Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)
    • 1
    • 2
    • 326
    • 327
    • 328
    • 329
    • 330
    • 502
    • 503
    • 328 / 503
    Αντίλογος
    58
    10050
    174018
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cabala10 last edited by

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

      Όταν έχεις ισχύ μονόπατα και δεν έχεις αντίσταση από την άλλη πλευρά δεν δημιουργείται περιστροφική κίνηση για να στρίψει το άρμα. Είναι σαν να σπρώχνεις ένα καρότσι με σταθερούς τροχούς (που δεν στρίβουν οι μπρος ή οι πίσω δηλαδή) από το ένα χερούλι. Απλά θα πάει προς τα εμπρός. Αρχηγοί κανονικά πρέπει να υπάρχουν αλλά όταν δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό τα άρματα εντός της φάλαγγας έχουν μόνο οδηγό. Παράτυπο αλλά δεν γίνεται κι αλλιώς.

      Βρε καμπαλα που να τα βρεις τα επικαθημενα ( ετσι τα λενε? ) για να κουβαλησεις ποσα Μ113 ειχε η φαλαγγα?

      για αλλες δουλειες τα εχουν ομως.. το να αφηνουν 20χρονα να οδηγανε αρματα οχι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        trident1971 last edited by

        Τα επικαθημενα τα εχουν για τα πιο βαρια αρματα, που θα κομματιασουν το δρομο οπου πανε. Το Μ113 ειναι 11 τονους 'μονο' και εχει και καουτσουκ στις ερπυστριες.

        Τωρα τι μαλακιες 'αλλες δουλειες' κανουν, δεν ξερω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cabala10 last edited by

          τα επικαθημενα υπαρχουν για παντως ειδους αρματα οχι για βαρια και ελαφρια και και
          πριν μηνες εβλεπα 30-40 τετοια στον πειραια να μεταφερουν M113 και bmp

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drunkard last edited by

            Αυτος ο κυριουλης εκανε αναλυση και ειπε οτι ο δρομος γλυστραει ειδικα οταν βρεχει και οτι εχει κλιση .......... μαλλον μπερδεψε το παπακι που οδηγαει με το αρμα

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              trident1971 last edited by

              'Ειναι γυαλιστερη η άσφαλτο'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                224-v last edited by

                για το θεμα να μεταφερονταν με νταλικες.. πηγαιναν να λαβουν μερος στην ασκηση αυτων των ημερων και θα μπαρκαρανε σε οχηματαγωγο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Δεν ειναι υποχρεωτικο να μεταφερθουν με αρματοφορεις. Πολλες φορες αρματα πηγαινουν για ασκησεις η για φορτωση σε τραινο η αρματαγωγο με ιδιες δυναμεις. Αρματοφορεις χρησιμοποιουνται μονο για μεγαλες αποστασεις για να μην φθειρονται τα αρματα και φυσικα για οικονομια σε καυσιμα και χρονο. Επισης ειναι πολυ πιο πιθανο να γινει το κακο στο πεδιο ασκησεων. Η μηπως κι εκει δεν πρεπει να οδηγουνται;

                  Sent from my Neo V using Tapatalk.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drunkard last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                    Δεν ειναι υποχρεωτικο να μεταφερθουν με αρματοφορεις. Πολλες φορες αρματα πηγαινουν για ασκησεις η για φορτωση σε τραινο η αρματαγωγο με ιδιες δυναμεις. Αρματοφορεις χρησιμοποιουνται μονο για μεγαλες αποστασεις για να μην φθειρονται τα αρματα και φυσικα για οικονομια σε καυσιμα και χρονο. Επισης ειναι πολυ πιο πιθανο να γινει το κακο στο πεδιο ασκησεων. Η μηπως κι εκει δεν πρεπει να οδηγουνται;

                    Sent from my Neo V using Tapatalk.

                    +1 ηταν η κακια στιγμη που λεμε , ισως πρωτα κοπηκε η ερπυστρια και ο οδηγος αντεδρασε λαθος , ισως , ισως ισως .
                    Το θεμα ειναι οτι το παιδι δυστηχως ειναινεκρο και μαλιστα εν καιρο ειρηνης στην εθνικη οδο ..... που να ειχαμε και πολεμο δηλαδη .

                    Τέλος παντων κουραγιο στους δικους του

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dpolal last edited by

                      Ήμουν σε Ειδικό Μηχανοκίνητο Λόχο (ΕΜΛ) σε τάγμα πεζικού και είχα μια ομάδα 8 Μ113.

                      Οι κινητήριοι τροχοί είναι μπροστά και ο κινητήρας τους μπροστά/δεξιά, για αυτό το λόγο έχουν μόνιμα μια τάση να «φεύγουν» ελαφρώς προς προς τα δεξιά όταν είναι σε πορεία.
                      Οδηγούνται από 2 μοχλούς που τους τραβάς μπρός/πίσω και επιδρούν ο καθένας πάνω σε μία ερπύστρια. (έτσι στρίβουν)
                      Αν είναι καλοσυντηρημένα πιάνουν άνετα τα 60χλμ/ώρα (άδεια) και έχουν τη δύναμη να κανουν τετ-α-κε για πλάκα είτε στο χώμα είτε σε οδόστρωμα. (έχω δεί πολλές καφρίλες από διάφορους οδηγούς)

                      Σε ασκήσεις συνήθως κινούνται κανονικά σε δημόσιους δρόμους σε φάλαγγα, με πάρα πολύ μικρή ταχύτητα (όχι πάντα βέβαια, οι καφρίλες που λέγαμε) και με συνοδεία από τζίπ μπρος/πίσω που κανονίζουν την κυκλοφορία.

                      Αυτό που γράφτηκε σχετικά με τις περιπτώσεις βλάβης ή κακού χειρισμού είναι σωστά.
                      Από προσωπική εμπειρία, σε 3 ασκήσεις που βγάλαμε τα Μ113 στο δρόμο είχαμε και στις 3 πρόβλημα με τις ερπύστριες τους, ευτυχώς χωρίς να σπάσει καμμία επειδή τις προλάβαιναν οι οδηγοί.

                      Στην προκειμένη περίπτωση τώρα μπορεί να έπεξε ρόλο και η κλίση του δρόμου σε συνδυασμό με την πρωϊνή υγρασία.
                      Κρίμα για το παλικάρι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spartan last edited by

                        Ο χρήστης dpolal έγραψε:

                        Από προσωπική εμπειρία, σε 3 ασκήσεις που βγάλαμε τα Μ113 στο δρόμο είχαμε και στις 3 πρόβλημα με τις ερπύστριες τους, ευτυχώς χωρίς να σπάσει καμμία επειδή τις προλάβαιναν οι οδηγοί.

                        Μάχιμα εργαλεία δηλαδή...!!

                        Εχουμε δαπανήσει άπειρα δις ευρώ και απο υλικά κι εξοπλισμό, πάλι σκατά είμαστε ρε πστη μου....!!

                        Ζώνη δεν υπάρχει αλλά και να υπήρχε δεν θα άλλαζε τίποτα.

                        Χμμ....Γράφτηκε οτι καθώς τουμπάρισε το όχημα, ο οδηγός πετάχτηκε έξω (ίσως όχι ολοκληρος βέβαια, ίσως όμως και ολόκληρος) και τότε τον πλάκωσε. Αν υπήρχε ζώνη και τη φορούσε, δεν θα τον συγκρατούσε μέσα, ωστε το μόνο που θα χρειαζόταν να κάνει θα ήταν να σκύψει όσο τον έπαιρνε και να βάλει το κεφάλι του μέσα στην καμπίνα του....?

                        EDIT....Διεστραμμένη σκέψη μου πέρασε τώρα απο το μυαλό, αλλά φαντάζεστε να έχανε τον έλεγχο οδηγός κατα τον ίδιο τρόπο σε παρέλαση....???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cabala10 last edited by

                          ποιος ηταν που ακυρωσε την παραγγελια των 400+ bmp?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
                            ποιος ηταν που ακυρωσε την παραγγελια των 400+ bmp?

                            Εσύ??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dpolal last edited by

                              Ο χρήστης Spartan έγραψε:

                              Από προσωπική εμπειρία, σε 3 ασκήσεις που βγάλαμε τα Μ113 στο δρόμο είχαμε και στις 3 πρόβλημα με τις ερπύστριες τους, ευτυχώς χωρίς να σπάσει καμμία επειδή τις προλάβαιναν οι οδηγοί.

                              Μάχιμα εργαλεία δηλαδή...!!

                              Εχουμε δαπανήσει άπειρα δις ευρώ και απο υλικά κι εξοπλισμό, πάλι σκατά είμαστε ρε πστη μου....!!

                              Παλιά ήταν, δεν υπήρχαν ανταλλακτικά, δεν υπήρχαν μπαταρίες και μιλάω για σχεδόν 20 χρόνια πριν όχι πέρσι/πρόπερσι.
                              (τα βάζαμε μπροστά και τα σβήναμε μόνο στο τέλος της ημέρας )
                              Παρόλα αυτά, πήγαιναν τα άτιμα και δεν χαμπάριαζαν...

                              Ζώνη δεν υπάρχει αλλά και να υπήρχε δεν θα άλλαζε τίποτα.

                              Χμμ....Γράφτηκε οτι καθώς τουμπάρισε το όχημα, ο οδηγός πετάχτηκε έξω (ίσως όχι ολοκληρος βέβαια, ίσως όμως και ολόκληρος) και τότε τον πλάκωσε. Αν υπήρχε ζώνη και τη φορούσε, δεν θα τον συγκρατούσε μέσα, ωστε το μόνο που θα χρειαζόταν να κάνει θα ήταν να σκύψει όσο τον έπαιρνε και να βάλει το κεφάλι του μέσα στην καμπίνα του....?

                              Όταν ανέβει το κάθισμα στην υψηλή θέση τότε το κεφάλι και λίγο από το πάνω μέρος του κορμού του οδηγού είναι έξω από το όχημα και δεν υπάρχει ο χώρος να σκύψει ο οδηγός προς τα κάτω αν γίνει τίποτα.
                              Μόνο αν μπορέσει να κατεβάσει το κάθισμα, αλλά, αν το όχημα έχει πάρει καμμιά περίεργη θέση ή πάνω στον πανικό αυτό δεν είναι και ότι ποιό εύκολο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cabala10 last edited by

                                Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

                                ποιος ηταν που ακυρωσε την παραγγελια των 400+ bmp?

                                Εσύ??

                                τετοια εποχη δεν θα μιλαγαμε καν για m113...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • panos2171
                                  panos2171 last edited by

                                  Ο χρήστης Spartan έγραψε:

                                  EDIT....Διεστραμμένη σκέψη μου πέρασε τώρα απο το μυαλό, αλλά φαντάζεστε να έχανε τον έλεγχο οδηγός κατα τον ίδιο τρόπο σε παρέλαση....???

                                  Καλά εκεί τσουλάνε, ότι και να γίνει ακινητοποιούνται αμέσως.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dpolal last edited by

                                    Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

                                    ποιος ηταν που ακυρωσε την παραγγελια των 400+ bmp?

                                    Εσύ??

                                    τετοια εποχη δεν θα μιλαγαμε καν για m113...

                                    Εννοείς ότι με τα 400 BMP θα είχαμε καλύψει τις ανάγκες ολόκληρου του στρατού ή ότι αυτά δεν παθαίνουν ζημιές και ατυχήματα ;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                                      Οι κινητήριοι τροχοί είναι μπροστά και ο κινητήρας τους μπροστά/δεξιά, για αυτό το λόγο έχουν μόνιμα μια τάση να «φεύγουν» ελαφρώς προς προς τα δεξιά όταν είναι σε πορεία.

                                      Ήταν λάθος καλιμπραρισμένη η μετάδοσή τους και τα φρένα πολλές φορές, για αυτό έφευγαν προς την μία ή την άλλη σε πορεία ή ακόμα και στο φρενάρισμα. Βέβαια εκεί έπαιζε ρόλο και ο χειρισμός καθώς είναι πολύ δύσκολο να φρενάρεις ακριβώς το ίδιο με δύο διαφορετικούς μοχλούς.

                                      Από προσωπική εμπειρία, σε 3 ασκήσεις που βγάλαμε τα Μ113 στο δρόμο είχαμε και στις 3 πρόβλημα με τις ερπύστριες τους, ευτυχώς χωρίς να σπάσει καμμία επειδή τις προλάβαιναν οι οδηγοί.

                                      Κλασικά.

                                      Χμμ....Γράφτηκε οτι καθώς τουμπάρισε το όχημα, ο οδηγός πετάχτηκε έξω (ίσως όχι ολοκληρος βέβαια, ίσως όμως και ολόκληρος) και τότε τον πλάκωσε. Αν υπήρχε ζώνη και τη φορούσε, δεν θα τον συγκρατούσε μέσα, ωστε το μόνο που θα χρειαζόταν να κάνει θα ήταν να σκύψει όσο τον έπαιρνε και να βάλει το κεφάλι του μέσα στην καμπίνα του....?

                                      Δυστυχώς το κεφάλι είναι αρκετά έξω και το περιθώριο για να σκύψεις αρκετά είναι μικρό.

                                      EDIT....Διεστραμμένη σκέψη μου πέρασε τώρα απο το μυαλό, αλλά φαντάζεστε να έχανε τον έλεγχο οδηγός κατα τον ίδιο τρόπο σε παρέλαση....???

                                      Προ των παρελάσεων οι ερπύστριες λύνονται για να γίνει αντικατάσταση των ελαστικών πελμάτων. Αν υπάρχουν φθορές θα πρέπει να τις δουν εκείνη τη στιγμή. Το μόνο που μένει μετά είναι να γίνει σωστή δέση ερπύστριας με την προβλεπόμενη τάση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cabala10 last edited by

                                        Ο χρήστης dpolal έγραψε:

                                        ποιος ηταν που ακυρωσε την παραγγελια των 400+ bmp?

                                        Εσύ??

                                        τετοια εποχη δεν θα μιλαγαμε καν για m113...

                                        Εννοείς ότι με τα 400 BMP θα είχαμε καλύψει τις ανάγκες ολόκληρου του στρατού ή ότι αυτά δεν παθαίνουν ζημιές και ατυχήματα ;;;

                                        και τα δυο καθοτι ειναι κατα πολυ αξιοπιστα (αλλα δεν μιλαμε για 'χαζα' ατυχηματα η το να βαλεις στρατιωτη να οδηγησει αρμα..)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dpolal last edited by

                                          [quote='cabala10'και τα δυο καθοτι ειναι κατα πολυ αξιοπιστα (αλλα δεν μιλαμε για 'χαζα' ατυχηματα η το να βαλεις στρατιωτη να οδηγησει αρμα..)[/quote]

                                          To κατά πολύ αξιόπιστα δεν μου λέει τίποτα, έχουν ειπωθεί διάφορα για το τί πάθαιναν οι χειριστές τους.

                                          Τα 400 BMP δεν φτάνουν ούτε για ζήτω, ο ΕΣ έχει πάνω από 2500 Μ113...

                                          «Χαζά» ατυχήματα δεν υπάρχουν, ειδικά όταν καταλήγουν σε τραυματισμός ή ακόμα χειρότερα θάνατο. Χαζοί άνθρωποι ναί.

                                          Για τα περί στρατιώτη πάλι δεν έχεις δίκιο.
                                          Όταν υπηρετούσα είχαμε 1 οδηγό για 8 Μ113, αποτέλεσμα ήταν να εκπαιδεύσει μερικούς από τους στρατιώτες του λόχου στον χειρισμό τους διαφορετικά δεν θα ήταν δυνατό να βγούμε σε άσκηση.
                                          Όσοι εκπαιδεύτηκαν το επέλεξαν μόνοι τους (και γούσταραν κιόλας) και τα πήγαν πάρα πολύ καλά για όσο καιρό ήταν στην μονάδα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Η συνέντευξη του πατέρα του συγχωρεμένου ΣΤΡ(ΠΝ) αυτά που γραφουμε και στο Περι Θητείας

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 326
                                            • 327
                                            • 328
                                            • 329
                                            • 330
                                            • 502
                                            • 503
                                            • 328 / 503
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr