Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 308 (2013)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 308 (2013)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 17
    • 18
    • 4 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    353
    7845
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-dimou last edited by

      Με τιμή κάτω από 100€ το ίππο είναι ευκαιρία. Αλλά με τις τιμές των καυσίμων στο θεό.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgetz last edited by

        Τόσο αδιάφορο αυτοκίνητο που το Auris μπροστά του είναι DB9.

        Το εσωτερικό του δείχνει υπερβολικά φτηνό για το seg όπου πρόκειται να παίξει.

        Μακάρι να πουλήσει πάντως, η Peugeot το χρειάζεται

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mika_hakkinen last edited by

          Ο χρήστης georgetz έγραψε:
          Τόσο αδιάφορο αυτοκίνητο που το Auris μπροστά του είναι DB9.

          Ισχύει δυστυχώς.

          Το εσωτερικό του δείχνει υπερβολικά φτηνό για το seg όπου πρόκειται να παίξει.

          Ακριβώς το αντίθετο πιστεύω. Απαράμιλλη αισθητική, όμορφες λεπτομέρειες και τα υλικά το μόνο που πρέπει να κάνουν είναι να είναι ισάξια της C4 που δεν βρίσκω λόγο να μην... Περιμένω απλά να επιβεβαιώσω και από κοντά όποτε έρθει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            j-marr last edited by

            Αυτή η σχεδίαση στο εσωτερικό με τα όργανα ψηλά -οπως και στο 208- ενοχλεί; Κάποια γνώμη κάποιου που έχει οδηγήσει 208.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgetz last edited by

              Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

              Ακριβώς το αντίθετο πιστεύω. Απαράμιλλη αισθητική, όμορφες λεπτομέρειες και τα υλικά το μόνο που πρέπει να κάνουν είναι να είναι ισάξια της C4 που δεν βρίσκω λόγο να μην... Περιμένω απλά να επιβεβαιώσω και από κοντά όποτε έρθει.

              Μου φαίνεται υπερβολικά άδειο το εσωτερικό και παρά το γεγονός οτι αποφεύγει να γίνει busy όπως του Astra,
              ανακαλείς του 308 MY2012 και μοιραία αρχίζουν οι συγκρίσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                ernest last edited by

                Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                Αυτή η σχεδίαση στο εσωτερικό με τα όργανα ψηλά -οπως και στο 208- ενοχλεί; Κάποια γνώμη κάποιου που έχει οδηγήσει 208.

                Οδήγησα ένα 208 για 10 περίπου χλμ. Δεν ενοχλήθηκα καθόλου!Δεν είχα πρόβλημα ορατότητας προς τα όργανα...Μου φάνηκε απολύτως φυσικό. Σημείωση ότι τα όργανα ψηλά πηγαίνουν πακέτο (και έτσι θα είναι απ' ότι φαίνεται από τις φώτο και στο νέο 308) με μικρής διαμέτρου τιμόνι που είναι όλα τα λεφτά
                Έχω ύψος 1.76 -διάβασα ότι οδηγοί πάνω από 1.80-1.85 είχαν κάποια θέματα με αυτήν τη διάταξη...

                Opel Crossland X Edition 2020 1.2 130 hp AT6 Nautic Blue

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  orestisren last edited by

                  Θεοι δεν φτανει που έκανε το Golf να μοιαζει συγχρονο αλλα το καντραν του ειναι αθλιο
                  Το στροφόμετρο ειναι αναποδα
                  Σκετη απογοητευση πραγματικα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Τωρα που το ειδα κι ολοκληρο ας γραψω λιγο πιο συγκεκριμενα..
                    Απ εξω ειναι μια κλαση ανωτερο απο το στραβοχυμενο 308 σε αναλογιες φερνει σε golf-a3,αυτο που ελεγα περι ομοιοτητας γενικως στην κατηγορια, αλλα προσωπικα το προτιμω απο αυτα..στο προφιλ παντως παρα ειναι βαρετο οντως.Καλυτερο και απο την πιο ατσουμπαλη στο ματι c4..δειχνει και πιο σπορτιβ απο την τελευταια αν τελικα αυτο ειχαν στο μυαλο τους στο psa.. το megane δε ,μιας που εντος των γαλλικων τοιχων θα παιξουν μπαλα πολυ, δε πιανει μια στο αισθητικο κομματι μεσα.. εξω το coupe το coupe ειναι πολυ καλο, το 5θυρο ποτε δε μ αρεσε...
                    Μεσα το θεωρω την καλυτερη επιλογη της κατηγοριας με βαση αυτο που βλεπω.. επιτελους ενα αυτοκινητο που δε μπαινεις μεσα και χανεσαι απο κουμπακια και ενα καρο καμπυλες και φλυριες και ταυτοχρονα δεν εχει και την 'αυστηρη' γερμανικη χωροταξια.Καναν το κατι διαφορετικο..Πραγματικα πολυ καλο.. το στροφομετρο θα χει πλακα στα 180 να νομιζεις οτι δειχνει ρελαντι.. δε θα ταν λογος να το απορριψω αλλα ουτε και μου κανει καποια αισθηση σαν επιλογη.

                    Δε μπορω να σκεφτω παντως πως γινεται καποιος να το συγκρινει με το σιχαμα απο καθε αποψη auris οπως και δε μπορω να σκεφτω πως γινεται αυτο που βλεπουμε τουλαχιστον να βγαζει σε καποιον φτηνια..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jimdenin last edited by

                      Μέχρι και 140 κιλά ελαφρύτερο αναλόγως εξοπλισμού και κυβισμού λένε 'ρεπόρτς' απο Αγγλία όπως και κοντύτερο απο το υπάρχον-4.25 μέτρα περίπου όσο του Γκόλφ. Γίνεται λόγος για αποσκευές στα 470 λίτρα με κάθε επιφύλαξη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nonos last edited by

                        Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
                        Γίνεται λόγος για αποσκευές στα 470 λίτρα με κάθε επιφύλαξη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Με τι μέθοδο όμως;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jimdenin last edited by

                            Ντίνο και νονέ η αλήθεια είναι ότι το διάβασα στο ελληνικό autoblog με το ρεπόρτο να έχει -όπως ισχυρίζεται-ως πηγή την ίδια την Πεζό και γι'αυτό γράφω 'με κάθε επιφύλαξη'. Ίσως το... 470 λίτρα... να αποδειχθεί στη συνέχεια πχ 370 λίτρα.
                            http://www.autoblog.gr/2013/05/13/peugeot-308-2014/

                            Αλλά και εδώ: http://www.auto-internet.gr/news.php

                            http://www.drive.gr/site/index.php/el/n ... /item/4986

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Ντινο αυτη ειναι η εκδοση Peugeot 308.zip

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Επιμενουν σε αυτο τον χαζοπινακα βλεπω...

                                Sent from my Neo V using Tapatalk.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-dimou last edited by

                                  Και καθώς οι απόψεις περί εμφάνισης είναι απλώς απόψεις... (και είναι ίσες με τον αριθμό των @ωλοτρυπίδων...)

                                  http://www.autoblog.com/2013/05/13/new-peugeot-308-looks-to-be-a-big-improvement/

                                  όπου κρατώ....

                                  But that changes, right now. Peugeot has taken the wraps off of the new 308 hatch, and from what we can see in these high-res images, it's decidedly better looking. The design follows in the footsteps of the recently launched 2008 crossover, boasting cleaner lines without that huge, gaping maw up front. Instead, there are slimmer, LED-capped headlamps and pronounced foglamps, topped off with a rakish hood. Strong body lines flow from front to back, where there's a clean rump and a thick, windowless C-pillar. Large, split-five-spoke wheels round out all four corners.

                                  Αυτή η σύμπνοια απόψεων μεταξύ των ανθρώπων με κάνει να δακρύζω πολλές φορές.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    discovolos last edited by

                                    To εσωτερικό του είναι από τα πλέον άσχημα που έχω δει. Εξωτερικά Golfίζει (χωρίς να είναι κακό).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Μέχρι και 140 κιλά ελαφρύτερο

                                      Ή 10% κάτω από το υφιστάμενο όπως ακριβώς ο νέος Πικάσο της Σιτροέν, πατάνε στην ίδια βάση άλλωστε. Και εδώ βέβαια το εντυπωσιακότερο τεχνικό επίτευγμα του αυτοκινήτου, οι χαμηλές εκπομπές διοξειδίου έπονται αφού είναι σε μεγάλο βαθμό απόρροιά του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lapin last edited by

                                        Έχω βαρεθεί να διαβάζω αρνητικά σχόλια, σχεδόν, για κάθε νέο αμάξι που κυκλοφορεί. Στις περισσότερες περιπτώσεις τα 'προηγούμενα μοντέλα' είναι δήθεν ομορφότερα, κομψότερα, καλύτερα κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο... Το νέο 308 είναι, υποτίθεται, χειρότερο από το προηγούμενο, όπως και το golf, όπως και το Leon, όπως και το Auris, όπως και το Α3, όπως και και μια 20άρα μπροστά στην ώριμη γοητεία της Monica Bellucci... Σταματήστε επιτέλους να κάνετε σαν κακιές πεθερές και αποδεχτείτε κάποια στιγμή ότι η σχεδίαση των νέων μοντέλων δεν μπορει να έιναι το ίδιο αναμενόμενη όπως ένός μοντέλου 6-7 ετών, το οποίο το βλέπουμε σχεδόν κάθε μέρα στο δρόμο...

                                        Μια χαρά είναι το νέο 308, όμορφο μέσα - έξω. Μπροστά μοιάζει πολύ με την αμαξάρα της Peugeot το 508. Να περιμένουμε τις τεχνικές λεπτομέρειες (αν και κάτι μου λέει ότι όπως όλα τα Γαλλικά C-segment θα είναι φουλ του ημιάκαμπτου), να το δούμε και στο δρόμο και να το (κατα)κρίνουμε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          discovolos last edited by



                                          Κάτι δε πάει καλά εκεί στη peugeot...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Έχει πλάκα που μπροστά γύρισαν σε -06 γραμμές.

                                            Όσον αφορά το εσωτερικό, του προηγούμενου 308 το βρίσκω πολύ καλό ακόμα και τώρα, ειδικά την κεντρική κονσόλα. Στο καινούριο μου αρέσει η ιδέα της ελαχιστοποίησης των κουμπιών, ελπίζω όχι εις βάρος της εργονομίας. Είδωμεν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 4 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr