-
σκατα......
-
Επιτρέπεται τα άρματα να κινούνται σε κανονικούς δρόμους (παράδρομος αυτοκινητόδρομου) ?
-
Πως αλλιως να πανε εκει που πρεπει?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Πως αλλιως να πανε εκει που πρεπει?Κανονικα με τρειλερ αλλα τεσπα..
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Νεκρός στρατιώτης από ανατροπή άρματος μάχης στην εθνική Αθηνών-Λαμίαςhttp://news.in.gr/greece/article/?aid=1 ... ewsroombox
Δεν γνωριζω κατα ποσο ειναι αυτη η φωτο απο το συμβαν αλλα δεν μοιαζει τοσο για χαραδρα.... Αφηστε και που στην εθνικη δεν εχει χαραδρες
Απο την αλλη διστυχως το αποτελεσμα ειναι το ιδιο. Ενα ακομα στρατιωτης εχασε την ζωη του.
-
φωτο αρχειου
http://www.taringa.net/posts/imagenes/1 ... uerra.html -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
φωτο αρχειου
http://www.taringa.net/posts/imagenes/1 ... uerra.htmlΓια την φωτο που εβαλα λες Bill?
Γιατι απο την δουλεια δεν μπορω να την ανοιξω.Web Page Blocked!
You have tried to access a web page which is in violation of your internet usage policy.URL: http://www.taringa.net/posts/imagenes/1 ... uerra.html
Category: Entertainment -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
φωτο αρχειου
http://www.taringa.net/posts/imagenes/1 ... uerra.htmlWeb Page Blocked!
You have tried to access a web page which is in violation of your internet usage policy.URL: http://www.taringa.net/posts/imagenes/1 ... uerra.html
Category: EntertainmentΓια την φωτο που εβαλα λες Bill?
Ναι,εχει φωτο απο διαφορα ατυχηματα με τανκς.Απο εκει? την πηραν του defencenet
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
φωτο αρχειου
http://www.taringa.net/posts/imagenes/1 ... uerra.htmlWeb Page Blocked!
You have tried to access a web page which is in violation of your internet usage policy.URL: http://www.taringa.net/posts/imagenes/1 ... uerra.html
Category: EntertainmentΓια την φωτο που εβαλα λες Bill?
Ναι,εχει φωτο απο διαφορα ατυχηματα με τανκς.
Για αυτο εγραψα δεν ξερω κατα ποσο ειναι απο το συμβαν.
-
το πλήρωμα του τελευταίου τεθωρακισμένου ανέφερε ότι ξαφνικά είδε το Μ113 να κάνει ζιγκ-ζαγκ και στη συνέχεια το όχημα έπεσε σε χαράδρα
Η εικόνα που μεταδόθηκε από τον τηλεοπτικό σταθμό «Σκάι» δείχνει κομμένη την δεξιά ερπύστρια του ερπυστριοφόρου. Αξιωματικοί του στρατού από τους οποίους το protothema.gr ζήτησε να εξηγήσουν πώς συνέβη το πρωτοφανές δυστύχημα στο οποίο έχασε τη ζωή του ο πεζοναύτης του Στρατού υποστηρίζουν ότι τα ερπυστριοφόρα «δύσκολα ντελαπάρουν». Οι στρατιωτικοί με τους οποίους συνομιλήσαμε λένε πώς είτε ο νεκρος οδηγός εχασε τον έλεγχο του οχήματος για κάποιο λόγο που μπορεί να οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος, είτε μπορεί να συνέβη κάποιου είδους μηχανική βλάβη όπως για παράδειγμα να κόπηκε η ερπύστρια του Μ113. Στα πλάνα που μεταδόθηκαν από την τηλεόραση φαίνεται ότι η δεξιά ερπύστρια του τεθωρακισμένου είναι κομμένη. Οι ειδικοί εμπειρογνώμονες του στρατού θα διερευνήσουν αν η ερπύστρια κόπηκε πριν την ανατροπή του Μ113 ή προκάλεσε την εκτροπή του τεθωρακισμένου από την πορεία του το οποίο στη συνέχεια ακυβέρνητο έπεσε στη χαράδρα με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ο οπλίτης των Πεζοναυτών.
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=283877Εγω δεν βλεπεω καμια κομμενη ερπυστρια στο βιντεο
edit: τωρα την ειδα οντως η δεξια ερπύστρια φαινεται οτι λείπει
-
αλλοι λενε οτι επεσε σεγκρεμο αλλοι στο οδοστρωμα?? μα ουτε αυτο να λεγεται αληθινα...
-
Εχψω οδηγησει τετοια για κανα μηνα, αν κοπει η δεξια ερπυστρια θα φυγει προς τα δεξια το αρμα. Αν πηγαινεις γρηγορα και τραβηξεις αποτομα τον ενα μοχλο νομιζω μπορει να τουμπαρει.
Τα συγκεκριμενα εχουν ενα καθισμα που αλλαζεις το υψος αναλογα για να οδηγεις και με κλειστο καπακι και με ανοιχτο.
Αυτο που δε μπορω να θυμηθω ειναι αν εχουν καποιου ειδους ζωνη που πιανει σαν αυτες στα καθισματα των αεροπλανων στη μεση μονο, νομιζω οτι εχουν τετοια, κανενας οδηγος να μας πει σιγουρα? -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Επιτρέπεται τα άρματα να κινούνται σε κανονικούς δρόμους (παράδρομος αυτοκινητόδρομου) ?Ναι. Κίνηση σε Φάλαγγα και με συνοδεία Στρατονομίας συνήθως αλλά όχι απαραιτήτως.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Εχψω οδηγησει τετοια για κανα μηνα, αν κοπει η δεξια ερπυστρια θα φυγει προς τα δεξια το αρμα. Αν πηγαινεις γρηγορα και τραβηξεις αποτομα τον ενα μοχλο νομιζω μπορει να τουμπαρει.
Τα συγκεκριμενα εχουν ενα καθισμα που αλλαζεις το υψος αναλογα για να οδηγεις και με κλειστο καπακι και με ανοιχτο.
Αυτο που δε μπορω να θυμηθω ειναι αν εχουν καποιου ειδους ζωνη που πιανει σαν αυτες στα καθισματα των αεροπλανων στη μεση μονο, νομιζω οτι εχουν τετοια, κανενας οδηγος να μας πει σιγουρα?Αν κοπεί μια ερπύστρια εν κινήσει το άρμα θα συνεχίσει απλά ευθεία καθώς οι εδαφικοί τροχοί συνεχίζουν να περιστρέφονται χωρίς να φέρουν αντίσταση. Έτσι άλλωστε γίνονται και αλλαγές ερπύστριας. Αν τράβηξε τους μοχλούς προς τα πίσω χωρίς δεξιά ερπύστρια όμως, φρέναρε μόνο η αριστερή πλευρά και έτσι το άρμα περιστράφηκε απότομα προς τα αριστερά και κατέληξε στο χαντάκι. Αν ήταν μέσα στο άρμα δεν θα είχε κανένα πρόβλημα. Όμως σε πορεία πάντα είσαι με το κεφάλι ψηλά καθώς έχει πολύ καλύτερη ορατότητα έτσι. Προφανώς λοιπόν το Μ113 πήγαινε με ανοιχτή θυρίδα και το κάθισμα ψηλά. Ζώνη δεν υπάρχει αλλά και να υπήρχε δεν θα άλλαζε τίποτα.
-
Υποθέσεις του κωλου (δικιες μου, μην παρεξηγηθώ).
Εκοψε ερπυστρια, τρόμαξε, τραβιξε τους μοχλούς, φρεναρε μονοπαντα και έπεσε στο χαντάκι... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εχψω οδηγησει τετοια για κανα μηνα, αν κοπει η δεξια ερπυστρια θα φυγει προς τα δεξια το αρμα. Αν πηγαινεις γρηγορα και τραβηξεις αποτομα τον ενα μοχλο νομιζω μπορει να τουμπαρει.
Τα συγκεκριμενα εχουν ενα καθισμα που αλλαζεις το υψος αναλογα για να οδηγεις και με κλειστο καπακι και με ανοιχτο.
Αυτο που δε μπορω να θυμηθω ειναι αν εχουν καποιου ειδους ζωνη που πιανει σαν αυτες στα καθισματα των αεροπλανων στη μεση μονο, νομιζω οτι εχουν τετοια, κανενας οδηγος να μας πει σιγουρα?Αν κοπεί μια ερπύστρια εν κινήσει το άρμα θα συνεχίσει απλά ευθεία καθώς οι εδαφικοί τροχοί συνεχίζουν να περιστρέφονται χωρίς να φέρουν αντίσταση. Έτσι άλλωστε γίνονται και αλλαγές ερπύστριας. Αν τράβηξε τους μοχλούς προς τα πίσω χωρίς δεξιά ερπύστρια όμως, φρέναρε μόνο η αριστερή πλευρά και έτσι το άρμα περιστράφηκε απότομα προς τα αριστερά και κατέληξε στο χαντάκι. Αν ήταν μέσα στο άρμα δεν θα είχε κανένα πρόβλημα. Όμως σε πορεία πάντα είσαι με το κεφάλι ψηλά καθώς έχει πολύ καλύτερη ορατότητα έτσι. Προφανώς λοιπόν το Μ113 πήγαινε με ανοιχτή θυρίδα και το κάθισμα ψηλά. Ζώνη δεν υπάρχει αλλά και να υπήρχε δεν θα άλλαζε τίποτα.
Δεν εχω λογο να σε αμφισβητησω, καθε αλλο, η λογικη μου βγαινει απο το οτι 'γκαζι' εχεις μονο με την αριστερη πλευρα αν κοπει η δεξια. Αν του κοπηκε με καμμια 45-50 χλμ βεβαια, εχω αμφιβολιες για το ποσο θα μπορουσε να κρατηθει στην ευθεια εστω και μονο του. Για το φρενο, απολυτα συμφωνος, οπως και για την ορατητητα, με κλειστο καπακι ειναι τουλαχιστον αστεια.
Απο το βιντεο δεν καταλαβα αν το χαντακι ηταν αριστερα ή δεξια και τη φορά του αρματος. Αρχηγο πληρωματος δεν ειχε αναρωτιεμαι (εστω και αν δεν κουβαλαγε κοσμο, κανα δοκιμο, ή δεν προβλεπεται στις φαλαγγες?εδιτ
Αλλο βασικο ισως, οι κινητηριοι τροχοι στο Μ113 ειναι εμπρος, δεν ξερω αν μπορει να εχει διαορετικη συμπεριφορα σε κοψιμο ερπυστριας απο τα μεγαλα αρματα που νομιζω ειναι παντα πισω.
-
Όταν έχεις ισχύ μονόπατα και δεν έχεις αντίσταση από την άλλη πλευρά δεν δημιουργείται περιστροφική κίνηση για να στρίψει το άρμα. Είναι σαν να σπρώχνεις ένα καρότσι με σταθερούς τροχούς (που δεν στρίβουν οι μπρος ή οι πίσω δηλαδή) από το ένα χερούλι. Απλά θα πάει προς τα εμπρός. Αρχηγοί κανονικά πρέπει να υπάρχουν αλλά όταν δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό τα άρματα εντός της φάλαγγας έχουν μόνο οδηγό. Παράτυπο αλλά δεν γίνεται κι αλλιώς.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όταν έχεις ισχύ μονόπατα και δεν έχεις αντίσταση από την άλλη πλευρά δεν δημιουργείται περιστροφική κίνηση για να στρίψει το άρμα. Είναι σαν να σπρώχνεις ένα καρότσι με σταθερούς τροχούς (που δεν στρίβουν οι μπρος ή οι πίσω δηλαδή) από το ένα χερούλι. Απλά θα πάει προς τα εμπρός. Αρχηγοί κανονικά πρέπει να υπάρχουν αλλά όταν δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό τα άρματα εντός της φάλαγγας έχουν μόνο οδηγό. Παράτυπο αλλά δεν γίνεται κι αλλιώς. -
Απο τις φωτογραφίες πάντως (newsit), φαίνεται πως διάνυσε αρκετά μέτρα μέχρι να πέσει στο χαντάκι. Αν είχει κοπεί η ερπύστρια, δε θα είχε μέινει στο δρόμο....?
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Όταν έχεις ισχύ μονόπατα και δεν έχεις αντίσταση από την άλλη πλευρά δεν δημιουργείται περιστροφική κίνηση για να στρίψει το άρμα. Είναι σαν να σπρώχνεις ένα καρότσι με σταθερούς τροχούς (που δεν στρίβουν οι μπρος ή οι πίσω δηλαδή) από το ένα χερούλι. Απλά θα πάει προς τα εμπρός. Αρχηγοί κανονικά πρέπει να υπάρχουν αλλά όταν δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό τα άρματα εντός της φάλαγγας έχουν μόνο οδηγό. Παράτυπο αλλά δεν γίνεται κι αλλιώς.
Βρε καμπαλα που να τα βρεις τα επικαθημενα ( ετσι τα λενε? ) για να κουβαλησεις ποσα Μ113 ειχε η φαλαγγα?
Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)