Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ιπποδύναμη κινητήρα FORD FOCUS 1.4L
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ιπποδύναμη κινητήρα FORD FOCUS 1.4L
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    29
    76
    2762
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Δεν είναι θέμα καυσίμου η αυτανάφλεξης αλλά υψηλού λόγου συμπίεσης. Αυτανάφλεξη έχουμε και στα βενζινοκίνητα μόνο που εκεί δεν είναι επιθυμητή... λέγεται 'πυράκια'...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vagnar last edited by

        Ή HCCI.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A
          akis_drive last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
          Αμφισβητείς τώρα ότι η βενζίνη είναι ελαφρύτερο κλάσμα του αργού σε σχέση με το πετρέλαιο κίνησης;

          Ετσιιιι...Οπως παίρνεις με την επεξεργασία του μούστου το εκλεκτό κρασί ,αντίστοιχα έρχεται και η βενζίνη που εντέλει καταλήγει και σε ποιό ελαφρύ ποτήρι..
          Ελάτε να αρχίσουμε τον εμφύλιο που μας ετοιμάζουν,, από εδώ.. Οχί η βενζίνη καλή όχι το πετρέλαιο καλό χαχα... Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση... Θέλει έρευνα...Προσοχή όμως στη διαφήμηση... είναι κάτι σα το προξενιό ένα πράγμα....
          Το παλικάρι με το focus θα λάλησε
          Να δώσω μια απάντηση για το focus να μην μείνω off topic συνεχώς..Καλό το Focus 1400 καλή ποιότητα κύλησης ,αλλά θέλει ελάφρωμα και πιο κοντές σχέσεις.. Οπότε καμιά ζάντα μαγνησίου κανά άζωτο στα λάστοιχα (το άζωτο δεν ξέρω αν κάνει καμιά βλαβερή αντίδραση σε σχέση με τον αέρα).. Οσο για το σασμάν η ford έχει δείξει ότι έχει σε 1250 cc το πιο κοντο...αρα μετατροπή.... ή κανά διβάθμιο turbo (αλλα golf 1400 Tsi 140) για να ανέβει λίγο ο βαθμός απόδοσης..
          Φυσικά όχι..ένα αυτοκίνητο το παίρνεις για αυτό που είναι βασικά και το βελτιώνεις στα αναλώσιμα που ξέρεις ότι ο κατασκευαστής είναι 'τσιγκούνης'. Αλλιώς είναι σα τις σχέσεις... λες θα την/τον αλλάξω..... μα ελα που δε γίνεται γιατί την επέλεξες για αυτό που είναι...και εκεί αρχίζουν οι δυσλειτουργίες(παρακευοβραδυνή απάντηση )

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            koufou last edited by

            Χαιρετω και εγω τα μελη του φορουμ. Τυγχανει να ειμαι και εγω οδηγος αυτουνου του ford και οπως προαναφερθηκε ειναι τραγικα αργο με πολυ ανομαλη καμπυλη ροπης. Εχω παρατηρισει οτι μεχρι τις 3000 rpm η ροπη ειναι ελαχιστη ειδικα αμα εχεις a/c αναμενο με τερμα πατημενο γκαζι παει σαν να εχεις βαλει τριτη με 10km/h και να προσπαθεις να επιταγχυνεις. Ευτυχως απο τις 3000 και πανω βγαινει ολη η ροπη που μπορει να βγει αλλα και παλι ειναι λιγη για το βαρος του. Σαφως δεν ειναι μονο θεμα κινητηρα αλλα και μεταδωσης καθως διαθετει πολυ μακρυες σχεσεις σασμαν. Μου εχει μπει απο καιρο στο μυαλο η ιδεα να το πειραξω λιγο μηπως καταφερω να βγαλω κατι παραπανω οχι τοσο σε αλογα, αλλα σε ροπη που πιστευω οτι εχει μεγαλυτερη αναγκη ενα τετοιο αυτοκινητο ειδικα στις χαμηλες στροφες. Αρχικα περασε απο το μυαλο μου το γνωστο τριπτυχο 'προγραμμα-φιλτροχωανη-εξατμιση', αξιζει ομως να δωσω λεφτα για κατι τετοιο σε αυτον τον κινητηρα? Μηπως μονο ενα προγραμμα αντε και καμια φιλτροχωανη στο τσακιρ' κεφι? Μηπως καλυτερα να γινουν μικροαλλαγες στο ηδη υπαρχον προγραμμα (οπως π.χ. αυξηση πιεσης στους ψεκαστηρες)? Απο την αλλη ειναι και η μεταδωση στη μεση. Μηπως ενα πιο κοντο σασμαν? Η μηπως μια πιο κοντη σχεση διαφορικου? Διαφορες σκεψεις ταλανιζουν το μυαλο μου σχετικα με το πως να βγαλω κατι παραπανω απο το μοτερ αυτο. Οπως προειπα με ενδιαφερει πιο πολυ να βγαλω παραπανω ροπη ωστε να τραβαει καλυτερα και με παραπανισιο βαρος επανω χωρις να κομπιαζει και να δυσκολευεται να στροφαρει ετσι και αλλιως ειναι αργος σε επιταγχυνση (λογω ροπης υποθετω). Εδω που τα λεμε και μερικα αλογακια παραπανω δεν θα ηταν κακη ιδεα αλλα αυτο ερχεται σε δευτερη μοιρα. Αυτο που θελω δηλαδη ειναι να μπορει να κινηθει αξιοπρεπως στον δρομο με καλυτερες ρεπριζ και πιο γρηγορο στροφαρισμα χωρις να χρειαζεται να κατεβαζω δευτερα για να προσπερασω ή να το δουλευω πολυ ψηλα οταν θελω να παω πιο γρηγορα. Οποιαδηποτε γνωμη σας θα με βοηθισει αρκετα

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              popol-ros last edited by

              αχ τι λεει;;;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                ggab last edited by

                λεει οτι ειναι απογοητευμενος με το μοτερ του αυτοκινητου του και θελει καποιος να του πει να παρει ενα αλλο λιγο πιο δυνατο!!!ε;;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  koufou last edited by

                  αυτο που θελω ειναι να κανω το συγκεκριμενο μοτερ πιο γρηγορο με την εννοια οτι θελω να ανταποκρινεται καλυτερα στους ρυθμους της κυκλοφοριας, οχι ομως να δωσω πολλα χρηματα και να πετυχω μικρο αποτελεσμα, δηλαδη τα χρηματα που θα δωσω να πιασουν τοπο και να δω καποια αξιολογη διαφορα. Ζηταω κυριως τις γνωμες αλλων ιδιοκτητων αυτου του οχηματως και των ανθρωπων που γνωριζουν απο μηχανολογια και μπορουν να δωσουν καποια καλη ιδεα γιατι εγω ειμαι χαμενος στο πελαγος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    Ο χρήστης koufou έγραψε:
                    Χαιρετω και εγω τα μελη του φορουμ. Τυγχανει να ειμαι και εγω οδηγος αυτουνου του ford και οπως προαναφερθηκε ειναι τραγικα αργο με πολυ ανομαλη καμπυλη ροπης. Εχω παρατηρισει οτι μεχρι τις 3000 rpm η ροπη ειναι ελαχιστη ειδικα αμα εχεις a/c αναμενο με τερμα πατημενο γκαζι παει σαν να εχεις βαλει τριτη με 10km/h και να προσπαθεις να επιταγχυνεις. Ευτυχως απο τις 3000 και πανω βγαινει ολη η ροπη που μπορει να βγει αλλα και παλι ειναι λιγη για το βαρος του. Σαφως δεν ειναι μονο θεμα κινητηρα αλλα και μεταδωσης καθως διαθετει πολυ μακρυες σχεσεις σασμαν. Μου εχει μπει απο καιρο στο μυαλο η ιδεα να το πειραξω λιγο μηπως καταφερω να βγαλω κατι παραπανω οχι τοσο σε αλογα, αλλα σε ροπη που πιστευω οτι εχει μεγαλυτερη αναγκη ενα τετοιο αυτοκινητο ειδικα στις χαμηλες στροφες. Αρχικα περασε απο το μυαλο μου το γνωστο τριπτυχο 'προγραμμα-φιλτροχωανη-εξατμιση', αξιζει ομως να δωσω λεφτα για κατι τετοιο σε αυτον τον κινητηρα? Μηπως μονο ενα προγραμμα αντε και καμια φιλτροχωανη στο τσακιρ' κεφι? Μηπως καλυτερα να γινουν μικροαλλαγες στο ηδη υπαρχον προγραμμα (οπως π.χ. αυξηση πιεσης στους ψεκαστηρες)? Απο την αλλη ειναι και η μεταδωση στη μεση. Μηπως ενα πιο κοντο σασμαν? Η μηπως μια πιο κοντη σχεση διαφορικου? Διαφορες σκεψεις ταλανιζουν το μυαλο μου σχετικα με το πως να βγαλω κατι παραπανω απο το μοτερ αυτο. Οπως προειπα με ενδιαφερει πιο πολυ να βγαλω παραπανω ροπη ωστε να τραβαει καλυτερα και με παραπανισιο βαρος επανω χωρις να κομπιαζει και να δυσκολευεται να στροφαρει ετσι και αλλιως ειναι αργος σε επιταγχυνση (λογω ροπης υποθετω). Εδω που τα λεμε και μερικα αλογακια παραπανω δεν θα ηταν κακη ιδεα αλλα αυτο ερχεται σε δευτερη μοιρα. Αυτο που θελω δηλαδη ειναι να μπορει να κινηθει αξιοπρεπως στον δρομο με καλυτερες ρεπριζ και πιο γρηγορο στροφαρισμα χωρις να χρειαζεται να κατεβαζω δευτερα για να προσπερασω ή να το δουλευω πολυ ψηλα οταν θελω να παω πιο γρηγορα. Οποιαδηποτε γνωμη σας θα με βοηθισει αρκετα

                    αυτη η επιλογη ειναι η καλυτερη πιστευω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      heras last edited by

                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                      αχ τι λεει;;;;

                      γιατι χλευαζεις? παρατηρω οτι το κανεις συχνα αυτο τον τελευταιο καιρο...

                      δε νομιζω οτι ρωτησε κατι χαζο ο φιλος...δεν κανω το δικηγορο του αλλα θα μπορουσες να πεις καλλιστα ''παρε αλλο αμαξι'' ή''δεν θα κανουν τιποτα αυτες οι βελτιωσεις''

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Αυτές οι 'βελτιώσεις' στο μοτέρ όντως δεν κάνουν τίποτα. Ένα πιο κοντό κορωνοπήνειο θα βοηθούσε αλλά μην περιμένεις και θαύματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Ο χρήστης koufou έγραψε:
                          Χαιρετω και εγω τα μελη του φορουμ. Τυγχανει να ειμαι και εγω οδηγος αυτουνου του ford και οπως προαναφερθηκε ειναι τραγικα αργο με πολυ ανομαλη καμπυλη ροπης. Εχω παρατηρισει οτι μεχρι τις 3000 rpm η ροπη ειναι ελαχιστη ειδικα αμα εχεις a/c αναμενο με τερμα πατημενο γκαζι παει σαν να εχεις βαλει τριτη με 10km/h και να προσπαθεις να επιταγχυνεις. Ευτυχως απο τις 3000 και πανω βγαινει ολη η ροπη που μπορει να βγει αλλα και παλι ειναι λιγη για το βαρος του. Σαφως δεν ειναι μονο θεμα κινητηρα αλλα και μεταδωσης καθως διαθετει πολυ μακρυες σχεσεις σασμαν. Μου εχει μπει απο καιρο στο μυαλο η ιδεα να το πειραξω λιγο μηπως καταφερω να βγαλω κατι παραπανω οχι τοσο σε αλογα, αλλα σε ροπη που πιστευω οτι εχει μεγαλυτερη αναγκη ενα τετοιο αυτοκινητο ειδικα στις χαμηλες στροφες. Αρχικα περασε απο το μυαλο μου το γνωστο τριπτυχο 'προγραμμα-φιλτροχωανη-εξατμιση', αξιζει ομως να δωσω λεφτα για κατι τετοιο σε αυτον τον κινητηρα? Μηπως μονο ενα προγραμμα αντε και καμια φιλτροχωανη στο τσακιρ' κεφι? Μηπως καλυτερα να γινουν μικροαλλαγες στο ηδη υπαρχον προγραμμα (οπως π.χ. αυξηση πιεσης στους ψεκαστηρες)? Απο την αλλη ειναι και η μεταδωση στη μεση. Μηπως ενα πιο κοντο σασμαν? Η μηπως μια πιο κοντη σχεση διαφορικου? Διαφορες σκεψεις ταλανιζουν το μυαλο μου σχετικα με το πως να βγαλω κατι παραπανω απο το μοτερ αυτο. Οπως προειπα με ενδιαφερει πιο πολυ να βγαλω παραπανω ροπη ωστε να τραβαει καλυτερα και με παραπανισιο βαρος επανω χωρις να κομπιαζει και να δυσκολευεται να στροφαρει ετσι και αλλιως ειναι αργος σε επιταγχυνση (λογω ροπης υποθετω). Εδω που τα λεμε και μερικα αλογακια παραπανω δεν θα ηταν κακη ιδεα αλλα αυτο ερχεται σε δευτερη μοιρα. Αυτο που θελω δηλαδη ειναι να μπορει να κινηθει αξιοπρεπως στον δρομο με καλυτερες ρεπριζ και πιο γρηγορο στροφαρισμα χωρις να χρειαζεται να κατεβαζω δευτερα για να προσπερασω ή να το δουλευω πολυ ψηλα οταν θελω να παω πιο γρηγορα. Οποιαδηποτε γνωμη σας θα με βοηθισει αρκετα

                          Πήγαινε σε ένα δυναμόμετρο να το μετρήσουν να τυπώσουν και τις καμπύλες ροπής / ιπποδύναμης να ξέρεις γιατί πράγμα μιλάς, με νούμερα πια, ανεξάρτητα από την αίσθηση σου στο δρόμο, μετά αποφασίζεις τι θα κάνεις αφού θα ξέρεις πλέον τι ακριβώς φταίει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            koufou last edited by

                            σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. Για δυναμομετρο το σκεφτομαι πολυ σοβαρα οσο για θαυματα δεν περιμενω κανενα θαυμα απλα ενα καλυτερο 'τραβγημα' θελω να μην κομπιαζει ειδικα στις χαμηλες στροφες να εχει καλυτερη ευστροφια δηλαδη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Εχεις αποκλεισει την αγορα αλλου αυτοκινητου?Δε νομιζω οτι θα δεις βελτιωση με ολα αυτα που λες ΄η αν δεις θα ειναι πολυ μικρη.Να πηγαινεις τωρα στο δυναμομετρο το βρισκω υπερβολικο για τον κινητηρα σου.
                              Στην εσχατη περιπτωση δες μηπως βρεις αλλο κινητηρα 1,6 ή 1,8.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                αντε και πηγες στο δυναμομετρο και σου λεει 75-80-90 αλογα.......θα αλλαξει κατι;;;;το τραβηγμα που εχεις αυτο θα ειναι!
                                επειτα το μειονεκτημα αυτου του αυτοκινητου ηταν εξαρχης η αποδοση του,οσοι το αγορασαν το επελεξαν απλα για μια ασφαλη μεταφορα απο το σημειο Α στο Β.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mad_max_geo last edited by

                                  Κοντινε το και ισως κερδισεις κατι. Μετατροπη θα ειναι υπερμεγιστη βλακεια και το μονο που μπορει να βαλει κουτι απανω στο αμαξι ειναι ο 1600ρης ο κινητηρας (βεβαια θα παρει μεγαλη ανασα το αμαξι με τον ti-vct).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                    αντε και πηγες στο δυναμομετρο και σου λεει 75-80-90 αλογα.......θα αλλαξει κατι;;;;το τραβηγμα που εχεις αυτο θα ειναι!
                                    επειτα το μειονεκτημα αυτου του αυτοκινητου ηταν εξαρχης η αποδοση του,οσοι το αγορασαν το επελεξαν απλα για μια ασφαλη μεταφορα απο το σημειο Α στο Β.....

                                    Μάλλον δεν κατανόησες το πρόβλημα του και γιατί του πρότεινα το δυναμόμετρο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      μηπως και βγει με χαμηλη ιπποδυναμη,για να ψαξει τι φταιει;;;;;
                                      παντως γενικοτερα σερνεται το εν λογω αυτοκινητο.......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        trident1971 last edited by

                                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                        μηπως και βγει με χαμηλη ιπποδυναμη,για να ψαξει τι φταιει;;;;;
                                        παντως γενικοτερα σερνεται το εν λογω αυτοκινητο.......

                                        ...να δει που υστερει και να προσπαθησει να φτιαξει το σημειο που υστερει με δεδομενα στα χερια του. Ροπη χμηλα, δυναμη ψηλα, δυναμη στις μεσαιες οτι δηποτε ειναι αυτο που τον ενδιαφερει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostis20 last edited by

                                          Δηλαδη ποσο θα μπορεσει να ανεβασει τη δυναμη ή τη ροπη?Αφου ειναι παντου χαμηλη.Η καμπυλη ειναι το προβλημα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            trident1971 last edited by

                                            Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                            Δηλαδη ποσο θα μπορεσει να ανεβασει τη δυναμη ή τη ροπη?Αφου ειναι παντου χαμηλη.Η καμπυλη ειναι το προβλημα?

                                            βασικα το προβλημα ειναι το αυτοκινητο, που εχει μεινει πισω σε σχεση με τις αναγκες του οδηγου του. Κανονικα θα πρπει να το αλλαξει, υπαρχουν αρκετα στην αγορα φτηνοτατα που θα κανουν τη δουλεια του.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr