Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί καταλύτη…
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί καταλύτη…
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    42
    120
    8930
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mesastou
      mesastou last edited by

      Μήπως υπάρχει κάποια άποψη;
      http://www.monolithos-catalysts.gr/index2.htm

      mouths are for eating, noses for breathing.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 2
        21-quadra last edited by

        Ο χρήστης mesastou έγραψε:
        Μήπως υπάρχει κάποια άποψη;
        http://www.monolithos-catalysts.gr/index2.htm

        Βάλε μεταλλικό, αντέχουν πολύ περισσότερο από τους κεραμικούς, ειδικά από τα τραντάγματα στις λακκούβες, διάλεξε κάποιον με 200 τρύπες, όχι 100 είναι ακριβοί.

        Είναι γνωστή εταιρία, χρόνια στην αγορά, δίνουν και γραπτή εγγύηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • mesastou
          mesastou last edited by

          350 κυψέλες είναι πολλές;
          έχω βρει εκεί και μεταλλικό αλλά αναρωτιέμαι αν είναι οκ οι 350 κυψέλες καθώς ο onyx νωρίτερα έγραφε για 200-300 σαν χρυσή τομή και αν θυμάμαι καλά έβαλε με 200.

          http://www.monolithos-catalysts.gr/subp ... roen.htm#5

          mouths are for eating, noses for breathing.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Eίναι πολλές, συνήθως τόσες έχουν οι κεραμικοί μονόλιθοι.
            Και εγώ 200 έχω, απελευθερώνεται ο κινητήρας και βοηθάει και στην κατανάλωση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Το τι έβαλα εγώ δε σημαίνει τίποτα, δεν έχω ούτε αρκετές γνώσεις ούτε το αλάθητο. Και βέβαια το τι θεωρεί χρυσή τομή ο καθένας για τη χρήση που το θέλει είναι αρκετά σχετικό...
              Κάτι που έχει σημασία και είναι δύσκολο να ξέρεις μια και λίγοι το αναφέρουν είναι η ποσότητα σε γραμμάρια των ημιπολύτιμων μετάλλων - καταλυτών που περιέχει. ΑΠό αυτό θα εξαρτηθεί σε σημαντικό βαθμό η αντοχή στο χρόνο από πλευράς ποιότητας καυσαερίων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panosft last edited by

                Δε θέλω να ανοίγω νέο θέμα οπότε ξεθάβω το παρόν. Από όσο ήξερα στους πρώτους καταλύτες δεν έπρεπε όταν έβαζες μπροστά το αυτοκίνητο να πατάς και γκάζι. Ισχύει ακόμη αυτό; Κάνει μεγάλη ζημία στον καταλύτη αν πατήσεις λίγο γκάζι ενώ γυρνάς τη μίζα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  exeretikos last edited by

                  Ο χρήστης panosft έγραψε:
                  Δε θέλω να ανοίγω νέο θέμα οπότε ξεθάβω το παρόν. Από όσο ήξερα στους πρώτους καταλύτες δεν έπρεπε όταν έβαζες μπροστά το αυτοκίνητο να πατάς και γκάζι. Ισχύει ακόμη αυτό; Κάνει μεγάλη ζημία στον καταλύτη αν πατήσεις λίγο γκάζι ενώ γυρνάς τη μίζα;

                  δεν χρειαζεται να πατησεις καθολου γκαζι.αν δε παρει μπρος ουτε με το γκαζι θα παρει.για ζημια του καλυτη δεν νομιζω παντως.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fokion_sportage last edited by

                    H θεωρια λεει οτι η ακαφτη βενζινα δηλητηριαζει το καταλυτη σιγα σιγα, εξ ου και 'απαγορευεται' η εκκινηση με σπρωξιμο αν μεινεις απο μπαταρια.

                    Φανταζομαι οτι πατωντας το γκαζι ενωσω δεν εχει παρει ακομα στελνει περισσότερη ακαυτη βενζινα...
                    Υπο αυτο το πρισμα υποθετω ναι βλαπτει...

                    Απο την αλλη τοσα χρονια πια με καταλυτες... δεν εχω ακουσει κανεναν να τον αλλαξε λογω 'ελειπους αποδωσης' παρα μονο οταν σπασει εσωτερικά και φραξει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      plokami last edited by

                      Κάπου εδώ μέσα, είχε γραφτεί παλαιότερα αν θυμάμαι καλά από τον leonp ότι η βενζίνη δημιουργεί πρόβλημα στον καταλύτη όταν αυτός είναι ζεστός.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panosft last edited by

                        Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                        H θεωρια λεει οτι η ακαφτη βενζινα δηλητηριαζει το καταλυτη σιγα σιγα, εξ ου και 'απαγορευεται' η εκκινηση με σπρωξιμο αν μεινεις απο μπαταρια.

                        Φανταζομαι οτι πατωντας το γκαζι ενωσω δεν εχει παρει ακομα στελνει περισσότερη ακαυτη βενζινα...
                        Υπο αυτο το πρισμα υποθετω ναι βλαπτει...

                        Απο την αλλη τοσα χρονια πια με καταλυτες... δεν εχω ακουσει κανεναν να τον αλλαξε λογω 'ελειπους αποδωσης' παρα μονο οταν σπασει εσωτερικά και φραξει

                        Ευχαριστώ για τη βοήθεια. Λίγο που το έψαξα focion και εγώ αυτό διάβασα πως κατά την εκκίνηση του κινητήρα η άκαυτη βενζίνη από το πάτημα του γκαζιού προκαλεί μικρή ζημία στα ευγενή μέταλλα του καταλύτη.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thednick last edited by

                          Το πρόβλημα με την άκαφτη βενζίνη και τον καταλύτη δεν είναι κυρίως να μην αναφλεγεί εντός του καταλύτη ανεβάζοντας την θερμοκρασία του και λιώνοντας/σπάνοντας τον?

                          Επίσης, στο cold start το μείγμα είναι πολύ πλούσιο με σκοπό ο καταλυτης να φτάσει γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας. Στα tsi κατά το cold start ακούγονται σκασίματα από την εξάτμιση και βγαίνει μαύρος καπνός για κάποια δευτερόλεπτα. Παρολα αυτά, αυτή ειναι η εργοστασιακή συμπεριφορά και δεν μπορώ να φανταστώ ότι προκαλεί πρόβλημα στον καταλύτη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            Ο χρήστης thednick έγραψε:
                            Το πρόβλημα με την άκαφτη βενζίνη και τον καταλύτη δεν είναι κυρίως να μην αναφλεγεί εντός του καταλύτη ανεβάζοντας την θερμοκρασία του και λιώνοντας/σπάνοντας τον?

                            Επίσης, στο cold start το μείγμα είναι πολύ πλούσιο με σκοπό ο καταλυτης να φτάσει γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας. Στα tsi κατά το cold start ακούγονται σκασίματα από την εξάτμιση και βγαίνει μαύρος καπνός για κάποια δευτερόλεπτα. Παρολα αυτά, αυτή ειναι η εργοστασιακή συμπεριφορά και δεν μπορώ να φανταστώ ότι προκαλεί πρόβλημα στον καταλύτη.

                            Σε καποιο βιντεακι (αμα το βρω θα το βαλω) ενας Αμερικανος τεχνικος ελεγε οτι υπο συγκεκριμενες συνθηκες με ακαυτες βενζινες κλπ, η φαση 'εχω υγιη καταλυτη' απο τη φαση 'θελει αλλαγη' απέχουν ΜΟΝΟ 12 δευτερολεπτα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cson last edited by

                              Στο favorit που εχω μοντ '93 εχει πανω ακομη τον μαμα καταλυτη ασπαστο, και πληρως λειτουργικο με κυριολεκτικα μηδενικους ρυπους. Το τι ταλαιπωρια εχει φαει τοσα χρονια δεν περιγραφεται, ακαυτες απο βλαβες, ρεταρισματα απο βραχυκυκλωμενο μπουζι να βγαινει πισω μυρωδια βενζινης ατοφιας, υπερθερμανσεις απο τρυπα στη εισαγωγη που ρουφαγε παραπανω αερα, εκκινησεις με σπρωξιματα απο μπαταρια… και ομως δεν εχει κανει κιχ. Ειναι βεβαια αμερικανικος made in usa γραφει πανω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panosft last edited by

                                Εγώ τον έχω 140.000χλμ και λένε πως οι καταλύτες συνήθως θέλουν αλλαγή στα 100.000χλμ περίπου. Πως γίνεται πολλοί να ξεπερνάνε αυτά τα χιλιόμετρα και οι καταλύτες να είναι εντάξει; Αν δεν ήταν δε θα φαινόταν στον έλεγχο καυσαερίων;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cson last edited by

                                  Οι καταλυτες βενζινης στα 100.000χλμ δεν χαλανε ουτε κατα διανοια. Αυτο ηταν μια ραδιο αρβυλα και περασε. Κυριως κρατανε οσο και η ζωη του αυτοκινητου. Τωρα αν τον σπασεις ή αν το δηλητηριασεις λογο κακης καταστασης του κινητηρα, αλλο αυτο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostas-chania last edited by

                                    Του πατέρα μου 318i έχει 350.000 χιλιόμετρα μπορεί όλο το αμάξωμα να το έχει πάρει ο διάολος, αλλά καταλύτης ο.κ. περνάει κτεο κανονικά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Σε ενα lancer του 95 ακούω κουδουνίσματα απο κάτω και επεσα να δω, είδα οτι κουδουνιζει ο καταλύτης. Έσπασε εσωτερικά μάλλον. Τι καταλύτη βάζουμε για τέτοιας χρονολογίας αμάξι? Euro 3? Ή δεν παίζει ρόλο?
                                      Επίσης βάζοντας μεταλλικό είναι πιο ελεύθερος? Το αμάξι μετα τις 5000 είναι πεθαμένο που παλιά πέταγε μέχρι τον κοφτη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gike last edited by

                                        Ο χρήστης cson έγραψε:
                                        Σε ενα lancer του 95 ακούω κουδουνίσματα απο κάτω και επεσα να δω, είδα οτι κουδουνιζει ο καταλύτης. Έσπασε εσωτερικά μάλλον. Τι καταλύτη βάζουμε για τέτοιας χρονολογίας αμάξι? Euro 3? Ή δεν παίζει ρόλο?
                                        Επίσης βάζοντας μεταλλικό είναι πιο ελεύθερος? Το αμάξι μετα τις 5000 είναι πεθαμένο που παλιά πέταγε μέχρι τον κοφτη.

                                        Πριν πας για καταλύτη ρίξε και μια ματιά στο μεσαίο καζανάκι της εξάτμισης.Είχα παρόμοιο πρόβλημα και μετά από δοκιμή καταλύτη δεν έφτιαξε,πήγα σε εξατμισά και το μεσαίο καζανάκι ήταν βουλωμένο,αλλάχτηκε και το αυτοκίνητο επανήλθε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Γραφει παντως οτι ειδε πως κουδουνιζει ο καταλυτης

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Λογική η παρατήρηση του gike όμως το αμάξι δεν έχει μεσαίο καζανάκι απο κατασκευής. Μονο σπιράλ, καταλύτη και τελικο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr