-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Γιατι να μην το φοβασαι σε ποιοτητα εσωτερικου? Εμεις ειχαμε 3 Πολο..6N, 6N2 (αυτο που εβαλες φωτο-f/l του προηγουμενου) και το 9Ν, αγορασμενο Ιουλιο 2003 16ν με τα 75, και τοτε εξτρα το abs που ερχοταν πακετο με πισω δισκοφρενα, το οποιο και εχει ακομα στην κατοχη της η μανα μου...μιλαμε για τον ορισμο του τριμπουρδελου αυτοκινητου..περαν απο ολα οσα ανεφερε ο mrclouzo, στο εσωτερικο: αυτη η θηκη στο πανω μερος του ταμπλο ετριζε απο την πρωτη μερα..δυο φορες αλλαχθηκε στην εγγυηση, χωρις να αλλαξει κατι. Η επενδυση γυρω απο τα περιστροφικα χειριστηρια και την θηκη κατω απο το ραδιοCD ξεφλουδισε πληρως, τα κουμπια της πλαφονιερας εσπασαν (τα πιεζες αλλα δεν εκαναν κλικ-εμεναν τα φωτα ανοιχτα-την ελυσα ειναι made in Italy ), οι διακοπτες των παραθυρων ξεβαψαν, τα σημεια στηριξης των σχοινιων της πισω εταζερας που βρισκονται πανω στο πλαισιο της πορτας, εσπασαν χωρις να βαζουμε κατι στην εταζερα και απο τριγμους τρελλο show!...κατα τα αλλα το 6N ηταν το καλυτερο, πιο αξιοπιστο πολο που ειχαμε..απο το 9Ν aka στρογγυλοφαναρο μακρυα.Τώρα που το λες και το δικό μας είχε ξεφλουδίσματα όπως επίσης τα είχε παίξει το ένα εκ των δύο μπουτόν που άναβε το αριστερό φως ανάγνωσης (αναβόσβηνε όποτε ήθελε) και είχε κοπεί το αριστερό σχοινί της πλαφονιέρας χωρίς λόγο
Ξέχασα το καλύτερο, έμπαζε νερά από το πίσω αριστερό φανάρι (όπως αποδείχτηκε μετά από πολυυυυυ ψάξιμο) παρότι το αυτοκίνητο ήταν εντελώς μα εντελώς ατρακάριστο. Το γιατί κανείς δεν το απάντησε, απλά βάλαμε ένα imitasion κωλοφάναρο με 50 ευρώ και το πρόβλημα λύθηκε. Μακριά λοιπόν από το στρογγυλοφάναρο. Φίλη κάτοχος του 6Ν2 με αποκλειστική καθημερινή χρήση στην Αθήνα, παραδόξως είχε λίγα προβλήματα μέχρι τώρα. -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Για το 6n λέω σε μπλε,16v με 101 ΑΔΑΜΑΣΤΑ φουλ χαμηλωμένο και ξεσκισμένο .Μάλιστα αυτό που λέω πέτυχε ένα φοίνικα στην παραλική .Ο οδηγός βγήκε χωρίς γρατζουνιά,ενώ αυτοκίνητο και φοίνικας μας τελείωσαν .Σοβαρά,είναι ο μόνος ξεραμένος φοίνικας στο φανάρι για τα βλάχικα .Τώρα έχει άλλο 6n με 175.000 χλμ (μαζοχισμός ).Το αυτοκίνητο η αλήθεια είναι ότι επίσης δεν τρίζει και γενικά δεν αναπαράγει ήχους ούτε έχει κάποιο άλλο θέμα αλλά έχει ξεβάψει κάτω από το ράδιο στην κεντρική κονσόλα.Τώρα για αξιοπιστία δεν ξέρω,θα δείξει αλλά και πάλι.....
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
ενώ αυτοκίνητο και φοίνικας μας τελείωσαν .Σοβαρά,είναι ο μόνος ξεραμένος φοίνικας στο φανάρι για τα βλάχικα -
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
ειναι τοσο μικρη η αγορα στην Καλαματα, που για να βρεις γενικα μικρο αμαξι να πωλειται, πρεπει να ψαχνεις συνεχως, γιατι τα τσιμπανε κατευθειαν!
ψαχνω απο τελη Αυγουστου και μικρο αμαξι με πραγματικα λιγα χιλιομετρα, δυσκολα εχω βρει!οποτε δεν μπορω να εχω και προτιμησεις!
Από προσωπική εμπειρία, θα σου έλεγα να ανέβεις Αθήνα, θα έχεις πολύ περισσότερες επιλογές.
Αν και ένας φίλος μου πήρε από Καλαμάτα ένα Clio μούρλια! -
6n gti 101 εχει γνωστος μου με λιγα σχετικα χιλιομετρα για την ηλικια του και του εχει βγει πολυ καλο..αλλη φιλη εχει παλι 6n αλλα 1.4 75αρι.. αμαξι απεριποιητο γενικως οποτε δε το θεωρω χαρακτηριστικο παραδειγμα αξιοπιστιας αν και απ οσο ξερω καλο βγηκε.. αυτο που μου εχει κανει εντυπωση ειναι το εσωτερικο του που εχει καταρρευσει..μεχρι και η ταπετσαρια του ουρανου κρεμασε.
-
Εμένα πάλι βρε παιδιά το 9n της γυναίακς μου αγορασμένο το 2004 και με 62.000 μέχρι τώρα, αν εξαιρέσεις το ξεφλούδισμα γυρω απο το RCD δεν έχει βγάλει τίποτα απολύτως. Τι να πω , μήπως ειναι τελικά θέμα τύχης?
-
παιδια τελικα ηταν το 6N2!
δεν ηταν και οτι καλυτερο εχω να πω!
το πεταλ του φρενου επιανε πολυ χαμηλα και ο συμπλεκτης πολυ σκληρος (ο δισκος πλατο ειναι οκ και η ντιζα αλλαχτηκε την περασμενη βδομαδα)! για τα φρενα να πω οτι τακακια-δισκοι ειναι ολοκαινουργια!απο τριγμους... κακως ειπα οτι δεν το φοβομουν απο ποιοτητα! σε εγκαρσιες ανωμαλιες του δρομου, λακουβες κλπ σκετη κουδουνιστρα! η δε κονσολα εδινε την εντυπωση οτι θα ξεκολλησει σε καθε επομενη λακουβα!
αν και οι τριγμοι δεν με νοιαζουν ιδιαιτερα, δευτερο αμαξι θα ειναι!στα θετικα του ειναι οτι χθες αλλαχτηκαν τα ελαστικα και τα χιλιομετρα ειναι αληθινα (80750)!
επισης το γκαζι του μεχρι τις 3000 στροφες αρπαζει παρα πολυ ωραια! μετα τις 3500 τιποτα!
οι χωροι του επισης πολυ καλοι!προσεγμενο εχω να πω, αλλα 2500 για αυτο το αμαξι δεν δινω!
-
Στο 9:55 μέση κατανάλωση στα
130 χλμ/ώρα (cruise control) με ανοικτό Air codition= 5,3 με 5,5l/100 km !!!!!!!
120 χλμ/ώρα (cruise control) με ανοικτό Air codition= 4,8 με 5,2l/100 km !!!!!!Τα μικρά diesel πόσο βγάζουν?
-
Τα μικρά Ντιζελ ελαχιστα λιγότερο αλλα αν συγκρίνουμε επιδόσεις (ρεπριζ κτλ) θα γελάμε μετα
-
Δεν ξέρω αν ισχύει καθώς η σχέσεις μετάδοσης είναι τελείως διαφορετικές όπως και το ωφέλιμο φάσμα του κινητήρα.
Π.χ ένας τρικύλινδρος αποδίδει σε μεγαλύτερο φάσμα (περισσότερες RPM) καθώς και οι σχέσεις του κιβωτίου που παίζουν τον ρόλο πολλαπλασιαστή (πολύ χοντρικά ceteris paribus (ροπήRPM))* μπορεί να προσφέρουν ίδιες επιταχύνσεις με έναν μικρο Diesel αν όχι και καλύτερες καθώς δεν μεσολαβούν πολλές αλλαγές όπως στους diesel (λόγω μικρής περιοχής με οφέλιμη ροπή)
π.χ μπορεί 80-110 με 3η το βενζίνης = 80-110 με 4ρτη το πετρέλαιο
-
Οκ είναι κι ένας συλλογισμός αυτός που δεν μπορεί όμως σχεδόν με τίποτα να ισοφαρίσει τα 10 κιλά τρουμποντιζελοροπής που έχει διαφορά με ένα μικρό ντιζελ.Ειδικά σε ανωφεριές η διαφορά είναι χαοτική όσο και να στοφάρεις με το τρικυλινδρο χιλιαρι
-
Αυτή η ροπή όμως, με ποια σχέση έρχεται στο κιβώτιο;
Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας είναι το γεγονός ότι με κατέβασμα το βενζινοκίνητο (ατμοσφαιρικό) θα πλησιάζει τη καμπύλη ιπποδύναμής γεγονός πολύ σημαντικό
*Πάντα για αυτοκίνητα ίδιας ιπποδύναμης μιλάμε *
Το θετικό που μπορώ να φανταστώ (;;;;) του Dieselάκι είναι το γεγονός του πετρελαίου αυτού καθ αυτού καθώς στον ίδιο όγκο έχει περισσότερη θερμιδοαπόδοση με αποτέλεσμα σε μία πολύ γρήγορη οδήγηση να αποδώσει εν τέλη πιο οικονομικά αλλά με πολλές αλλαγές και κενά ισχύος.
Στα μικρά αυτοκίνητα πόλης ποιος κάνει πολύ γρήγορη οδήγηση; Αλλά από την άλλη σε απαλή οδήγηση που έχεις χαμηλές στροφές το Dieselaki πρέπει να είναι πιο άνετο και πιο άμεσοΌταν το diesel φτάσει την τιμή της αμόλυβδης τότε θα έχουμε καλές συγκρίσεις με μικρoύς βενζινοκινητήρες
**Υποθέτω... δεν έχω Diesel ** -
Έχοντας στην οικογένειά μας 1 super mini turbo βενζίνης, και ένα diesel της ίδιας κατηγορίας με 10 άλογα λιγότερα από το πρώτο, μπορώ να σου πω πως σε ρεπρίζ δείχνει πολύ πιο γεμάτο το 2ο. Όταν ξεπερνάει τις 2000σαλ και έχει πίεση η τουρμπίνα, νιώθεις καλό τράβηγμα θα έλεγα σχεδόν ανεξάρτητα από τη σχέση. Στο βενζινοκίνητο μόνο στις μικρές σχέσεις το νιώθεις να τραβάει παρόμοια. Το diesel δηλαδή είναι σαν ένα βενζινοκίνητο turbo με περισσότερα άλογα, που απλά δεν μπορείς να το πας πάνω από 4000σαλ.
-
Όντως, παντού υπάρχουν καλα και κακά μοτέρ
π.χ το ίδιο μοτέρ με άλλη τουρμπίνα περιφερικά και πρόγραμμα είναι πολύ πιο γεμάτο και πιθανών να δίνει αυτήν την αίσθηση
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=13&art_id=14024
Ειδικά αυτή της ροπής διατηρείται πάνω από τα 200 Nm σε ένα φάσμα 2.000 σ.α.λ. (1.800 έως 3.800 σ.α.λ.)
η Ypsilon έχει ωραίο φάσμαΣε απόλυτα νούμερα όμως είναι πιο γρήγορα τα dieselakia ή δίνει αίσθηση τραβήγματος απλά?
Έχω οδηγήσει μικρά dieselακια άλλα απο μια βόλτα δεν προλαβαίνεις τι να πρωτοκοιτάξεις. Και δεν καταλαβα τελικά αν όντως πάω γρήγοραδηλ Αν το vw Up στο βίντεο έχει ίδιες καταναλώσεις με τα μικρά dieselakia σε ρυθμούς βόλτας τότε σε μια προσπέραση αν κατεβάζεις ταχύτητα και μετά ξανά 5η δεν πιστέυω να αλλάζει πολύ τη συμβίωση με το αυτοκίνητο εκτός αν τα dieselakia του ανταγωνισμού έχουν κατά 1,5+ λίτρο μικρότερη κατανάλωση
-
Βεβαίως. Το πρώτο αμάξι είναι το παλιό Clio 1.2 tce. Μια χαρά αποδίδει ο κινητήρας του, και θυμίζει ατμοσφαιρικό 1600άρι. Ωστόσο αν έχεις μεγάλη σχέση και χαμηλή ταχύτητα, δεν τραβάει και τόσο καλά. Το άλλο είναι το Yaris 1.4 diesel. Μόλις ξεπεράσει τις 2000σαλ, το νιώθεις να τραβάει 'αδιαμαρτύρητα' , είτε έχεις 3η είτε 6η. Το ίδιο ήταν περίπου σαν αίσθηση το τράβηγμα και σε ένα Clio dci που είχα οδηγήσει. Και το μόνο που μπορώ να το συγκρίνω, όχι σε απόλυτες επιδόσεις, αλλά στην αίσθηση, και αναλογικά πάντα, είναι το τουρμποκομπρεσσοράτο tsi Golf του κολλητού μου. Προσοχή, τονίζω πως δεν μιλάω για επιδόσεις γενικά, αλλά σαν αίσθηση όταν έχεις χαμηλή ταχύτητα και μεγάλη σχέση, το πως γεμίζει όταν ξεπεράσει το όριό του. Για αυτό και έγραψα πως το diesel είναι σαν να έχεις ένα βενζίνης turbo με περισσότερα άλογα, αλλά του δουλεύεις μέχρι τις 4000σαλ max.
-
Τώρα αυτή η μέτρηση είναι σε ευθεία η κατηφόρα
Το αυτοκίνητο είναι ''κλειστό'' ακόμα με 3254χλμ αν ανοίξει δηλαδή θα βελτιωθεί κ άλλο;;;
-
γιώργο λάνσια... περαστικά με τα σαράβαλα που κοιτάς
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Youtube VideoΤώρα αυτή η μέτρηση είναι σε ευθεία η κατηφόρα
Το αυτοκίνητο είναι ''κλειστό'' ακόμα με 3254χλμ αν ανοίξει δηλαδή θα βελτιωθεί κ άλλο;;;
Καλά ανοίγει για τα κυβικά του
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Τώρα αυτή η μέτρηση είναι σε ευθεία η κατηφόρα
Το αυτοκίνητο είναι ''κλειστό'' ακόμα με 3254χλμ αν ανοίξει δηλαδή θα βελτιωθεί κ άλλο;;;
Καλά ανοίγει για τα κυβικά του
Ε κλεβει και 4-5 χιλιομετρα το κοντερ... Υγεια!!!
Δεν υπαρχει περιπτωση να κανει 1,1 κατω απο το ανακοινωμενο, εκτος κι αν αλλαζεις καρφωτες, και το αυτοκινητο κανει οντως ελαχιστα κατω απο το ανακοινωμενο. Αλλα με σωστες γρηγορες αλλαγες, με την καμια... Βαζοντας κιολας υποψη οτι μετρας κοντερ κι οχι gps. Να εκανε κανα 13,0 αντε κανα 12,8 να το δεχτουμε! -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Τώρα αυτή η μέτρηση είναι σε ευθεία η κατηφόρα
Το αυτοκίνητο είναι ''κλειστό'' ακόμα με 3254χλμ αν ανοίξει δηλαδή θα βελτιωθεί κ άλλο;;;
Καλά ανοίγει για τα κυβικά του
Ε κλεβει και 4-5 χιλιομετρα το κοντερ... Υγεια!!!
Δεν υπαρχει περιπτωση να κανει 1,1 κατω απο το ανακοινωμενο, εκτος κι αν αλλαζεις καρφωτες, και το αυτοκινητο κανει οντως ελαχιστα κατω απο το ανακοινωμενο. Αλλα με σωστες γρηγορες αλλαγες, με την καμια... Βαζοντας κιολας υποψη οτι μετρας κοντερ κι οχι gps. Να εκανε κανα 13,0 αντε κανα 12,8 να το δεχτουμε!Συμφωνό με όλα τα παραπάνω. Τα δικό μου μια φορά που είπα να το ζωρίσω κατάφερε να πετύχει ένα 13,1 ,καθόλου κακό άμα σκεφτεί κανείς πως είναι αυτόματο με ένα σειριακό που δεν συνεργάζεται καλά. Το συγκεκριμένο δεν το πέρνει κανείς για να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, οπότε και το 13,1 ικανοποιητικό είναι
VW FORUM