Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πίεση αέρα στα ελαστικά
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πίεση αέρα στα ελαστικά
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 19 / 19
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    101
    379
    9153
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coupeas last edited by

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        H υγρασία φαίνεται να παίζει σημαντικό ρόλο αλλά κανένας(;) δεν φαίνεται να έχει αξιολογήσει τις διαφορές. Μάλλον κάνει μεγαλύτερη διαφορά από μόνη της από ότι μεταξύ αέρα-αζώτου....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orestis-d last edited by

          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
          H υγρασία φαίνεται να παίζει σημαντικό ρόλο αλλά κανένας(;) δεν φαίνεται να έχει αξιολογήσει τις διαφορές. Μάλλον κάνει μεγαλύτερη διαφορά από μόνη της από ότι μεταξύ αέρα-αζώτου....

          Εγω το μονο που μπορω να πω επειδη καθε βδομαδα παιζω με τις πιεσεις των ελαστικων μου, ειναι οτι οποτε πειραξα αερα βροχερη μερα με τρελη υγρασια, ποτε δεν εμεινα ευχαριστημενος και την επομενη μερα ημουν παλι στο βενζιναδικο... Το εκανα 2-3 φορες αυτο το λαθος και απο τοτε δε πειραζω τιποτα αν δεν εχει καθαρη ατμοσφαιρα. Ισως να ναι και ιδεα μου παντως.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            trident1971 last edited by

            Αερολογίες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lazarefa last edited by

              Πάντως εγώ που προχτές ασχολήθηκα και μέτρησα πιέσεις στα ελαστικά με θερμοκρασία περιβάλλοντος 23 C, βρήκα σε όλα πιέσεις περί τα 26Psi αντί των 29+ που συνήθως είχα και που είχα μετρήσει κατακαλόκαιρο (30+C). Επειδή το έχω ξαναπαρατηρήσει όποτε γυρνάνε οι εποχές και υπάρχει σοβαρή (άνω των 5C) μεταβολή θερμοκρασίας, θεωρώ προσωπικά ότι η πιο σοβαρή παράμετρος για παίξιμο της πίεσης ελαστικών,εφόσον δεν υπάρχει σκίσιμο-τρύπα ή θέμα βαλβίδας, είναι η μεταβολή της θερμοκρασίας περιβάλλοντος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                orestis-d last edited by

                Προφανως... Απ' ο,τι εχω παρατηρησει γενικα ισχυει η αναλογια ~3 psi ανα 15 βαθμους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coupeas last edited by

                  Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ο τύπος ελαστικου και ο τρόπος οδήγησης στις αυξομειωσεις της πίεσης του αέρα. Προσωπικά δεν μπορώ να εξηγήσω το ότι στις δεκάδες φορές που έχω αλλάξει λάστιχα με κανονικό αέρα έχω δει περισσότερες μεταβολές πίεσηςμε και με μεγαλύτερες αποκλήσεις των 3psi σε μικρές περιόδους μετρήσεων απ'ότι με το λεγόμενο στα λαστιχάδικα άζωτο.
                  Το ότι ''τρώω'' λάστιχα είναι όμως γεγονός.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bayern7 last edited by

                    5 χρόνια το έχω το αμάξι (focus 1.6 mkII) και ακόμα δεν μπορώ να το χωνέψω πως το καρτελάκι του αυτοκινήτου λέει 30 για τα εμπρός ελαστικά και 33 για τα πίσω....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      orestis-d last edited by

                      Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
                      5 χρόνια το έχω το αμάξι (focus 1.6 mkII) και ακόμα δεν μπορώ να το χωνέψω πως το καρτελάκι του αυτοκινήτου λέει 30 για τα εμπρός ελαστικά και 33 για τα πίσω....

                      Tail happy

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostas-chania last edited by

                        Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
                        5 χρόνια το έχω το αμάξι (focus 1.6 mkII) και ακόμα δεν μπορώ να το χωνέψω πως το καρτελάκι του αυτοκινήτου λέει 30 για τα εμπρός ελαστικά και 33 για τα πίσω....

                        Ο κατασκευαστής υπολογίζει την απόσταση των αξόνων καθ’αυτών όπως και από τον κινητήρα. Επίσης ότι μπορεί να έχεις πίσω 3 άτομα ή/και φορτίο στο χώρο των αποσκευών. Στο δικό μου (Honda Jazz) όταν το πήρα από την αντιπροσωπεία αντί 30/30 που έλεγε ο κατασκευαστής είχαν βάλει οι ξεκωλιάρηδες 50/50, το πήρα χαμπάρι λίγο πριν να σκοτωθώ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:

                          5 χρόνια το έχω το αμάξι (focus 1.6 mkII) και ακόμα δεν μπορώ να το χωνέψω πως το καρτελάκι του αυτοκινήτου λέει 30 για τα εμπρός ελαστικά και 33 για τα πίσω....

                          Ο κατασκευαστής υπολογίζει την απόσταση των αξόνων καθ’αυτών όπως και από τον κινητήρα. Επίσης ότι μπορεί να έχεις πίσω 3 άτομα ή/και φορτίο στο χώρο των αποσκευών. Στο δικό μου (Honda Jazz) όταν το πήρα από την αντιπροσωπεία αντί 30/30 που έλεγε ο κατασκευαστής είχαν βάλει οι ξεκωλιάρηδες 50/50, το πήρα χαμπάρι λίγο πριν να σκοτωθώ.

                          Αυτά υποτίθεται ότι τα ελέγχουν πριν στο παραδώσουν.Τα φουσκώνουν τόσο για μην χαλάνε τα ελαστικά όσο το αμάξι είναι στις αποθήκες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostas-chania last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                            5 χρόνια το έχω το αμάξι (focus 1.6 mkII) και ακόμα δεν μπορώ να το χωνέψω πως το καρτελάκι του αυτοκινήτου λέει 30 για τα εμπρός ελαστικά και 33 για τα πίσω....

                            Ο κατασκευαστής υπολογίζει την απόσταση των αξόνων καθ’αυτών όπως και από τον κινητήρα. Επίσης ότι μπορεί να έχεις πίσω 3 άτομα ή/και φορτίο στο χώρο των αποσκευών. Στο δικό μου (Honda Jazz) όταν το πήρα από την αντιπροσωπεία αντί 30/30 που έλεγε ο κατασκευαστής είχαν βάλει οι ξεκωλιάρηδες 50/50, το πήρα χαμπάρι λίγο πριν να σκοτωθώ.

                            Αυτά υποτίθεται ότι τα ελέγχουν πριν στο παραδώσουν.Τα φουσκώνουν τόσο για μην χαλάνε τα ελαστικά όσο το αμάξι είναι στις αποθήκες.

                            Έχεις δίκιο, για αυτό και ο χαρακτηρισμός.
                            Δεν έλεγξαν τίποτα, αν βρω το κατάλληλο πόστ θα τα ποστάρω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:

                              5 χρόνια το έχω το αμάξι (focus 1.6 mkII) και ακόμα δεν μπορώ να το χωνέψω πως το καρτελάκι του αυτοκινήτου λέει 30 για τα εμπρός ελαστικά και 33 για τα πίσω....

                              Ο κατασκευαστής υπολογίζει την απόσταση των αξόνων καθ’αυτών όπως και από τον κινητήρα. Επίσης ότι μπορεί να έχεις πίσω 3 άτομα ή/και φορτίο στο χώρο των αποσκευών. Στο δικό μου (Honda Jazz) όταν το πήρα από την αντιπροσωπεία αντί 30/30 που έλεγε ο κατασκευαστής είχαν βάλει οι ξεκωλιάρηδες 50/50, το πήρα χαμπάρι λίγο πριν να σκοτωθώ.

                              ξερεις πολλα μανομετρα αερα να μετρανε σωστα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thednick last edited by

                                Άλλο +-2psi και άλλο +-20psi....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  theo13 last edited by

                                  μια φορα πηγα σε βενζιναδικο και με ειδε ενας που εβαζα -το προβλεπομενο για 5 ατομα + αποσκευες- 40 πισω και με εκραξε λεγοντας μου ''πισω παει 32''
                                  Μολις του ειπα οτι ετσι λεει ο κατασκευαστης μου ειπε ως κλασσικος Ελληνας ''Δεν ισχυει αυτο''

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    orestis-d last edited by

                                    Ο χρήστης theo13 έγραψε:
                                    μια φορα πηγα σε βενζιναδικο και με ειδε ενας που εβαζα -το προβλεπομενο για 5 ατομα + αποσκευες- 40 πισω και με εκραξε λεγοντας μου ''πισω παει 32''
                                    Μολις του ειπα οτι ετσι λεει ο κατασκευαστης μου ειπε ως κλασσικος Ελληνας ''Δεν ισχυει αυτο''

                                    Δε ξερει ο μηχανικος που το εφτιαξε!!! Ο βενζινας ξερει!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lazarefa last edited by

                                      Αφελής ερώτηση: Η ένδειξη πίεσης ελαστικών που αναγράφεται στο πίσω μέρος του καλύμματος του ρεζερβουάρ, υπερισχύει (ως ορθή) αυτής του μάνιουαλ, υπό την έννοια ότι η πρώτη (ρεζερβουάρ) έχει υπολογισθεί από τον κατασκευαστή για το συγκεκριμένο αμάξι με τα συγκεκριμένα (από το εργοστάσιο) ζαντολάστιχα (πχ 17άρια αντί των βασικών 16) και τη συγκεκριμένη (σπορ) ανάρτηση, σωστά;
                                      Στο δικό μου η ένδειξη ρεζερβουάρ είναι αρκετά μικρότερη από αυτή του βιβλίου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by

                                        Κανονικά έπρεπε να είναι ίδιες,μιλώντας πάντα για την ίδια διάσταση ελαστικών.
                                        Δηλαδή στο owners manual για συγκεκριμένες διαστάσεις ελαστικών γράφει διαφορετικές πιέσεις σε σχέση με το αυτοκόλλητο?
                                        Για τι αυτοκίνητο μιλάμε και τι διαστάσεις?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lazarefa last edited by

                                          Opel Astra H GTC 1.8 (2005) με σπορ ανάρτηση IDS+ και τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά 225/45/17 με δείκτη 91V.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            Αυτα βρηκα εγω. Στο αυτοκόλλητο λεει άλλα?

                                            Uploaded with ImageShack.us

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 19 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr