Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)
    • 1
    • 2
    • 325
    • 326
    • 327
    • 328
    • 329
    • 501
    • 502
    • 327 / 502
    Αντίλογος
    58
    10023
    174194
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hannibal last edited by

      Ο χρήστης corsair έγραψε:
      Νεκρός στρατιώτης από ανατροπή άρματος μάχης στην εθνική Αθηνών-Λαμίας

      http://news.in.gr/greece/article/?aid=1 ... ewsroombox

      Δεν γνωριζω κατα ποσο ειναι αυτη η φωτο απο το συμβαν αλλα δεν μοιαζει τοσο για χαραδρα.... Αφηστε και που στην εθνικη δεν εχει χαραδρες

      Απο την αλλη διστυχως το αποτελεσμα ειναι το ιδιο. Ενα ακομα στρατιωτης εχασε την ζωη του.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        φωτο αρχειου
        http://www.taringa.net/posts/imagenes/1 ... uerra.html

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hannibal last edited by

          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
          φωτο αρχειου
          http://www.taringa.net/posts/imagenes/1 ... uerra.html

          Για την φωτο που εβαλα λες Bill?
          Γιατι απο την δουλεια δεν μπορω να την ανοιξω.

          Web Page Blocked!
          You have tried to access a web page which is in violation of your internet usage policy.

          URL: http://www.taringa.net/posts/imagenes/1 ... uerra.html
          Category: Entertainment

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Hannibal έγραψε:

            φωτο αρχειου
            http://www.taringa.net/posts/imagenes/1 ... uerra.html

            Web Page Blocked!
            You have tried to access a web page which is in violation of your internet usage policy.

            URL: http://www.taringa.net/posts/imagenes/1 ... uerra.html
            Category: Entertainment

            Για την φωτο που εβαλα λες Bill?

            Ναι,εχει φωτο απο διαφορα ατυχηματα με τανκς.Απο εκει? την πηραν του defencenet

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hannibal last edited by

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

              φωτο αρχειου
              http://www.taringa.net/posts/imagenes/1 ... uerra.html

              Web Page Blocked!
              You have tried to access a web page which is in violation of your internet usage policy.

              URL: http://www.taringa.net/posts/imagenes/1 ... uerra.html
              Category: Entertainment

              Για την φωτο που εβαλα λες Bill?

              Ναι,εχει φωτο απο διαφορα ατυχηματα με τανκς.

              Για αυτο εγραψα δεν ξερω κατα ποσο ειναι απο το συμβαν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drunkard last edited by

                το πλήρωμα του τελευταίου τεθωρακισμένου ανέφερε ότι ξαφνικά είδε το Μ113 να κάνει ζιγκ-ζαγκ και στη συνέχεια το όχημα έπεσε σε χαράδρα

                Η εικόνα που μεταδόθηκε από τον τηλεοπτικό σταθμό «Σκάι» δείχνει κομμένη την δεξιά ερπύστρια του ερπυστριοφόρου. Αξιωματικοί του στρατού από τους οποίους το protothema.gr ζήτησε να εξηγήσουν πώς συνέβη το πρωτοφανές δυστύχημα στο οποίο έχασε τη ζωή του ο πεζοναύτης του Στρατού υποστηρίζουν ότι τα ερπυστριοφόρα «δύσκολα ντελαπάρουν». Οι στρατιωτικοί με τους οποίους συνομιλήσαμε λένε πώς είτε ο νεκρος οδηγός εχασε τον έλεγχο του οχήματος για κάποιο λόγο που μπορεί να οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος, είτε μπορεί να συνέβη κάποιου είδους μηχανική βλάβη όπως για παράδειγμα να κόπηκε η ερπύστρια του Μ113. Στα πλάνα που μεταδόθηκαν από την τηλεόραση φαίνεται ότι η δεξιά ερπύστρια του τεθωρακισμένου είναι κομμένη. Οι ειδικοί εμπειρογνώμονες του στρατού θα διερευνήσουν αν η ερπύστρια κόπηκε πριν την ανατροπή του Μ113 ή προκάλεσε την εκτροπή του τεθωρακισμένου από την πορεία του το οποίο στη συνέχεια ακυβέρνητο έπεσε στη χαράδρα με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ο οπλίτης των Πεζοναυτών.
                http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=283877

                Εγω δεν βλεπεω καμια κομμενη ερπυστρια στο βιντεο

                edit: τωρα την ειδα οντως η δεξια ερπύστρια φαινεται οτι λείπει

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  224-v last edited by

                  αλλοι λενε οτι επεσε σεγκρεμο αλλοι στο οδοστρωμα?? μα ουτε αυτο να λεγεται αληθινα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Εχψω οδηγησει τετοια για κανα μηνα, αν κοπει η δεξια ερπυστρια θα φυγει προς τα δεξια το αρμα. Αν πηγαινεις γρηγορα και τραβηξεις αποτομα τον ενα μοχλο νομιζω μπορει να τουμπαρει.
                    Τα συγκεκριμενα εχουν ενα καθισμα που αλλαζεις το υψος αναλογα για να οδηγεις και με κλειστο καπακι και με ανοιχτο.
                    Αυτο που δε μπορω να θυμηθω ειναι αν εχουν καποιου ειδους ζωνη που πιανει σαν αυτες στα καθισματα των αεροπλανων στη μεση μονο, νομιζω οτι εχουν τετοια, κανενας οδηγος να μας πει σιγουρα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                      Επιτρέπεται τα άρματα να κινούνται σε κανονικούς δρόμους (παράδρομος αυτοκινητόδρομου) ?

                      Ναι. Κίνηση σε Φάλαγγα και με συνοδεία Στρατονομίας συνήθως αλλά όχι απαραιτήτως.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                        Εχψω οδηγησει τετοια για κανα μηνα, αν κοπει η δεξια ερπυστρια θα φυγει προς τα δεξια το αρμα. Αν πηγαινεις γρηγορα και τραβηξεις αποτομα τον ενα μοχλο νομιζω μπορει να τουμπαρει.
                        Τα συγκεκριμενα εχουν ενα καθισμα που αλλαζεις το υψος αναλογα για να οδηγεις και με κλειστο καπακι και με ανοιχτο.
                        Αυτο που δε μπορω να θυμηθω ειναι αν εχουν καποιου ειδους ζωνη που πιανει σαν αυτες στα καθισματα των αεροπλανων στη μεση μονο, νομιζω οτι εχουν τετοια, κανενας οδηγος να μας πει σιγουρα?

                        Αν κοπεί μια ερπύστρια εν κινήσει το άρμα θα συνεχίσει απλά ευθεία καθώς οι εδαφικοί τροχοί συνεχίζουν να περιστρέφονται χωρίς να φέρουν αντίσταση. Έτσι άλλωστε γίνονται και αλλαγές ερπύστριας. Αν τράβηξε τους μοχλούς προς τα πίσω χωρίς δεξιά ερπύστρια όμως, φρέναρε μόνο η αριστερή πλευρά και έτσι το άρμα περιστράφηκε απότομα προς τα αριστερά και κατέληξε στο χαντάκι. Αν ήταν μέσα στο άρμα δεν θα είχε κανένα πρόβλημα. Όμως σε πορεία πάντα είσαι με το κεφάλι ψηλά καθώς έχει πολύ καλύτερη ορατότητα έτσι. Προφανώς λοιπόν το Μ113 πήγαινε με ανοιχτή θυρίδα και το κάθισμα ψηλά. Ζώνη δεν υπάρχει αλλά και να υπήρχε δεν θα άλλαζε τίποτα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thanos last edited by

                          Υποθέσεις του κωλου (δικιες μου, μην παρεξηγηθώ).
                          Εκοψε ερπυστρια, τρόμαξε, τραβιξε τους μοχλούς, φρεναρε μονοπαντα και έπεσε στο χαντάκι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                            Εχψω οδηγησει τετοια για κανα μηνα, αν κοπει η δεξια ερπυστρια θα φυγει προς τα δεξια το αρμα. Αν πηγαινεις γρηγορα και τραβηξεις αποτομα τον ενα μοχλο νομιζω μπορει να τουμπαρει.
                            Τα συγκεκριμενα εχουν ενα καθισμα που αλλαζεις το υψος αναλογα για να οδηγεις και με κλειστο καπακι και με ανοιχτο.
                            Αυτο που δε μπορω να θυμηθω ειναι αν εχουν καποιου ειδους ζωνη που πιανει σαν αυτες στα καθισματα των αεροπλανων στη μεση μονο, νομιζω οτι εχουν τετοια, κανενας οδηγος να μας πει σιγουρα?

                            Αν κοπεί μια ερπύστρια εν κινήσει το άρμα θα συνεχίσει απλά ευθεία καθώς οι εδαφικοί τροχοί συνεχίζουν να περιστρέφονται χωρίς να φέρουν αντίσταση. Έτσι άλλωστε γίνονται και αλλαγές ερπύστριας. Αν τράβηξε τους μοχλούς προς τα πίσω χωρίς δεξιά ερπύστρια όμως, φρέναρε μόνο η αριστερή πλευρά και έτσι το άρμα περιστράφηκε απότομα προς τα αριστερά και κατέληξε στο χαντάκι. Αν ήταν μέσα στο άρμα δεν θα είχε κανένα πρόβλημα. Όμως σε πορεία πάντα είσαι με το κεφάλι ψηλά καθώς έχει πολύ καλύτερη ορατότητα έτσι. Προφανώς λοιπόν το Μ113 πήγαινε με ανοιχτή θυρίδα και το κάθισμα ψηλά. Ζώνη δεν υπάρχει αλλά και να υπήρχε δεν θα άλλαζε τίποτα.

                            Δεν εχω λογο να σε αμφισβητησω, καθε αλλο, η λογικη μου βγαινει απο το οτι 'γκαζι' εχεις μονο με την αριστερη πλευρα αν κοπει η δεξια. Αν του κοπηκε με καμμια 45-50 χλμ βεβαια, εχω αμφιβολιες για το ποσο θα μπορουσε να κρατηθει στην ευθεια εστω και μονο του. Για το φρενο, απολυτα συμφωνος, οπως και για την ορατητητα, με κλειστο καπακι ειναι τουλαχιστον αστεια.
                            Απο το βιντεο δεν καταλαβα αν το χαντακι ηταν αριστερα ή δεξια και τη φορά του αρματος. Αρχηγο πληρωματος δεν ειχε αναρωτιεμαι (εστω και αν δεν κουβαλαγε κοσμο, κανα δοκιμο, ή δεν προβλεπεται στις φαλαγγες?

                            εδιτ

                            Αλλο βασικο ισως, οι κινητηριοι τροχοι στο Μ113 ειναι εμπρος, δεν ξερω αν μπορει να εχει διαορετικη συμπεριφορα σε κοψιμο ερπυστριας απο τα μεγαλα αρματα που νομιζω ειναι παντα πισω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Όταν έχεις ισχύ μονόπατα και δεν έχεις αντίσταση από την άλλη πλευρά δεν δημιουργείται περιστροφική κίνηση για να στρίψει το άρμα. Είναι σαν να σπρώχνεις ένα καρότσι με σταθερούς τροχούς (που δεν στρίβουν οι μπρος ή οι πίσω δηλαδή) από το ένα χερούλι. Απλά θα πάει προς τα εμπρός. Αρχηγοί κανονικά πρέπει να υπάρχουν αλλά όταν δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό τα άρματα εντός της φάλαγγας έχουν μόνο οδηγό. Παράτυπο αλλά δεν γίνεται κι αλλιώς.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cabala10 last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                Όταν έχεις ισχύ μονόπατα και δεν έχεις αντίσταση από την άλλη πλευρά δεν δημιουργείται περιστροφική κίνηση για να στρίψει το άρμα. Είναι σαν να σπρώχνεις ένα καρότσι με σταθερούς τροχούς (που δεν στρίβουν οι μπρος ή οι πίσω δηλαδή) από το ένα χερούλι. Απλά θα πάει προς τα εμπρός. Αρχηγοί κανονικά πρέπει να υπάρχουν αλλά όταν δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό τα άρματα εντός της φάλαγγας έχουν μόνο οδηγό. Παράτυπο αλλά δεν γίνεται κι αλλιώς.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spartan last edited by

                                  Απο τις φωτογραφίες πάντως (newsit), φαίνεται πως διάνυσε αρκετά μέτρα μέχρι να πέσει στο χαντάκι. Αν είχει κοπεί η ερπύστρια, δε θα είχε μέινει στο δρόμο....?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    trident1971 last edited by

                                    Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

                                    Όταν έχεις ισχύ μονόπατα και δεν έχεις αντίσταση από την άλλη πλευρά δεν δημιουργείται περιστροφική κίνηση για να στρίψει το άρμα. Είναι σαν να σπρώχνεις ένα καρότσι με σταθερούς τροχούς (που δεν στρίβουν οι μπρος ή οι πίσω δηλαδή) από το ένα χερούλι. Απλά θα πάει προς τα εμπρός. Αρχηγοί κανονικά πρέπει να υπάρχουν αλλά όταν δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό τα άρματα εντός της φάλαγγας έχουν μόνο οδηγό. Παράτυπο αλλά δεν γίνεται κι αλλιώς.

                                    Βρε καμπαλα που να τα βρεις τα επικαθημενα ( ετσι τα λενε? ) για να κουβαλησεις ποσα Μ113 ειχε η φαλαγγα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cabala10 last edited by

                                      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                                      Όταν έχεις ισχύ μονόπατα και δεν έχεις αντίσταση από την άλλη πλευρά δεν δημιουργείται περιστροφική κίνηση για να στρίψει το άρμα. Είναι σαν να σπρώχνεις ένα καρότσι με σταθερούς τροχούς (που δεν στρίβουν οι μπρος ή οι πίσω δηλαδή) από το ένα χερούλι. Απλά θα πάει προς τα εμπρός. Αρχηγοί κανονικά πρέπει να υπάρχουν αλλά όταν δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό τα άρματα εντός της φάλαγγας έχουν μόνο οδηγό. Παράτυπο αλλά δεν γίνεται κι αλλιώς.

                                      Βρε καμπαλα που να τα βρεις τα επικαθημενα ( ετσι τα λενε? ) για να κουβαλησεις ποσα Μ113 ειχε η φαλαγγα?

                                      για αλλες δουλειες τα εχουν ομως.. το να αφηνουν 20χρονα να οδηγανε αρματα οχι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        trident1971 last edited by

                                        Τα επικαθημενα τα εχουν για τα πιο βαρια αρματα, που θα κομματιασουν το δρομο οπου πανε. Το Μ113 ειναι 11 τονους 'μονο' και εχει και καουτσουκ στις ερπυστριες.

                                        Τωρα τι μαλακιες 'αλλες δουλειες' κανουν, δεν ξερω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cabala10 last edited by

                                          τα επικαθημενα υπαρχουν για παντως ειδους αρματα οχι για βαρια και ελαφρια και και
                                          πριν μηνες εβλεπα 30-40 τετοια στον πειραια να μεταφερουν M113 και bmp

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drunkard last edited by

                                            Αυτος ο κυριουλης εκανε αναλυση και ειπε οτι ο δρομος γλυστραει ειδικα οταν βρεχει και οτι εχει κλιση .......... μαλλον μπερδεψε το παπακι που οδηγαει με το αρμα

                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 325
                                            • 326
                                            • 327
                                            • 328
                                            • 329
                                            • 501
                                            • 502
                                            • 327 / 502
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr