτεί είτε το mechatronic ειτε ολόκληρο το dsg ρωτώντας στην αντιπροσωπεία. -
RE: VW FORUM
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Παιδες για το Tiguan 1.4 τι εχετε να πειτε ? Σκεφτομαι να παρω ενα ελαφρως μεταχειρισμενο για 2ο αυτοκινητο και ειπα να ριξω μια ερωτηση. ΕυχαριστωΤο πρώτο τι είναι?
-
RE: Air condition vs Clima
Εχοντας περάσει απο τα χέρια μου αυτοκίνητα χωρις κλιματισμό, με a/c (3) και τώρα με clima (Passat) μπορώ να πώ οτι δεν το αλλάζω το clima.
-Αφου ξεκινωντας το βάλεις 2-3 λεπτά στο low, στην συνέχεια το βάζεις σε μια θερμοκρασία και ξενοιάζεις- Ασφαλώς και κάνει καλύτερη διαχειριση και της ενέργειας αλλα΄και της κατανάλωσης
- στο δικο μου τουλάχιστον ακομη και με το clima off μπαινει κανονικά ο αέρας απο έξω
- μου αρέσει πολύ η αίσθηση της δροσιάς στον χώρο χωρίς να πρέπει να έρχεται υποχρεωτικά απο μια κατευθυνση ο αέρας καθως απο μονο του επιλεγει χρησιμοποιωντας τους δυο αισθητηρες στο ταμπλώ και στην κονσολα σε ποιους αεραγωγους μοιράζει τον αέρα.
- οσον αφορά τον διζωνικό (και βάλε) εχει βολεψει επισης καθώς μπορει ο συνοδηγος λόγου χάρη να θελει μεν δροσιά στον χώρο αλλά να μην εχει πολυ κρυο αέρα να χτυπάει πάνω του.
-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείς
Εχθες Κυριακή το πρωί 11-12 συναντησα ενα κομβοϊ απο οτι καλυτερο υπαρχει. Ferrari , lambo, bentley cabrio, maserati, porsche, Escalade, mercedes, bmw m5, και αλλα πολλά. Ολα ηταν με Γερμανικες, Ολλανδικες, Αγγλικες πινακίδες, 'φτιαγμένα' και γεματα stickers τυπου Dtm. Κινηθηκαν προς Ε.Ο Αθηνων. Και ερχονταν μαλλον απο Χαλκιδική. Τους ειδε κανεις? εχει κανεις ιδεα τι μπορει να ήταν?
-
RE: Διλημμα μεγαλου οικογενειακου
Εγώ το phaeton που προτεινα παραπάνω τουλάχιςτον το οδήγησα και εχω αποψη. Οσοι με τοση ευκολια το απορριπτουν στην συγκριση με αυτα που ανεφερε ο φίλος το απορριπτουν αμφιβάλω εαν έχουν καν μπει μέσα.
Εαν εξαιρεσω οτι βγαινει λίγο πανω απο το όριο των 10.000 που έχει ορίσει κατα τα άλλα ούτε το συγκεκριμενο Α8 αλλά ουτε και οι άλλες του επιλογές μπορούν να το φτάσουν. Οχι Φιλανδία αλλά και Σιβηρία θα φτάσει ατσαλάκωτος. Οπως και να το κάνουμε όλες οι επιλογες που μας ζητησε να επιλέξουμε είναι γερασμενα μοντελα εκτος ισως απο την ML. -
RE: Διλημμα μεγαλου οικογενειακου
Ο χρήστης ktab76 έγραψε:
14-15 xιλιάρικα δεν μπορείς να διαθέσεις για να πας σε αυτήν?
Λεω να μην περασω τα 10.000 ντουκου.Αλλα να μην βαλω και δοσεις...
Τι δοσεις ρε φιλε με 70, 000 χλμ το χρονο θελεις 3 σετ ελαστικα. Ξέρεις ποσο κανουν. Επειδη λογω αντικειμενου εκανα για τρία χρονια 50 000 το χρονο σε ταξίδια και αρκετες φορες με δυσκολες συνθήκες θα σου γραψω καποια στιγμη λεπτομέρειες αλλα στην Ελλάδα μόνο με Μερκ την κανεις την δουλεια.
Eλλαδα δεν βαζω πολλα χιλιομετρα.Βασικα το πιο μακρυνο ειναι μεχρι Λισσαβωνα και βορεια,Βαρσοβια μεσω Γερμανιας.Και 1 φορα το μηνα Φιλανδια,οδικως παντα(Θα μου ηταν πολυ πιο ευκολο αν δεν ειχα φοβεια με τα αεροπλανα )
Ετσι εξηγούνται πολλα γιατί και εμένα σιγά σιγά μου τριγύριζαν ερωτηματικά
-
RE: Διλημμα μεγαλου οικογενειακου
Θα σου ελεγα με κλειστα τα ματια το Audi αλλα μου φάνηκε γερασμενο το δερμα του σαλονιού εκτος αν εισαι διατεθειμενος να το αλλάξεις. Αν οχι αυτο τοτε την Mercedes. Αν και το citroen που ανεφερε ο φίλος παραπάνω είναι εξαιρετικό σε όλα του.
Αλήθεια για VW Phaeton το κοίταξες καθόλου? είναι απο άλλο πλανήτη. Το ταξιδεψα Θεσσαλονικη - Αθήνα και ηταν εντυπωσιακό
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1880993/ -
RE: CASIO Edifice Red Bull Racing Limited Edition τιμή super ολο
Το εχω με το λαστιχενιο λουράκι για το καλοκαίρι και ειναι πραγματικα φοβερό ρολόι. Για οποιον το σκεφτεται η τιμη ειναι super και θα το καταευχαριστηθει.