-
Εχω ένα HYUNDAI GETZ 1.1 μοντέλο 2007 .
Για το λόγω ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα ,περίπου 35000 το χρόνο και όλα εκτός πόλης,
σκέφτομαι να βάλω υγραέριο (έχω κάνει ήδη 140.000χλμ) . Αλλα μήπως υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω κινητήρα
και να βάλω πετρέλαιο? ή χρειάζονται πολλές μετατροπές επιπλέον ? και βέβαια και το κόστος ? -
Εχω ένα HYUNDAI GETZ 1.1 μοντέλο 2007 .
Για το λόγω ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα ,περίπου 35000 το χρόνο και όλα εκτός πόλης,
σκέφτομαι να βάλω υγραέριο (έχω κάνει ήδη 140.000χλμ) . Αλλα μήπως υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω κινητήρα
και να βάλω πετρέλαιο? ή χρειάζονται πολλές μετατροπές επιπλέον ? και βέβαια και το κόστος ? -
Εχω ένα HYUNDAI GETZ 1.1 μοντέλο 2007 .
Για το λόγω ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα ,περίπου 35000 το χρόνο και όλα εκτός πόλης,
σκέφτομαι να βάλω υγραέριο (έχω κάνει ήδη 140.000χλμ) . Αλλα μήπως υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω κινητήρα
και να βάλω πετρέλαιο? ή χρειάζονται πολλές μετατροπές επιπλέον ? και βέβαια και το κόστος ? -
Επιτρέπεται καταρχήν τέτοια αλλαγή? Το σίγουρο είναι ότι δε σε συμφέρει.
Αρα, ή το κάνεις υγραέριο ή το σουτάρεις και παίρνεις από τη αρχή πετρέλαιο ευρω5. -
Ισως και να επιτρεπεται ( που αμφιβαλω,) αν ειναι EYRO5....
Απο κει και περα, απλά ξεχνατο....
Σχεδόν τα παντα θελουν αλλαγμα εντός χωρου μηχανής και πραγματικά αμφιβαλλω αν θα βρεις 'τα παντα' ωστε να ολοκληρωθει η μετατροπη σωστα...
εκτός αν βρεις ολοκληρο τροπετο . Γιατι δεν ειναι μονο τα 'χοντρα' αλλα θες πλεξουδες αισθητηρες ακόμα και.... οργανα αλλα..Αυτα για τα μηχανικά.... ασε το ποιος εχει την γνωση να το κανει.....
-
ok καταλαβα......υγραέριο .
Ευχαριστώ -
Δωσε το, τώρα που έχουν 'πέραση' τα μικρά και πάρε ένα αντίστοιχο σε πετρέλαιο.
Ούτε μετατροπές σε υγραεριο, ούτε βόλτες στα συνεργεία, ούτε τίποτα...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Δωσε το, τώρα που έχουν 'πέραση' τα μικρά και πάρε ένα αντίστοιχο σε πετρέλαιο.Ούτε μετατροπές σε υγραεριο, ούτε βόλτες στα συνεργεία, ούτε τίποτα...
Σωστός...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Δωσε το, τώρα που έχουν 'πέραση' τα μικρά και πάρε ένα αντίστοιχο σε πετρέλαιο.Ούτε μετατροπές σε υγραεριο, ούτε βόλτες στα συνεργεία, ούτε τίποτα...
Ποια πέραση έχουν τα μικρά; Βρίσκεις smart με 3000!!!! Και δεν φεύγει κιόλας!
Τίποτα δεν έχει πέραση πλέον. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ποια πέραση έχουν τα μικρά; Βρίσκεις smart με 3000!!!! Και δεν φεύγει κιόλας!
Τίποτα δεν έχει πέραση πλέον.Το smart είναι ειδική περίπτωση και λόγο θέσεων και λόγο εξόδων συντήρησης. Τα μικρά που 'τα κάνουν όλα ' 5 θέσεις , 5 πόρτες (κατά προτίμηση) , χαμηλή καταναλωση, έξοδα συντήρησης βενζίνης, κλπ απλά δεν υπάρχουν στην αγορά. Φίλη μου ψάχνει τέτοιο αυτοκίνητο και δεν υπάρχει τίποτα, και όσοι έχουν τέτοια καλά νομίζουν ότι πουλάνε διαστημόπλοιο και ζητάνε τα απίστευτα χρήματα.
-
Για τρίδυμα κοίταξε? Επίσης υπάρχει τα ΚΙΛ Πικάντο και το αντίστοιχο Χιουντάι με πετρελαιοκινητήρα υπερατού 1.100 κυβικά.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Ποια πέραση έχουν τα μικρά; Βρίσκεις smart με 3000!!!! Και δεν φεύγει κιόλας!
Τίποτα δεν έχει πέραση πλέον.Το smart είναι ειδική περίπτωση και λόγο θέσεων και λόγο εξόδων συντήρησης. Τα μικρά που 'τα κάνουν όλα ' 5 θέσεις , 5 πόρτες (κατά προτίμηση) , χαμηλή καταναλωση, έξοδα συντήρησης βενζίνης, κλπ απλά δεν υπάρχουν στην αγορά. Φίλη μου ψάχνει τέτοιο αυτοκίνητο και δεν υπάρχει τίποτα, και όσοι έχουν τέτοια καλά νομίζουν ότι πουλάνε διαστημόπλοιο και ζητάνε τα απίστευτα χρήματα.
φυσιολογικοτατο δεν ειναι?
ο νομος της προσφορας και της ζητησης.οποιος εχει τετοιο αμαξι, γιατι να το πουλησει?
δεν καιει, δεν κοστιζει, ακομα κι αν δεν παει πουθενα, καλυτερα να το αφηνει αυτο να καθεται, και να στειλει για ανακυκλωση τη τζιπουρα ή τη λιμουζινα.
(θα ελεγα να δωσει τα κλειδια της σε αλβανο να του το 'κλεψει' προς Αλβανια μερια, αλλα τα εχουν μυριστει τωρα οι ασφαλιστικες αυτα)Και αντε και να φευγει απο Ελλαδα και να θελει καποιος να το πουλησει, οταν υπαρχουν 150 στην ουρα και το ζητανε, γιατι να το σκοτωσει? εσυ θα το σκοτωνες? θα ψαξει να βρει ποιος του δινει οσο το δυνατον περισσοτερα, αλλιως αν ειναι να το χαρισει, το χαριζει σε κανα δικο του ανθρωπο.
-
Και εγώ είμαι υπέρ να το πουλήσεις και να πάρεις άλλο, μεταχειρισμένο ίσως, πετρέλαιο. Εκτός και αν έχεις λύση/γνωστό που να εμπιστεύεσαι για να το κάνεις υγραέριο. Στην εθνική το πετρέλαιο σε ευρώ θα καίει λίγο λιγότερο από το υγραέριο + δε θα έχεις καθόλου 'άγχος' πρατηριών. Επιπλέον ο κινητήρας θα σου αντέξει >300.000χλμ ενώ με το υγράεριο πρακτικά δεν ξέρεις. Τέλος το φορολογικό καθεστώς του πετρελαίου είναι σχετικά πιο ξεκάθαρο ενώ στο υγραέριο κινδυνεύεις να το φορολογήσουν περισσότερο. Να σημειωθεί πάντως ότι αυτή τη στιγμή και το πετρέλαιο φορολογείται ~20 λεπτά λιγότερο από τη βενζίνη, ανά λίτρο.
-
Αν πηγαίνεις γρήγορα στην Εθνική μη περιμένεις το πετρέλαιο να σε σώσει. Σε άλλο θέμα, συμφορουμίτης με Corsa 1.3 Tdi βλέπει 7άρια με 130-150. H οικονομικότερη λύση το αέριο αλλά δεν ξέρεις πόσο θα αντέξει το μοτέρ. Μην νομίζεις ότι τα πετρέλαια όμως είναι όπως παλιά. Βγάζουν κάτι βλάβες 'φωτιά'.
-
Ναι αλλα τα 7αρια τα βλέπει οταν κινείται στο άνω όριο του κινητήρα (70 ίπποι με 150 στο δρόμο) για εμένα ειναι φυσιολογικοτατα.Τωρα για τον φίλο εδώ,ναι πούλησε το καλύτερα και βρες αυτο που θες ανάλογα με τις ανάγκες σου και τις ταχύτητες που κινεισαι
-
Ο χρήστης captain1 έγραψε:
Εχω ένα HYUNDAI GETZ 1.1 μοντέλο 2007 .
Για το λόγω ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα ,περίπου 35000 το χρόνο και όλα εκτός πόλης,
σκέφτομαι να βάλω υγραέριο (έχω κάνει ήδη 140.000χλμ) . Αλλα μήπως υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω κινητήρα
και να βάλω πετρέλαιο? ή χρειάζονται πολλές μετατροπές επιπλέον ? και βέβαια και το κόστος ?Κάνεις τόσα χλμ το χρόνο και ακόμα πληρώνεις βενζίνη??? Την μετατροπή που σκέφτεσαι απλά ξεχασέτην, γιατί αυτο στο Ελλαδιστάν,ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ,ενω το αντίστροφο επιτρέπεπται Αν δεν σε παίρνει οικονομικά η αλλαγή του αυτοκινήτου βάλε αέριο και οσο αντέξει και οσο το αφήσουν σε αυτη την φορολόγιση.Α! μην ξεχνάς και την αυξημένη κατανάλωση που θα έχεις με το αέριο.Αφου κινήσε σε εθνική αν αλλάξεις αυτοκίνητο να πάρεις κάποιο με εξάρι κιβώτιο και cruize control,για ακόμα μικρότερη κατανάλωση.Realzeus, για τον φίλο με το corsa διάβασε τι του έχω γράψει.Αν περιμένει να δει την εργοστασιακή κατανάλωση με αυτον τον τρόπο οδήγησης,αστο.Μου θυμίζει μερικούς με smart βενζίνα,που όταν το βγάζουν εθνική, πιγαίνουν με 140 και σου λένε μετά,οτι έχει μεγάλη κατανάλωση.
-
Ρε μην λέτε οτι να ναι.
Πως ειστε τοσο σιγουροι οτι απαγορευεται αυτη η μετατροπη ?Δια νομου λεει ο άλλος. Έλεος.
Θα δωσω 500 ευρω αν μου πει καποιος τον νομο περι απαγορευσης αυτης της μετατροπης.Αναμένω....
-
Και εγώ το έχω ακούσει αυτό αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό http://www.yme.gr/getfile.php?id=2542
- Προϋποθέσεις
Επιτρέπεται η αντικατάσταση ή η διασκευή των κινητήρων των πάσης κατηγορίας μηχανοκίνητων οχημάτων
υπό τις εξής προϋποθέσεις:
2.1. Το καύσιμο, η πραγματική ή η φορολογήσιμη ισχύς του νέου κινητήρα να επιτρέπεται από τις για κάθε περίπτωση ισχύουσες διατάξεις.
2.2. Να είναι τεχνικά δυνατή η ασφαλής και λειτουργικά ορθή, σύμφωνα με τις ανάλογες προδιαγραφές και τους κανόνες της τέχνης, τοποθέτηση και συνεργασία του νέου κινητήρα, με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου.
2.3. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα, θα πρέπει να προβλέπονται ή να εγκρίνονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου, για τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος.
Από την άλλη, ακόμη και να μην απαγορεύεται, για να 'είναι τεχνικά δυνατή η ασφαλής και λειτουργικά ορθή' η μετατροπή πρέπει να αλλάξεις το μισό αυτοκίνητο... οπότε σε συμφέρει να πουλήσεις το αμάξι και να το ξαναπάρεις σε diesel
- Προϋποθέσεις
-
Κοιτάξτε εδώ -> http://nivagr.forumaction.net/t280-topic
-
Για αλλαγή κινητήρα δεν το συζητάω θα σε βγει (αν γίνεται) με ανταλακτικά εργασία παράβολα και πιθανά λαδώματα πάνω από 2500Ε, όσο για επιλογή πετρελαίου ή υγραερίου σαν φτηνού καυσίμου σήμερα, πέρα το ότι δεν ξέρεις τι ξημερώνει αύριο από θέμα φορολόγησής των (αν επανέλθει-πέσει ο φόρος στο θέρμανσης ξέρεις που θα πάει ο φόρος στο κίνησης ή στο υγραέριο) μάθε πόσο κοστίζει μια αντλία πετρελαίου ή ένα αυτοκαθαριζόμενο φίλτρο μικροσωματιδίων αν ειναι ευρό 5 ή πόσο θα κοστίσει μια επισκευή κυλινδροκεφαλής από χρήση υγραερίου συν το κόστος τοποθέτησης του συστήματος.
Γιατί πέφτετε σαν χαλβάδες στα νύχια των αντιπροσώπων πετρελαιοκίνητων ή υγραερικίνητων αυτοκινήτων όταν μπορείτε να κάνετε οικονομία με το υπάρχον αυτοκίνητό σας.
Πόσο δηλαδή καίει το getz 1100κκ του 2007 στην εθνική 6-6,5 λίτρα ανά 100ΚΜ και πόσο θα σε καίει ένα πετρελαιοκίνητο ή μιά μετατροπή;Θέλεις οικονομία
Αν ταξιδεύεις με 100ΚΜ/Ω και ρίξεις την ταχύτητα στα 80ΚΜ/Ω
Μειώσεις τις άσκοπες επιταχύνσεις επιβραδύνσεις
Βάλεις ελαστικά (όταν θα έρθει η αλλαγή τους) χαμηλής αντίστασης κύλισης και στο μικρότερο φάρδος ελαστικού που δίνει ο κατασκευαστής.Το αποτέλεσμα θα είναι συγκρίσιμο (έστω και ελαφρά υψηλότερο) και θα έχεις και στην τσέπη σου μερικά εως αρκετά χιλιάρικα.
Πάντως αν επιμένεις για φαινομενική οικονομία η λύση είναι πουλάς ή ανταλλάζεις σε επίσημη αντιπροσωπεία το getz και παίρνεις καινούργιο (με τίποτα εισαγωγής) πετρελαίου κατα προτίμηση χωρίς αυτοκαθαριζόμενο φίλτρο μικροσωματιδίων.
Αλλαγή κινητήρα σε πετρέλαιο.