-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ζηλέυω. Ωραίος Άλεξ.
-
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO γαμεί!
-
...Ωραιος Αλεξανδρε...
P.S ...εντυπωση μου κανει που εχει 5αρι κιβωτιο...εαν δεν εβλεπα φωτο θα νομιζα οτι αναφεροσουν στην προηγουμενη γενια...Εντωμεταξυ ουτε καν ABS στην δευτερη γενια?
Το αυτοκινητο -παροτι με αρκετα σκληρη after market αναρτηση οπως ειπες- το ενιωθες ενα κομματι, σε τυχον κακοτεχνιες λακουβες κτλ, ή σου φανηκε ταλαιπωρημενο σε επιπεδο ακαμψιας?
-
Πεντάρι κιβώτιο, μηχανικό τιμόνι, μηχανικά φρένα (δίσκοι παντού φυσικά), κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα αλλά... με ηλεκτρικά παράθυρα Γρηγόρη!
Άκαμπτο εντελώς ήταν το πλαίσιο, τουλάχιστον σε αίσθηση. Λίγοι τριγμοί υπήρχαν στα κοπανήματα αλλά μάλλον από την ανάρτηση και ίσως από τα πλαστικά πάνελ του αμαξώματος.
-
αυτο απο Κατερίνη ηταν?
-
Ήταν, δεν είναι πια.
-
Πώς μπορείς να διακρίνεις την 'ταλαιπωρία' σε επίπεδο ακαμψίας; Ειλικρινής απορία.
-
Με το ματι
-
Σε επίπεδο ευκαμψίας πως ήταν? Άκαμπτο?
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Σε επίπεδο ευκαμψίας πως ήταν? Άκαμπτο?Άλλα επίπεδα ακαμψίας!
-
Παντως μπορεις να αντιληφθεις διαφορες και αν ειναι 'λυμμενο' ενα αμαξι απο τη χρηση.
-
Εγώ πάντως σε δικό μου αμάξι με ακαμψία της πλάκας το ένιωθα σε ταξίδια ότι κουραζόταν μετά από 100-200χλμ.... Οπότε λέω ότι σε ένα αμάξι που ξέρεις ναι, μπορείς να καταλάβεις, αλλά σε ένα που απλά τυχαίνει να οδηγάς πώς μπορείς να καταλάβεις αν είναι κουρασμένο;;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εγώ πάντως σε δικό μου αμάξι με ακαμψία της πλάκας το ένιωθα σε ταξίδια ότι κουραζόταν μετά από 100-200χλμ.... Οπότε λέω ότι σε ένα αμάξι που ξέρεις ναι, μπορείς να καταλάβεις, αλλά σε ένα που απλά τυχαίνει να οδηγάς πώς μπορείς να καταλάβεις αν είναι κουρασμένο;;Τι εννοεις με την λεξη 'κουρασμενο'; Γιατι εγω εχω την εντυπωση οτι το ξερεις-δεν το ξερεις το αυτοκινητο που οδηγεις, η οποιαδηποτε 'κουραση' (=φθορα;) που μπορει να καταλαβει ενας οδηγος προερχεται απο την αποδοση του κινητηρα ή/και τις αναρτησεις ή/και τα λαστιχα.Τωρα κουβεντες του στυλ 'ταλαιπωρημενο σε απιπεδο ακαμψιας' (οτι και αν σημαινει αυτο-που μαλλον δεν σημαινει τιποτα) ειναι νεολογισμοι που προερχονται (ως συνηθως) απο τον ΓΚ και ως εκ τουτου δεν εχουν καμια πρακτικη αξια , απλα γραφονται για να φαντασιωνεται ο συγκεκριμενος χρηστης οτι αρθρογραφει για καποιο περιοδικο αυτοκινητου.
-
Ομολογώ ότι περίμενα πιο ενθουσιώδη περιγραφή. Elise με 160 ίππους οδήγησες, όχι κάνα θεόβαρο μπροστοκίνητο κουβά. Πρέπει να πρόκειται για τρελό driver's car. Δεν είχα την τύχη να οδηγήσω κάποια, ευτυχώς όμως έχω απολαύει συνοδήγηση στα Μέγαρα χάρη στον Θεολόγο (τι κάνει αυτή η ψυχή?) με Elise 190 και Exige Cup 260. Πυροβόλο και ανόθευτο.
-
Πολυ ωραιο ηταν αλλα οκ, υπαρχουν και καλύτερα αλλα ακριβοτερα.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
... ευτυχώς όμως έχω απολαύει συνοδήγηση στα Μέγαρα χάρη στον Θεολόγο (τι κάνει αυτή η ψυχή?) με Elise 190 και Exige Cup 260.Θυμάμαι που είχες ανεβάσει και ωραία φωτογραφία αλλά δεν τη βρίσκω...
Sent from my SM-N9005
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εγώ πάντως σε δικό μου αμάξι με ακαμψία της πλάκας το ένιωθα σε ταξίδια ότι κουραζόταν μετά από 100-200χλμ.... Οπότε λέω ότι σε ένα αμάξι που ξέρεις ναι, μπορείς να καταλάβεις, αλλά σε ένα που απλά τυχαίνει να οδηγάς πώς μπορείς να καταλάβεις αν είναι κουρασμένο;;Τι εννοεις με την λεξη 'κουρασμενο'; Γιατι εγω εχω την εντυπωση οτι το ξερεις-δεν το ξερεις το αυτοκινητο που οδηγεις, η οποιαδηποτε 'κουραση' (=φθορα;) που μπορει να καταλαβει ενας οδηγος προερχεται απο την αποδοση του κινητηρα ή/και τις αναρτησεις ή/και τα λαστιχα.Τωρα κουβεντες του στυλ 'ταλαιπωρημενο σε απιπεδο ακαμψιας' (οτι και αν σημαινει αυτο-που μαλλον δεν σημαινει τιποτα) ειναι νεολογισμοι που προερχονται (ως συνηθως) απο τον ΓΚ και ως εκ τουτου δεν εχουν καμια πρακτικη αξια , απλα γραφονται για να φαντασιωνεται ο συγκεκριμενος χρηστης οτι αρθρογραφει για καποιο περιοδικο αυτοκινητου.
Αυτό που λες απαιτεί να ξέρεις το αυτοκίνητο ώστε να ξέρεις πως συμπεριφερόταν καινούργιο. Αν δεν το ξέρεις με τι θα το συγκρίνεις; Δεν είναι όλα ίδια.
Δεν το παίζω οδηγάρα ούτε έχω τεράστιο αριθμό εμπειριών όπως άλλοι αν και έχω πολλά χλμ. Και δεν εννοώ κινητήρα (την κούραση αυτού την ένιωθε ο κάθε αδαής πολύ εύκολα μετά από 1χλμ ανηφόρας με το παλιό σκαθάρι), ένιωθα ότι μετά από 100-200 χλμ γινόταν πιο πλαδαρό, στρογγυλεύανε οι ανωμαλίες, το τιμόνι γινόταν λιγότερο ευθύβολο κλπ. Δεν το έχω νιώσει με άλλο αυτοκίνητο οπότε δεν είναι κούραση δική μου ή βαρεμάρα. (το αυτοκίνητο ήταν η διάσημη για την έλλειψη ακαμψίας πισωκίνητη Alfa Romeo Spider).
Μόλις θυμήθηκα ότι μετά από διακοπές σε νησί όπου για μέρες έφαγα τρελλούς χωματόδρομους το αυτοκίνητο (BMW E39 από τα πολύ άκαμπτα αυτοκίνητα της εποχής του) έτριζε για λίγο καιρό μέχρι να έρθει στα ίσια του.... Προφανώς είμαι λίγο κανίβαλος... είμαι της θεωρίας ότι αν στο χωματόδρομο πας γρήγορα 'εξομαλύνεις' τις ανωμαλίες.... αρκεί να βλέπεις εγκαίρως τους κρατήρες...
Υποθέτω ότι αυτά θα συμβαίνουν σε όλα τα αυτοκίνητα αλλά είναι δύσκολο να το καταλάβεις είτε γιατί είναι μικρή η μεταβολή είτε γιατί θέλει μεγάλο χρονικό διάστημα για να γίνει και θα είναι πολύ πιο σταδιακό.
Με βάση τα παραπάνω θα τολμήσω να πω, κι ας με κοροϊδεύετε μερικοί, ότι υπάρχει ένα μέρος ακαμψίας που η απώλειά του είναι αντιστρεπτή και άλλο που εξαρτάται από τα χλμ και χρήση και είναι μη αντιστρεπτή. -
Το εβλεπα και εγω στο δικο μου σε μακρινα ταξιδια αυτο που λες onyx. Μακρινα συνηθως οταν πηγαιναμε Αλβανια (δρομοι χαλια, κρατηρες παντου και ανηφορες). Επισης και στο Αιγιο δε ξεπερνουσα τα 40χλμ μεσα στη πολη, μονο με πρωτοδευτερα τη βγαζω λογω κρατηρων παντου!
-
Παντως αυτη η διαφορα ηταν πολυ εμφανης αναμεσα στο δυο μου ignis sport,το παλιο με 180,000 και το επομενο με 98,000,ηταν σαν το δευτερο να ητανε ραμενο σε σχεση με το πρωτο.
-
Βεβαια εχει να κανει και με την κατασταση στην οποια ειναι η αναρτηση και το τιμονι αλλα μια 'κουραση' οντως υπαρχει.. Ειχα ιδιο αμαξι κι εγω πριν το οποιο ειχε τα μισα χιλιομετρα αλλα ειχε χειροτερη αισθηση καθως ολα τα χιλιομετρα ειχαν γινει εντος της Αττικης και σε μικρες αποστασεις,ειχε φαει λακκουβα και λακκουβα...
Οδήγησα....