Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 359
    • 360
    • 361
    • 362
    • 363
    • 526
    • 527
    • 361 / 527
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    124
    10536
    190712
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostis20 last edited by

      Για να το λες. Ετσι θα'ναι.
      Εγω οπως εγραψα δεν την εχω οδηγησει.Απλα εγραψα καποιες παρατηρησεις για τη κατασκευη της.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nonos last edited by

        Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
        αλλα μονο το αυξημενο της υψος να σκεφτει κανεις ,ανεβαζει τις απαιτησεις απο την αναρτηση...

        Σιγα το πολυμορφικο..

        Δεν ειπε κανεις να μη κοιταμε το εσωτερικο και την ποιοτητα του..
        Αλλο αυτο λοιπον και αλλο να ξεκινας την αναζητηση σου χτυπωντας και ζουλωντας πλαστικα πρωτα απ ολα..το να το απορριψεις επειδη βρηκες κατι το οποιο κανει τα ιδια στα ουσιωδη αλλα χανει στη ποιοτητα ή συναρμογη εσωτερικου οκ λογικοτατο.

        Cosneo η εικονα η ποιοτικη μιας ds3 σε σχεση με τη delta σε ιδια επιπεδα εξοπλισμου στα ματια μου ειναι καλυτερη..Και συγκεκριμενα για τη delta ,αυτο που χαλαει την εικονα της ειναι η 'ψευτια' που βγαζει το καρντραν και η γραμματοσειρα του και τα ασημι πλαστικα διασπαρτα σε κονσολα περιγραμμα καρντραν αν δε κανω λαθος κτλπ.. προτιμω πολυ περισσοτερο το bravo μεσα ας πουμε που ειναι αδερφο. Αλλα αυτος δεν ειναι λογος να μη την παρω..ιδιως μια 1.8 di turbo

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alba-parietti last edited by

          Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

          Σωστα η Delta δεν εχει και τιποτα ψαγμενες μηχανολογικες λυσεις ουτε καν στις αναρτησεις.
          Δεν την εχω οδηγησει για ενα εχω προσωπικα συμπερασματα αλλα μονο το αυξημενο της υψος να σκεφτει κανεις ,ανεβαζει τις απαιτησεις απο την αναρτηση...

          Hλεκτρονικα ελεγχομενες αναρτησεις(Reactive Suspension System) στην εκδοση που συζητατε (1,9 tst).
          Η συγκεκριμενη εκδοση δεν παραγεται πια (ο,τι υπαρχει ειναι stock),το μεγαλυτερο της μειονεκτημα ειναι η καπως τσιμπημενη καταναλωση του αειθαλους και συνταξιοδοτημενου 1,9mjet και το γεγονος οτι απο τα 190 αλογα (λογω μεταδοσης κιβωτιου) στους τροχους φτανουν κατι λιγοτερο απο 150 αλογα.
          32Κ εκανε φορτωμενη στην ιταλικη αγορα.
          Ποιοτητα κατασκευης στο μεσο ορο της κατηγοριας, για ενα μοντελο γενικου κατασκευαστη (fiat),που δεν εχει ανανεωθει ουσιαστικα απο το 2008 που βγηκε στην αγορα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cosneo last edited by

            Ο χρήστης nonos έγραψε:
            Cosneo η εικονα η ποιοτικη μιας ds3 σε σχεση με τη delta σε ιδια επιπεδα εξοπλισμου στα ματια μου ειναι καλυτερη..Και συγκεκριμενα για τη delta ,αυτο που χαλαει την εικονα της ειναι η 'ψευτια' που βγαζει το καρντραν και η γραμματοσειρα του και τα ασημι πλαστικα διασπαρτα σε κονσολα περιγραμμα καρντραν αν δε κανω λαθος κτλπ.. προτιμω πολυ περισσοτερο το bravo μεσα ας πουμε που ειναι αδερφο. Αλλα αυτος δεν ειναι λογος να μη την παρω..ιδιως μια 1.8 di turbo

            Για την Delta το ίδιο λέμε. Η σύγκριση με το DS3 μπορεί να γίνει για να δίξει πως αντιλαμβάνονται το 'premium' μαζικοί κατασκευαστές. Τα πλαστικά του DS3 είναι καλύτερα, η γενική εικόνα όμως ίδια με την Delta σε σχέση με τα αντίστοιχα C3 και Bravo τηρουμένων των αναλογιών στις κατηγορίες τους.
            Προσωπικά για λίγο καλύτερο εσωτερικό διάκοσμο δεν θα έδινα αυτά που ζητάει η Lancia. Θα προτιμούσα ένα αντίστοιχων μηχανικών επιλογών Bravo (και πολύ πιο όμορφο για μένα) για να μου βγει και φθηνότερο ή την G που φαίνεται (απ' ότι έχω διαβάσει) να ξεχωρίζει και σε πιο ουσιώδη θέματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostis20 last edited by

              Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

              Σωστα η Delta δεν εχει και τιποτα ψαγμενες μηχανολογικες λυσεις ουτε καν στις αναρτησεις.
              Δεν την εχω οδηγησει για ενα εχω προσωπικα συμπερασματα αλλα μονο το αυξημενο της υψος να σκεφτει κανεις ,ανεβαζει τις απαιτησεις απο την αναρτηση...

              Hλεκτρονικα ελεγχομενες αναρτησεις(Reactive Suspension System) στην εκδοση που συζητατε (1,9 tst).
              Η συγκεκριμενη εκδοση δεν παραγεται πια (ο,τι υπαρχει ειναι stock),το μεγαλυτερο της μειονεκτημα ειναι η καπως τσιμπημενη καταναλωση του αειθαλους και συνταξιοδοτημενου 1,9mjet και το γεγονος οτι απο τα 190 αλογα (λογω μεταδοσης κιβωτιου) στους τροχους φτανουν κατι λιγοτερο απο 150 αλογα.
              32Κ εκανε φορτωμενη στην ιταλικη αγορα.
              Ποιοτητα κατασκευης στο μεσο ορο της κατηγοριας, για ενα μοντελο γενικου κατασκευαστη (fiat),που δεν εχει ανανεωθει ουσιαστικα απο το 2008 που βγηκε στην αγορα.

              Ημιακαμπτο δε φοραει πισω Alba?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                Cosneo η εικονα η ποιοτικη μιας ds3 σε σχεση με τη delta σε ιδια επιπεδα εξοπλισμου στα ματια μου ειναι καλυτερη..Και συγκεκριμενα για τη delta ,αυτο που χαλαει την εικονα της ειναι η 'ψευτια' που βγαζει το καρντραν και η γραμματοσειρα του και τα ασημι πλαστικα διασπαρτα σε κονσολα περιγραμμα καρντραν αν δε κανω λαθος κτλπ.. προτιμω πολυ περισσοτερο το bravo μεσα ας πουμε που ειναι αδερφο. Αλλα αυτος δεν ειναι λογος να μη την παρω..ιδιως μια 1.8 di turbo

                Για την Delta το ίδιο λέμε. Η σύγκριση με το DS3 μπορεί να γίνει για να δίξει πως αντιλαμβάνονται το 'premium' μαζικοί κατασκευαστές. Τα πλαστικά του DS3 είναι καλύτερα, η γενική εικόνα όμως ίδια με την Delta σε σχέση με τα αντίστοιχα C3 και Bravo τηρουμένων των αναλογιών στις κατηγορίες τους.
                Προσωπικά για λίγο καλύτερο εσωτερικό διάκοσμο δεν θα έδινα αυτά που ζητάει η Lancia. Θα προτιμούσα ένα αντίστοιχων μηχανικών επιλογών Bravo (και πολύ πιο όμορφο για μένα) για να μου βγει και φθηνότερο ή την G που φαίνεται (απ' ότι έχω διαβάσει) να ξεχωρίζει και σε πιο ουσιώδη θέματα.

                Απ οτι καταλαβα απλα αναφερεσαι στην οποια σχεδιαστικη φλυαρια μπορεις να καταλογισεις στο εσωτερικο της ds3..αλλο αυτο ομως και αλλο η ποιοτητα..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  billopoulos last edited by

                  Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                  Τα πλαστικά του DS3 είναι καλύτερα, η γενική εικόνα όμως ίδια με την Delta σε σχέση με τα αντίστοιχα C3 και Bravo τηρουμένων των αναλογιών στις κατηγορίες τους.

                  Η DS3 στις βασικες της εκδοσεις εχει παρομοια εσωτερικα με την C3, η Sport Chic παρολα αυτα (η καλοεξοπλισμενη DS3) δεν νομιζω οτι εχει αντιστοιχια με καποια C3. Εκτος κι αν και στη C3 παιζουν δερματα και αλκανταρες και τετοια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giorgos-lancia last edited by

                    Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                    Ημιακαμπτο δε φοραει πισω Alba?

                    delta/bravo ημιακαμπτο, G πολλαπλους.

                    το μονο ασχημο ποιοτικα για εμενα στην delta ειναι η κεντρικη κονσολα, που θυμιζει hyundai... αυτα τα πλαστικα επρεπε να βρισκονται μονο στο bravo, οχι στην lancia που εχει ~4000€.
                    επισης πρεπει να ανανεωθει... εχουν περασει σχεδον 6 χρονια απο την εποχη που βγηκε...
                    ενα f/l δεν εχει γινει... (υποτιθεται οτι εγινε με την αλλαγη της μασκας με chryslerοφατσα)!

                    επισης ο ημιακαμπτος σε ενα αμαξι που ξεκιναει κοντα στα 20000€, δεν δικαιολογειται.
                    ελπιζω ο αντικαταστατης της delta (αν υπαρξει) να μην ειναι παλι ενα fiat πιο καλο ποιοτικα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      grey last edited by

                      Για εμένα τα 38(! ) χιλιάρικα δεν τα αξίζει αυτό το αυτοκίνητο.Αλλα κυρίως δεν αξίζει το όνομα που φερει.......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Ρε παιδια εχω γραψει πως διαμορφωνεται η τιμη στα 38. Δεν ειναι αυτη η τιμη του αυτοκινητου αν και παλι ειναι ακριβο.

                        Sent from my GT-I9300

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alba-parietti last edited by

                          Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:

                          Ημιακαμπτο δε φοραει πισω Alba?

                          delta/bravo ημιακαμπτο, G πολλαπλους.

                          το μονο ασχημο ποιοτικα για εμενα στην delta ειναι η κεντρικη κονσολα, που θυμιζει hyundai... αυτα τα πλαστικα επρεπε να βρισκονται μονο στο bravo, οχι στην lancia που εχει ~4000€.
                          επισης πρεπει να ανανεωθει... εχουν περασει σχεδον 6 χρονια απο την εποχη που βγηκε...
                          ενα f/l δεν εχει γινει... (υποτιθεται οτι εγινε με την αλλαγη της μασκας με chryslerοφατσα)!

                          επισης ο ημιακαμπτος σε ενα αμαξι που ξεκιναει κοντα στα 20000€, δεν δικαιολογειται.
                          ελπιζω ο αντικαταστατης της delta (αν υπαρξει) να μην ειναι παλι ενα fiat πιο καλο ποιοτικα.

                          Απο ποτε η bilink του doblo II καλειται πολλαπλων;
                          Το προβλημα της δ δεν ειναι ο ημιακαμπτος,οσο οτι δεν ανανεωθηκε ως οφειλε σε σημεια που επασχε σχεδον με το καλημερα (απαρχαιωμενο συστημα infotainment, ελλειψη σοβαρου αυτοματου κιβωτιου κατ επιλογη κλπ).
                          Η επιλογη της με τον κινητηρα 1,9tst ειναι λαθος, ιδιατερα σημερα, αλλα επειδη ολα τα νομισματα εχουν δυο οψεις η δ 1,9 twin turbo στοιχιζει στην Ιταλια 6 χιλαδες φθηνοτερα απο μια 120d και 9 χιλιαδες φθηνοτερα απο ενα A3 tdi quattro με αντιστοιχο εξοπλισμο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giorgos-lancia last edited by

                            για ποιο doblo μιλας??

                            εδω τα χαρακτηρηστικα της G:
                            http://cf.alfaromeo.gr/main/showtech.cfm?counter=354

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              2 (ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ 2) -----> πολλαπλοί

                              Είναι τεχνικό θέμα, όχι φιλολογικό. Όλα τα άλλα είναι παπαρολογίες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alba-parietti last edited by

                                Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
                                για ποιο doblo μιλας??

                                εδω τα χαρακτηρηστικα της G:
                                http://cf.alfaromeo.gr/main/showtech.cfm?counter=354

                                Η Giulietta χρησιμοποιεί μια κλασσική ανάρτηση δυο βασικών συνδέσμων (ή δυόμιση αν θεωρήσουμε σώνει και καλά ως βασικό σύνδεσμο,όπως το quattroruote, πέραν του εγκάρσιου και του διαμήκους συνδέσμου...........και αυτόν της ανάκτησης του κάμπερ), η οποία πρωτοεμφανίστηκε στο doblo II και την οποία οι ίδιοι οι μηχανικοί του gruppo ονομάζουν bilink.
                                Πρόκειται για μια λύση που εξασφαλίζει οικονομία κατασκευής και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (γι αυτό και στη Giulietta τα αμορτισέρ είναι χωριστά από τα ελατήρια, για καλύτερη εκμετάλλευση του διαθέσιμου χώρου,με άμεσο αντίκτυπο στις διαστάσεις του χώρου αποσκευών).

                                Σύμφωνα με αυτό http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-link_suspension για να θεωρηθεί μια ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων,απαιτείται η ύπαρξη τουλάχιστον τριών συνδέσμων.Επειδή όμως στη wiki ο καθένας μπορεί να γράψει την παπαρολογία του ως επιστημονική άποψη και καθώς το θέμα είναι τεχνικό και όχι γραμματικό....ο εν λόγω κύριος http://www.masteruninauto.net/index.php?id_pagina=8 σε ανάλυσή του στο περιοδικό auto tecnica (http://autotecnica.org/) δέχεται ότι multilink είναι μόνο η ανάρτηση 5 συνδέσμων,καθώς μόνο όταν υπάρχουν 5 σύνδεσμοι,γίνεται σωστή κατανομή του έργου που καλείται να επιτελέσει ο καθένας από αυτούς τους, ενώ στην ουσία η ανάρτηση με 3 ή 4 συνδέσμους-ασχέτως αν καλείται multilink-είναι μια BLG (bracci longitudinali guidati),που ως μόνο πλεονέκτημα έναντι της πραγματικής multilink παρουσιάζει το γεγονός πως στοιχίζει φθηνότερα και καταλαμβάνει λιγότερο χώρο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  xaxaxa

                                  εσύ δηλαδή νομίζεις πως αναφέρω το >2 επειδή το διάβασα στη wikipedia? lolen

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    O χαρακτηρισμός πολλαπλός είναι εντελώς γενικόλογος, έτσι και αλλιώς αφορά το οτιδήποτε πάνω από 1. Ένας αριθμητικός προσδιορισμός θα βοηθούσε, π.χ. ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων 2 ή 3 τον αριθμό.
                                    Έτσι θα μπορούσε και να στηθεί και ένα ολόκληρο μάρκετιγκ από πίσω, ''πόσους συνδέσμους έχει εσένα η ανάρτησή σου, εμένα έχει 4''. Κάτι σαν τις λεπίδες στα ξυραφάκια, όσο περισσότερες τόσο το καλύτερο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alba-parietti last edited by

                                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                      xaxaxa

                                      εσύ δηλαδή νομίζεις πως αναφέρω το >2 επειδή το διάβασα στη wikipedia? lolen

                                      Όχι βέβαια.
                                      Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι τεχνικές σου γνώσεις δεν έχουν ανάγκη επαλήθευσης η διάψευσης από τη wiki, η οποία επειδή ακριβώς είναι ξέφραγο αμπέλι, πολλές φορές γράφει πράγματα που είναι ΓΤΠΚ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Τα διπλά ψαλίδια (πχ. Honda) σαν πόσοι σύνδεσμοι μετράνε ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          j-marr last edited by

                                          2 λογικά (με 4 σημεία στήριξης στο αμάξωμα)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Η Honda έχει πολλών ειδών αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια, κάποια είναι 2 συνδέσμων, κάποια παραπάνω.

                                            Η διαφορά του 2 από το 3,4,κλπ είναι ότι ελέγχεται με ακρίβεια η θέση και στάση του τροχού σε 2 ή και 3 επίπεδα.

                                            Για τη wikipedia πέρα από πλάκες κλπ είναι πολύ πιο ακριβής από όσο θα πίστευε κανείς ακούγοντας το 'ο καθένας γράφει ότι θέλει', ακριβώς επειδή δεν είναι ένας αλλά χιλιάδες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 359
                                            • 360
                                            • 361
                                            • 362
                                            • 363
                                            • 526
                                            • 527
                                            • 361 / 527
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr