-
Με τιμή κάτω από 100€ το ίππο είναι ευκαιρία. Αλλά με τις τιμές των καυσίμων στο θεό.....
-
Τόσο αδιάφορο αυτοκίνητο που το Auris μπροστά του είναι DB9.
Το εσωτερικό του δείχνει υπερβολικά φτηνό για το seg όπου πρόκειται να παίξει.
Μακάρι να πουλήσει πάντως, η Peugeot το χρειάζεται
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Τόσο αδιάφορο αυτοκίνητο που το Auris μπροστά του είναι DB9.Ισχύει δυστυχώς.
Το εσωτερικό του δείχνει υπερβολικά φτηνό για το seg όπου πρόκειται να παίξει.
Ακριβώς το αντίθετο πιστεύω. Απαράμιλλη αισθητική, όμορφες λεπτομέρειες και τα υλικά το μόνο που πρέπει να κάνουν είναι να είναι ισάξια της C4 που δεν βρίσκω λόγο να μην... Περιμένω απλά να επιβεβαιώσω και από κοντά όποτε έρθει.
-
Αυτή η σχεδίαση στο εσωτερικό με τα όργανα ψηλά -οπως και στο 208- ενοχλεί; Κάποια γνώμη κάποιου που έχει οδηγήσει 208.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Ακριβώς το αντίθετο πιστεύω. Απαράμιλλη αισθητική, όμορφες λεπτομέρειες και τα υλικά το μόνο που πρέπει να κάνουν είναι να είναι ισάξια της C4 που δεν βρίσκω λόγο να μην... Περιμένω απλά να επιβεβαιώσω και από κοντά όποτε έρθει.
Μου φαίνεται υπερβολικά άδειο το εσωτερικό και παρά το γεγονός οτι αποφεύγει να γίνει busy όπως του Astra,
ανακαλείς του 308 MY2012 και μοιραία αρχίζουν οι συγκρίσεις. -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Αυτή η σχεδίαση στο εσωτερικό με τα όργανα ψηλά -οπως και στο 208- ενοχλεί; Κάποια γνώμη κάποιου που έχει οδηγήσει 208.Οδήγησα ένα 208 για 10 περίπου χλμ. Δεν ενοχλήθηκα καθόλου!Δεν είχα πρόβλημα ορατότητας προς τα όργανα...Μου φάνηκε απολύτως φυσικό. Σημείωση ότι τα όργανα ψηλά πηγαίνουν πακέτο (και έτσι θα είναι απ' ότι φαίνεται από τις φώτο και στο νέο 308) με μικρής διαμέτρου τιμόνι που είναι όλα τα λεφτά
Έχω ύψος 1.76 -διάβασα ότι οδηγοί πάνω από 1.80-1.85 είχαν κάποια θέματα με αυτήν τη διάταξη... -
Θεοι δεν φτανει που έκανε το Golf να μοιαζει συγχρονο αλλα το καντραν του ειναι αθλιο
Το στροφόμετρο ειναι αναποδα
Σκετη απογοητευση πραγματικα -
Τωρα που το ειδα κι ολοκληρο ας γραψω λιγο πιο συγκεκριμενα..
Απ εξω ειναι μια κλαση ανωτερο απο το στραβοχυμενο 308 σε αναλογιες φερνει σε golf-a3,αυτο που ελεγα περι ομοιοτητας γενικως στην κατηγορια, αλλα προσωπικα το προτιμω απο αυτα..στο προφιλ παντως παρα ειναι βαρετο οντως.Καλυτερο και απο την πιο ατσουμπαλη στο ματι c4..δειχνει και πιο σπορτιβ απο την τελευταια αν τελικα αυτο ειχαν στο μυαλο τους στο psa.. το megane δε ,μιας που εντος των γαλλικων τοιχων θα παιξουν μπαλα πολυ, δε πιανει μια στο αισθητικο κομματι μεσα.. εξω το coupe το coupe ειναι πολυ καλο, το 5θυρο ποτε δε μ αρεσε...
Μεσα το θεωρω την καλυτερη επιλογη της κατηγοριας με βαση αυτο που βλεπω.. επιτελους ενα αυτοκινητο που δε μπαινεις μεσα και χανεσαι απο κουμπακια και ενα καρο καμπυλες και φλυριες και ταυτοχρονα δεν εχει και την 'αυστηρη' γερμανικη χωροταξια.Καναν το κατι διαφορετικο..Πραγματικα πολυ καλο.. το στροφομετρο θα χει πλακα στα 180 να νομιζεις οτι δειχνει ρελαντι.. δε θα ταν λογος να το απορριψω αλλα ουτε και μου κανει καποια αισθηση σαν επιλογη.Δε μπορω να σκεφτω παντως πως γινεται καποιος να το συγκρινει με το σιχαμα απο καθε αποψη auris οπως και δε μπορω να σκεφτω πως γινεται αυτο που βλεπουμε τουλαχιστον να βγαζει σε καποιον φτηνια..
-
Μέχρι και 140 κιλά ελαφρύτερο αναλόγως εξοπλισμού και κυβισμού λένε 'ρεπόρτς' απο Αγγλία όπως και κοντύτερο απο το υπάρχον-4.25 μέτρα περίπου όσο του Γκόλφ. Γίνεται λόγος για αποσκευές στα 470 λίτρα με κάθε επιφύλαξη.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Γίνεται λόγος για αποσκευές στα 470 λίτρα με κάθε επιφύλαξη. -
Με τι μέθοδο όμως;
-
Ντίνο και νονέ η αλήθεια είναι ότι το διάβασα στο ελληνικό autoblog με το ρεπόρτο να έχει -όπως ισχυρίζεται-ως πηγή την ίδια την Πεζό και γι'αυτό γράφω 'με κάθε επιφύλαξη'. Ίσως το... 470 λίτρα... να αποδειχθεί στη συνέχεια πχ 370 λίτρα.
http://www.autoblog.gr/2013/05/13/peugeot-308-2014/Αλλά και εδώ: http://www.auto-internet.gr/news.php
http://www.drive.gr/site/index.php/el/n ... /item/4986
-
Ντινο αυτη ειναι η εκδοση Peugeot 308.zip
-
Επιμενουν σε αυτο τον χαζοπινακα βλεπω...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Και καθώς οι απόψεις περί εμφάνισης είναι απλώς απόψεις... (και είναι ίσες με τον αριθμό των @ωλοτρυπίδων...)
http://www.autoblog.com/2013/05/13/new-peugeot-308-looks-to-be-a-big-improvement/
όπου κρατώ....
But that changes, right now. Peugeot has taken the wraps off of the new 308 hatch, and from what we can see in these high-res images, it's decidedly better looking. The design follows in the footsteps of the recently launched 2008 crossover, boasting cleaner lines without that huge, gaping maw up front. Instead, there are slimmer, LED-capped headlamps and pronounced foglamps, topped off with a rakish hood. Strong body lines flow from front to back, where there's a clean rump and a thick, windowless C-pillar. Large, split-five-spoke wheels round out all four corners.
Αυτή η σύμπνοια απόψεων μεταξύ των ανθρώπων με κάνει να δακρύζω πολλές φορές.
-
To εσωτερικό του είναι από τα πλέον άσχημα που έχω δει. Εξωτερικά Golfίζει (χωρίς να είναι κακό).
-
Μέχρι και 140 κιλά ελαφρύτερο
Ή 10% κάτω από το υφιστάμενο όπως ακριβώς ο νέος Πικάσο της Σιτροέν, πατάνε στην ίδια βάση άλλωστε. Και εδώ βέβαια το εντυπωσιακότερο τεχνικό επίτευγμα του αυτοκινήτου, οι χαμηλές εκπομπές διοξειδίου έπονται αφού είναι σε μεγάλο βαθμό απόρροιά του.
-
Έχω βαρεθεί να διαβάζω αρνητικά σχόλια, σχεδόν, για κάθε νέο αμάξι που κυκλοφορεί. Στις περισσότερες περιπτώσεις τα 'προηγούμενα μοντέλα' είναι δήθεν ομορφότερα, κομψότερα, καλύτερα κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο... Το νέο 308 είναι, υποτίθεται, χειρότερο από το προηγούμενο, όπως και το golf, όπως και το Leon, όπως και το Auris, όπως και το Α3, όπως και και μια 20άρα μπροστά στην ώριμη γοητεία της Monica Bellucci... Σταματήστε επιτέλους να κάνετε σαν κακιές πεθερές και αποδεχτείτε κάποια στιγμή ότι η σχεδίαση των νέων μοντέλων δεν μπορει να έιναι το ίδιο αναμενόμενη όπως ένός μοντέλου 6-7 ετών, το οποίο το βλέπουμε σχεδόν κάθε μέρα στο δρόμο...
Μια χαρά είναι το νέο 308, όμορφο μέσα - έξω. Μπροστά μοιάζει πολύ με την αμαξάρα της Peugeot το 508. Να περιμένουμε τις τεχνικές λεπτομέρειες (αν και κάτι μου λέει ότι όπως όλα τα Γαλλικά C-segment θα είναι φουλ του ημιάκαμπτου), να το δούμε και στο δρόμο και να το (κατα)κρίνουμε...
-
-
Έχει πλάκα που μπροστά γύρισαν σε -06 γραμμές.
Όσον αφορά το εσωτερικό, του προηγούμενου 308 το βρίσκω πολύ καλό ακόμα και τώρα, ειδικά την κεντρική κονσόλα. Στο καινούριο μου αρέσει η ιδέα της ελαχιστοποίησης των κουμπιών, ελπίζω όχι εις βάρος της εργονομίας. Είδωμεν.
Peugeot 308 (2013)