Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή κινητήρα σε πετρέλαιο.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγή κινητήρα σε πετρέλαιο.
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    21
    1908
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      captain1 last edited by

      Εχω ένα HYUNDAI GETZ 1.1 μοντέλο 2007 .
      Για το λόγω ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα ,περίπου 35000 το χρόνο και όλα εκτός πόλης,
      σκέφτομαι να βάλω υγραέριο (έχω κάνει ήδη 140.000χλμ) . Αλλα μήπως υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω κινητήρα
      και να βάλω πετρέλαιο? ή χρειάζονται πολλές μετατροπές επιπλέον ? και βέβαια και το κόστος ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        captain1 last edited by

        Εχω ένα HYUNDAI GETZ 1.1 μοντέλο 2007 .
        Για το λόγω ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα ,περίπου 35000 το χρόνο και όλα εκτός πόλης,
        σκέφτομαι να βάλω υγραέριο (έχω κάνει ήδη 140.000χλμ) . Αλλα μήπως υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω κινητήρα
        και να βάλω πετρέλαιο? ή χρειάζονται πολλές μετατροπές επιπλέον ? και βέβαια και το κόστος ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          captain1 last edited by

          Εχω ένα HYUNDAI GETZ 1.1 μοντέλο 2007 .
          Για το λόγω ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα ,περίπου 35000 το χρόνο και όλα εκτός πόλης,
          σκέφτομαι να βάλω υγραέριο (έχω κάνει ήδη 140.000χλμ) . Αλλα μήπως υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω κινητήρα
          και να βάλω πετρέλαιο? ή χρειάζονται πολλές μετατροπές επιπλέον ? και βέβαια και το κόστος ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • D
            dstou last edited by

            Επιτρέπεται καταρχήν τέτοια αλλαγή? Το σίγουρο είναι ότι δε σε συμφέρει.
            Αρα, ή το κάνεις υγραέριο ή το σουτάρεις και παίρνεις από τη αρχή πετρέλαιο ευρω5.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • F
              fokion_sportage last edited by

              Ισως και να επιτρεπεται ( που αμφιβαλω,) αν ειναι EYRO5....

              Απο κει και περα, απλά ξεχνατο....
              Σχεδόν τα παντα θελουν αλλαγμα εντός χωρου μηχανής και πραγματικά αμφιβαλλω αν θα βρεις 'τα παντα' ωστε να ολοκληρωθει η μετατροπη σωστα...
              εκτός αν βρεις ολοκληρο τροπετο . Γιατι δεν ειναι μονο τα 'χοντρα' αλλα θες πλεξουδες αισθητηρες ακόμα και.... οργανα αλλα..

              Αυτα για τα μηχανικά.... ασε το ποιος εχει την γνωση να το κανει.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                captain1 last edited by

                ok καταλαβα......υγραέριο .
                Ευχαριστώ

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  thanos last edited by

                  Δωσε το, τώρα που έχουν 'πέραση' τα μικρά και πάρε ένα αντίστοιχο σε πετρέλαιο.

                  Ούτε μετατροπές σε υγραεριο, ούτε βόλτες στα συνεργεία, ούτε τίποτα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • N
                    nascar1 last edited by

                    Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                    Δωσε το, τώρα που έχουν 'πέραση' τα μικρά και πάρε ένα αντίστοιχο σε πετρέλαιο.

                    Ούτε μετατροπές σε υγραεριο, ούτε βόλτες στα συνεργεία, ούτε τίποτα...

                    Σωστός...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                      Δωσε το, τώρα που έχουν 'πέραση' τα μικρά και πάρε ένα αντίστοιχο σε πετρέλαιο.

                      Ούτε μετατροπές σε υγραεριο, ούτε βόλτες στα συνεργεία, ούτε τίποτα...

                      Ποια πέραση έχουν τα μικρά; Βρίσκεις smart με 3000!!!! Και δεν φεύγει κιόλας!
                      Τίποτα δεν έχει πέραση πλέον.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • G
                        gakost last edited by

                        Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                        Ποια πέραση έχουν τα μικρά; Βρίσκεις smart με 3000!!!! Και δεν φεύγει κιόλας!
                        Τίποτα δεν έχει πέραση πλέον.

                        Το smart είναι ειδική περίπτωση και λόγο θέσεων και λόγο εξόδων συντήρησης. Τα μικρά που 'τα κάνουν όλα ' 5 θέσεις , 5 πόρτες (κατά προτίμηση) , χαμηλή καταναλωση, έξοδα συντήρησης βενζίνης, κλπ απλά δεν υπάρχουν στην αγορά. Φίλη μου ψάχνει τέτοιο αυτοκίνητο και δεν υπάρχει τίποτα, και όσοι έχουν τέτοια καλά νομίζουν ότι πουλάνε διαστημόπλοιο και ζητάνε τα απίστευτα χρήματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dstou last edited by

                          Για τρίδυμα κοίταξε? Επίσης υπάρχει τα ΚΙΛ Πικάντο και το αντίστοιχο Χιουντάι με πετρελαιοκινητήρα υπερατού 1.100 κυβικά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • T
                            tommygun last edited by

                            Ο χρήστης gakost έγραψε:

                            Ποια πέραση έχουν τα μικρά; Βρίσκεις smart με 3000!!!! Και δεν φεύγει κιόλας!
                            Τίποτα δεν έχει πέραση πλέον.

                            Το smart είναι ειδική περίπτωση και λόγο θέσεων και λόγο εξόδων συντήρησης. Τα μικρά που 'τα κάνουν όλα ' 5 θέσεις , 5 πόρτες (κατά προτίμηση) , χαμηλή καταναλωση, έξοδα συντήρησης βενζίνης, κλπ απλά δεν υπάρχουν στην αγορά. Φίλη μου ψάχνει τέτοιο αυτοκίνητο και δεν υπάρχει τίποτα, και όσοι έχουν τέτοια καλά νομίζουν ότι πουλάνε διαστημόπλοιο και ζητάνε τα απίστευτα χρήματα.

                            φυσιολογικοτατο δεν ειναι?
                            ο νομος της προσφορας και της ζητησης.

                            οποιος εχει τετοιο αμαξι, γιατι να το πουλησει?
                            δεν καιει, δεν κοστιζει, ακομα κι αν δεν παει πουθενα, καλυτερα να το αφηνει αυτο να καθεται, και να στειλει για ανακυκλωση τη τζιπουρα ή τη λιμουζινα.
                            (θα ελεγα να δωσει τα κλειδια της σε αλβανο να του το 'κλεψει' προς Αλβανια μερια, αλλα τα εχουν μυριστει τωρα οι ασφαλιστικες αυτα)

                            Και αντε και να φευγει απο Ελλαδα και να θελει καποιος να το πουλησει, οταν υπαρχουν 150 στην ουρα και το ζητανε, γιατι να το σκοτωσει? εσυ θα το σκοτωνες? θα ψαξει να βρει ποιος του δινει οσο το δυνατον περισσοτερα, αλλιως αν ειναι να το χαρισει, το χαριζει σε κανα δικο του ανθρωπο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • N
                              nickolas last edited by

                              Και εγώ είμαι υπέρ να το πουλήσεις και να πάρεις άλλο, μεταχειρισμένο ίσως, πετρέλαιο. Εκτός και αν έχεις λύση/γνωστό που να εμπιστεύεσαι για να το κάνεις υγραέριο. Στην εθνική το πετρέλαιο σε ευρώ θα καίει λίγο λιγότερο από το υγραέριο + δε θα έχεις καθόλου 'άγχος' πρατηριών. Επιπλέον ο κινητήρας θα σου αντέξει >300.000χλμ ενώ με το υγράεριο πρακτικά δεν ξέρεις. Τέλος το φορολογικό καθεστώς του πετρελαίου είναι σχετικά πιο ξεκάθαρο ενώ στο υγραέριο κινδυνεύεις να το φορολογήσουν περισσότερο. Να σημειωθεί πάντως ότι αυτή τη στιγμή και το πετρέλαιο φορολογείται ~20 λεπτά λιγότερο από τη βενζίνη, ανά λίτρο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Αν πηγαίνεις γρήγορα στην Εθνική μη περιμένεις το πετρέλαιο να σε σώσει. Σε άλλο θέμα, συμφορουμίτης με Corsa 1.3 Tdi βλέπει 7άρια με 130-150. H οικονομικότερη λύση το αέριο αλλά δεν ξέρεις πόσο θα αντέξει το μοτέρ. Μην νομίζεις ότι τα πετρέλαια όμως είναι όπως παλιά. Βγάζουν κάτι βλάβες 'φωτιά'.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • V
                                  vasilis1 last edited by

                                  Ναι αλλα τα 7αρια τα βλέπει οταν κινείται στο άνω όριο του κινητήρα (70 ίπποι με 150 στο δρόμο) για εμένα ειναι φυσιολογικοτατα.Τωρα για τον φίλο εδώ,ναι πούλησε το καλύτερα και βρες αυτο που θες ανάλογα με τις ανάγκες σου και τις ταχύτητες που κινεισαι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • P
                                    postruck last edited by

                                    Ο χρήστης captain1 έγραψε:
                                    Εχω ένα HYUNDAI GETZ 1.1 μοντέλο 2007 .
                                    Για το λόγω ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα ,περίπου 35000 το χρόνο και όλα εκτός πόλης,
                                    σκέφτομαι να βάλω υγραέριο (έχω κάνει ήδη 140.000χλμ) . Αλλα μήπως υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω κινητήρα
                                    και να βάλω πετρέλαιο? ή χρειάζονται πολλές μετατροπές επιπλέον ? και βέβαια και το κόστος ?

                                    Κάνεις τόσα χλμ το χρόνο και ακόμα πληρώνεις βενζίνη??? Την μετατροπή που σκέφτεσαι απλά ξεχασέτην, γιατί αυτο στο Ελλαδιστάν,ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ,ενω το αντίστροφο επιτρέπεπται Αν δεν σε παίρνει οικονομικά η αλλαγή του αυτοκινήτου βάλε αέριο και οσο αντέξει και οσο το αφήσουν σε αυτη την φορολόγιση.Α! μην ξεχνάς και την αυξημένη κατανάλωση που θα έχεις με το αέριο.Αφου κινήσε σε εθνική αν αλλάξεις αυτοκίνητο να πάρεις κάποιο με εξάρι κιβώτιο και cruize control,για ακόμα μικρότερη κατανάλωση.Realzeus, για τον φίλο με το corsa διάβασε τι του έχω γράψει.Αν περιμένει να δει την εργοστασιακή κατανάλωση με αυτον τον τρόπο οδήγησης,αστο.Μου θυμίζει μερικούς με smart βενζίνα,που όταν το βγάζουν εθνική, πιγαίνουν με 140 και σου λένε μετά,οτι έχει μεγάλη κατανάλωση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • M
                                      manosc4 last edited by

                                      Ρε μην λέτε οτι να ναι.
                                      Πως ειστε τοσο σιγουροι οτι απαγορευεται αυτη η μετατροπη ?

                                      Δια νομου λεει ο άλλος. Έλεος.
                                      Θα δωσω 500 ευρω αν μου πει καποιος τον νομο περι απαγορευσης αυτης της μετατροπης.

                                      Αναμένω....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • T
                                        thednick last edited by

                                        Και εγώ το έχω ακούσει αυτό αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό http://www.yme.gr/getfile.php?id=2542‎

                                        1. Προϋποθέσεις
                                          Επιτρέπεται η αντικατάσταση ή η διασκευή των κινητήρων των πάσης κατηγορίας μηχανοκίνητων οχημάτων
                                          υπό τις εξής προϋποθέσεις:
                                          2.1. Το καύσιμο, η πραγματική ή η φορολογήσιμη ισχύς του νέου κινητήρα να επιτρέπεται από τις για κάθε περίπτωση ισχύουσες διατάξεις.
                                          2.2. Να είναι τεχνικά δυνατή η ασφαλής και λειτουργικά ορθή, σύμφωνα με τις ανάλογες προδιαγραφές και τους κανόνες της τέχνης, τοποθέτηση και συνεργασία του νέου κινητήρα, με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου.
                                          2.3. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα, θα πρέπει να προβλέπονται ή να εγκρίνονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου, για τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος.

                                        Από την άλλη, ακόμη και να μην απαγορεύεται, για να 'είναι τεχνικά δυνατή η ασφαλής και λειτουργικά ορθή' η μετατροπή πρέπει να αλλάξεις το μισό αυτοκίνητο... οπότε σε συμφέρει να πουλήσεις το αμάξι και να το ξαναπάρεις σε diesel

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kinq1 last edited by

                                          Κοιτάξτε εδώ -> http://nivagr.forumaction.net/t280-topic

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • 106s16
                                            106s16 last edited by

                                            Για αλλαγή κινητήρα δεν το συζητάω θα σε βγει (αν γίνεται) με ανταλακτικά εργασία παράβολα και πιθανά λαδώματα πάνω από 2500Ε, όσο για επιλογή πετρελαίου ή υγραερίου σαν φτηνού καυσίμου σήμερα, πέρα το ότι δεν ξέρεις τι ξημερώνει αύριο από θέμα φορολόγησής των (αν επανέλθει-πέσει ο φόρος στο θέρμανσης ξέρεις που θα πάει ο φόρος στο κίνησης ή στο υγραέριο) μάθε πόσο κοστίζει μια αντλία πετρελαίου ή ένα αυτοκαθαριζόμενο φίλτρο μικροσωματιδίων αν ειναι ευρό 5 ή πόσο θα κοστίσει μια επισκευή κυλινδροκεφαλής από χρήση υγραερίου συν το κόστος τοποθέτησης του συστήματος.
                                            Γιατί πέφτετε σαν χαλβάδες στα νύχια των αντιπροσώπων πετρελαιοκίνητων ή υγραερικίνητων αυτοκινήτων όταν μπορείτε να κάνετε οικονομία με το υπάρχον αυτοκίνητό σας.
                                            Πόσο δηλαδή καίει το getz 1100κκ του 2007 στην εθνική 6-6,5 λίτρα ανά 100ΚΜ και πόσο θα σε καίει ένα πετρελαιοκίνητο ή μιά μετατροπή;

                                            Θέλεις οικονομία
                                            Αν ταξιδεύεις με 100ΚΜ/Ω και ρίξεις την ταχύτητα στα 80ΚΜ/Ω
                                            Μειώσεις τις άσκοπες επιταχύνσεις επιβραδύνσεις
                                            Βάλεις ελαστικά (όταν θα έρθει η αλλαγή τους) χαμηλής αντίστασης κύλισης και στο μικρότερο φάρδος ελαστικού που δίνει ο κατασκευαστής.

                                            Το αποτέλεσμα θα είναι συγκρίσιμο (έστω και ελαφρά υψηλότερο) και θα έχεις και στην τσέπη σου μερικά εως αρκετά χιλιάρικα.

                                            Πάντως αν επιμένεις για φαινομενική οικονομία η λύση είναι πουλάς ή ανταλλάζεις σε επίσημη αντιπροσωπεία το getz και παίρνεις καινούργιο (με τίποτα εισαγωγής) πετρελαίου κατα προτίμηση χωρίς αυτοκαθαριζόμενο φίλτρο μικροσωματιδίων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr