-
Δεν είναι θέμα καυσίμου η αυτανάφλεξης αλλά υψηλού λόγου συμπίεσης. Αυτανάφλεξη έχουμε και στα βενζινοκίνητα μόνο που εκεί δεν είναι επιθυμητή... λέγεται 'πυράκια'...
-
Ή HCCI.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αμφισβητείς τώρα ότι η βενζίνη είναι ελαφρύτερο κλάσμα του αργού σε σχέση με το πετρέλαιο κίνησης;Ετσιιιι...Οπως παίρνεις με την επεξεργασία του μούστου το εκλεκτό κρασί ,αντίστοιχα έρχεται και η βενζίνη που εντέλει καταλήγει και σε ποιό ελαφρύ ποτήρι..
Ελάτε να αρχίσουμε τον εμφύλιο που μας ετοιμάζουν,, από εδώ.. Οχί η βενζίνη καλή όχι το πετρέλαιο καλό χαχα... Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση... Θέλει έρευνα...Προσοχή όμως στη διαφήμηση... είναι κάτι σα το προξενιό ένα πράγμα....
Το παλικάρι με το focus θα λάλησε
Να δώσω μια απάντηση για το focus να μην μείνω off topic συνεχώς..Καλό το Focus 1400 καλή ποιότητα κύλησης ,αλλά θέλει ελάφρωμα και πιο κοντές σχέσεις.. Οπότε καμιά ζάντα μαγνησίου κανά άζωτο στα λάστοιχα (το άζωτο δεν ξέρω αν κάνει καμιά βλαβερή αντίδραση σε σχέση με τον αέρα).. Οσο για το σασμάν η ford έχει δείξει ότι έχει σε 1250 cc το πιο κοντο...αρα μετατροπή.... ή κανά διβάθμιο turbo (αλλα golf 1400 Tsi 140) για να ανέβει λίγο ο βαθμός απόδοσης..
Φυσικά όχι..ένα αυτοκίνητο το παίρνεις για αυτό που είναι βασικά και το βελτιώνεις στα αναλώσιμα που ξέρεις ότι ο κατασκευαστής είναι 'τσιγκούνης'. Αλλιώς είναι σα τις σχέσεις... λες θα την/τον αλλάξω..... μα ελα που δε γίνεται γιατί την επέλεξες για αυτό που είναι...και εκεί αρχίζουν οι δυσλειτουργίες(παρακευοβραδυνή απάντηση ) -
Χαιρετω και εγω τα μελη του φορουμ. Τυγχανει να ειμαι και εγω οδηγος αυτουνου του ford και οπως προαναφερθηκε ειναι τραγικα αργο με πολυ ανομαλη καμπυλη ροπης. Εχω παρατηρισει οτι μεχρι τις 3000 rpm η ροπη ειναι ελαχιστη ειδικα αμα εχεις a/c αναμενο με τερμα πατημενο γκαζι παει σαν να εχεις βαλει τριτη με 10km/h και να προσπαθεις να επιταγχυνεις. Ευτυχως απο τις 3000 και πανω βγαινει ολη η ροπη που μπορει να βγει αλλα και παλι ειναι λιγη για το βαρος του. Σαφως δεν ειναι μονο θεμα κινητηρα αλλα και μεταδωσης καθως διαθετει πολυ μακρυες σχεσεις σασμαν. Μου εχει μπει απο καιρο στο μυαλο η ιδεα να το πειραξω λιγο μηπως καταφερω να βγαλω κατι παραπανω οχι τοσο σε αλογα, αλλα σε ροπη που πιστευω οτι εχει μεγαλυτερη αναγκη ενα τετοιο αυτοκινητο ειδικα στις χαμηλες στροφες. Αρχικα περασε απο το μυαλο μου το γνωστο τριπτυχο 'προγραμμα-φιλτροχωανη-εξατμιση', αξιζει ομως να δωσω λεφτα για κατι τετοιο σε αυτον τον κινητηρα? Μηπως μονο ενα προγραμμα αντε και καμια φιλτροχωανη στο τσακιρ' κεφι? Μηπως καλυτερα να γινουν μικροαλλαγες στο ηδη υπαρχον προγραμμα (οπως π.χ. αυξηση πιεσης στους ψεκαστηρες)? Απο την αλλη ειναι και η μεταδωση στη μεση. Μηπως ενα πιο κοντο σασμαν? Η μηπως μια πιο κοντη σχεση διαφορικου? Διαφορες σκεψεις ταλανιζουν το μυαλο μου σχετικα με το πως να βγαλω κατι παραπανω απο το μοτερ αυτο. Οπως προειπα με ενδιαφερει πιο πολυ να βγαλω παραπανω ροπη ωστε να τραβαει καλυτερα και με παραπανισιο βαρος επανω χωρις να κομπιαζει και να δυσκολευεται να στροφαρει ετσι και αλλιως ειναι αργος σε επιταγχυνση (λογω ροπης υποθετω). Εδω που τα λεμε και μερικα αλογακια παραπανω δεν θα ηταν κακη ιδεα αλλα αυτο ερχεται σε δευτερη μοιρα. Αυτο που θελω δηλαδη ειναι να μπορει να κινηθει αξιοπρεπως στον δρομο με καλυτερες ρεπριζ και πιο γρηγορο στροφαρισμα χωρις να χρειαζεται να κατεβαζω δευτερα για να προσπερασω ή να το δουλευω πολυ ψηλα οταν θελω να παω πιο γρηγορα. Οποιαδηποτε γνωμη σας θα με βοηθισει αρκετα
-
αχ τι λεει;;;;
-
λεει οτι ειναι απογοητευμενος με το μοτερ του αυτοκινητου του και θελει καποιος να του πει να παρει ενα αλλο λιγο πιο δυνατο!!!ε;;;;
-
αυτο που θελω ειναι να κανω το συγκεκριμενο μοτερ πιο γρηγορο με την εννοια οτι θελω να ανταποκρινεται καλυτερα στους ρυθμους της κυκλοφοριας, οχι ομως να δωσω πολλα χρηματα και να πετυχω μικρο αποτελεσμα, δηλαδη τα χρηματα που θα δωσω να πιασουν τοπο και να δω καποια αξιολογη διαφορα. Ζηταω κυριως τις γνωμες αλλων ιδιοκτητων αυτου του οχηματως και των ανθρωπων που γνωριζουν απο μηχανολογια και μπορουν να δωσουν καποια καλη ιδεα γιατι εγω ειμαι χαμενος στο πελαγος
-
Ο χρήστης koufou έγραψε:
Χαιρετω και εγω τα μελη του φορουμ. Τυγχανει να ειμαι και εγω οδηγος αυτουνου του ford και οπως προαναφερθηκε ειναι τραγικα αργο με πολυ ανομαλη καμπυλη ροπης. Εχω παρατηρισει οτι μεχρι τις 3000 rpm η ροπη ειναι ελαχιστη ειδικα αμα εχεις a/c αναμενο με τερμα πατημενο γκαζι παει σαν να εχεις βαλει τριτη με 10km/h και να προσπαθεις να επιταγχυνεις. Ευτυχως απο τις 3000 και πανω βγαινει ολη η ροπη που μπορει να βγει αλλα και παλι ειναι λιγη για το βαρος του. Σαφως δεν ειναι μονο θεμα κινητηρα αλλα και μεταδωσης καθως διαθετει πολυ μακρυες σχεσεις σασμαν. Μου εχει μπει απο καιρο στο μυαλο η ιδεα να το πειραξω λιγο μηπως καταφερω να βγαλω κατι παραπανω οχι τοσο σε αλογα, αλλα σε ροπη που πιστευω οτι εχει μεγαλυτερη αναγκη ενα τετοιο αυτοκινητο ειδικα στις χαμηλες στροφες. Αρχικα περασε απο το μυαλο μου το γνωστο τριπτυχο 'προγραμμα-φιλτροχωανη-εξατμιση', αξιζει ομως να δωσω λεφτα για κατι τετοιο σε αυτον τον κινητηρα? Μηπως μονο ενα προγραμμα αντε και καμια φιλτροχωανη στο τσακιρ' κεφι? Μηπως καλυτερα να γινουν μικροαλλαγες στο ηδη υπαρχον προγραμμα (οπως π.χ. αυξηση πιεσης στους ψεκαστηρες)? Απο την αλλη ειναι και η μεταδωση στη μεση. Μηπως ενα πιο κοντο σασμαν? Η μηπως μια πιο κοντη σχεση διαφορικου? Διαφορες σκεψεις ταλανιζουν το μυαλο μου σχετικα με το πως να βγαλω κατι παραπανω απο το μοτερ αυτο. Οπως προειπα με ενδιαφερει πιο πολυ να βγαλω παραπανω ροπη ωστε να τραβαει καλυτερα και με παραπανισιο βαρος επανω χωρις να κομπιαζει και να δυσκολευεται να στροφαρει ετσι και αλλιως ειναι αργος σε επιταγχυνση (λογω ροπης υποθετω). Εδω που τα λεμε και μερικα αλογακια παραπανω δεν θα ηταν κακη ιδεα αλλα αυτο ερχεται σε δευτερη μοιρα. Αυτο που θελω δηλαδη ειναι να μπορει να κινηθει αξιοπρεπως στον δρομο με καλυτερες ρεπριζ και πιο γρηγορο στροφαρισμα χωρις να χρειαζεται να κατεβαζω δευτερα για να προσπερασω ή να το δουλευω πολυ ψηλα οταν θελω να παω πιο γρηγορα. Οποιαδηποτε γνωμη σας θα με βοηθισει αρκετααυτη η επιλογη ειναι η καλυτερη πιστευω.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αχ τι λεει;;;;γιατι χλευαζεις? παρατηρω οτι το κανεις συχνα αυτο τον τελευταιο καιρο...
δε νομιζω οτι ρωτησε κατι χαζο ο φιλος...δεν κανω το δικηγορο του αλλα θα μπορουσες να πεις καλλιστα ''παρε αλλο αμαξι'' ή''δεν θα κανουν τιποτα αυτες οι βελτιωσεις''
-
Αυτές οι 'βελτιώσεις' στο μοτέρ όντως δεν κάνουν τίποτα. Ένα πιο κοντό κορωνοπήνειο θα βοηθούσε αλλά μην περιμένεις και θαύματα.
-
Ο χρήστης koufou έγραψε:
Χαιρετω και εγω τα μελη του φορουμ. Τυγχανει να ειμαι και εγω οδηγος αυτουνου του ford και οπως προαναφερθηκε ειναι τραγικα αργο με πολυ ανομαλη καμπυλη ροπης. Εχω παρατηρισει οτι μεχρι τις 3000 rpm η ροπη ειναι ελαχιστη ειδικα αμα εχεις a/c αναμενο με τερμα πατημενο γκαζι παει σαν να εχεις βαλει τριτη με 10km/h και να προσπαθεις να επιταγχυνεις. Ευτυχως απο τις 3000 και πανω βγαινει ολη η ροπη που μπορει να βγει αλλα και παλι ειναι λιγη για το βαρος του. Σαφως δεν ειναι μονο θεμα κινητηρα αλλα και μεταδωσης καθως διαθετει πολυ μακρυες σχεσεις σασμαν. Μου εχει μπει απο καιρο στο μυαλο η ιδεα να το πειραξω λιγο μηπως καταφερω να βγαλω κατι παραπανω οχι τοσο σε αλογα, αλλα σε ροπη που πιστευω οτι εχει μεγαλυτερη αναγκη ενα τετοιο αυτοκινητο ειδικα στις χαμηλες στροφες. Αρχικα περασε απο το μυαλο μου το γνωστο τριπτυχο 'προγραμμα-φιλτροχωανη-εξατμιση', αξιζει ομως να δωσω λεφτα για κατι τετοιο σε αυτον τον κινητηρα? Μηπως μονο ενα προγραμμα αντε και καμια φιλτροχωανη στο τσακιρ' κεφι? Μηπως καλυτερα να γινουν μικροαλλαγες στο ηδη υπαρχον προγραμμα (οπως π.χ. αυξηση πιεσης στους ψεκαστηρες)? Απο την αλλη ειναι και η μεταδωση στη μεση. Μηπως ενα πιο κοντο σασμαν? Η μηπως μια πιο κοντη σχεση διαφορικου? Διαφορες σκεψεις ταλανιζουν το μυαλο μου σχετικα με το πως να βγαλω κατι παραπανω απο το μοτερ αυτο. Οπως προειπα με ενδιαφερει πιο πολυ να βγαλω παραπανω ροπη ωστε να τραβαει καλυτερα και με παραπανισιο βαρος επανω χωρις να κομπιαζει και να δυσκολευεται να στροφαρει ετσι και αλλιως ειναι αργος σε επιταγχυνση (λογω ροπης υποθετω). Εδω που τα λεμε και μερικα αλογακια παραπανω δεν θα ηταν κακη ιδεα αλλα αυτο ερχεται σε δευτερη μοιρα. Αυτο που θελω δηλαδη ειναι να μπορει να κινηθει αξιοπρεπως στον δρομο με καλυτερες ρεπριζ και πιο γρηγορο στροφαρισμα χωρις να χρειαζεται να κατεβαζω δευτερα για να προσπερασω ή να το δουλευω πολυ ψηλα οταν θελω να παω πιο γρηγορα. Οποιαδηποτε γνωμη σας θα με βοηθισει αρκεταΠήγαινε σε ένα δυναμόμετρο να το μετρήσουν να τυπώσουν και τις καμπύλες ροπής / ιπποδύναμης να ξέρεις γιατί πράγμα μιλάς, με νούμερα πια, ανεξάρτητα από την αίσθηση σου στο δρόμο, μετά αποφασίζεις τι θα κάνεις αφού θα ξέρεις πλέον τι ακριβώς φταίει.
-
σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. Για δυναμομετρο το σκεφτομαι πολυ σοβαρα οσο για θαυματα δεν περιμενω κανενα θαυμα απλα ενα καλυτερο 'τραβγημα' θελω να μην κομπιαζει ειδικα στις χαμηλες στροφες να εχει καλυτερη ευστροφια δηλαδη
-
Εχεις αποκλεισει την αγορα αλλου αυτοκινητου?Δε νομιζω οτι θα δεις βελτιωση με ολα αυτα που λες ΄η αν δεις θα ειναι πολυ μικρη.Να πηγαινεις τωρα στο δυναμομετρο το βρισκω υπερβολικο για τον κινητηρα σου.
Στην εσχατη περιπτωση δες μηπως βρεις αλλο κινητηρα 1,6 ή 1,8. -
αντε και πηγες στο δυναμομετρο και σου λεει 75-80-90 αλογα.......θα αλλαξει κατι;;;;το τραβηγμα που εχεις αυτο θα ειναι!
επειτα το μειονεκτημα αυτου του αυτοκινητου ηταν εξαρχης η αποδοση του,οσοι το αγορασαν το επελεξαν απλα για μια ασφαλη μεταφορα απο το σημειο Α στο Β..... -
Κοντινε το και ισως κερδισεις κατι. Μετατροπη θα ειναι υπερμεγιστη βλακεια και το μονο που μπορει να βαλει κουτι απανω στο αμαξι ειναι ο 1600ρης ο κινητηρας (βεβαια θα παρει μεγαλη ανασα το αμαξι με τον ti-vct).
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
αντε και πηγες στο δυναμομετρο και σου λεει 75-80-90 αλογα.......θα αλλαξει κατι;;;;το τραβηγμα που εχεις αυτο θα ειναι!
επειτα το μειονεκτημα αυτου του αυτοκινητου ηταν εξαρχης η αποδοση του,οσοι το αγορασαν το επελεξαν απλα για μια ασφαλη μεταφορα απο το σημειο Α στο Β.....Μάλλον δεν κατανόησες το πρόβλημα του και γιατί του πρότεινα το δυναμόμετρο.
-
μηπως και βγει με χαμηλη ιπποδυναμη,για να ψαξει τι φταιει;;;;;
παντως γενικοτερα σερνεται το εν λογω αυτοκινητο....... -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
μηπως και βγει με χαμηλη ιπποδυναμη,για να ψαξει τι φταιει;;;;;
παντως γενικοτερα σερνεται το εν λογω αυτοκινητο..........να δει που υστερει και να προσπαθησει να φτιαξει το σημειο που υστερει με δεδομενα στα χερια του. Ροπη χμηλα, δυναμη ψηλα, δυναμη στις μεσαιες οτι δηποτε ειναι αυτο που τον ενδιαφερει.
-
Δηλαδη ποσο θα μπορεσει να ανεβασει τη δυναμη ή τη ροπη?Αφου ειναι παντου χαμηλη.Η καμπυλη ειναι το προβλημα?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Δηλαδη ποσο θα μπορεσει να ανεβασει τη δυναμη ή τη ροπη?Αφου ειναι παντου χαμηλη.Η καμπυλη ειναι το προβλημα?βασικα το προβλημα ειναι το αυτοκινητο, που εχει μεινει πισω σε σχεση με τις αναγκες του οδηγου του. Κανονικα θα πρπει να το αλλαξει, υπαρχουν αρκετα στην αγορα φτηνοτατα που θα κανουν τη δουλεια του.
Ιπποδύναμη κινητήρα FORD FOCUS 1.4L