-
-
H υγρασία φαίνεται να παίζει σημαντικό ρόλο αλλά κανένας(;) δεν φαίνεται να έχει αξιολογήσει τις διαφορές. Μάλλον κάνει μεγαλύτερη διαφορά από μόνη της από ότι μεταξύ αέρα-αζώτου....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
H υγρασία φαίνεται να παίζει σημαντικό ρόλο αλλά κανένας(;) δεν φαίνεται να έχει αξιολογήσει τις διαφορές. Μάλλον κάνει μεγαλύτερη διαφορά από μόνη της από ότι μεταξύ αέρα-αζώτου....Εγω το μονο που μπορω να πω επειδη καθε βδομαδα παιζω με τις πιεσεις των ελαστικων μου, ειναι οτι οποτε πειραξα αερα βροχερη μερα με τρελη υγρασια, ποτε δεν εμεινα ευχαριστημενος και την επομενη μερα ημουν παλι στο βενζιναδικο... Το εκανα 2-3 φορες αυτο το λαθος και απο τοτε δε πειραζω τιποτα αν δεν εχει καθαρη ατμοσφαιρα. Ισως να ναι και ιδεα μου παντως.
-
Αερολογίες...
-
Πάντως εγώ που προχτές ασχολήθηκα και μέτρησα πιέσεις στα ελαστικά με θερμοκρασία περιβάλλοντος 23 C, βρήκα σε όλα πιέσεις περί τα 26Psi αντί των 29+ που συνήθως είχα και που είχα μετρήσει κατακαλόκαιρο (30+C). Επειδή το έχω ξαναπαρατηρήσει όποτε γυρνάνε οι εποχές και υπάρχει σοβαρή (άνω των 5C) μεταβολή θερμοκρασίας, θεωρώ προσωπικά ότι η πιο σοβαρή παράμετρος για παίξιμο της πίεσης ελαστικών,εφόσον δεν υπάρχει σκίσιμο-τρύπα ή θέμα βαλβίδας, είναι η μεταβολή της θερμοκρασίας περιβάλλοντος.
-
Προφανως... Απ' ο,τι εχω παρατηρησει γενικα ισχυει η αναλογια ~3 psi ανα 15 βαθμους.
-
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ο τύπος ελαστικου και ο τρόπος οδήγησης στις αυξομειωσεις της πίεσης του αέρα. Προσωπικά δεν μπορώ να εξηγήσω το ότι στις δεκάδες φορές που έχω αλλάξει λάστιχα με κανονικό αέρα έχω δει περισσότερες μεταβολές πίεσηςμε και με μεγαλύτερες αποκλήσεις των 3psi σε μικρές περιόδους μετρήσεων απ'ότι με το λεγόμενο στα λαστιχάδικα άζωτο.
Το ότι ''τρώω'' λάστιχα είναι όμως γεγονός. -
5 χρόνια το έχω το αμάξι (focus 1.6 mkII) και ακόμα δεν μπορώ να το χωνέψω πως το καρτελάκι του αυτοκινήτου λέει 30 για τα εμπρός ελαστικά και 33 για τα πίσω....
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
5 χρόνια το έχω το αμάξι (focus 1.6 mkII) και ακόμα δεν μπορώ να το χωνέψω πως το καρτελάκι του αυτοκινήτου λέει 30 για τα εμπρός ελαστικά και 33 για τα πίσω....Tail happy
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
5 χρόνια το έχω το αμάξι (focus 1.6 mkII) και ακόμα δεν μπορώ να το χωνέψω πως το καρτελάκι του αυτοκινήτου λέει 30 για τα εμπρός ελαστικά και 33 για τα πίσω....Ο κατασκευαστής υπολογίζει την απόσταση των αξόνων καθ’αυτών όπως και από τον κινητήρα. Επίσης ότι μπορεί να έχεις πίσω 3 άτομα ή/και φορτίο στο χώρο των αποσκευών. Στο δικό μου (Honda Jazz) όταν το πήρα από την αντιπροσωπεία αντί 30/30 που έλεγε ο κατασκευαστής είχαν βάλει οι ξεκωλιάρηδες 50/50, το πήρα χαμπάρι λίγο πριν να σκοτωθώ.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
5 χρόνια το έχω το αμάξι (focus 1.6 mkII) και ακόμα δεν μπορώ να το χωνέψω πως το καρτελάκι του αυτοκινήτου λέει 30 για τα εμπρός ελαστικά και 33 για τα πίσω....
Ο κατασκευαστής υπολογίζει την απόσταση των αξόνων καθ’αυτών όπως και από τον κινητήρα. Επίσης ότι μπορεί να έχεις πίσω 3 άτομα ή/και φορτίο στο χώρο των αποσκευών. Στο δικό μου (Honda Jazz) όταν το πήρα από την αντιπροσωπεία αντί 30/30 που έλεγε ο κατασκευαστής είχαν βάλει οι ξεκωλιάρηδες 50/50, το πήρα χαμπάρι λίγο πριν να σκοτωθώ.
Αυτά υποτίθεται ότι τα ελέγχουν πριν στο παραδώσουν.Τα φουσκώνουν τόσο για μην χαλάνε τα ελαστικά όσο το αμάξι είναι στις αποθήκες.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
5 χρόνια το έχω το αμάξι (focus 1.6 mkII) και ακόμα δεν μπορώ να το χωνέψω πως το καρτελάκι του αυτοκινήτου λέει 30 για τα εμπρός ελαστικά και 33 για τα πίσω....
Ο κατασκευαστής υπολογίζει την απόσταση των αξόνων καθ’αυτών όπως και από τον κινητήρα. Επίσης ότι μπορεί να έχεις πίσω 3 άτομα ή/και φορτίο στο χώρο των αποσκευών. Στο δικό μου (Honda Jazz) όταν το πήρα από την αντιπροσωπεία αντί 30/30 που έλεγε ο κατασκευαστής είχαν βάλει οι ξεκωλιάρηδες 50/50, το πήρα χαμπάρι λίγο πριν να σκοτωθώ.
Αυτά υποτίθεται ότι τα ελέγχουν πριν στο παραδώσουν.Τα φουσκώνουν τόσο για μην χαλάνε τα ελαστικά όσο το αμάξι είναι στις αποθήκες.
Έχεις δίκιο, για αυτό και ο χαρακτηρισμός.
Δεν έλεγξαν τίποτα, αν βρω το κατάλληλο πόστ θα τα ποστάρω. -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
5 χρόνια το έχω το αμάξι (focus 1.6 mkII) και ακόμα δεν μπορώ να το χωνέψω πως το καρτελάκι του αυτοκινήτου λέει 30 για τα εμπρός ελαστικά και 33 για τα πίσω....
Ο κατασκευαστής υπολογίζει την απόσταση των αξόνων καθ’αυτών όπως και από τον κινητήρα. Επίσης ότι μπορεί να έχεις πίσω 3 άτομα ή/και φορτίο στο χώρο των αποσκευών. Στο δικό μου (Honda Jazz) όταν το πήρα από την αντιπροσωπεία αντί 30/30 που έλεγε ο κατασκευαστής είχαν βάλει οι ξεκωλιάρηδες 50/50, το πήρα χαμπάρι λίγο πριν να σκοτωθώ.
ξερεις πολλα μανομετρα αερα να μετρανε σωστα?
-
Άλλο +-2psi και άλλο +-20psi....
-
μια φορα πηγα σε βενζιναδικο και με ειδε ενας που εβαζα -το προβλεπομενο για 5 ατομα + αποσκευες- 40 πισω και με εκραξε λεγοντας μου ''πισω παει 32''
Μολις του ειπα οτι ετσι λεει ο κατασκευαστης μου ειπε ως κλασσικος Ελληνας ''Δεν ισχυει αυτο'' -
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
μια φορα πηγα σε βενζιναδικο και με ειδε ενας που εβαζα -το προβλεπομενο για 5 ατομα + αποσκευες- 40 πισω και με εκραξε λεγοντας μου ''πισω παει 32''
Μολις του ειπα οτι ετσι λεει ο κατασκευαστης μου ειπε ως κλασσικος Ελληνας ''Δεν ισχυει αυτο''Δε ξερει ο μηχανικος που το εφτιαξε!!! Ο βενζινας ξερει!!!!
-
Αφελής ερώτηση: Η ένδειξη πίεσης ελαστικών που αναγράφεται στο πίσω μέρος του καλύμματος του ρεζερβουάρ, υπερισχύει (ως ορθή) αυτής του μάνιουαλ, υπό την έννοια ότι η πρώτη (ρεζερβουάρ) έχει υπολογισθεί από τον κατασκευαστή για το συγκεκριμένο αμάξι με τα συγκεκριμένα (από το εργοστάσιο) ζαντολάστιχα (πχ 17άρια αντί των βασικών 16) και τη συγκεκριμένη (σπορ) ανάρτηση, σωστά;
Στο δικό μου η ένδειξη ρεζερβουάρ είναι αρκετά μικρότερη από αυτή του βιβλίου. -
Κανονικά έπρεπε να είναι ίδιες,μιλώντας πάντα για την ίδια διάσταση ελαστικών.
Δηλαδή στο owners manual για συγκεκριμένες διαστάσεις ελαστικών γράφει διαφορετικές πιέσεις σε σχέση με το αυτοκόλλητο?
Για τι αυτοκίνητο μιλάμε και τι διαστάσεις? -
Opel Astra H GTC 1.8 (2005) με σπορ ανάρτηση IDS+ και τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά 225/45/17 με δείκτη 91V.
-
Αυτα βρηκα εγω. Στο αυτοκόλλητο λεει άλλα?
Uploaded with ImageShack.us
Πίεση αέρα στα ελαστικά