-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Εγω γι αυτο λεω παντως
Το συστηματακι που δωνει την αντιστοιχη πλευρα στο καθισμα του οδηγου όταν παταει τη γραμμη
Αυτό δεν αλλαζε λωριδα απλα σε προειδοποιούσε.Τωρα αυτο το συστημα που λετε δεν έχω ασχοληθει να δω τι κανειΕ καμια σχεση λοιπον...αυτο παρεμβαινει δεν προειδοποιει μονο..
The new Lane Keeping Aid in the V40 helps the driver stay in the intended lane. As a first step Lane Keeping Aid applies gentle steering wheel torque to help the driver steer back onto the intended course. If the car leaves the lane, the technology generates a distinctive warning through a haptic vibration in the steering wheel.
Βεβαια ουτε αυτο ειναι πρωτια...ισως για την κατηγορια, και ισως για την ευρωπη, αλλα υπαρχει χρονια και αυτο το συστημα
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Ε καμια σχεση λοιπον...αυτο παρεμβαινει δεν προειδοποιει μονο..
Πειραζει που το βρισκω λαθος?
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Ε καμια σχεση λοιπον...αυτο παρεμβαινει δεν προειδοποιει μονο..
Πειραζει που το βρισκω λαθος?
+1
Σκεψου να παει να σε κλεισει καποιος, να ανοιχτεις ελαφρα πατωντας την γραμμη και το συστημα να σε στειλει πανω του!!! !!!
-
φαινεται λάθος και σε εμενα.....αλλο πραγμα η προειδοποιηση δόνηση και αλλο πραγμα να γλειφω την γραμμη με 190 και να μου κουνας το τιμόνι. Δεν θελω να σκεφτω καν την περιπτωση βλαβης που μπορει να προκαλεσει απιστευτο ατύχημα. Εδω ενα cruise control βαζουμε και εχουμε τα ματια 144, το speed limiter της Σιτροεν αν καρφωσεις το ποδι σου στο πατωμα αυτοματα αποσυνδεεται γιατι καταλαβαινει οτι εχει γινει μαμακια και αναβοσβηνει ολο το ταμπλό με θορυβο, ακομη και ετισ ομως ποτε δεν το εχω χρησιμοποιήσει.
Βεβαια δεν μπορουμε να καταδικασουμε τιποτε αν δεν το δουμε στην πράξη!
Youtube Video -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ο Έλληνας βρίσκεται στο μήνα του μέλιτός του με το πετρέλαιο, τη νέα του αγαπημένη. Όπου και να δεις γι' αυτό μιλάνε. Τα δε περιοδικά και οι εφημερίδες ξεσκίζονται ποιος θα γράψει το μεγαλύτερο διθύραμβο, τη μεγαλύτερη ωδή στη ροπή, κοντολογίς τη μεγαλύτερη μπαρούφα.
Δίνω ένα χρόνο προθεσμία μέχρι να αρχίσουν τα προβλήματα με τα μικροφίλτρα, να κουραστούν από την οχλαγωγία και τους κραδασμούς του, να βαρεθούν να ψάχνουν στους τροχούς τα χαμένα άλογα και την απούσα ροπή του, για να αρχίσουν να αναπολούν [χρεπολάτρης μοντ ον]'τις παλιές καλές ημέρες του αγνού και άδολου βενζινοκινητήρα, που του πάταγες το γκάζι και το σήκωνες στον αέρα, τότε που όλα ήταν απλούστερα και αληθινά' [χρεπολάτρης μοντ οφφ]....απο γνωστη Γερμανικη -κιολας- εκθεση σημερα το απογευμα, στην ερωτηση περι αλλαγης/αντικαταστασης μικροφιλτρου σωματιδιων (DPF) εαν προκυψει στραβη απο νοθευμενη, εγγυηση ΓΙΟΚ...
Αν κανείς πολλά ετήσια κι πάλι συμφέρει ...
Σαν δικαιολογία χαζη την ακούω για να μην προτιμήσεις ντιζελ αν πραγματικά το χρειάζεσαι -
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
φαινεται λάθος και σε εμενα.....αλλο πραγμα η προειδοποιηση δόνηση και αλλο πραγμα να γλειφω την γραμμη με 190 και να μου κουνας το τιμόνι. Δεν θελω να σκεφτω καν την περιπτωση βλαβης που μπορει να προκαλεσει απιστευτο ατύχημα. Εδω ενα cruise control βαζουμε και εχουμε τα ματια 144, το speed limiter της Σιτροεν αν καρφωσεις το ποδι σου στο πατωμα αυτοματα αποσυνδεεται γιατι καταλαβαινει οτι εχει γινει μαμακια και αναβοσβηνει ολο το ταμπλό με θορυβο, ακομη και ετισ ομως ποτε δεν το εχω χρησιμοποιήσει.
Βεβαια δεν μπορουμε να καταδικασουμε τιποτε αν δεν το δουμε στην πράξη!
Youtube VideoΝομίζω ότι όλα τα αντίστοιχα συστήματα (πχ. ESP που κάνουν 'αυτόματα' ελαφρύ ανάποδο αν χρειαστεί) είναι έτσι ρυθμισμένα ώστε η ροπή που ασκεί το σύστημα στο τιμόνι να είναι πολύ εύκολο να υπερνικηθεί από τη δύναμη που βάζει ο οδηγός. Δηλαδή είναι πολύ απαλά, ώστε απλά να 'σπρώξουν' τον οδηγό να κάνει μόνος του τη σωστή κίνηση προς τα εκεί που του 'δείχνει' το τιμόνι.
-
Το θέμα είναι ότι στους ελληνικούς δρόμους συνυπάρχουν συχνά οι νέες διαγραμμίσεις με τις παλιές που δεν έχει κάνει κανένας τον κόπο να σβήσει σωστά. Σε τέτοιες περιπτώσεις φαντάζομαι ότι το σύστημα θα δημιουργεί μεγαλύτερο πρόβλημα από αυτό που σχεδιάστηκε να λύνει.
-
Polo 1,2 TSI DSG (90?? ίππων)
To νοίκιασα με 1500χλμ και το παρέδωσα 3 μέρες μετά με 3000χλμ. Η διαδρομή Μαδρίτη Σαραγόσα Βαρκελώνη, βόλτες στις Βαρκελώνη και την εξοχή της και επιστροφή Μαδρίτη μέσω Βαλέντσια. Το προσωπικό μου αυτοκίνητο είναι Corsa C 1,4 90 ίπποι.
Τα πλην: πάσχει στο χώρo για τα πόδια των πίσω, σαφώς χειρότερο του Κόρσα μου. Ο πίσω ημιάκαμπτος χοροπηδάει λίγο και γενικά θα μπορούσε να είναι και πιο άνετο. Στις υψηλές ταχύτητες ο αεροδυναμικός θόρυβος είναι έντονος.
Τα συν: έχει 90(?) άλογα σχεδόν πάντα, καλή ηχομόνωση κινητήρα/κύλισης, 'ποιοτικό', άριστα απλά φώτα, καίει λίγο (για βενζίνη)
Το κιβώτιο: Του βάζω 8/10. Η 1 στις 2 αλλαγές είναι τέλεια, δηλαδή δεν καταλαβαίνεις ότι άλλαξε ταχύτητα, ειδικά σε χαλαρούς ρυθμούς. Σε δυσκολεύει όμως στο σταμάτημα, σα να σπρώχνει πριν την ακινητοποίηση και πρέπει να πατήσεις πολύ φρένο. Επίσης πολλές φορές ανεβάζει χωρίς να θες ή είναι νευρικό, ανεβοκατεβάζοντας σχέσεις σε μικρά πατήματα του γκαζιού.
Το τραγικότερο, το κούμπωμα 2ας σε παρκάρισμα σε ανηφόρα, εννοείται έφυγα πίσω (οπότε σε δύσκολα σημεία το έχεις στο manual). Στο ξαφνικό βαθύ πάτημα του γκαζιού υπάρχει σαφής υστέρηση, όχι τραγική, αλλά δεν ξέρω αν φταίει περισσότερο το κιβώτιο ή ο τούρμπο κινητήρας. Θέλει φροντίδα η ομαλή εκκίνηση αλλά υποθέτω με το χρόνο προσαρμόζεσαι.
Ο κινητήρας: Το 0-80 είναι απίστευτο. Δεν ξέρω αν είναι ψευδαίσθηση από το τούρμπο αλλά για μέσα στην πόλη δε θες κάτι άλλο. Μετά τη μικρή υστέρηση το αυτοκίνητο 'πετάει'. Σαφώς πιο γρήγορο από το Κόρσα μου. Μετά βέβαια σκαλώνει και φαίνεται η μικρή ιπποδύναμη. Όμως οδηγώντας νορμάλ, τα κάνεις σχεδόν όλα με 7η (150χλμ@3000σαλ) ακόμα και φορτωμένος ανηφορικά κομμάτια!!! Ουσιαστικά η 7η είναι και 6η και 5η. Το να κατεβάσεις προσφέρει πολύ λιγότερα από το Κόρσα μου, από την άλλη όμως ο κινητήρας τραβάει. Πρέπει να αποδίδει τη μαξ ισχύ σε πολύ μεγάλο εύρος στροφών και πολύ νωρίς (νομίζω στα δίνει όλα ήδη από τις 4500σαλ.)
Κατανάλωση: 7η τέρμα γκάζι ~12,5λ στιγμιαία που γινόταν 13+ όσο ανέβαινε η ταχύτητα. Έκαψα 6,5λ/100 με 4 άτομα και αποσκευές και ταχύτητες 120-140. Στην επιστροφή το πίεσα αρκετά και έγραψε ένα 9λ/100. Το Κορσάκι νομίζω θα έκαιγε ~1λ παραπάνω σε κάθε περίπτωση και το Πόλο είχε ελάχιστα χιλιόμετρα. Αναρωτιέμαι πόσο θα έκαιγε αν ήταν diesel.
Φετιχ: Το να το αφήνω στην 7η με τέρμα γκάζι και 2000+σαλ και να κατεβάζω 5η/6η για λίγο παραπάνω δύναμη όποτε ήθελα να τρέξω περισσότερο, πάντα με το γκάζι τέρμα.Τα φρένα του δεν είχαν ιδιαίτερη αίσθηση (ήταν και το θέμα με την ακινητοποίηση). Το τιμόνι OK αν και είχε μια μικρή ασάφεια στο κέντρο. Ο κινητήρας του στα κατεβάσματα το φρενάρει λίγο (υποθέτω μικρότερη συμπίεση/κυβικά και περισσότερο βάρος από το Κόρσα).
Συνολικά είμαι εντυπωσιασμένος. Αφήνω άνετα το χειροκίνητο κιβώτιο και μια χαρά παίρνω τουρμπάκι αν είναι να έχω τέτοιες επιδόσεις από τόσο μικρό μοτέρ.
-
Ford Focus Mk3 ST 250 PS
Πέμπτη βράδυ και SMS στο κινητό που ενημέρωνε τους πελάτες της Ford για Test Drive στα Focus ST, Kuga και B-Max. Kuga-Maχ? Τι είναι τούτα άραγε; Δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει και να μάθω... για το ST όμως θα πάω σκέφτηκα!
Επιθετικό και όμορφο στο πορτοκαλί χρώμα αν και θα το προτιμούσα στο κόκκινο. Πάντως το πορτοκαλί (σε συνδυασμό με καμιά 50+ χλμ διαφοράς ταχύτητας) άνοιγε τον δρόμο μπροστά σου σε dt!
Τέσσερα άτομα μέσα (εγώ, cosneo και 2 πιτσιρικάδες από την αντιπροσωπεία στο πίσω κάθισμα που από ότι κατάλαβα ήθελαν απλά να πάνε γρήγορη βόλτα... ), ρύθμιση καθίσματος (ωραία θέση οδήγησης, 'χωστή' και με έδρανο που κατεβαίνει μέχρι πολύ χαμηλά), κουμπί START και φύγαμε. 'Ωραίο τιμόνι' σκέφτηκα βγαίνοντας από την αντιπροσωπεία. Βαρύτερο και αμεσότερο από του απλού Focus MK3 Sport και με μηδέν τζόγο στην ευθεία. Για να δούμε τι θα κάνει μετά στις στροφές... Το ηλεκτρόγκαζο άμεσο σαν ντιζάτο και το μοτέρ πρόθυμο και ελαστικό από χαμηλά.
Αρκετά με τα παππουδίστικα όμως και στην πρώτη ευκαιρία σανίδα το γκάζι με 1η σχέση κουμπωμένη στον σαφή και γρήγορο επιλογέα με τις γλυκές αλλαγές. Το γκάζι μπορεί να μην έχει lag αλλά αναπόφευκτα ο τούρμπο-κινητήρας έχει. Μεστό τράβηγμα με το που βυθίζεις το πόδι στο γκάζι αλλά τίποτα τρομερό δεν γίνεται μέσα στο 1ο δευτερόλεπτο. Μετά από εκεί όμως ξεσπάει η κόλαση!!! Η τουρμπίνα φουσκώνει μανιασμένα και σε κολλάει στο κάθισμα από τις 2000 ΣΑΛ εως και τις 6000 με μια βάρβαρη αλλά γραμμική επιτάχυνση χωρίς κοιλιές και ξεσπάσματα. Δύναμη, όχι αστεία!!! Όλα αυτά δε με την συνοδεία ενός άγριου γρυλίσματος, προσφορά του sound symposer, που θυμίζει έντονα το προηγούμενο 5κύλινδρο ST. Πάνω από τις 6000 ξεθυμαίνει κάπως η καταιγίδα αλλά και πάλι δεν νιώθεις κρέμασμα, απλά βλέπεις πως δεν έχει κάτι παραπάνω να δώσει. Α ρε ατμόσφαιρα, πόσο σε νοσταλγώ ώρες ώρες. Δεν πειράζει όμως, το τούρμπο μας δίνει φθηνά άλογα ελέω φορολογίας. Αλλαγή σε 2α και πάλι το ίδιο μανιασμένο σκηνικό. 3η και τα ίδια, 4η και πάλι μια από τα ίδια μέχρι τον κόφτη. Εντύπωση προκαλεί το ότι η επιτάχυνση δεν μοιάζει να κοπάζει ιδιαίτερα παρά τα χιλιόμετρα που πλέον φλερτάρουν με την 2η εκατοντάδα. 5η και το Focus ξεπερνάει τα 200 με μεγάλη όρεξη να επιβεβαιώσει τα 250 χ.α.ω. της τελικής του. Δυστυχώς όμως πλησιάζουμε τα μπροστινά αυτοκίνητα με σχεδόν διπλάσια ταχύτητα από αυτήν που κινούνται. Φρένα λοιπόν και ανάμεικτες οι εντυπώσεις. Πολύ δυνατά και άμεσα μεν, με το πλαίσιο να μην κουνάει καν βλέφαρο, αλλά με μια περίεργη grainy αίσθηση στο πεντάλ και με έναν αντίστοιχο ήχο, σαν να υπάρχει άμμος ανάμεσα στα τακάκια και τους δίσκους. Το αυτοκίνητο είχε μόλις 5000 χλμ στο κοντέρ και μετά είδα πως τα τακάκια είχαν πολύ ψωμί, οπότε μάλλον ήταν θέμα πάστας. Δεν ενοχλεί πολύ, απλά ξενίζει στην αρχή. Ευκαιρία για έλεγχο ελαστικότητας τώρα πια από τα 100 και με 6η. Βύθισμα στο γκάζι, το γνωστό lag και μετά θετική και γρήγορη επιτάχυνση παρά τις μόνο 2500 ΣΑΛ. Συμπερασμα: ροπάρα!
Ώρα για 2-3 στροφές όμως. Οι αναρτήσεις είναι σφιχτές αλλά όχι σκληρές και ξερές. Πολύ καλός έλεγχος του βάρους και του αμαξώματος, μικρές κλίσεις (φαντάζομαι όμως ότι σε πιο απαιτητικό περιβάλλον, π.χ. πίστα, θα ήθελε κάποιος σκληρότερο set-up) και καλό turn in. Μάλιστα το αυτοκίνητο πριν την κορυφή παρουσιάζει μια πολύ γλυκιά και ευχάριστη τάση για rotation που οφείλεται στο ηλεκτρομπλοκέ μπροστά που κάνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά και στην γεωμετρία της πίσω ανάρτησης που ανοίγει την τροχιά της ίσα ίσα για να γυρίσει το αυτοκίνητο εκεί που σημαδεύεις με το τιμόνι χωρίς να χρειαστεί να διορθώσεις!!! Το τιμόνι δικαιώθηκε και σε τέτοιες συνθήκες με την πληροφόρηση να είναι καλύτερη και από υδραυλικού! Απλά το αυτοκίνητο θέλει προσοχή με το γκάζι γιατί η δύναμη είναι πολλής και με τα ηλεκτρονικά στο OFF εύκολα μπορείς να αγοράσεις χωραφάκι αν είσαι κανίβαλος! Με τα ηλεκτρονικά στο ΟΝ όμως το αυτοκίνητο κάνει ένα τρικ που το έχω συναντήσει μόνο σε κατασκευές πολλαπλάσιας αξίας! Επίτηδες το δοκίμασα σε μια γλιστερή κλειστή στροφή μεγάλου τόξου με 2α και τέρμα γκάζι με την πρόβλεψη ότι θα αφήσω γκάζι με την παραμικρή υποψία υποστροφής καθώς ο τοίχος παραμόνευε στην εξωτερική. Το ESP διέγνωσε την γωνία του τιμονιού και δεν επέτρεψε στον κινητήρα να δώσει παραπάνω ισχύ από όση σήκωνε ο συγκεκριμένος δρόμος. Έτσι έβλεπες την σουρεαλιστική εικόνα του να έχεις τέρμα γκάζι με στριμμένο το τιμόνι σε ένα αυτοκίνητο που 'αφήνει κάτω την 2α του' σε ευθεία, το λαμπάκι του antispin να έχει γίνει φωτορυθμικό και παρόλα αυτά το αυτοκίνητο να επιταχύνει γλυκά με όση πρόσφυση έχει και όχι μόνο αυτό αλλά και το ηλεκτρομπλοκέ να σου βάζει μέσα την μούρη! Όλα αυτά με φυσικό τρόπο και χωρίς να νιώθεις απότομες επεμβάσεις και 'γονατίσματα' είτε στον κινητήρα ή από τα φρένα! Εντυπωσιακότατο ESP και κάτι που έχω δει μόνο σε πολύ πιο εξωτικά αυτοκίνητα.
Κάπως έτσι γυρίσαμε όλοι πίσω με ένα μεγάλο χαμόγελο (εντάξει, εγώ με μεγαλύτερο ) και μετά από παρότρυνση του μηχανικού το αφήσαμε 2-3 λεπτά στο ρελαντί για την τουρμπίνα. Δεν χρειαζόταν βέβαια καθώς τα τελευταία χλμ ήταν σε χαλαρούς ρυθμούς αλλά γιατί να του χαλάσω χατήρι;
Στο δια ταύτα. Η έκδοση ST2 με ότι θα ήθελε κανείς εκτός ίσως από xenon τιμάται στα €32.000 περίπου. Τα αξίζει; Σίγουρα ναι. Θα τα έδινα; Μάλλον όχι καθώς έχω την εντύπωση ότι το Megane RS αξίζει περισσότερο τα παραπάνω χρήματα που ζητάει. Overall πάντως το ST ξέπλυνε στα μάτια μου τις αμαρτίες των απλών Focus Mk3 τα οποία και με είχαν απογοητεύσει! Μπράβο Ford!
-
Παιδια μη τον πιστευετε τα μηνυματα μου στον facebook τον εκαναν και πηγε!
Ζηλευω! Εχω οδηγησει μονο ενα ταπεινο ST MK2 των 300+ αλογων αλλα δεν ειχα μπορεσει να δω πως στριβει κλπ... Γαμωτο πρεπει να το φερουν στη Πατρα...
-
αμα λεει ο αλεξ οτι το εσκισε να τον πιστευετε.-
εγω πιστευω το αμαξακι εκανε τσιγαρο μετα
-
Μπαμπίκο μου θυμίζεις ιστορίες Πετροκέρασων τώρα...
-
Σήμερα αφιέρωσα 2-3 ώρες στην οδήγηση μερικών Ford εκμεταλευόμενος την πρόσκληση από την Βροχίδης-Χατζής στην Θεσσαλονίκη.Οδήγησα με την σειρά τα Fiesta 1.0 125 PS ,Fiesta 1.6 diesel ,Focus ST , Kuga 2.0 diesel 4WD automatic και Kuga 1.6 4WD automatic βενζίνης.
Ολες οι βόλτες γίνανε χωρίς συνοδό και ακολούθησα την ίδια διαδρομή και στα πέντε αυτοκίνητα και συγκεκριμένα έξοδος από την αντιπροσωπεία άνοδος από τον δρόμο του Praktiker είσοδος στην Μουδανίων έξοδος από το Ν.Ρύσιο και από τον δρόμο του αεροδρομίου ξανά πίσω. Τα οδήγησα όλα σε γενικές γραμμές με τον ίδιο τρόπο εκτός από το Focus που ξέφυγα λίγο (180 στην Μουδανίων ). Γενικά κινήθηκα σε νορμάλ ρυθμούς και στην Μουδανίων με 130-150 χλμ.
Εντυπώσεις:
Fiesta 1.0 125 PS.Το αυτοκινητάκι είναι καταπληκτικό και δεν πιστεύεις ότι έχει μόνο 1000 κυβικά.Επίσης δεν έχει στο ρελαντί τους χαρακτηριστικούς κραδασμούς των τρικίλυνδρων κινητήρων. Το τράβηγμά του θυμίζει 1600άρι τουλάχιστον.Η ποιότητα εσωτερικού πολύ καλή ,δεν βρήκα κάτι να με ενοχλήσει στο αυτοκίνητο.Ιδιαίτερα ευχάριστο στην οδήγηση η χροιά του τρικύλινδρου εμφανίζεται μόνο στις πολλές στροφές αλλά δεν είναι ενοχλητική.Βγήκα από το αυτοκινητάκι με χαμόγελο.Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Fiesta 1.6 diesel. Η πρώτη εντύπωση αρνητική διότι ήταν έκδοση με πολύ χαμηλότερο εξοπλισμό από το 1000άρι και μου φάνηκε πολύ φτωχό.Βάζοντας μπροστά ο χαρακτηριστικός ήχος των πετρελαιοκινητήρων κάνει την εμφάνιση αλλά όχι ιδιαίτερα έντονος. Ξεκινώντας καταλαβαίνεις ότι δεν υπάρχει λόγος να ανεβάσεις στροφές αφού από τις 1500 και επάνω τραβάει καλά.Γύρω στις 2000 και κάτι ανάβει η ένεδειξη αλλαγής ταχύτητας.Γενικά πρόκειται για ένα καλό μεταφορικό μέσο αλλά μέχρις εκεί.Ούτε κρύο ,ούτε ζέστη.Uploaded with ImageShack.us
Focus 2.0 ST. Στο ιδιαίτερο πορτοκαλί χρώμα είναι εντυπωσιακό .Θα το ήθελα χαμηλότερων τόνων όπως και τα δίχρωμα Recaro στο εσωτερικό.Δεν θα πω πολλά. Γρήγορο είναι και μάλιστα πολύ,καλοεξοπλισμένο είναι , χώρους έχει αλλά το βρήκα ιδιαίτερα κουραστικό στον δρόμο από την ανάρτηση.Μου θύμισε καινούγια αυτοκίνητα που αγόρασα στο παρελθόν και είχαν υπερβολικά υψηλές πιέσεις στα λάστιχα.Πολύ νευρική συμπεριφορά στις ανωμαλίες του δρόμου.....απορώ πως γίνεται η 430 στους ίδιους δρόμους να είναι σαν Mercedes με αερανάρτηση σε σύγκριση με το Focus ST.Και τα καθίσματα δεν με βόλεψαν καθόλου.Πολύ στενά ,δεν ένιωθα άνετα και δεν είμαι και εύσωμος.Υψος 1.80 με 75 κιλά.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Kuga 2.0 4X4 diesel automatic. Η αποκάλυψη.Χώροι , ποιότητα , εξαιρετικό αυτόματο και με χειροκίνητη λειτουργία πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά. Δεν θα πω πολλά ,απλά ενθουσιάστηκα.
Πραγματικά με έβαλε σε σκέψεις.Δεν προκαλείς στον δρόμο και πάει πολύ καλά.Εχει ένδειξη κατανομής της ροπής στους τροχούς και ορισμένες στιγμές είναι μόνο πισωκούνητο ή μπροστοκούνητο.
Uploaded with ImageShack.us
Kuga 1.6 4Χ4 automatic βενζίνης.Το αυτοκίνητο είναι το ίδιο αλλά μετά το πετρελαιοκίνητο απογοητεύεσαι.Ο κινητήρας λαχανιάζει να το κινήσει στους ίδιους ρυθμούς γενικά καταλαβαίνεις ότι ζορίζεται και άς έχει 180 άντι τα 162 άλογα του πετρελαιοκινητήρα. Την διαφορά την κάνει η αισθητά μεγαλύτερη ροπή.Καναναλώσεις με βάση το bc κάθε αυτοκινήτου για την ίδια ακριβώς διαδρομή.
Fiesta 1.0 125 PS 7,3 /100
Fiesta 1.6 diesel 6,1/100
Focus 2.0 ST 14,8/100
Kuga 2.0 diesel 8,8/100
Kuga 1.6 petrol 12,2/100 -
Ρε συ Γιώργο γιατί δεν βάρεσες τηλ;
ΥΓ: Αν βρήκες εσύ το κάθισμα του ST στενό τι να πω εγώ; Χεχε...
-
Το μουσταρδι εσωτερικο του Fiesta Ecoboost ειναι χαλια. Προτιμω το δικο μου μπλε.
Το εξωτερικο χρωμα ωστόσο μ'αρεσει πολυ. Πιστευω οτι το λευκο στο fl δεν του ταιριαζει και τοσο, πλεον.
Το Kuga απο εκεινη τη γωνια φαινεται ωραιο.
Γιατι να μη διοργανωνουν τετοια event και πιο βορεια... -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Το μουσταρδι εσωτερικο του Fiesta Ecoboost ειναι χαλια. Προτιμω το δικο μου μπλε.
Το εξωτερικο χρωμα ωστόσο μ'αρεσει πολυ. Πιστευω οτι το λευκο στο fl δεν του ταιριαζει και τοσο, πλεον.
Το Kuga απο εκεινη τη γωνια φαινεται ωραιο.
Γιατι να μη διοργανωνουν τετοια event και πιο βορεια...Δεν είναι μουσταρδί....καφέ είναι και είναι πολύ ωραίο.
-
Στη φωτο μοιαζει με μουσταρδι. Συγγνωμη.
Δραττωμαι της ευκαιριας να κανω ενα σχολιο για το εσωτερικο ολων των Ford απο το 2008 και μετα. Ακομα και γω που ειμαι φανατικος λατρης της φαντασμαγοριας στο ταμπλω, ξενερωνω οταν βλεπω το ιδιο εσωτερικο σε Kuga, Fiesta, Focus. Φυσικα και μ'αρεσει αλλα και καμια αλλαγη θα ηταν αποδεκτη. -
Άλλαξε οθόνη καφέ είναι και μάλιστα μπρουτζινί το οποίο πρώτον δεν μ άρεσε σαν χρώμα πάνω του και δεύτερον ότι είναι παραπλήσιος ο χρωματισμός στο ταμπλό.
Σχεδιαστικά επίσης δε μ άρεσε κανένα. -
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
αθλιο σχεδιαστικα, ειδικα, το χειροφρενο ειναι σαν μαγκουρα και ο διακοπτης του φλας γελοιος, μου θυμιζει παλιομοδιτικο κηροπήγιοΚανένα από τα δύο δεν ενοχλεί στην οδήγηση.
Οδήγησα....