-
μιλαμε για τελειως αχρηστους,μετα απο 1 χρονο,δεν ηταν ετοιμοι,δινουν μια εβδομαδα αναβολη παλι δεν ειναι ετοιμοι.
Δεν ειναι ετοιμο, το ακριβως ιδιο συστημα με περσυ, που εισπραξαν τα τελη.....
Εν τω μεταξυ το κρατος ψαχνει τροπο να μαζεψει τα χρηματα απο τη φοροδιαφυγη,και ειναι αυτοι οι ιδιοι που θα βρουν τον τροπο... -
Κάτι τέτοια μας τρώνε το χρόνο και αναγκαζόμαστε να πάμε Κυριακή s/m.
-
Λοιπόν,εγώ τα τύπωσα.Αλλά για το 2λιτρο δε βλέπω πουθενά το φόρο πολυτελείας
-
Τύπωσα κι εγώ. Για το 2λιτρο όντως δεν έχει το φόρο πολυτελείας. Με τι μορφή θα έρχεται αυτός? Ξεχωριστό ραβασάκι?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τύπωσα κι εγώ. Για το 2λιτρο όντως δεν έχει το φόρο πολυτελείας. Με τι μορφή θα έρχεται αυτός? Ξεχωριστό ραβασάκι?oxi παλι μεσα απο το ταξις και αυτο, αλλα επεσε δουλεια και θα ειναι ετοιμο αργοτερα.
@Σιναναις
-
Και πόσο είναι? 440 για τα 2λιτρα?
-
Επιτελους βγηκανε!!!!
-
Γιατί πανηγυρίζουμε ρε παιδιά ? Εγώ πάντως καθόλου δεν χαίρομαι με το 1,5 χιλιάρικο που πρέπει να σκάσω για να -μην- κυκλοφορώ το αυτοκίνητό μου....
-
300 άλογα ειναι αυτά...
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
300 άλογα ειναι αυτά...3, 30, 300 ή 3000, τι σημασία έχει ? Παρκαρισμένα στο garage είναι και κάαααθονται...αυτό σημαίνει ότι είμαι πλούσιος και πρέπει να πληρώσω (α) επειδή το κατέχω (αφού έχω φορολογηθεί καμιά 20αρια φορές για να το αγοράσω και χρησιμοποιήσω), και (β) επειδή -δεν- το κυκλοφορώ ?
Αφού τα έχουμε πει, τεκμήρια και φόροι 'πολυτελείας' είναι απλώς για να θεωρήσαι a priori 'κλέφτης' και άρα να σου παίρνουν ότι τους λείπει για να κλείσουν τρύπες...
-
Πιστεύω οτι αν έδινες σε 2 τζιμάνια φοιτητές του οικονομικού + 1 πληροφορικής θα σου έβγαζαν σε 24 ώρες άνετα αλγόριθμο μη κεντροβαρισμένης ενδεικτικής τιμής τελών βάσει όσων παραγόντων θέλεις (παλαιότητα, ιπποδύναμη κυβισμός, μέγεθος, αξία εργοστασιακή + αξία κτήσης αν είναι 2ο, 3ο χέρι, αν είναι εισαγωγής ή όχι, έτη χρησικτησίας και ό,τι μπορείς να φανταστείς) + βάσει των οικονομικών του δυνατοτήτων (ανάλογα με τα δηλωμένα του εισοδήματα παρόντος και παρελθόντων χρόνων).
Not.
π.χ. εγώ δεν είχα δουλειά φέτος, το έβγαλα σε ακινησία 5.5 μήνες, αλλά παρ' όλα αυτά έκανα 20.000 χλμ. Και δεν είναι τόσο (πολύ) τα τέλη, όσο το τεκμήριο που θα μου έρθει και με αποτρέπει από το να συνεχίσω την κυκλοφορία του
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Πιστεύω οτι αν έδινες σε 2 τζιμάνια φοιτητές του οικονομικού + 1 πληροφορικής θα σου έβγαζαν σε 24 ώρες άνετα αλγόριθμο μη κεντροβαρισμένης ενδεικτικής τιμής τελών βάσει όσων παραγόντων θέλεις (παλαιότητα, ιπποδύναμη κυβισμός, μέγεθος, αξία εργοστασιακή + αξία κτήσης αν είναι 2ο, 3ο χέρι, αν είναι εισαγωγής ή όχι, έτη χρησικτησίας και ό,τι μπορείς να φανταστείς) + βάσει των οικονομικών του δυνατοτήτων (ανάλογα με τα δηλωμένα του εισοδήματα παρόντος και παρελθόντων χρόνων).Not.
+1
@στεφαν147 ναι 440 ειναι και για τα 2λιτρα πανω απο 5 ετη -30%.
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Πιστεύω οτι αν έδινες σε 2 τζιμάνια φοιτητές του οικονομικού + 1 πληροφορικής θα σου έβγαζαν σε 24 ώρες άνετα αλγόριθμο μη κεντροβαρισμένης ενδεικτικής τιμής τελών βάσει όσων παραγόντων θέλεις (παλαιότητα, ιπποδύναμη κυβισμός, μέγεθος, αξία εργοστασιακή + αξία κτήσης αν είναι 2ο, 3ο χέρι, αν είναι εισαγωγής ή όχι, έτη χρησικτησίας και ό,τι μπορείς να φανταστείς) + βάσει των οικονομικών του δυνατοτήτων (ανάλογα με τα δηλωμένα του εισοδήματα παρόντος και παρελθόντων χρόνων).
υαυτο που λες σου λεω οτι ειναι ακομα πιο ευκολο ενας οικονομολογος και ενας οικονομετρης χρειαζετε που να ξερει να δουλειει spss και να τρεξει μια παλυνδρομιση πολυ απλο πραγμα το διδαχθηκα στο 3 ετος.
παντος απο αυτα που αναφερεις ως μεταβλητες του υποδειγματος η παλαιοτητα,η ιπποδυναμη,ο κυβισμος και η ευλογη αξια (ταυτιζετε με την λογιστικη αξια)ειναι αυτα που θα επρεπε να προσμετρουντε
-
Να μου δώσει 1000 ευρώ το κράτος και πρόσβαση στα δεδομένα του υπουργείου συγκοινωνιών. Αν σε δέκα μέρες δεν φτιάξω σύστημα τελών κυκλοφορίας δίκαιο που να τους δίνει τα ίδια και μεγαλύτερα έσοδα ας με βάλουν φυλακή μαζί με τον παρολίγον πρωθυπουργό μας.
-
Γιατί ιπποδύναμη και κυβισμός ? Καλά ο κυβισμός είναι εντελώς άκυρος, παλαιολιθικής αξίας. H ιπποδύναμη τι πληροφορία σου δίνει ? Να φορολογείται ο κάτοχος BMW 328 'γυμνής' αλλά όχι ο κάτοχος BMW 320 full extra ?
Η αξία προφανώς έχει σημασία όπως και η παλαιότητα.
-
H 328 θα έχει πιο βαρύ κινητήρα, άρα θα φθείρει το οδόστρωμα.
-
Σε συζητηση χθεσινη με ζευγος συγγενων μου που ο ενας εχει mercedes s-class 350 του 09 και η αλλη peugeot 308cc του 10 γιατι δεν καταθετετε πινακιδες στη Μερκ και να κυκλοφορειτε με το Πεζο ή να παρετε εναν μτχ κουβα των 2Κ για να πηγαινοφερνετε τα παιδια στις δραστηριοτητες τους η απαντηση ηταν οτι ''εχουμε ενα πολυτελες αυτοκινητο και δικαιως φορολογουμαστε, εξ αλλου εχουμε λεφτα να πληρωνουμε''
Και για τα 2 αυτα αυτοκινητα αυτοι θα πληρωσουν γυρω στα 2,500€ ητοι σχεδον 4 δικα μου μηνιατικα -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Σε συζητηση χθεσινη με ζευγος συγγενων μου που ο ενας εχει mercedes s-class 350 του 09 και η αλλη peugeot 308cc του 10 γιατι δεν καταθετετε πινακιδες στη Μερκ και να κυκλοφορειτε με το Πεζο ή να παρετε εναν μτχ κουβα των 2Κ για να πηγαινοφερνετε τα παιδια στις δραστηριοτητες τους η απαντηση ηταν οτι ''εχουμε ενα πολυτελες αυτοκινητο και δικαιως φορολογουμαστε, εξ αλλου εχουμε λεφτα να πληρωνουμε''
Και για τα 2 αυτα αυτοκινητα αυτοι θα πληρωσουν γυρω στα 2,500€ ητοι σχεδον 4 δικα μου μηνιατικαΚαλύτερα να τα διναν σε σενα, παρα στο κράτος... Τώρα απλα χάνονται απο την πραγματικη οικονομια 2,5 χιλιαρικα
Οσον αφορά τα τελη κυκλοφορίας, δεν ειναι ανταποδοτικά, δεν ειναι κλιμακωμένα ορθά ή δίκαια... Δεν μπορεί να υπάρχουν τοσο τραγικές αποκλισεις μεταξυ κυβισμών. Τι ζημιά αλλωστε μεγαλύτερη κάνει η S350 απο το Bravo μου για να χουν τοσο τραγικη διαφορά στην τιμολόγηση?
Τέσπα... είναι εμμεση φορολογια εισοδήματος και τίποτε αλλο. Η μονη δίκαιη φορολογηση θα ηταν η χιλιομετρική, την οποία και πληρώνουμε ήδη ΑΔΡΑ μέσω της υπερφορολογησης των καυσιμων. Υπο αυτό το σκεπτικό, και υπο το σκεπτικό οτι επίσης πληρώνουμε ΚΑΙ διόδια... τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα επρεπε να υπάρχουν.
-
εχω περιεργεια να δω και φετος αν θα κατατεθουν παλι χιλιαδες πινακιδες οπως περσι..
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
...Τέσπα... είναι εμμεση φορολογια εισοδήματος και τίποτε αλλο. Η μονη δίκαιη φορολογηση θα ηταν η χιλιομετρική, την οποία και πληρώνουμε ήδη ΑΔΡΑ μέσω της υπερφορολογησης των καυσιμων. Υπο αυτό το σκεπτικό, και υπο το σκεπτικό οτι επίσης πληρώνουμε ΚΑΙ διόδια... τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα επρεπε να υπάρχουν.Επειδή το κάνουν και άλλες -πολλές- χώρες αυτό, δεν νομίζω ότι είναι σωστό να φορολογήσεις μόνο σε ένα 'σημείο' την κατοχή και χρήση αυτοκινήτου. Δηλαδή καλώς να υπάρχουν και φόροι στα καύσιμα (χρήση, κατανάλωση κλπ), και διόδια (δημιουργία νέων/συντήρηση παλιών Ε.Ο.), αλλά και κάποια -σαφώς χαμηλότερα- τέλη κυκλοφορίας, για την 'χρήση' του οχήματος και των δρόμων. Δεν μπορεί στην πλούσια Ελβετία το vignete να κοστίζει 35€ και στην φτωχή Ελλάδα να δίνω 660€ (για να ΜΗΝ κυκλοφορώ τελικά το αυτοκίνητο)...
Τέλη κυκλοφορίας