-
Ναι για τους στρατηγούς ξέρω πρώτο χέρι τι μανίκι φάγανε.
Αλλά αυτοί πληρώνουν τις αμαρτίες του δικού τους κοματικού παραμάγαζου που μετέτρεπε τον τελευταίο καραβανά σε μέγα στρατηλάτη λίγο πριν την αποστρατεία για να τσιμπήσει παραπάνω σύνταξη.
#psomakistolao -
Ε εντάξει, λίγοι γίνονταν Ανώτατοι. Το αν ήταν αυτοί που θα έπρεπε να γίνουν είναι άλλο θέμα. Σίγουρα μερικοί από αυτούς όχι πάντως.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν ξέρω ποιός απόφοιτος λυκείου παίρνει σύνταξη δημοσίου €2000 που λες. Στρατηγός όμως με σύνταξη Δκτη Σώματος Στρατού είναι πλέον αρκετά κάτω από αυτά τα λεφτά. Έμπορος με 37 έτη εισφορές και τα τελευταία 20 στην ανώτατη κλάση του ΤΑ.Ε., παίρνει €1100.Γνωρίζω άτομο στην ΔΕΗ που παίρνει πάνω από 2500 σύνταξη. Και ήταν στα γραφεία, όχι στα εργοστάσια ή στις κολώνες (ούτε βαρέα ούτε τιποτα)
-
αυτοι τι συνταξη θα παρουνε....
τους αξιζει ο τιτλος για τους πιο γκαντεμηδες ελληνες
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_23/06/2013_505547
Ιστορίες «υπογείων» προσλήψεων στο μετρό
Υποψήφιος κρίθηκε ακατάλληλος για τεχνίτης, ωστόσο προσελήφθη ως υπεύθυνος σταθμών
Tου Τασου Τελλογλου
Στην απαγγελία της κακουργηματικής απιστίας κατά 11 μελών της διοίκησης της «Αττικό Μετρό» (ΑΜΕΛ) για 220 παράνομες προσλήψεις στο διάστημα 2008-2009 προχωράει η Εισαγγελία, που καλεί ήδη τους κατηγορουμένους για απολογίες. Σύμφωνα με το κατηγορητήριο που βρίσκεται στη διάθεση της «Κ», οι μισές από αυτές τις προσλήψεις έγιναν σε διάστημα λίγων εβδομάδων, από τις 12 Αυγούστου 2009 ώς την 4η Σεπτεμβρίου. Σημειώνεται ότι στις 2 Σεπτεμβρίου 2009, ο τότε πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής με διάγγελμά του ανακοίνωσε την προκήρυξη εκλογών και πέντε ημέρες αργότερα εκδόθηκε το Προεδρικό Διάταγμα για τη διάλυση της Βουλής.
Η Εισαγγελία κατηγορεί τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΜΕΛ ότι με τις προσλήψεις προκάλεσαν αδικαιολόγητη αύξηση του κόστους της μισθοδοσίας «και ελάττωση της περιουσίας της επιχείρησης» κατά 3.781.424,96 ευρώ, «ποσό που ισούται με το υπερβάλλον σε αποδοχές του υπεραρίθμου», όπως χαρακτηρίζεται από την κατηγορούσα αρχή, προσωπικού. Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται ο νόμος 1608/50 περί «καταχραστών του ελληνικού Δημοσίου» για να αξιολογηθούν ποινικά «ρουσφετολογικές προσλήψεις». Τονίζεται ακόμη:
l Για τις προσλήψεις δεν έγινε καμία πρόσκληση ή ανακοίνωση ενδιαφέροντος στον Τύπο και έτσι φαίνεται ότι οι υποψήφιοι ειδοποιήθηκαν με τρόπους που δεν προσέφεραν σε όλους τις ίδιες δυνατότητες πρόσληψης.
l Δεν έχουν αποσταλεί βιογραφικά, ενώ ορισμένα βιογραφικά έχουν σταλεί από φαξ του τέως ΥΠΕΧΩΔΕ. Ενας υποψήφιος, ο Ε.Β. έστειλε (;) αντί για βιογραφικό καρτέλα με στοιχεία που τηρούνταν στο πολιτικό γραφείο πολιτικού της περιοχής του (σ.σ.: του οποίου πολιτικού ο εισαγγελέας δεν αναφέρει το όνομα αντιθέτως με το όνομα του υποψηφίου). Ο συγκεκριμένος υποψήφιος κρίθηκε ακατάλληλος για τεχνίτης, ωστόσο προσελήφθη ως υπεύθυνος σταθμών.
l Για τις συνεντεύξεις που ελήφθησαν δεν τηρήθηκαν πρακτικά. Παράλληλα, υποψήφιοι, αν και «κρίθηκαν αρνητικά», προσελήφθησαν σε θέσεις χαμηλής ειδίκευσης. Αλλοι υποψήφιοι κρίθηκαν αρνητικά το 2008 και... επανήλθαν για να προσληφθούν το 2009.
Τα διαβιβαστικά σημειώματα για να γίνουν οι προσλήψεις βρίθουν «μαργαριταριών», όπως π.χ. «Οχι ηλεκτρολόγος. Οχι εμπειρία.Χειρωνακτική εργασία. Πιθανώς για αποθήκη» (πρόσληψη σε αποθήκη) ή «Δεν έχει τεχνικές ικανότητες. Να εξετασθεί για άλλη θέση. Και ο ίδιος δεν προτιμά τεχνίτης». Προσλαμβάνεται τελικώς ως πωλητής εισιτηρίων. Σε άλλο σημείο «δεν έχει ικανότητες, να εξετασθεί από άλλη επιτροπή». Προσελήφθη κι αυτός ως πωλητής εισιτηρίων. «Δεν αξιολογείται ως τεχνίτης. Κάνει μόνο για οδηγός αυτοκινήτου» – προσλαμβάνεται ως υπάλληλος αποθήκης. «Δεν έχει ασχοληθεί με το αντικείμενο του ψυκτικού. Απάντησε στις μισές λογικές ερωτήσεις». Αυτός προσελήφθη ως βοηθός υπαλλήλου μισθοδοσίας...
Στην αρχή του 2013 ο αντεισαγγελέας Εφετών Σ. Λογοθέτης και η εισαγγελέας πρωτοδικών Ελένη Σίσκου αρχειοθέτησαν μέρος της δικογραφίας για μέλη του Δ.Σ. της επιχείρησης για το διάστημα 2004-2007, αλλά και για δύο από τα μέλη της διοίκησης για το επίμαχο διάστημα στο οποίο έγιναν οι επίμαχες προσλήψεις. Επίσης αρχειοθετούν την υπόθεση σε σχέση με δύο διευθυντές του τότε υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιά, καθώς «το γεγονός ότι κάποια φαξ είχαν αποσταλεί από συγκεκριμένους αριθμούς δεν αποτελεί απόδειξη συνέργειάς τους». Οι ενεργούντες την έρευνα, πάντως, επισημαίνουν ότι την τετραετία 2004-2007 έγιναν τρεις φορές λιγότερες προσλήψεις σε σχέση με την περίοδο 2007-2009. Οι εισαγγελείς υπογραμμίζουν ότι δεν υπήρχε κανονισμός λειτουργίας και εν γένει θεσμικό πλαίσιο για τη διενέργεια των προσλήψεων.
Στο έγγραφο της αρχειοθέτησης οι δύο εισαγγελικοί λειτουργοί επισημαίνουν ότι ο συνολικός αριθμός απασχολουμένων στην «Αττικό Μετρό» δεν υπερέβαινε τον αριθμό των 1.695 ατόμων που προβλεπόταν από τον στρατηγικό και επιχειρησιακό σχεδιασμό της εταιρείας, πραγματοποιήθηκαν όμως υπεράριθμες προσλήψεις σε συγκεκριμένες ειδικότητες κυρίως χαμηλής ειδίκευσης. Ταυτόχρονα προσελήφθησαν και υπάλληλοι μεσαίας και υψηλής ειδίκευσης, χωρίς αυτοί να προβλέπονται από τον σχεδιασμό, με αποτέλεσμα το 2008 να παρουσιάσει για πρώτη φορά η «Αττικό Μετρό» έλλειμμα. Η αναλογία κόστους μισθοδοσίας προς τα συνολικά εσοδα αυξήθηκε από 48% το 2007 σε 74% (!) το 2009.
Από dealer σε καζίνο ... οδηγός συρμών
Ενδεικτικές περιπτώσεις προσλήψεων (το 2009) στην ΑΜΕΛ, από σχετικό πόρισμα του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης που συντάχθηκε τον Φεβρουάριο του 2010:
-
Ο Α.Μ., μουσικός με μοναδική εργασιακή εμπειρία σε ορχήστρα μουσικών εκδηλώσεων και στην ομάδα συναυλιών του Θ.Π., προσελήφθη ως οδηγός συρμών.
-
Ο Α.Β. χωρίς καμία επαγγελματική εμπειρία προσελήφθη ως οδηγός συρμών.
-
Ο Κ.Μ. με εργασιακή εμπειρία σε τοποθέτηση τεντών, συσκευασία CD, άνεργος από το 2007, προσελήφθη ως υπεύθυνος σταθμών.
-
Η Α.Σ. με εμπειρία 13 ετών ως dealer σε καζίνο προσελήφθη ως οδηγός συρμών.
-
Ο Α.Ζ. κατάγεται από την Κομοτηνή (βάσει χειρόγραφης σημείωσης επί του βιογραφικού του) και το βιογραφικό του απεστάλη από τον αριθμό (210-64.58.546) του τέως ΥΠΕΧΩΔΕ.
-
Η Β.Α. είναι κάτοικος Κομοτηνής, με ειδικότητα βοηθού βρεφονηπιοκόπου και μικρή αντίστοιχη εμπειρία και προσελήφθη ως υπάλληλος γραφείου τεχνικής εκπαίδευσης.
-
Οι Θ.Ζ. και Α.Π. έδωσαν συνέντευξη στις 14 Μαΐου 2009, δηλαδή πέντε ημέρες μετά την πρόσληψή τους!
-
Ο Δ.Β., κάτοικος Λάρισας, χωρίς καμία επαγγελματική εμπειρία, προσελήφθη ως υπεύθυνος σταθμού.
-
Η Μ.Β. εργαζόταν από τον Ιανουάριο του 2005 έως την πρόσληψή της ως μετακλητή υπάλληλος του υπουργείου Πολιτισμού.
-
-
Δεν ξεκολλατε λιγακι απο τις μαλακισμενες δεξιες και αριστερες αποψεις?
Εχετε καταλαβει οτι αυτες μας εφεραν μεχρι εδω?
Οσο για τα υπολοιπα:
- Οι απειροι και απειρες που πηραν συνταξη απο τα 45 (ειδικα γυναικες με 'παιδι' 17 ετων) και μετα κλαιγονταν οτι 'δε βγαινουν'.
- Οι 2πλες συντάξεις
- Οι 2πλοι μισθοι
- Οι συνταξεις ρεκορ (θυμαστε προ λιγου καιρου εδω ενα αρθρο με ενα χωριο καπου στα βουνα που ειναι ενεργειακα αυτονομο και ο δημαρχος ειναι καπατσος και παιρνει επιδοτησεις και γαμει και δερνει κλπ? Εγραφε στο αρθρο ο δημαρχος 'εγω ειμαι συνταξιουχος ΔΕΚΟ με 2.500 συνταξη'...οκ μεχρι εδω, τσιμπαει και το μισθο του δημαρχου?)
- Ο redneck που γλενταει με επιδοτησεις χιλιαδων στρεμματων που ειναι 25 στην πραγματικοτητα και οι γειτονες αντι να τον καρφωσουν χειροκροτανε
- Ο τυπος που επαιρνε απο το 2001 τη συνταξη της μανας του και εφαγε μονο 2 χρονια με αναστολη. ΣΗΜΕΡΑ. Φαντασου αυτο να γινοταν σε πιο πλουσια χρονια, θα του εδιναν και εξτρα μπονους για την ταλαιπωρια που υπεστη στο δικαστηριο.
και αλλα ων ουκ εστιν αριθμος μας εφεραν εδω.
-
Για τους δανειστές μας που πρέπει να πάρουν πίσω τα λεφτά που μας δάνεισαν (που κι εγώ πιστεύω ότι θα πρέπει να τα πάρουν πίσω...), κάποιοι δίνετε... υπέρ πάντων αγώνα!.. αλλά έχετε εκ διαμέτρου αντίθετη άποψη για τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ λεφτά που επί 35+ συναπτά χρόνια 'ακούμπαγα' (και μάλιστα υποχρεωτικά!) υπό μορφήν αποταμίευσης, ώστε να μπορέσω να έχω, αυτό που λένε 'καλά γεράματα'...
...γιατί δυο μέτρα και δυο σταθμά?
...γιατί θεωρείτε δίκαιο να πάρουν πίσω οι δανειστές τα δανεικά, αλλά όχι δίκαιο να πάρω πίσω κι εγώ μέρος απ' ό,τι αποταμίευα επί 35 χρόνια? -
Ο χρήστης vrax έγραψε:
αυτοι τι συνταξη θα παρουνε....τους αξιζει ο τιτλος για τους πιο γκαντεμηδες ελληνες
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_23/06/2013_505547
Ιστορίες «υπογείων» προσλήψεων στο μετρό
Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται ο νόμος 1608/50 περί «καταχραστών του ελληνικού Δημοσίου» για να αξιολογηθούν ποινικά «ρουσφετολογικές προσλήψεις».
Μιλαμε για νομο του 1950 που χρησιμοποιειται για πρωτη φορα ?
η κανω λαθος?εδιτ
οκ, σε δευτερο διαβασμα εννοει οτι πρωτη φορα χρηιμοποιειται για τετοιο αδικημα -
μας μαθαινουν σιγα σιγα
Αποκαλυπτική έκθεση
Τώρα το ΔΝΤ λέει ότι είναι παράλογο να πληρώνει κανείς φόρους στην Ελλάδα!
Το Ταμείο εξηγεί σε ειδική μελέτη το πώς οι Έλληνες προτρέπονται από το σύστημα να φοροδιαφύγουν για να επιβιώσουν
Η ειδική έκθεση του ΔΝΤ καταγράφει όλες τις διαδικασίες που κυριαρχούν στο φορολογικό σύστημα και δίνει ελαφρυντικά στους Έλληνες για την επιλογή τους να αποκρύπτουν σημαντικό μέρος του εισοδήματός τους, στερώντας από το ελληνικό δημόσιο ταμείο σημαντικούς πόρους.Σύμφωνα με το capital.gr, η έκθεση του Ταμείου, που έχει ολοκληρωθεί εδώ και καιρό, αφορά στη φορολογική διοίκηση, στη φορολογία και στη φοροδιαφυγή και ουσιαστικά εξηγείται με λεπτομέρειες γιατί το να πληρώνει κάποιος φόρους στην Ελλάδα είναι παράλογο.
Με βάση όσα αναλύονται στην έκθεση, η οποία έχει συνταχθεί από τετραμελή ομάδα εμπειρογνωμόνων του ΔΝΤ, οι λόγοι που εντοπίζονται και για τους οποίους είναι παράλογο να πληρώσει κάποιος φόρους στην Ελλάδα είναι οι εξής:
-
Η μη πληρωμή φόρων είναι ένα μέσο για να παραμείνει μια επιχείρηση ή ένας ελεύθερος επαγγελματίας στην αγορά, δηλαδή να μη βάλει λουκέτο. Όπως περιγράφεται στην έκθεση, ο φορολογούμενος που είναι καθ΄ όλα τυπικός στις φορολογικές του υποχρεώσεις χρεώνει 23% ΦΠΑ στα προϊόντα και στις υπηρεσίες του, ασφαλίζει τους εργαζομένους του και καταβάλλει συνολικές εισφορές και φόρους ύψους 43% των ακαθάριστων αποδοχών τους και καταβάλλει φόρους κερδών και εισοδήματος δηλώνοντας όλα τα εισοδήματά του. Στο τέλος, επειδή αντιμετωπίζει αθέμιτο ανταγωνισμό από επιχειρήσεις και επαγγελματίες που δεν πληρώνουν όλα τα παραπάνω και φοροδιαφεύγουν, θα αναγκαστεί να βάλει «λουκέτο»! Στην άλλη πλευρά βρίσκεται ο φοροφυγάς, ο οποίος δεν χρεώνει ή «τσεπώνει» τον ΦΠΑ 23%, απασχολεί ανασφάλιστο προσωπικό και, παρά το γεγονός ότι δεν είναι τόσο παραγωγικός, καταφέρνει να μένει στην αγορά εκμεταλλευόμενος πολύ υψηλά περιθώρια κέρδους λόγω της μη πληρωμής φόρων και εισφορών.
-
Η πληρωμή των προστίμων για την απασχόληση ανασφάλιστων εργαζόμενων είναι πιο συμφέρουσα σε σχέση με την πληρωμή των εισφορών για τους εργαζομένους! Η επιχείρηση που είναι τυπική επιβαρύνεται με ένα συνολικό εργατικό κόστος για φόρους και εισφορές ύψους 43% των ακαθάριστων αποδοχών των εργαζόμενων. Αντίθετα, η επιχείρηση που απασχολεί ανασφάλιστους κατά μέσο όρο ελέγχεται από την Επιθεώρηση Εργασίας μία φορά κάθε 10 χρόνια και, εφόσον εντοπιστεί ανασφάλιστη εργασία, τότε της επιβάλλεται πρόστιμο 500 ευρώ για κάθε ανασφάλιστο εργαζόμενο. Δηλαδή το πρόστιμο είναι ο μισθός, οι εισφορές και οι φόροι για έναν μόνο μήνα ενός εργαζόμενου. Οι συντάκτες της έκθεσης σημειώνουν ότι ο νόμος προβλέπει και την ποινή της διακοπής λειτουργίας, η οποία όμως επιβάλλεται σπανίως.
-
Η μη δήλωση του εισοδήματος επιφέρει μικρότερες κυρώσεις από τη δήλωσή του και τη μη πληρωμή των σχετικών φόρων στη συνέχεια. Ο φορολογούμενος ο οποίος δηλώνει όλο το εισόδημά του βρίσκεται αντιμέτωπος με τη βεβαίωση του φόρου. Για να πληρώσει, μπορεί να δανειστεί από μια τράπεζα με τραπεζικό επιτόκιο. Αν δεν πληρώσει, θα χρεωθεί με μηνιαίο επιτόκιο 1% και θα αντιμετωπίσει τον κίνδυνο να διωχθεί και ποινικά. Ο φορολογούμενος που δεν θα δηλώσει το εισόδημά του είναι σχετικά απίθανο να εντοπιστεί από τις φορολογικές Αρχές. Ακόμα και αν εντοπιστεί, θα μπορέσει να συμβιβαστεί με την Εφορία για να πληρώσει πολύ λιγότερα από τα πρόστιμα που του επιβάλλονται, ενώ παύει και η ποινική του δίωξη. Μάλιστα, εφόσον πληρώσει και εφάπαξ τα πρόστιμα που θα του επιβληθούν, γλυτώνει και επιπλέον 5%.
-
Η αναμονή για την επόμενη ρύθμιση τμηματικής εξόφλησης οφειλών. Ο φορολογούμενος που είναι συνεπής στις φορολογικές του υποχρεώσεις πληρώνει στην ώρα τους όλους τους φόρους που του βεβαιώνονται. Ο φορολογούμενος που δεν είναι συνεπής περιμένει την επόμενη ευεργετική ρύθμιση. Εφόσον και πάλι δεν μπορεί να πληρώσει, τότε σταματά να πληρώνει και περιμένει την επόμενη ευεργετική ρύθμιση τμηματικής εξόφλησης που θα προσφέρει έκπτωση στις προσαυξήσεις.
-
Είναι πιο συμφέρον να προσφύγεις στα δικαστήρια, παρά να πληρώσεις τους φόρους που σου βεβαιώνονται μετά τη διενέργεια ενός φορολογικού ελέγχου. Όπως σημειώνουν οι συντάκτες της έκθεσης του ΔΝΤ, ο φορολογούμενος που εντοπίζεται να φοροδιαφεύγει βρίσκεται αντιμέτωπος με τη βεβαίωση πρόσθετων φόρων, προστίμων και προσαυξήσεων. Αυτούς τους πρόσθετους φόρους μπορεί να τους πληρώσει σε έως και 36 μηνιαίες δόσεις. Ωστόσο, λίγοι πληρώνουν. Συμφέρει να ακολουθήσουν μια διαφορετική οδό διαφυγής. Προσφεύγουν στη δικαιοσύνη, όπου η συζήτηση της υπόθεσής τους καθυστερεί έως και 10 χρόνια για να πραγματοποιηθεί. Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις οι αποφάσεις των δικαστηρίων δικαιώνουν τους φοροφυγάδες.
-
Χορηγούνται συνεχείς παρατάσεις στις προθεσμίες εκπλήρωσης των φορολογικών υποθέσεων. Οι φορολογούμενοι που είναι συνεπείς εκπληρώνουν τις φορολογικές τους υποχρεώσεις εγκαίρως και πληρώνουν και τους φόρους τους εγκαίρως. Αντίθετα, πολλοί περιμένουν τη χορήγηση παράτασης, η οποία συνήθως δίνεται, και καθυστερούν με αυτόν τον τρόπο και την πληρωμή των φόρων.
-
Οι φορολογούμενοι νιώθουν ότι οι φόροι τους δεν έχουν κάποια ανταποδοτικότητα. Καλούνται να πληρώσουν φόρους και την ίδια στιγμή ξοδεύουν αδρά για βασικές κρατικές υπηρεσίες, όπως είναι η παιδεία, η υγεία και οι μεταφορές. Στην παιδεία τα νοικοκυριά αιμορραγούν οικονομικά, λόγω της παραπαιδείας (φροντιστήρια κ.λπ.), ενώ στην υγεία αναγκάζονται να πληρώνουν ποσά κάτω από το τραπέζι, όπως είναι το γνωστό «φακελάκι». Στις μεταφορές αναγκάζονται να πληρώνουν πολύ ακριβά διόδια για τη χρήση αυτοκινητοδρόμων. Την ίδια στιγμή, οι υπηρεσίες που παρέχει το κράτος είναι στην καλύτερη περίπτωση χαμηλής ποιότητας σε σχέση με τους φόρους που καλούνται να πληρώσουν οι φορολογούμενοι.
Εχει δημοσιευθεί 2 σελίδες πιο πίσω http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2837731#p2837731 [Mod]
-
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Δεν ξεκολλατε λιγακι απο τις μαλακισμενες δεξιες και αριστερες αποψεις?Εχετε καταλαβει οτι αυτες μας εφεραν μεχρι εδω?
δεν έχεις καταλάβει σε τι αναφέρονται οι ταμπέλες (και δεν είναι οι 'απόψεις').
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Δεν ξεκολλατε λιγακι απο τις μαλακισμενες δεξιες και αριστερες αποψεις?
Εχετε καταλαβει οτι αυτες μας εφεραν μεχρι εδω?
δεν έχεις καταλάβει σε τι αναφέρονται οι ταμπέλες (και δεν είναι οι 'απόψεις').
Αφου καταλαβαινουμε και οι δυο τι λεω, μου αρκει.
-
άλλο ένα RR λοιπόν.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Απο τη μερια της καπιταλιστικης οπτικης το εξεταζω. Ασχετα απο το ποσό που αναφερεται στη συμβαση εργασιας , ο εργαζομενος , στην πραξη, νοικιαζει την εργασιακη του ικανοτητα (ή οπως λεει ο ναςς κοστιζει στον εργοδοτη) με αντιτιμο το αθροισμα των 'καθαρων' (προ ΦΜΥ) και των συνολικων ασφαλιστικων εισφορων οι οποιες πληρωνουν τις υπηρεσιες υγειας και τη συνταξη του εργαζομενου (ως μερος του αντιτιμου).
Γιατι διαχωριζεις την εισφορα του εργαζομενου απο αυτη του εργοδοτη ? Απλα και μονο επειδη η εισφορα του εργαζομενου περιλαμβανεται στα 'μικτα' ?
Ο φορος επι των κερδων δεν νομιζω οτι κολλαει. Υπαρχει επιδοτηση των ασφαλιστικων ταμειων απο τα δημοσια εσοδα (φοροι), αλλα ειναι 'επιδοτηση' δλδ κατι ασχετο με τις ασφαλιστικες εισφορες .
δεν μπορώ να στο γράψω πιο απλά.
Δεν είναι άσχετο το τι γράφεις στη σύμβαση, είναι αυτό ακριβώς που συμφωνείς. Η σύμβαση μεταξύ των δύο μερών.
Από αυτό σου κρατάνε κάτι και τέλος.
Ο εργοδότης έχει και μια άλλη σύμβαση, μεταξύ δύο άλλων μερών. Και αυτή του καθορίζει κάτι άλλο.Το ότι εσύ αποφασίζεις ότι το συνολικό κόστος ενός πράγματος θα μπορούσες να το επιμερίσεις διαφορετικά, δεν σημαίνει κάτι απαραίτητα.
Εξ ου και το παράδειγμα του φόρου επί των κερδών. Κι αυτόν θα μπορούσες να τον επιμερίσεις (μαθηματικά) στο κόστος εργασίας αν ήθελες.Αλλά δεξιά μιλώντας, δεν θεωρούνται ομοειδή.
Καταλαβαινω τι λες , αλλα δεν το εξεταζω απο τη νομικη πλευρα (μια ή δυο συμβασεις) . Ειναι προφανες οτι, ως αποτελεσμα των δυο συμβασεων , η μειωση του ποσοστου της εισφορας του εργαζομενου συνεπαγεται αυξηση των 'καθαρων' και καμια αλλαγη στο κοστος της εργασιας ενω η μειωση του ποσοστου της εισφορας του εργοδοτη συνεπαγεται μειωση του κοστους εργασιας και καμια αλλαγη στα 'καθαρα'.
Απλα λεω οτι και οι εργοδοτικες εισφορες (και ασχετα απο το αν προκυπτουν απο αλλη συμβαση) ειναι μερος του αντιτιμου και συνεπως ανηκουν στον εργαζομενο. Συγχρονως με τη συμβαση εργασιας μεταξυ εργαζομενου και εργοδοτη υπαρχει και μια αλλη συμβαση , στην οποια αν και ο εργαζομενος δεν ειναι καποιος απο τους συμβαλλομενους καθοριζεται ενα μερος του ποσου (περιπου τα 2/3) που καταβαλεται για να πληρωθουν υπηρεσιες υγειας και συνταξη του εργαζομενου . Γιατι να πληρωθουν ? Επειδη ο εργαζομενος εχει ωραια ματια ή ως μερος του αντιτιμου ή για καποιο αλλο λογο ?
Πιθανως κανω λαθος (στο οτι ειναι μερος του αντιτιμου, οχι στο τι θεωρειται αντιτιμο , αντιτιμο θεωρουνται τα μικτα) αλλα αν κανω γιατι ο εργοδοτης καταβαλει ενα ποσο που παει σε ενα κουβα για να πληρωθουν υπηρεσιες υγειας και συνταξη του εργαζομενου ?
Τεσπα, τωρα πρεπει να φυγω. Το συζηταμε μια αλλη φορα.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
άλλο ένα RR λοιπόν.Οτι πεις.
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
Για τους δανειστές μας που πρέπει να πάρουν πίσω τα λεφτά που μας δάνεισαν (που κι εγώ πιστεύω ότι θα πρέπει να τα πάρουν πίσω...), κάποιοι δίνετε... υπέρ πάντων αγώνα!.. αλλά έχετε εκ διαμέτρου αντίθετη άποψη για τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ λεφτά που επί 35+ συναπτά χρόνια 'ακούμπαγα' (και μάλιστα υποχρεωτικά!) υπό μορφήν αποταμίευσης, ώστε να μπορέσω να έχω, αυτό που λένε 'καλά γεράματα'...
...γιατί δυο μέτρα και δυο σταθμά?
...γιατί θεωρείτε δίκαιο να πάρουν πίσω οι δανειστές τα δανεικά, αλλά όχι δίκαιο να πάρω πίσω κι εγώ μέρος απ' ό,τι αποταμίευα επί 35 χρόνια?Μα αυτή είναι η συζήτηση περί 'αναδιανεμητικού vs. κεφαλοποιητικού ασφαλιστικού' που λέμε. Και περιλαμβάνει μια κοινή παρεξήγηση, ότι αυτά τα χρήματα είναι 'αποταμίευση'. Δεν είναι. Είναι η σύνταξη του πατέρα σου, όπως η δική σου σύνταξη (διάβασα ότι βγαίνεις σύντομα, σου εύχομαι να την ευχαριστηθείς ) είναι από τα δικά μου λεφτά.
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
Για τους δανειστές μας που πρέπει να πάρουν πίσω τα λεφτά που μας δάνεισαν (που κι εγώ πιστεύω ότι θα πρέπει να τα πάρουν πίσω...), κάποιοι δίνετε... υπέρ πάντων αγώνα!.. αλλά έχετε εκ διαμέτρου αντίθετη άποψη για τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ λεφτά που επί 35+ συναπτά χρόνια 'ακούμπαγα' (και μάλιστα υποχρεωτικά!) υπό μορφήν αποταμίευσης, ώστε να μπορέσω να έχω, αυτό που λένε 'καλά γεράματα'...
...γιατί δυο μέτρα και δυο σταθμά?
...γιατί θεωρείτε δίκαιο να πάρουν πίσω οι δανειστές τα δανεικά, αλλά όχι δίκαιο να πάρω πίσω κι εγώ μέρος απ' ό,τι αποταμίευα επί 35 χρόνια?είσαι υπεύθυνος γιατί ψήφιζες ΠΑΣΟΚ & ΝΔ οι οποίοι μας έφεραν σ' αυτή τη κατάσταση........
μη τυχόν και απαντήσεις ότι δεν τους ψήφιζες...... αφού αυτοί έβγαιναν.....αυτοί διαχειριστικαν τα αποθεματικά..... αυτοί φάγανε.. εμείς τη φάγαμε......
και να λέμε και ένα Δόξα τω Θεό, γιατί υπάρχουν και χειρότερα
είσαι και παλιά καραβάνα και θα θυμάσαι τις εκφράσεις..... σαν το σκυλί στ' αμπέλι......... στην ψάθα.... κά.όσο για την έκθεση του ΔΝΤ δεν χρειαζόταν να πληρώνουν αδρά 4 κομισαριους για να καταλάβουν τι γίνεται.... μπορούσαν να ρωτήσουν τον πρώτο ΕΕ η το 4ΤΦ τζάμπα...
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
Για τους δανειστές μας που πρέπει να πάρουν πίσω τα λεφτά που μας δάνεισαν (που κι εγώ πιστεύω ότι θα πρέπει να τα πάρουν πίσω...), κάποιοι δίνετε... υπέρ πάντων αγώνα!.. αλλά έχετε εκ διαμέτρου αντίθετη άποψη για τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ λεφτά που επί 35+ συναπτά χρόνια 'ακούμπαγα' (και μάλιστα υποχρεωτικά!) υπό μορφήν αποταμίευσης, ώστε να μπορέσω να έχω, αυτό που λένε 'καλά γεράματα'...
...γιατί δυο μέτρα και δυο σταθμά?
...γιατί θεωρείτε δίκαιο να πάρουν πίσω οι δανειστές τα δανεικά, αλλά όχι δίκαιο να πάρω πίσω κι εγώ μέρος απ' ό,τι αποταμίευα επί 35 χρόνια?+1
Επισης ρωτησαν κανενα μας οταν αποφασισαν να 'επενδυσουν' τα λεφτα των ταμειων στο χρηματιστηριο η στα δομημενα ομολογα ?
Φωναζαν ολοι τοτε να μην το κανουν και λιγο αργοτερα εσκασε η φουσκα του ΧΑΑ και πανε τα λεφτα.....
Εμεις φταιμε ?Σημερα πληρωνω 5500€ τον χρονο στον ΟΑΕΕ, μετα απο 18 χρονια ασφαλισης. Το ανωτατο ποσο ασφαλισης ειναι 1950€ το διμηνο στο τελευταιο κλιμακιο.
Μετα απο 22 χρονια ξερετε ποσα θα εχω πληρωσει σε εισφορες, για να μου πει ο ΟΑΕΕ, παρε 700€ συνταξη και πολλα σου ειναι ? -
http://www.iefimerida.gr/news/111644/%C ... E%B7%CF%82
Απο όσο ξέρω μιλάμε για 1000+ εργαζόμενους στο δρόμο αν ισχύσει.
-
Eίναι που οι ελληνικές τράπεζες βοηθάνε την επιχειρηματικότητα.
#thalassodaneia -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στρατηγός όμως με σύνταξη Δκτη Σώματος Στρατού είναι πλέον αρκετά κάτω από αυτά τα λεφτά. .1.480 €, με 38-39 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας και όχι 'μούφα' Αντιστράτηγος ( λόγω προσφυγών), αλλά διατελέσας, με πλήρη διοικητική ευθύνη επιπέδου Σ.Σ. για 1 ή και 2 χρόνια. Με τα 'λοιπά-επικουρικά ταμεία', δεν υπερβαίνει τα 1.650€ (καθαρά) μηνιαίως, τα πάντα - όλα.
-
Ακριβώς Δημήτρη. Τα σέβη μου αγαπητέ!
ΔΝΤ - Η ζωή μετά... (το Μνημόνιο 3)