Mar 28, 2005, 8:28 PM

Οι μετρήσεις και τα κριτήρια σε σχέση με αυτές αντικατάστασης των αμορτισέρ είναι πονεμένη ιστορία. Δεν πρόκειται να βρεις τίποτα θεσμοθετημένο ούτε από τους ίδιους τους κατασκευαστές αμορτισέρ. Για να σου αλλάξουν σε περίοδο εγγύησης πρέπει να έχουν γίνει πραγματικά άθλια ή να παρουσιάσουν βλάβη συνήθως χάνοντας μέρος του λαδιού τους. Φυσικά στις περισσότερες των περιπτώσεων μην περιμένεις αλλαγή όλως ή ακόμα και του ίδιου άξονα. Συνήθως γίνεται αλλαγή μόνο του προβληματικού!!!
Υπάρχουν κάποιοι μπακαλίστικοι τρόποι ελέγχου που δεν τους υιοθετώ. Ακόμα και η αίσθηση του οδηγού είναι πρόβλημα μια και η απόδοση πέφτει σταδιακά και δεν την αντιλαμβάνονται όλοι άμεσα. Το ιδανικό είναι να κάνεις μια μέτρηση όταν τοποθετήσεις καινούργια τα αμορτισέρ ώστε να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης για τις επόμενες μετρήσεις σου. Ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις ανά έτος καλό θα ήταν μαζί με το ετήσιο έλεγχο να γίνεται και μια μέτρηση για να δεις που βρίσκεσαι. Οι αυθαίρετες τιμές επί τις εκατό που δίνουν οι μετρήσεις συχνά δεν αντιπροσωπεύουν τίποτα.