αυτο που με νοιαζει ειναι να βγαζει καλη ποιοτητα ηχου και βαθυ μπασο η χρηστικοτητα δε με νοιαζει και τοσο μου αρκει που εχουν usb και τα δυο
Latest posts made by koufou
-
RE: Car audio [#2]
-
RE: Car audio [#2]
Καλησπερα κι απο εμενα, βρηκα με λιγα σχετικα χρηματα μια πηγη Pioneer MVH-150UI. Την εχει δοκιμασει κανεις απο εσας? Την θεωρειτε καλη? Στην ιδια τιμη βρηκα μια sony DSX-A30 και ειμαι σε δηλλειμα.
-
RE: Ιπποδύναμη κινητήρα FORD FOCUS 1.4L
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η καταγραφή της καμπύλης θα δείξει τυχόν αδυναμίες τοπικές που ίσως μπορεί να αντιμετωπιστούν με ειδικό προγραμματισμό.
Ευστροφία θέλεις, δηλαδή να ανεβάζεις πολλές στροφές και να μην κομπιάζει ψηλά ή ροπές στα χαμηλά ώστε να μην χρειάζεται να πας ψηλά για να γίνει κάτι; Ξεκαθάρισέ το λίγο γιατί ακούγεσαι μπερδεμένος.
Εννοείται ότι όλοι θα ήθελαν με λίγα λεφτά και άλλες θυσίες και συμβιβασμούς να τράβαγε καλύτερα το αυτοκίνητό τους και χαμηλά και ψηλά. Να ξέρεις όμως ότι σε ατμοσφαιρικό το πράγμα δεν θα σου κάτσει εύκολα.
Μην ασχοληθείς με φίλτρα κι εξάτμιση, μπορεί να κερδίσεις κάτι στις ψηλές στροφές αλλά θα χάσεις κι άλλο στις χαμηλές. Καταλύτης ναι μπορεί να βοηθήσει σε όλες τις στροφές. Αλλά αξίζει αν δεν είναι για αλλαγή;
Το να κοντύνεις τη μετάδοση θα μεταμορφώσει το αυτοκίνητο αλλά θέλει προσοχή. Μην το παρακάνεις γιατί τότε θα καίς παραπάνω ενώ θα ταλαιπωρείσαι στα ταξίδια από τη φασαρία.
Βέβαια οι μακριές σχέσεις ήταν από την αρχή γνωστή αδυναμία του αυτοκινήτου αυτού σαν 1,4 οπότε πρέπει να δεις αν υπάρχουν έτοιμες ή δοκιμασμένες και προτεινόμενες λύσεις.
Πάντως μερικές φορές οι μακριές σχέσεις έχουν και το πλεονέκτημά τους, προσπερνάς το άλλον με 2α όταν αυτός αναγκαστεί να βάλει 3η κοκ. Το είχα ζήσει σε συγκεκριμένη διαδρομή, κάπως ειδική περίπτωση μεν αλλά αν εκεί που κυκλοφορείς παίζει....
Βασικά μαθαίνεις να χρησιμοποιείς σωστά και να εκμεταλλεύεσαι τα άλογα που διαθέτεις όπου είναι κρυμμένα. Κάθε αυτοκίνητο θέλει και λίγο διαφορετικό οδήγημα.Κατι τετοιο θα ηθελα να πετυχω. Το μοντελο ειναι το mk2. Η αληθεια ειναι πως οντως θελει δευτερα στο προσπερασμα αλλα αργει πολυ να παρει στροφες, δηλαδη αν κινουμαι με τριτη και 2700 rpm πχ θα κατεβασω δευτερα και θα ανεβουν καπου γυρω στις 3500 αλλα με τερμα γκαζι αργει να ανεβασει (ο κατασκευαστης στις 3500 rpm δινει μεγιστη τιμη ροπης 124 Nm και μεγιστη ιπποδυναμη 80ps @ 5700 rpm) Γενικα λοιπον χρειαζεται να παιζεις αναμεσα στις 3500 και τις 5700 rpm για να εχεις αξιοπρεπεις ρεπριζ ομως ετσι υποτιθεται οτι καιει παραπανω καυσιμο και μειωνεται και η μακροζωϊα του κινητηρα. Αυτο το οποιο θελω πιο πολυ να πετυχω ειναι να δωσω ροπη στις χαμηλες χωρις απαραιτητα να φτανει η να ξεπερνα τα 124 Nm απλα να δινει πιο χαμηλα μια τιμη που να μπορει να ανεβαζει πιο γρηγορα. Στις υψιλες δεν με ενδιαφερει και τοσο πολυ γιατι πιο πολυ το αυτοκινητο κινειται εντος πολης και πανω απο 140 km/h δεν εχει πιασει ποτε σε ταξιδι. Η αληθεια ειναι πως τα λεω λιγο μπερδεμενα γιατι και εγω ειμαι μπερδεμενος η φαση αυτη ειναι μπρος γκρεμος και πισω ρεμα ρε γαμωτο
-
RE: Ιπποδύναμη κινητήρα FORD FOCUS 1.4L
ευχαριστω για τις μεχρι τωρα απαντησεις. Η αγορα αλλου αυτοκινητου ειναι λιγο περιπλοκο θεμα οποτε ας δουμε τι μπορει να γινει με το υπαρχων. Οτι σερνεται σερνεται η αληθεια ειναι αυτη, δεν επελεξα εδω αυτο το μοτερ αλλα αλλος στην οικογενεια οποτε δεν ημουν εκει για να το προλαβω, βεβαια και ο ιδιος ο ιδιοκτητης του (πολυ κοντινος μου συγγενης) εχει μετανιωσει για την επιλογη αυτου του κινητητρα. Εχω σκεφτει και εγω το ενδεχομενο να του φορεσω τον 1.6 Ti-VCT γιατι εχω υπαρξει ως επιβατης στο συγκεκριμενο και η αληθεια ειναι οτι ειδα πως συμπεριφερεται παρα πολυ καλυτερα απο τον 1.4 με σταθερο χρονισμο. Το θεμα με αυτην την επιλογη ειναι οτι μπορει πολλα αλλα παρελκομενα εξαρτηματα να μην ταιριαξουν και θα θελουν και αυτα αλλαγη (πχ. ψυγειο) οποτε το κοστος μπορει να ανεβει. Δεν το εχω ψαξει βεβαια να πω την αληθεια, σιγουρα θα ειναι μια αποτελεσματικη λυση αλλα το κοστος με ανησυχει λιγο.
-
RE: Ιπποδύναμη κινητήρα FORD FOCUS 1.4L
σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. Για δυναμομετρο το σκεφτομαι πολυ σοβαρα οσο για θαυματα δεν περιμενω κανενα θαυμα απλα ενα καλυτερο 'τραβγημα' θελω να μην κομπιαζει ειδικα στις χαμηλες στροφες να εχει καλυτερη ευστροφια δηλαδη
-
RE: Ιπποδύναμη κινητήρα FORD FOCUS 1.4L
αυτο που θελω ειναι να κανω το συγκεκριμενο μοτερ πιο γρηγορο με την εννοια οτι θελω να ανταποκρινεται καλυτερα στους ρυθμους της κυκλοφοριας, οχι ομως να δωσω πολλα χρηματα και να πετυχω μικρο αποτελεσμα, δηλαδη τα χρηματα που θα δωσω να πιασουν τοπο και να δω καποια αξιολογη διαφορα. Ζηταω κυριως τις γνωμες αλλων ιδιοκτητων αυτου του οχηματως και των ανθρωπων που γνωριζουν απο μηχανολογια και μπορουν να δωσουν καποια καλη ιδεα γιατι εγω ειμαι χαμενος στο πελαγος
-
RE: Ιπποδύναμη κινητήρα FORD FOCUS 1.4L
Χαιρετω και εγω τα μελη του φορουμ. Τυγχανει να ειμαι και εγω οδηγος αυτουνου του ford και οπως προαναφερθηκε ειναι τραγικα αργο με πολυ ανομαλη καμπυλη ροπης. Εχω παρατηρισει οτι μεχρι τις 3000 rpm η ροπη ειναι ελαχιστη ειδικα αμα εχεις a/c αναμενο με τερμα πατημενο γκαζι παει σαν να εχεις βαλει τριτη με 10km/h και να προσπαθεις να επιταγχυνεις. Ευτυχως απο τις 3000 και πανω βγαινει ολη η ροπη που μπορει να βγει αλλα και παλι ειναι λιγη για το βαρος του. Σαφως δεν ειναι μονο θεμα κινητηρα αλλα και μεταδωσης καθως διαθετει πολυ μακρυες σχεσεις σασμαν. Μου εχει μπει απο καιρο στο μυαλο η ιδεα να το πειραξω λιγο μηπως καταφερω να βγαλω κατι παραπανω οχι τοσο σε αλογα, αλλα σε ροπη που πιστευω οτι εχει μεγαλυτερη αναγκη ενα τετοιο αυτοκινητο ειδικα στις χαμηλες στροφες. Αρχικα περασε απο το μυαλο μου το γνωστο τριπτυχο 'προγραμμα-φιλτροχωανη-εξατμιση', αξιζει ομως να δωσω λεφτα για κατι τετοιο σε αυτον τον κινητηρα? Μηπως μονο ενα προγραμμα αντε και καμια φιλτροχωανη στο τσακιρ' κεφι? Μηπως καλυτερα να γινουν μικροαλλαγες στο ηδη υπαρχον προγραμμα (οπως π.χ. αυξηση πιεσης στους ψεκαστηρες)? Απο την αλλη ειναι και η μεταδωση στη μεση. Μηπως ενα πιο κοντο σασμαν? Η μηπως μια πιο κοντη σχεση διαφορικου? Διαφορες σκεψεις ταλανιζουν το μυαλο μου σχετικα με το πως να βγαλω κατι παραπανω απο το μοτερ αυτο. Οπως προειπα με ενδιαφερει πιο πολυ να βγαλω παραπανω ροπη ωστε να τραβαει καλυτερα και με παραπανισιο βαρος επανω χωρις να κομπιαζει και να δυσκολευεται να στροφαρει ετσι και αλλιως ειναι αργος σε επιταγχυνση (λογω ροπης υποθετω). Εδω που τα λεμε και μερικα αλογακια παραπανω δεν θα ηταν κακη ιδεα αλλα αυτο ερχεται σε δευτερη μοιρα. Αυτο που θελω δηλαδη ειναι να μπορει να κινηθει αξιοπρεπως στον δρομο με καλυτερες ρεπριζ και πιο γρηγορο στροφαρισμα χωρις να χρειαζεται να κατεβαζω δευτερα για να προσπερασω ή να το δουλευω πολυ ψηλα οταν θελω να παω πιο γρηγορα. Οποιαδηποτε γνωμη σας θα με βοηθισει αρκετα