-
Ο χρήστης mb190 έγραψε:
εχω r171 του 2005...εδω και 2,5 χρονια και 65000 χιλιομετρα εχει και υγραεριο που σημαινει οτι δε σταματαει καθολου...ομορφο αμαξι..βολταδικο..οι τριγμοι ποτε δε με απασχολησαν ειναι η αληθεια..ισως τους εχω συνηθησει κιολας.. . το αμαξι εχει 165000χλμ..το μονο προβλημα που μου εβγαλε ηταν αντλια βενζινης..τιποτα αλλο..ουτε συνεργεια ουτε τιποτα..και το εχουμε συνεχεια στη πιεση με τον αδερφο μου...μαθαμε νωρις να απενεργοποιουμε τελειως το esp...ΚΑι εμένα μου αρέσει πολύ πάντως...είναι όμορφο το γαμημένο ειδικά για τα λεφτά του σήμερα...Ερώτηση:
- Τι σύστημα αερίου έβαλες (prins?)?
- Οροφή τη συντηρείς με λαδάκι, σπρέυ σιλικόνης ή τίποτα και ότι σου κάνουν τα service..?
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Υπαρχει μια του 05 ή 06 δε θυμαμαι, ενος φιλου. 20.000 χλμ πραγματικα, οποιος ενδιαφερεται.
Έχει μπόλικα γενικά...δεν είναι αυτό το θέμα...πρώτα θα μάθουμε...και αφού καταλήξουμε...είναι εύκολο μετά...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Είσαι σίγουρος ότι θέλεις ανοιχτό αυτοκίνητο; Κοιτώντας αυτά που θεωρείς επόμενα αμφιβάλλω. Το ότι σε απασχολεί ο θόρυβος επίσης δείχνει διαφορετικό προφίλ. Για ανοιχτό ταξιδιάρικο θέλεις πιο μεγάλο αυτοκίνητο.... σωστά αναφέρεσαι στην SL! Πάντως για ταχύτητες μέχρι 130 άνετα ταξιδεύεις ανοιχτός και είναι πολύ ωραία καλοκαίρι αλλά κυρίως χειμώνα (με θερμαινόμενα καθίσματα ακόμα καλύτερα).
Σε κατανάλωση δεν νομίζω να υστερεί των άλλων που θα πάρεις, είναι λογική και ανάλογα της χρήσης και όπως σε όλα τα υπερσυμπιεσμένα αν το παρακάνεις ξεφεύγει πολύ.
Φίλος χοντρός προτίμησε Ζ4 γιατί χώραγε καλύτερα..... βέβαια άλλος σωματότυπος.
Το αυτόματο της 171 είναι πολύ καλό, το έχω οδηγήσει και εξεπλάγην ευχάριστα και έχει και λεβιεδάκια στο τιμόνι για χειροκίνητη λειτουργία, στο συνιστώ ανεπιφύλακτα.Σοφά παρατήρησες φίλε Onyx,
Γενικά είμαι συντηρητικός σχετικά στην οδήγηση και δίνω μόνο επιταχύνσεις σε ευθείες που και που, ενώ μου αρέσουν τα SUV για την υψηλή θέση οδήγησης κυρίως, αλλά και του ότι είναι φθηνά, σε σύγκριση με του τι παίρνεις με ελάχιστα λιγότερα χρήματα που έχουν άλλα...
Γενικά, να ξέρεις, επειδή βλέπω τις δημοσιεύσεις σου και σίγουρα κατέχεις πολλά, στη ζωή μου μου άρεσαν μόνο τα γερμανικά αυτοκίνητα και τα alfa romeo μετα (εμφανησιακά, εσωτερικό κτλ). Στην παρούσα φάση είδα πολλά και αν κατέληγα θα ήταν ένα από τα ακόλουθα:
- BMW 1.16, που ήταν καλό value for money, καλό brand name (δε το κρύβω), αλλά δε μου αρέσει πολύ.
- Α3, αλλά δε μου άρεσε στο εσωτερικό που στο κέντρο ένιωθα ότι κάτι έλειπε από το αμάξι
- Joulieta, αλλά έχει αρχίσει και παλιώνει και η συναρμογή στο εσωτερικό του, ενώ δε φαινόταν όταν την κοιτούσα από μακρία, όταν πήγα και το είδα...δε μου έκανε τρελόι κλικ..
- Tiguan, το οποίο μου αρέσει πολύ, το έχει ο πατέρας μου, αλλά έχει ήδη παλιώσει και τέλη 14, βγαίνει ριζικά αλλάγμένο σε coupe έκδοση, ελαφρύτερο και θα έτρωγα μεγάλη ξενέρα.
Αφού δε μου έκανε κλικ κάποιο να χαλάσω τα λεφτά που έχω προγραμματίσει για αμάξι, ακέφτηκα να περιμένω να βγουν φρέσκα μοντέλα που θα μου κάνουν κλικ. Έτσι κοίταξα για μεταχειρισμένα, ώστε να μη χαθεί το μεγάλο μέρος του κεφαλαίου μου για αμάξι και ταυτόχρονα, ειδικά ως εργένης πλέον να ανέβω και ψυχολογικά. Αυτά που κατέληξα ήταν:
- Η προηγούμενη 1.16, αλλά δε μου αρέσει το εσωτερικό της
- Το προηγούμενο Α3, αλλά έχει και αυτό ψιλοπαλιώσει αρκετά, ενώ είναι ακριβό για αυτό που είναι (ουσιαστικά βγαίνει από το 2003 με ένα χλιαρό facelift το 09)
- Μεταχειρισμένο το tiguan, αλλά δεν είναι value for money μεταχειρισμένο.
Μετά ξαφνικά, τυχαία βλέπω ότι το μόνο 2θέσιο που μου άρεσε παλιότερα στη ζωή μου (όχι ότι είχα σκεφτεί ότι θα οδηγάω αστέρι ποτέ, καθώς είμουν από αυτούς και δε το κρύβω που φορές τα έκραζε για τα κίνητρα το ανθρώπων που τα χρησιμοποιούσαν), κάνει 11000-13000 από 60000 μετά από μια 8ετία, ενώ κρατιέται ακόμα πολύ πολύ καλά εμφανησιακά και είναι 1.8.
Σχετικά με αυτό που ρώτησες, όχι δεν ήθελα ανοιχτό αυτοκίνητο, παρά μόνο στα 20 που δεν μπορούσα να το πάρω.Ο θόρυβος με απασχολεί καθώς στο ταξίδι θέλω ησυχία και ποιότητα κύλισης. ΤΑ αυτόματα επίσης είμαι από αυτούς τους συντηρητικούς που δε τα προτιμάν, ακόμα και αν είναι καλά..
Παρόλα αυτά την SLK τη θεωρώ πολύ πιο value for money από τα άλλα που ανέφερα ως μεταβατικά για 2-3 χρόνια και μου δίνει τη δυνατότητα να ζήσω κάτι διαφορετικό, νεανικό, πιο σπορ, πιο εργένικο, πιο ανέμελο, πιο μουνάκικο και δεν το κρύβω άσχετα αν ε΄χω επίγνωση το τι ηλίθιες γκόμενες μπορεί να τραβήξει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο..Απλά δεν ξέρω γιατί έχει πέσει τόσο πολύ σαν μεταχειρισμένο, από τη στιγμή που είναι 1.8 και ρωτάω εδώ μήπως μου διαφεύγει κάτι....
Τέλος, Αν σκεφτείς ότι η :
R170 βγήκε 96-03
R171 βγήκε 03-11 με ένα facelift το 07.
τότε η R172 έχει ζώη τουλάχιστον μέχρι το 17, οπότε και μέχρι τότε η R171 θα είναι αντικαταστάσιμη (θα έχει αγοραστές πιστεύω) και θα μπορώ να την δώσω.Άρα φίλε μου οι επιλογές, παρόλο που δεν κολάνε μεταξύ τους, είναι:
-
Υγραέριο σε roadster...
-
φιλε pavkotsidis το κουραζεις πολυ
αε βλεπω για οκτωβρη που θα πεσουν οι τιμες και μετα απο γεναρη που θα εχει και πληρωμενο σημα κ.ο.κ..
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Υγραέριο σε roadster...case closed...
-
γιατι τι εχει το υγραεριο σε roadster?
-
Παυλε μην το ψειριζεισ τοσο πολυ...χανει τη μαγεια του το θεμα.
Θα σου συνιστουσα να ξεκιναγες με οτι πιο φτηνο, αξιοπιστο και ασφαλες. Σιγα σιγα να ανεβαινεισ κατηγοριες...ετσι θα το απολαυσεισ περισσοτερο και εκ του ασφαλους.
Καταλαβαινω οτι ειναι του χαρακτηρα σου το ψειρισμα, αλλα θα ξενερωσεισ απιστευτα στα πρωτα τσακ τσουκ & προβληματα...δεν μιλαω για στουκα φταις δεν φταις. Ενα χρεπι τουλαχιστον δεν θα το κλαψεισ ποτε....θα το σκιζεισ και θα το χαιρεσαι σαν να μην υπαρχει αυριο. Οτι και να βγαλει το χρεπι ειναι φυσικο και αναμενομενο και δεν σε χαλαει ποτε. Σκεψου το ετσι.ΥΓ τα σωστα γκομενακια γουσταρουν χρεπια, αρκει να εισαι και συ 'αλητακοσ'...εισαι?
-
Ο χρήστης mb190 έγραψε:
γιατι τι εχει το υγραεριο σε roadster?ζυγισμα, βαρος, χωρο, στροφαρισμα στα ψηλα, μεταπωληση...εκει χανεις. Κερδιζεισ ευρω ομως σε καθε φουλαρισμα.
-
το αμαξι παει μια χαρα αδερφε και με το αεριο..κανενα προβλημα..να το πουλησω δεν εχω σκοπο..χωρο ετσι κι αλλιως δεν ειχε..ασε που κανει πανω απο 20000 χλμ το χρονο οποτε δεν το πολυσκεφτηκα...και το καταευχαριστιεμαι..εχει παψει να με απασχολει το θεμα καυσιμο..
-
ΤΑ αυτόματα επίσης είμαι από αυτούς τους συντηρητικούς που δε τα προτιμάν, ακόμα και αν είναι καλά..
Βρε που φτάσαμε τα αυτόματα που παλιά τα λέγαμε παπουδίστικα πλέον να θεωρούνται το μοντέρνο και τα χειροκίνητα η συντήρηση!
Δοκίμασέ το που σου λέω είναι καλό, ειδικά για τον τρόπο που οδηγάς. Θα με θυμηθείς! -
Μάλλον ήθελε να πει παραδοσιακούς.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Βρε που φτάσαμε τα αυτόματα που παλιά τα λέγαμε παπουδίστικα πλέον να θεωρούνται το μοντέρνο και τα χειροκίνητα η συντήρηση!
Δοκίμασέ το που σου λέω είναι καλό, ειδικά για τον τρόπο που οδηγάς. Θα με θυμηθείς!onyx
το χεις δοκιμασει σε slk? θα το προτιμουσες απ το χειροκινητο και για γρηγορη-ενθουσιωδη οδηγηση? αν δεν κανω λαθος αυτο δεν ειχε αυτακια πισω απ το τιμονιτο 7g-tronic της slk 350 τι σου λεει?
-
Ναι το δοκίμασα σε SLK σε κάποια εκδήλωση στα Μέγαρα (το test drive δεν ήταν στην πίστα αλλά στην περιοχή) και ήμουν από τους λίγους που ήδη οδηγούσαν αυτόματο (κάτι που πολύ χάρηκε ο συνοδός που μέχρι τότε κάνει μελανιές από τη ζώνη από τα φρεναρίσματα πανικού από πάτημα φρένου αντί συμπλέκτη). Δεν ήταν εξαιρετικά γρήγορο αλλά δεν κόμπιαζε καθόλου στην εκκίνηση και ανταποκρινόταν άψογα ενώ τα αυτάκια είναι ωραία φάση. Γενικά η όλη εφαρμογή μου φάνηκε εντελώς συμβατή με ενθουσιώδη οδήγηση. Και θεωρώ ότι είμαι αρκετά αντικειμενικός αν σκεφτείς ότι αναγνωρίζω ότι το δικό μου αυτόματο που θεωρώ γενικά καλό είναι ακατάλληλο για ενθουσιώδη οδήγηση όχι για άλλο λόγο αλλά μόνο επειδή έχει πολύ αραιές και μακριές σχέσεις.
Το 7g δεν το έχω οδηγήσει αλλά όλοι λένε πολύ καλά λόγια (ανεπαίσθητες και γρήγορες αλλαγές, κατάλληλη σχέση για κάθε περίπτωση κλπ). Σε Μ-class που το ξέρω φαίνεται να ισχύουν όλα αυτά. -
μια και λετε για αυτοματα...
εγω δεν ξερω απο SLK, αλλα το 6αρι DSG σε ΤΤ 3.2 se S-port mode σκοτωνε..ταχυτατες αλλαγεσ ουτε να τισ φανταστω με χειρικινητο, σε οπτιμοθμ στροφες κινητηρα..ΤΕ-ΛΕΙ-Ο. Τα αυτακια σχεδον ποτε δεν τα δουλεψα..συγκεντρωνομουν στο δρομο το γκαζι και την απολαμβανα...τα αυτακια ειναι καλα για οδηγηση 'παρα φυση'.λενε οτι τα 2-πλου συμπλεκτη περα τησ ταχυτητας αλλαγων αιναι και ελαφρωσ πιο οικονομικα σε καταναλωση.
Το κλασσικο αυτοματο σε λαντ κρουισερ της συζυγου ηταν Ο.Κ ξεκουραστο ανετο κλπ αλλα δεν με ενθουσιασε.
Προτιμουσα το δικο μου (πιο παληο LC του 99) διοτι του ειχα και μπλοκε (air lock) ενω στα αυτοματα, νομιζω δεν μπαινει.Τελικα ενα καλο 2πλου συμπλεκτη δεν θα με χαλαγε καθολου ακομη και σε σπορτ αυτοκινητο.
Κλασσικο αυτοματο ειναι Ο.Κ για καθημερινο (ταξειδια-πολη)
σε 4χ4 σοβαρο με σοβαρες off road απαιτησεισ, το αυτοματο μαλλον δεν θα το διαλεγα... -
Το dsg της vag είναι μπουρδέλο
-
Ο χρήστης mb190 έγραψε:
το αμαξι παει μια χαρα αδερφε και με το αεριο..κανενα προβλημα..να το πουλησω δεν εχω σκοπο..χωρο ετσι κι αλλιως δεν ειχε..ασε που κανει πανω απο 20000 χλμ το χρονο οποτε δεν το πολυσκεφτηκα...και το καταευχαριστιεμαι..εχει παψει να με απασχολει το θεμα καυσιμο..Ποιος ο λόγος να πάρεις roadster με αυτήν τη λογική;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ναι το δοκίμασα σε SLK σε κάποια εκδήλωση στα Μέγαρα (το test drive δεν ήταν στην πίστα αλλά στην περιοχή) και ήμουν από τους λίγους που ήδη οδηγούσαν αυτόματο (κάτι που πολύ χάρηκε ο συνοδός που μέχρι τότε κάνει μελανιές από τη ζώνη από τα φρεναρίσματα πανικού από πάτημα φρένου αντί συμπλέκτη). Δεν ήταν εξαιρετικά γρήγορο αλλά δεν κόμπιαζε καθόλου στην εκκίνηση και ανταποκρινόταν άψογα ενώ τα αυτάκια είναι ωραία φάση. Γενικά η όλη εφαρμογή μου φάνηκε εντελώς συμβατή με ενθουσιώδη οδήγηση. Και θεωρώ ότι είμαι αρκετά αντικειμενικός αν σκεφτείς ότι αναγνωρίζω ότι το δικό μου αυτόματο που θεωρώ γενικά καλό είναι ακατάλληλο για ενθουσιώδη οδήγηση όχι για άλλο λόγο αλλά μόνο επειδή έχει πολύ αραιές και μακριές σχέσεις.
Το 7g δεν το έχω οδηγήσει αλλά όλοι λένε πολύ καλά λόγια (ανεπαίσθητες και γρήγορες αλλαγές, κατάλληλη σχέση για κάθε περίπτωση κλπ). Σε Μ-class που το ξέρω φαίνεται να ισχύουν όλα αυτά.Το 5άρι της SLK μου είχε φανεί χειρότερο από το DSG που έχω δοκιμάσει σε Passat Tsi σε χαλαρούς ρυθμούς και και σαφώς χειρότερο από το SMG της Ζέτας με γκάζι.
Επίσης η SLK βαρύ τιμόνι χωρίς λόγο, μια και δεν έχει ούτε ιδιαίτερη αίσθηση ούτε είναι ιδιαίτερα ακριβές.
-
η λογικη πανω σε τι απο ολα αυτα που ειπα?
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
το αμαξι παει μια χαρα αδερφε και με το αεριο..κανενα προβλημα..να το πουλησω δεν εχω σκοπο..χωρο ετσι κι αλλιως δεν ειχε..ασε που κανει πανω απο 20000 χλμ το χρονο οποτε δεν το πολυσκεφτηκα...και το καταευχαριστιεμαι..εχει παψει να με απασχολει το θεμα καυσιμο..
Ποιος ο λόγος να πάρεις roadster με αυτήν τη λογική;
Exεις το αμαξι που γουσταρεις,να το βλεπεις να το οδηγεις και να το ζεις γενικοτερα χωρις να σε απασχολει το καυσιμο και ετσι εχεις παραπανω χρηματα για βολτες με το roadster.Αν αυτο δεν ειναι η λογικη του roadster τοτε τι ειναι;>>Ναι το δοκίμασα σε SLK σε κάποια εκδήλωση στα Μέγαρα (το test drive δεν ήταν στην πίστα αλλά στην περιοχή) και ήμουν από τους λίγους που ήδη οδηγούσαν αυτόματο (κάτι που πολύ χάρηκε ο συνοδός που μέχρι τότε κάνει μελανιές από τη ζώνη από τα φρεναρίσματα πανικού από πάτημα φρένου αντί συμπλέκτη). Δεν ήταν εξαιρετικά γρήγορο αλλά δεν κόμπιαζε καθόλου στην εκκίνηση και ανταποκρινόταν άψογα ενώ τα αυτάκια είναι ωραία φάση. Γενικά η όλη εφαρμογή μου φάνηκε εντελώς συμβατή με ενθουσιώδη οδήγηση. Και θεωρώ ότι είμαι αρκετά αντικειμενικός αν σκεφτείς ότι αναγνωρίζω ότι το δικό μου αυτόματο που θεωρώ γενικά καλό είναι ακατάλληλο για ενθουσιώδη οδήγηση όχι για άλλο λόγο αλλά μόνο επειδή έχει πολύ αραιές και μακριές σχέσεις.
Το 7g δεν το έχω οδηγήσει αλλά όλοι λένε πολύ καλά λόγια (ανεπαίσθητες και γρήγορες αλλαγές, κατάλληλη σχέση για κάθε περίπτωση κλπ). Σε Μ-class που το ξέρω φαίνεται να ισχύουν όλα αυτά.
Το 5άρι της SLK μου είχε φανεί χειρότερο από το DSG που έχω δοκιμάσει σε Passat Tsi σε χαλαρούς ρυθμούς και και σαφώς χειρότερο από το SMG της Ζέτας με γκάζι.
Επίσης η SLK βαρύ τιμόνι χωρίς λόγο, μια και δεν έχει ούτε ιδιαίτερη αίσθηση ούτε είναι ιδιαίτερα ακριβές.
Και μενα μου αρεσε το αυτοματο σε slk,δεν το πιεσα πολυ μιας και δεν ηταν δικο μου αλλα δεν φανηκε να χανει καπου το σασμαν.
Οσον αφορα το τιμονι,ετσι ειναι ολα τα mercedes και στην εθνικη σε υψηλες ταχυτητες το εκτιμας αυτο το τιμονι.
ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ SLK200 R171...??