-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Αθήνα - Βόλος με τον Μπράβαρο: 298 χλμ, ΜΩΤ 129, ΜΚ 12.8.
Συνολικά πάνε-έλα-σουρ' τα-φερ' τα (δλδ Αθήνα - Βόλος - Βελεστίνο - Βόλος - Καλά Νερά - Αθήνα) 705 χλμ, ΜΩΤ 95, ΜΚ 9.4.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ στις ψηλές ΜΚ.
Κάνεις κακές παρέες !!!
Καλά τα πήγε , το κομμάτι μετά τη Λαμία (στην άνοδο) του χάλασε λίγο τη μέση αλλά ok.
-
Χθες, Αθήνα-Αίγιο-Αθήνα (περίπου 370 χλμ σύνολο μαζί με κάτι διαδρομούλες που κάναμε εκεί), παρέα με συνάδελφο από τη δουλειά, νορμάλ οδήγηση (μέχρι 130 συνήθως, εκτός από κάτι προσπεράσματα νταλικών κλπ) με το 206RC μέση 7.6 lt/100km με απλή 95άρα & το εργοστασιακό firmware που του φόρεσα την Πέμπτη.
-
Ιωαννινα-Θεσσαλονικη (μονο 2 χλμ μεσα στις πολεις).
Καταναλωση 6,5 λιτρα/100 χλμ, μ.ω.τ 123 χλμ./ωρα, ενας επιβατης με ελαχιστες αποσκευες.
Octavia5 TSI, 122 αλογα, το προηγουμενο, πλεον, μοντελο.
Μετρησεις απο υπολογιστη ταξιδιου οι παραπανω.Jacob
-
Κλείσιμο της χειμερινής περιόδου 2012-2013 και στοιχεία κατανάλωσης.
Για την περίοδο 17/9/2012 ως και 30/4/2013 η κατανάλωση συνολικά κυμάνθηκε στα 5.07 lt/100km για μία απόσταση 6198km που χωρίζεται σε δύο μεγάλες μετρήσεις ως και την 20/10/2012 (φθινόπωρο και χαλαρή οδήγηση) όπου και η κατανάλωση έκλεισε σε ένα εντυπωσιακό 4.42 και από 20/10/2012 ως και σήμερα όπου η μέση κυμάνθηκε στα 5.31 (ένα γρήγορο ταξίδι και καθόλου οικονομική λογική... άλλωστε το αμάξι πια το χρησιμοποιώ ως αγχολυτικό πέραν των ταξιδίων).
Η κατανομή των χιλιομέτρων είναι πρακτικά 20% πόλη - 40% ταξίδι - 40% περιαστικές (διαδρομές εντός Αττικής κοινώς).
Όχημα HONDA CIVIC IMA II - mod 2007 - Ελαστικά Michelin ES 195/65/15. - Κλιματισμός 100% από το Μάρτιο και μετά και ως τον Οκτώβριο.
Σήμερα είχα και την πρώτη μέτρηση με τα νέα ελαστικά. Σε πολύ χαλαρό ρυθμό κατεβαίνοντας από Μαρκόπουλο προς Πόρτο Ράφτη 3.8 lt/100 km (~15 km). Επιστροφή με γρήγορους ρυθμούς (λόγω επείγοντος) με ταχύτητα όρια Α.Ο. + 20 km (+30 στιγμιαία σε κάποια κομμάτια της περιφερειακής) και στο τέλος κλείσαμε με ένα αξιοπρεπές 5.0 lt/100 km.
-
Ερωτηση:
Με το HONDA CIVIC IMA II σε ταξιδι με ΣΤΑΘΕΡΑ 130 (πχ. Αθηνα Θεσσαλονικη) ποσο μπορει να διξει? -
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Ερωτηση:
Με το HONDA CIVIC IMA II σε ταξιδι με ΣΤΑΘΕΡΑ 130 (πχ. Αθηνα Θεσσαλονικη) ποσο μπορει να διξει?Αν εννοείς με CC τότε με 120 km/h στην αρχή του βίου του CIVIC με 4 άτομα κλιματισμό και τις σχετικές αποσκευές είχα δει το αξιοπρεπές των 6.0lt/100km σε ένα ταξίδι από Αθήνα προς Βόλο.
Σε αντιδιαστολή όσο μάθαινα το όχημα και ειδικά το καλοκαίρι του 2012 χωρίς να κινηθώ αργά και με αρκετό κουτρουβάλιασμα τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο σε Δομοκό και Κατάρα από Αθήνα - Ιωάννινα χωρίς CC είχα δει ένα αξιοπρεπές 5.2lt/100km.
Το CC στο CIVIC είναι μάλλον προβληματικό όσον αφορά την κατανάλωση.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ερωτηση:
Με το HONDA CIVIC IMA II σε ταξιδι με ΣΤΑΘΕΡΑ 130 (πχ. Αθηνα Θεσσαλονικη) ποσο μπορει να διξει?Αν εννοείς με CC τότε με 120 km/h στην αρχή του βίου του CIVIC με 4 άτομα κλιματισμό και τις σχετικές αποσκευές είχα δει το αξιοπρεπές των 6.0lt/100km σε ένα ταξίδι από Αθήνα προς Βόλο.
Βλεπω αυτο που πιστευω για τετοιου ειδους αυτοκινητα...
Καλα, χρυσα μεσα στην πολη και στις διαδρομες γυρω απο αυτη αλλα στην εθνικη μπορω να πω οτι γινεται 'Συμβατικο'
Πριν απο 2 καλοκαιρια, Clio III dCi 105hp με 4 ατομα, μπαγκαζιερα οροφης και ΤΙΓΚΑ στις αποσκευες, για 3300χλμ εκαψε 200λιτ πετρελαιο... δηλαδη ακριβως στα 6λιτ/100
..οχι οτι στην εθνικη με 2 ατομα βλεπω καλυτερα νουμερα! Το 5.5 παιζει ευκολα... αλλα το κατω απο τα 5 πολυ δυσκολα!
Μεσα στην πολη.... φτανω και στα 8λιτ/100.... αλλα οχι ηρεμα!!! -
Εφόσον στην εθνική δεν αφήνεις σχεδόν ποτέ το πόδι από το γκάζι, το υβριδικό δε σου προσφέρει αλλά αντίθετα σε αναγκάζει να κουβαλάς και 100-200 κιλά έξτρα για το υβριδικό σύστημα. Το ότι πετυχαίνουν αξιοπρεπείς καταναλώσεις στην εθνική έχει να κάνει μάλλον με την προσεγμένη αεροδυναμική τους.
-
Ισχύει μόνο μέχρις ενός βαθμού. Κατ αρχήν διότι τα περισσότερα υβριδικά εκμεταλλευόμενα τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα μπορούν να δουλεύουν στον κύκλο του ατκινσον οπότε καταναλώνουν σίγουρα λιγότερο από ένα συμβατικό. Επιπλέον η σταθερή ταχύτητα (όταν κάποιος μπορεί να την πετύχει γιατί στο δρόμο δεν πάς μόνος σου) δε σημαίνει σταθερό φορτίο στον κινητήρα γιατί ο δρόμος έχει και ανηφοροκατηφόρες. Στην πράξη στον αυτοκινητόδρομο και σε ταχύτητες που δεν είναι κοντά στην τελική τους καίνε όσο ένα αντιστοίχων επιδόσεων diesel, δλδ σημαντικά λιγότερο από ένα βενζινοκίνητο. Εννοείται ότι αν θέλει κανείς να ταξιδεύει με 170 -180 θα πρέπει να κοιτάξει αλλού. Κανένα αυτοκίνητο δεν καίει λίγο όταν πάει σχεδόν με την τελική του.
-
Μία παρατήρηση. Ο κινητήρας i-DSi του CIVIC είναι κύκλου Otto και όχι Attkinson. Στο HSD οι δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυάζονται με κινητήρα κύκλου Attkinson και στο νεο Accord Hybrid (είτε PHEV είτε απλό Hybrid) ο κινητήρας είναι κύκλου Attkinson. Νομίζω ότι Attkinson έχει και το γκρουπ KIA-HYUNDAI αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Κατά τα άλλα συμφωνώ.
Αυτό που προσφέρει την οικονομία στον αυτοκινητόδρομο είναι το κιβώτιο CVT. Ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρει την απαιτούμενη ροπή (ή απορροφά ισχύ) για να μην πατινάρει συνέχεια. Αυτά βέβαια σε συνθήκες επίπεδου δρόμου που στην Ελλάδα απλά είναι κάτι το άγνωστο.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το CC στο CIVIC είναι μάλλον προβληματικό όσον αφορά την κατανάλωση.
Τι εννοείς με αυτό;
Σε όλα τ' αυτοκίνητα η χρήση cc έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην κατανάλωση! (Εφόσον φυσικά η κίνηση και ο δρόμος που κινείται κανείς το επιτρέπει...) -
Όχι σε όλα
Στο Renault ο πατερας με ιδιες ταχυτητες κινησης κανει καλυτερα νουμερα απο το CC
Εγώ βεβαια δεν μπορω αυτες τις ταχυτητες αρα καταφευγω εκει -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Όχι σε όλα
Στο Renault ο πατερας με ιδιες ταχυτητες κινησης κανει καλυτερα νουμερα απο το CC
Εγώ βεβαια δεν μπορω αυτες τις ταχυτητες αρα καταφευγω εκειισχύει αυτό και για το ψψ του τουιγκο...
το αντίστοιχο της αρ και της ψ κλας φέρνουν καλύτερα νούμερα
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Το CC στο CIVIC είναι μάλλον προβληματικό όσον αφορά την κατανάλωση.
Τι εννοείς με αυτό;
Σε όλα τ' αυτοκίνητα η χρήση cc έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην κατανάλωση! (Εφόσον φυσικά η κίνηση και ο δρόμος που κινείται κανείς το επιτρέπει...)Το μακρινό 2007 όταν περίμενα το IMA είχα διαβάσει το τεστ που είχε κάνει ένας γνωστός καμμένος hypermiler με CIVIC με ή χωρίς το CC. Βασικά αυτό που είχε δει ήταν ότι για το συγκεκριμένο μοντέλο το CC προκαλεί αύξηση της κατανάλωσης μία αύξηση που μειώνεται σε σχέση με το πόδι του οδηγού όσο αυξάνεται η ταχύτητα που είναι ο στόχος.
Από την άλλη στο Lexus RX450h στο autoblog αν θυμάμαι καλά προσπάθησαν να κερδίσουν το CC σε θέματα οικονομίας και δεν το πέτυχαν.
Τώρα ίσως και λέω ίσως, σε οχήματα με σχετική περίσσια ισχύος που επαρκεί για να καλύψεις τις μεταβολές της κλίσης το CC να αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη λύση. Το IMA δεν είναι ένα από αυτά (τουλάχιστον στα χέρια μου)
-
Αθήνα- Δερβενι Κορινθιας
143 χλμ., 3 άτομα και γεμάτο αποσκευές και ανοιχτό ac
4,9 lt/100km με 61 χλμ. μέση ταχύτητα.
Qashqai 1,6 D. -
forester xt tou 03 11,5/100 aeriou h alliws sxedon 10 eyrw/100
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
forester xt tou 03 11,5/100 aeriou h alliws sxedon 10 eyrw/100Με τι ταχύτητες;
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Αθήνα- Δερβενι Κορινθιας
143 χλμ., 3 άτομα και γεμάτο αποσκευές και ανοιχτό ac
4,9 lt/100km με 61 χλμ. μέση ταχύτητα.
Qashqai 1,6 D.αυτός με τα 131 δεν είναι;
επικό κινητηράκι εκαμε η Ρενο...
-
Κάτι ψιλομετακινησούλες μέσα στην Αθήνα και Αθήνα-Διμηνιό (Κορινθίας) χτες, συνολικά 158χλμ, μέση κατανάλωση 4.5 λτ/100χλμ. με το Panda 4x4 1.3 mtj. ΜΩΤ δε θυμάμαι αλλά χαμηλή (ήρθα όλο από παλιά ΕΟ).
-
Γυρισμος σημερα απο το εξοχικο.
Ειχα παει για φαγητο στον Αγ. Κωνσταντινο μηδενισα το trip computer και ειπα να κανω μια ερευνα καταναλωσης απο εκει, μεχρι και το σπιτι μου.
Η θερμοκρασια αερα στους 31 βαθμους κελσιου, το αυτοκινητο με πιεσεις στα λαστιχα 34 εμπρος/35 πισω.
2 επιβατες και αποσκευες. Υπολογιζω γυρω στα 1320 κιλα μεικτο βαρος του αυτοκινητου.Το τεστ θα περιελαμβανε σταθερη ταχυτητα ταξιδιου 120 με cruise control, πραγματικα 117 χλμ/ωρα.
Ηρεμες αλλα αξιοπρεπεις επιταχυνσεις και επιβραδυνσεις στα διοδια. (συνηθως φευγω κοφτιασμενος, γι' αυτο το τονιζω!)ΚΑΙ air condition σε ολη τη διαρκεια της διαδρομης.
Το ταξιδι κυλουσε ηρεμα, μονο στην μεγαλη ανηφορα μετα την Τραγανα, αναγκαστηκα να το παω με ποδι γυρω στα 130, γιατι καθυστερουσα κοσμο, κατι που μου στοιχησε στη μεση καταναλωση λιγακι.
Μια σταση 5 λεπτων για ανεφοδιασμο στο Olympus Plaza, και ξανα για το τελευταιο μερος του ταξιδιου.
Φτανω λοιπον στο σπιτι μου. 154,4 χιλιομετρα μετα, με μεση ταχυτητα 82 χλμ/ωρα και μεση καταναλωση 7,3 λτ/100 χλμ.
Αυτοκινητο Seat Ibiza 1.2 tsi.
Έρευνα Κατανάλωσης