Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Οι κινητήριοι τροχοί είναι μπροστά και ο κινητήρας τους μπροστά/δεξιά, για αυτό το λόγο έχουν μόνιμα μια τάση να «φεύγουν» ελαφρώς προς προς τα δεξιά όταν είναι σε πορεία.
Ήταν λάθος καλιμπραρισμένη η μετάδοσή τους και τα φρένα πολλές φορές, για αυτό έφευγαν προς την μία ή την άλλη σε πορεία ή ακόμα και στο φρενάρισμα. Βέβαια εκεί έπαιζε ρόλο και ο χειρισμός καθώς είναι πολύ δύσκολο να φρενάρεις ακριβώς το ίδιο με δύο διαφορετικούς μοχλούς.
Από προσωπική εμπειρία, σε 3 ασκήσεις που βγάλαμε τα Μ113 στο δρόμο είχαμε και στις 3 πρόβλημα με τις ερπύστριες τους, ευτυχώς χωρίς να σπάσει καμμία επειδή τις προλάβαιναν οι οδηγοί.
Κλασικά.
Χμμ....Γράφτηκε οτι καθώς τουμπάρισε το όχημα, ο οδηγός πετάχτηκε έξω (ίσως όχι ολοκληρος βέβαια, ίσως όμως και ολόκληρος) και τότε τον πλάκωσε. Αν υπήρχε ζώνη και τη φορούσε, δεν θα τον συγκρατούσε μέσα, ωστε το μόνο που θα χρειαζόταν να κάνει θα ήταν να σκύψει όσο τον έπαιρνε και να βάλει το κεφάλι του μέσα στην καμπίνα του....?
Δυστυχώς το κεφάλι είναι αρκετά έξω και το περιθώριο για να σκύψεις αρκετά είναι μικρό.
EDIT....Διεστραμμένη σκέψη μου πέρασε τώρα απο το μυαλό, αλλά φαντάζεστε να έχανε τον έλεγχο οδηγός κατα τον ίδιο τρόπο σε παρέλαση....???
Προ των παρελάσεων οι ερπύστριες λύνονται για να γίνει αντικατάσταση των ελαστικών πελμάτων. Αν υπάρχουν φθορές θα πρέπει να τις δουν εκείνη τη στιγμή. Το μόνο που μένει μετά είναι να γίνει σωστή δέση ερπύστριας με την προβλεπόμενη τάση.