-
Α, δεν είναι σχετικό το λινκ με τις αναρτήσεις που θέλεις ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ.
Πάρε τότε αυτόν τον μηχανισμό που κάνει μεγέθυνση.
-
Σοβαρά τώρα, αυτό τι δουλειά έχει με την ανάρτηση...;
-
Η μεγέθυνση δεν έχει καμία σχέση με την ανάρτηση.
Το έβαλα για να βοηθήσω τον ΙΚΕ.Οι multilink αναρτήσεις προσπαθούν να κινούν τον τροχό γραμμικά πάνω-κάτω.
Το προηγούμενο λινκ έχει ένα τέτοιο μηχανισμό και όποιος μπορεί ας τον μετατρέψει σε ανάρτηση. -
Δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε, απλά θέλει να του πούμε ΜΠΡΑΒΟ που ξέρει να βάζει τυχαία βίντεο από το youtube.
Το ωραίο είναι πως όσο σφίγγεται τόσο πιο αστείες μπούρδες πετάει
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Οι multilink αναρτήσεις προσπαθούν να κινούν τον τροχό γραμμικά πάνω-κάτω. -
Είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνεις ακόμα και απλά πράγματα;
Πάρε τον παντογράφο/μεγεθυντή και ασχολήσου με κάτι άλλο που δεν έχει σχέση με αυτοκίνητα.
-
Καλά δε σε κοροϊδεύω άλλο, αρχίζω και έχω τύψεις. Παίξε εκει με ότι παίζεις, σε αποδεσμεύω, καλή διασκέδαση με τον μεγεθυντή σου.
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πάρε τον παντογράφο/**μεγεθυντή **και ασχολήσου με κάτι άλλο που δεν έχει σχέση με αυτοκίνητα.σε καλό σου βραδιάτικΟ
-
Παίρνεις τα δικά μου λινκ, προσπαθείς να τα αλλάξεις λίγο, δεν τα καταφέρνεις καλά και μετά ποστάρεις ανοησίες.
Κάθε φορά που ποστάρω κάτι για σένα θα κάνω ειδική επεξήγηση ώστε να το καταλάβεις.
ΟΚ?
τι άλλο θες πια;;; -
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
Δεν χωράνε να κατέβουν
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
δε ρωτουσαν το Φαουβε Γκρουπ, πως εξαφανιζονται τα τζαμια
-
Eχω βαρεθει να βρισκω ΜΟΝΟ ξεκαρφωτα σου quote μετα απο πολλες σελιδες που εχει προχωρησει το θεμα και σε κουβεντες που εχουν κλεισει.. δε προσφερει τιποτα αυτο που κανεις.
-
Ούτε αντίστοιχα και η δικιά σου τοποθέτηση.
Ηρεμία παίδες .
-
Ακριβώς
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Δεν χωράνε να κατέβουν
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
δε ρωτουσαν το Φαουβε Γκρουπ, πως εξαφανιζονται τα τζαμια
-
Mercedes C180 W204 Auto
Όλο μετριότητες οδηγάω τον τελευταίο καιρό ή έχω γίνει πολύ μυστήριος...
Συμπαθητικό το Μερσεντικό, με γαμάτη ποιότητα κύλισης, καλή ηχομόνωση, καλούτσικους χώρους και γενικά αν και ταλαιπωρημένο, έδειχνε να αντέχει. Από δύναμη έχει όσο πρέπει και δεν νομίζω ότι ο μέσος οικογενειάρχης θα χρειαστεί πολύ περισσότερη.
Τα βασικά του προβλήματα είναι το τραγικό κιβώτιο (5αρι αυτόματο του περασμένου αιώνα) και το γενικά άνιωθο στήσιμο. Βάρκα στο γυαλό κι ενώ έχει δύναμη να κάνει καμιά καγκουριά δεν εμπνέει με τίποτα, αντίθετα σε ξενερώνει. Από Α4 είναι μεν ανώτερο αλλά σε σχέση με BMW, έστω και 316, είναι πολύ χειρότερο. Επίσης δεν μπορώ με τίποτα τα σιχαμένα ψευτοδέρματα της Μερκ. Λες και τα χουν ντύσει στη λαϊκή είναι τα καθίσματα.
Οδήγησα και κάμποσα Swift 1.2 την προηγούμενη βδομάδα...ανάξια λόγου αλλά πολύ βελτιωμένα σε σχέση με το μοντέλο προ της τελευταίας ανανέωσης. Όπως επίσης κι ένα Cooper S αυτόματο του 2008 που του ήπια το αίμα αλλά δεν θέλω να γράψω γιατί θυμάμαι πόσο μου έχει λείψει να έχω ένα μικρό, άμεσο αμαξάκι με δύναμη.
ΥΓ: και το Cooper χαντακώνεται άσχημα από το αυτόματο κιβώτιο. Γενικά απορώ πως ο κόσμος έπαιρνε αυτόματα πριν τα 2πλοσύμπλεκτα και τα τελευταίας γενιάς συμβατικά.
-
Στη χειροκινητη λειτουργια εσυ την οδηγησες καθολου ή δεν μπηκες καν στον ''κοπο'' οπως προσφατα ενας αλλος συμφορουμιτης?
-
Δεν έχω βρει κάτι αρνητικό στο 5άρι αυτόματο της Mercedes τόσα χρόνια.....
-
Δηλαδή είναι ίδιο ας πούμε με DSG ή 8αρι BMW ή ακόμα και με το πιο παρωχημένο 7G-tronic?
Και όχι στη χειροκίνητη λειτουργία δεν το δοκίμασα και δεν υπήρχε και κάνας ιδιαίτερος λόγος να το κάνω. Δεν είχε και paddles οπότε με δεξιά-αριστερα το λεβιέ δεν μπαίνεις καν στον κόπο.
-
^Σε ευχαριστω!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Δηλαδή είναι ίδιο ας πούμε με DSG ή 8αρι BMW ή ακόμα και με το πιο παρωχημένο 7G-tronic?Και όχι στη χειροκίνητη λειτουργία δεν το δοκίμασα και δεν υπήρχε και κάνας ιδιαίτερος λόγος να το κάνω. Δεν είχε και paddles οπότε με δεξιά-αριστερα το λεβιέ δεν μπαίνεις καν στον κόπο.
Όχι δεν είναι το ίδιο αλλά δεν βρίσκω κάτι να μ΄ενοχλεί.Αν το συνηθίσεις αλλάζει ταχύτητα ή όχι ανάλογα με τα κέφια σου.
-
Δηλαδή συγνώμη ζητάμε απο έναν μετατροπέα ροπής να κατεβάσει 2-3 ταχυτητες μία μία γρήγορα?
Για δεν προσπαθείτε σε χειροκίνητο να τις κατεβάσετε μία μία φτάνωντας στην επιθυμητή ?
Δεν γίνεται μετατροπέας να κατεβάσει γρήγορα όσο με το χέρι σε ένα 6η -> 3η
Μόνο με διπλοσύμπλεκτο κι αυτό παλι όχι σε όλα
@Στέφανε το 80% του κοσμου που έπαιρναν και παίρνουν αυτόματα το κάνουν πολυ απλα για την άνεση τους χωρις να τους ενδιαφέρει καθόλου μα καθόλου το ποσο γρηγορα ανεβάζει κατεβάζει.Ίσα ίσα τους φαινεται κι εξαιρετικη ευκολία.Κι οκ σαν μέσω άνεσης και πολυτέλειας ξεκινησε όχι οδηγοκεντρικότητας.Οδηγοκεντρικότητα σημαινει σειριακό - χειροκινητο
Τώρα αυτο το πενταρι που οδηγησες ειναι αργό όντως αλλα αν το παρεις με την άνετη φύση του αποδεικνύεται τρομακτικά ραφιναρισμένο και στρωτό όσον αφορα τη λειτουργία του που έχει σαν στοχο στο κάτω κάτω τις ξεκουραστες μετακινήσεις
Οδήγησα....