-
μια απορια: η ασφαλιστικη εκτυπωνει αυτοματα το νεο συμβολαιο και με παιρνει τηλ καθε 6 μηνες να παω να το παρω. Μπορω οταν με παρουν τηλ να τους πω 'δεν το θελω, αλλαξα ασφαλιστικη' ή πρεπει να τους ενημερωσω καποιο χρονικο διαστημα πριν ληξει το τρεχον συμβολαιο?
-
αν δεν εξωφλειται αυτοματα απο καμμια καρτα σου, μπορεις!
διαφορετικα μπορει να σου κρατησουν χρηματα γιατι δεν ενημερωσες εγκαιρως (κανα μηνα πριν υποτιθεται οτι πρεπει να ενημερωσεις) -
Σε μια προσφορά της AXA λέει Ημ/νία 1ης κυκλοφορίας και ημ/νια μεταβίβασης μεταχειρισμένου οχήματος. Το δεύτερο τι ρόλο παίζει;
-
Άλλαξα σήμερα την παλιά μου ασφαλιστική, που για 'απλή' με όλες τις καλύψεις πλην οδικής βοήθειας, με την 'οικογενειακή έκπτωση' (4 αμάξια ασφαλισμένα σε αυτούς - δικό μου, αδερφού, αδερφής & πατέρα) ήθελαν σχεδόν 240 το 6μηνο, και πήγα στη HELLAS DIRECT, αφού τους γνώρισα κι από κοντά τις προάλλες, έχοντας πάρει προσφορά μέσω του website τους το Φεβρουάριο. Κόστος λίγο πάνω από 300 το χρόνο για φούλ 'απλή', με οδική 24/7, και μια μικρή έκπτωση που παίρνω λόγω συνεργασίας τους με την εταιρεία όπου εργάζεται ο αδερφός μου.
Διάρκεια διαδικασίας ασφάλισης (on-line) μαζί με πληρωμή και εκτύπωση του ασφαλιστήριου (που μου ήρθε στο ίδιο λεπτό σε PDF) κάτω από 5 λεπτά.
-
Παλαιότερα το Υπ. Ανάπτυξης, έλεγχε κατά πόσον οι Ασφαλιστικές Εταιρείες έχουν στη διάθεση τους τα απαραίτητα κεφάλαια που απαιτεί η νομοθεσία, ώστε να είναι φερέγγυες και αξιόπιστες έναντι του καταναλωτικού κοινού και κατόπιν χορηγούσε πιστοποιητικά φερεγγυότητας.
Πρόσφατα, ασφαλιστικής μου είπε ότι από το 2008 δεν υπάρχει πλέον τέτοιο πιστοποιητικό.
Γνωρίζετε κάτι σχετικό; -
Ο έλελγχος των ασφαλιστικών έχει περάσει στην Τράπεζα της Ελλάδος και δεν ελέγχονται πλέον από το υπουργείο ανάπτυξης
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Άλλαξα σήμερα την παλιά μου ασφαλιστική, που για 'απλή' με όλες τις καλύψεις πλην οδικής βοήθειας, με την 'οικογενειακή έκπτωση' (4 αμάξια ασφαλισμένα σε αυτούς - δικό μου, αδερφού, αδερφής & πατέρα) ήθελαν σχεδόν 240 το 6μηνο, και πήγα στη HELLAS DIRECT, αφού τους γνώρισα κι από κοντά τις προάλλες, έχοντας πάρει προσφορά μέσω του website τους το Φεβρουάριο. Κόστος λίγο πάνω από 300 το χρόνο για φούλ 'απλή', με οδική 24/7, και μια μικρή έκπτωση που παίρνω λόγω συνεργασίας τους με την εταιρεία όπου εργάζεται ο αδερφός μου.Διάρκεια διαδικασίας ασφάλισης (on-line) μαζί με πληρωμή και εκτύπωση του ασφαλιστήριου (που μου ήρθε στο ίδιο λεπτό σε PDF) κάτω από 5 λεπτά.
Περα από τις πολύ καλές τιμές τους, πώς σου φάνηκε η επικοινωνία και το όλο σκηνικό ; Ψήνομαι για αλλαγή μιας και ειμαι κοντά στην ανανέωση του ασφαλιστηρίου μου..
-
Εκανα και εγω hellas direct, 299€ βγηκε για ενα ετος. Η κοντινοτερη αλλη ηταν ~190 το εξαμηνο
Πηρα για να ρωτησω κατι για την πληρωμη, η αντιμετωπιση που επαγγελαματικη μου φανηκε, εκανε πολυ καλη εντυπωση.
Οψομεθα για τις καλυψειςκαι πως αντιμετωπιζουν τον πελατη οταν γινει το μπαμ, ας μη τις χρειαστουμε ποτε. -
Παιδιά για να αλλάξω ασφάλεια οταν ληξει απλα δεν πληρωνω την ειδοποιηση αναννέωσης και κάνω άλλη της επιλογής μου δεν χρειάζεται να κανω κατι αλλο σωστα;
-
Σωστά αν και για να μην πηγαίνεις στο ταχυδρομείο για συστημένη ακύρωσης καλό είναι να τους ενημερώσεις εγγράφως.
-
...ναι εγγράφως.....όπως και αυτοί, όταν πρόκειται για αύξηση των ασφαλίστρων......
-
Ο χρήστης yaris1985 έγραψε:
Παιδιά για να αλλάξω ασφάλεια οταν ληξει απλα δεν πληρωνω την ειδοποιηση αναννέωσης και κάνω άλλη της επιλογής μου δεν χρειάζεται να κανω κατι αλλο σωστα;Απλά θέλουν προσοχή οι ιντερνετικές τύπου anytime κλπ, γιατί περιλαμβάνουν αυτόματη ανανέωση με αυτόματη χρέωση της κάρτας σου εκτός αν ακυρώσεις 15 μέρες πριν τη λήξη του προηγούμενου συμβολαίου. Μετά δεν αλλάζει και δεν ακυρώνεται, την έχει πάθει φίλος. Είναι στα ψιλά γράμματα του συμβολαίου που σου στέλνουν. Και υποθέτω ότι η ανανέωση είναι χωρίς τις εκπτώσεις που προσφέρουν στους νέους πελάτες.
-
Δραστικές αλλαγές στην ασφάλιση αυτοκινήτου - Τα τιμολόγια και οι προσφορές
Με μεγάλες αλλαγές ξεκίνησε ο Σεπτέμβριος για την ασφαλιστική αγορά του αυτοκινήτου, καθώς εντάθηκαν οι τάσεις που είχαν ξεκινήσει να διαμορφώνονται κατά το πρώτο μισό του 2013.
Καταλυτικό παράγοντα στις εξελίξεις παίζει το γεγονός ότι -σύμφωνα με όλα τα στοιχεία- ο άλλοτε ζημιογόνος κλάδος οχημάτων έχει μετατραπεί σε κερδοφόρο, καθώς:
Πρώτον, η συχνότητα των οδικών ατυχημάτων συνεχίζει να μειώνεται και μέσα στη φετινή χρονιά, εξ' αιτίας του ότι οι οδηγοί περιορίζουν τις μετακινήσεις τους λόγω της οικονομικής κρίσης.
Δεύτερον, οι εταιρείες καταφέρνουν να περιορίζουν το κόστος της μέσης ζημιάς, πιέζοντας τα συνεργεία αυτοκινήτων, τα οποία βρίσκονται και αυτά σε δυσχερή θέση εξ' αιτίας της οικονομικής δυσπραγίας.
Και τρίτον, οι εταιρείες έχουν περιορίσει το μέσο κόστος πρόσκτησης, άλλοτε χρησιμοποιώντας το internet και τα τραπεζικά δίκτυα και άλλοτε περικόπτοντας τις προμήθειες των συνεργαζόμενων δικτύων τους.
Η διαφοροποίηση της στάσης των εταιρειών μετά το τέλος του καλοκαιριού επηρεάστηκε πιθανότατα, τόσο από την πρόσφατη δημοσίευση της έρευνας που εκπόνησε για τον κλάδο η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδας, όσο και από άλλα στατιστικά στοιχεία που συνδέονται με τη συχνότητα κυκλοφορίας των οχημάτων.
Η ουσία είναι πως μέσα στο Σεπτέμβριο παρατηρούνται κυρίως οι εξής αλλαγές:
Πρώτον, έχουμε νέα υποχώρηση τιμολογίων σε σχέση με την περίοδο πριν τις διακοπές, η οποία ξεκινά από το 5% και συχνά λαμβάνει ακόμη και διψήφιο ποσοστό.
Δεύτερον, ανοίγουν ακόμη περισσότερο οι διαφορές των τιμολογίων μεταξύ Αττικής και επαρχίας, με τα τιμολόγια της επαρχίας να γίνονται ακόμη πιο φτηνά.
Τρίτον, οι εταιρείες έχουν ξεκινήσει τις «προσφορές», οι οποίες δίδονται μέσω πρόσθετων εκπτώσεων σε όσους πελάτες επιλέξουν είτε διευρυμένο ασφαλιστικό πακέτο για το ίδιο το ασφαλιζόμενο όχημα, είτε ακόμη και άλλο -εντελώς διαφορετικό- ασφαλιστικό πακέτο (πχ στον κλάδο της υγείας).
Απέναντι σ' αυτή τη νέα όξυνση του ανταγωνισμού, οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν τηρούν ενιαία στάση:Άλλες πρωτοστατούν στις εξελίξεις, επιδιώκοντας μάλιστα μέσα από τιμολόγια-κράχτες -και τη μεσολάβηση ενδιάμεσων δικτύων- να μεταφέρουν χαρτοφυλάκια από εταιρεία σε εταιρεία.
Άλλες πάλι ωστόσο, κρατούν σημαντικές αποστάσεις και διστάζουν να μπουν σε ένα αδυσώπητο ανταγωνισμό με επίφοβη κατάληξη, υποστηρίζοντας πως το... παιχνίδι είναι μαραθώνιος.
Αντίθετα, πιστεύουν πως στην τρέχουσα συγκυρία τον κυρίαρχο ρόλο δεν τον παίζει η παραγωγή, αλλά ηδιατήρηση υψηλής κεφαλαιακής επάρκειας προκειμένου σε βάθος χρόνου μια ασφαλιστική εταιρεία να μπορεί να μπει δυναμικά σε πιο υποσχόμενους τομείς όπως τα συνταξιοδοτικά προγράμματα και οι ασφαλίσεις του κλάδου υγείας.
euro2day.gr -
Δεν ξέρω αν το είδατε η Interamerican έχει προσφορά -10% στο πλήρες πακέτο Auto Extra: https://www.interamerican.gr/default.asp?pid=701&la=1
Αστική ευθύνη προς τρίτους
Υλικές ζημιές από ανασφάλιστο όχημα
Οδική βοήθεια
Ιατρικές συμβουλές
Νομική προστασία
Προσωπικό ατύχημα
Πυρκαγιά
Φυσικά φαινόμενα
Τρομοκρατικές ενέργειες
Ολική κλοπή
Μερική κλοπή
Θραύση κρυστάλλων
Παλαιότητα ανταλλακτικών
Ενοικίαση οχήματοςΕίναι για νέα συμβόλαια και μόνο για τον Σεπτέμβριο. Καλή περίπτωση.
-
Είχα ένα μικρό χτύπημα από πίσω σε αστική καραμπόλα , που χρειάστηκε μικροεπισκευή του πίσω προφυλακτήρα , γιατί εγώ είχα απόσταση από τον μπροστινό και έτσι δεν χτύπησα μπροστά .
Επειδή όμως είμαι μεγαλόσωμος και βαρύς με το χτύπημα , έσπασαν οι μπροστινές στηρίξεις του καθίσματος και χρειάζονται κόλλημα μιά αξία 70-100 € . Η ζημία του πίσω προφυλακτήρα ήταν 180 € .
Η ασφαλιστική εταιρεία , έστειλε το αστέρι τον πραγματογνώμονα της . Πτυχιούχος , απόφοιτος σχολής ΟΑΕΔ . Τι είπε το Αστέρι . Οτι επειδή δεν ήταν μεγάλη η ζημιά πίσω , δεν δικαιολογείται το σπάσιμο των στηρίξεων του καθίσματος και ότι κακώς είμαι μεγαλόσωμος και βαρύς . Δηλαδή γιά τον διδάκτορα του ΟΑΕΔ , το γεγονός ότι το αμάξι δεν είχε ζημιά γιατί απλά δεν χτύπησε σε μπροστινό , ώστε να συμπιεστεί και να είναι σοβαρή η ζημιά , δεν είναι ανεξάρτητο της ώθησης που δέχθηκε το κάθισμα από το σώμα μου κατά την κρούση .
Οταν λοιπόν οι ασφαλιστικές εταιρείες χρησιμοποιούν τέτοιου επιπέδου πραγματογνώμονες , προφανώς γιατί είναι πάμφθηνοι , μιά και είναι μηδενικών προσόντων γιά το αντικείμενο αυτό , αλλά και το γεγονός ότι η ασφαλιστική εταιρεία οχυρώνεται πίσω από μιά τέτοια πραγματογνωμοσύνη του ΟΑΕΔ , γιά ένα ποσό λιγότερο από 100 € , καταλαβαίνουμε τι θα έκανε σε σοβαρότερες ζημιές η κλοπές .
Εννοείται ότι θα φύγω από την εταιρεία και θα την διαφημίσω κατάλληλα στον κύκλο μου .
Προσέχετε λοιπόν που ασφαλίζεστε .
Η εταιρεία είναι γνωστή και είναι στον φιλικό διακανονισμό και ελπίζω κάποτε ο Αγιος Κωνσταντίνος να την φωτίσει .
-
Ε....ρίχτο ντέ!!!!
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Είχα ένα μικρό χτύπημα από πίσω σε αστική καραμπόλα , που χρειάστηκε μικροεπισκευή του πίσω προφυλακτήρα , γιατί εγώ είχα απόσταση από τον μπροστινό και έτσι δεν χτύπησα μπροστά .Επειδή όμως είμαι μεγαλόσωμος και βαρύς με το χτύπημα , έσπασαν οι μπροστινές στηρίξεις του καθίσματος και χρειάζονται κόλλημα μιά αξία 70-100 € . Η ζημία του πίσω προφυλακτήρα ήταν 180 € .
Η ασφαλιστική εταιρεία , έστειλε το αστέρι τον πραγματογνώμονα της . Πτυχιούχος , απόφοιτος σχολής ΟΑΕΔ . Τι είπε το Αστέρι . Οτι επειδή δεν ήταν μεγάλη η ζημιά πίσω , δεν δικαιολογείται το σπάσιμο των στηρίξεων του καθίσματος και ότι κακώς είμαι μεγαλόσωμος και βαρύς . Δηλαδή γιά τον διδάκτορα του ΟΑΕΔ , το γεγονός ότι το αμάξι δεν είχε ζημιά γιατί απλά δεν χτύπησε σε μπροστινό , ώστε να συμπιεστεί και να είναι σοβαρή η ζημιά , δεν είναι ανεξάρτητο της ώθησης που δέχθηκε το κάθισμα από το σώμα μου κατά την κρούση .
Οταν λοιπόν οι ασφαλιστικές εταιρείες χρησιμοποιούν τέτοιου επιπέδου πραγματογνώμονες , προφανώς γιατί είναι πάμφθηνοι , μιά και είναι μηδενικών προσόντων γιά το αντικείμενο αυτό , αλλά και το γεγονός ότι η ασφαλιστική εταιρεία οχυρώνεται πίσω από μιά τέτοια πραγματογνωμοσύνη του ΟΑΕΔ , γιά ένα ποσό λιγότερο από 100 € , καταλαβαίνουμε τι θα έκανε σε σοβαρότερες ζημιές η κλοπές .
Εννοείται ότι θα φύγω από την εταιρεία και θα την διαφημίσω κατάλληλα στον κύκλο μου .
Προσέχετε λοιπόν που ασφαλίζεστε .
Η εταιρεία είναι γνωστή και είναι στον φιλικό διακανονισμό και ελπίζω κάποτε ο Αγιος Κωνσταντίνος να την φωτίσει .
- οι βασεις θα μπορουσαν να ειναι και απο πριν σπασμενες. Πως περιμενεις καποιος να υπογραψει κατι τετοιο? Οταν μαλιστα το ατυχημα ειναι επιφανειακης φυσεως...
- Μου φαινεται δυσκολο οι βασεις ενος καθισματος να διαλυουν απο μια μικροσυγκρουση οσα κιλα και να σαι...
-
Έχω μα απορία sos παιδια....μια βοήθεια... μου έκλεψαν τον προφυλακτήρα μαζι με τα φτερα τα πισω στο σμαρτάκι μου. Χτες στο Ελληνικό. Υπάρχει περίπτωση να με αποζημιώσει η ασφαλιστική μου? την anytime έχω και περιλαμβάνει και την ασφάλεια μερικής κλοπής...
-
Λογικα ναι, αλλα παρε κι ενα τηλεφωνο να το επιβεβαιωσεις και να κανονισεις τα περαιτερω...
-
μεγαλη επιτυχια...
Ανασφάλιστο ένα στα πέντε ΙΧ - Στα λόγια έμειναν οι 'απειλές' του υπουργείου Οικονομικών
Ένα στα πέντε αυτοκίνητα συνεχίζει να κυκλοφορεί ανασφάλιστο στους ελληνικούς δρόμους, παρά τις απειλές για πρόστιμα από το υπουργείο Οικονομικών.
Τα πρόστιμα (που υποτίθεται ότι θα αποστέλλονταν μέσω ταχυδρομείου) δεν επιβλήθηκαν ποτέ στα ανασφάλιστα ΙΧ καθώς, όπως φαίνεται, το μόνο που ήθελε να κάνει το υπουργείο Οικονομικών ήταν να τρομοκρατήσει τους ιδιοκτήτες για να σπεύσουν να υπογράψουν συμβόλαια με τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς που μίλησαν στην εφημερίδα 'Δημοκρατία' περίπου 300.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων (σε ένα σύνολο 1,2 εκατ. ανασφάλιστων ΙΧ) πίστεψαν στις απειλές και έσπευσαν να ασφαλίσουν τα οχήματα τους. Όμως περίπου 900.000 ΙΧ συνεχίζουν και σήμερα να κυκλοφορούν χωρίς ασφάλιση, παρά τις διατάξεις που ψηφίστηκαν και τις απειλητικές διαρροές για τσουχτερά πρόστιμα.
Υπενθυμίζεται πως σύμφωνα με τη νομοθετική διάταξη που είχε ψηφιστεί τον περασμένο Μάρτιο από τη Βουλή το υπ. Οικονομικών θα προχωρούσε σε ηλεκτρονικές διασταυρώσεις μεταξύ του αρχείου οχημάτων του υπουργείου και του αρχείου πελατών των ασφαλιστικών εταιρειών για να εντοπίζει τα ανασφάλιστα οχήματα.
Οι φορολογούμενοι που θα εντοπίζονταν από τη διασταύρωση να έχουν στην κατοχή τους ανασφάλιστο όχημα θα δέχονταν επιστολή από του υπουργείο Οικονομικών με την οποία θα καλούνταν εντός οκτώ ημερών να προσκομίσουν στην Εφορία το ασφαλιστήριο συμβόλαιο για το όχημα τους, ενώ θα τους επιβαλλόταν και πρόστιμα με τη μορφή παραβόλου ύψους 250 ευρώ. Κάτι όμως που μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει.
Σημειώνεται πάντως ότι με βάση την ισχύουσα νομοθεσία οι οδηγοί που κυκλοφορούν με ανασφάλιστο όχημα και εντοπίζονται από τον αστυνομικό έλεγχο τιμωρούνται με αφαίρεση διπλώματος και άδειας κυκλοφορίας για 10 ημέρες καθώς και με πρόστιμο 500 ευρώ, εφόσον το ανασφάλιστο όχημα είναι επιβατικό ΙΧ και 250 ευρώ εφόσον είναι δίκυκλο. Εάν όμως εμπλακούν σε ατύχημα τότε αφαιρούνται το δίπλωμα και η άδεια κυκλοφορία για δύο χρόνια.
Πηγή: newmoney.gr
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ