-
Γιατι μου θυμιζει λιγο η κατασταση αυτο που έγινε πριν απο 3-4 χρονια;
Μείωσαν τα τέλη ταξινόμισης, γέμισε ο τόπος κυβικα και έκτοτε τα τέλη κυκλοφορίας εκτοξεύτηκαν.
Τωρα (απο το 2010) λένε φορολογουν βαση ρύπων.
Εσπευσαν οσοι μπορουσαν να αγορασουν τα (ακριβα) αυτοκίνητα που ενσωματωνουν ολες τις τεχνολογικες καινοτομίες και εχουν χαμηλες εκπομπες, οπότε θα βγούν αυριο να πουν :
'δεν ειναι δίκαια η φορολόγηση βαση κυβικών (για τους ρυπους δεν θα πουν, θα το 'εννοήσουν'), θα φορολογήσουμε βαση εργοστασιακής αξίας' -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Γιατι μου θυμιζει λιγο η κατασταση αυτο που έγινε πριν απο 3-4 χρονια;Μείωσαν τα τέλη ταξινόμισης, γέμισε ο τόπος κυβικα και έκτοτε τα τέλη κυκλοφορίας εκτοξεύτηκαν.
Τωρα (απο το 2010) λένε φορολογουν βαση ρύπων.
Εσπευσαν οσοι μπορουσαν να αγορασουν τα (ακριβα) αυτοκίνητα που ενσωματωνουν ολες τις τεχνολογικες καινοτομίες και εχουν χαμηλες εκπομπες, οπότε θα βγούν αυριο να πουν :
'δεν ειναι δίκαια η φορολόγηση βαση κυβικών (για τους ρυπους δεν θα πουν, θα το 'εννοήσουν'), θα φορολογήσουμε βαση εργοστασιακής αξίας'για να δουμε τωρα θα βγουν οι γνωστες-ξερολες-ψιλιασμενοι-γατοι και θα πουν....'' καλα να παθουν στην Ελλαδα ειμαστε,δεν το περιμεναν?''
-
Πολύ πιο δίκαιο το σύστημα φορολόγησης βάσει της εργοστασιακής αξίας σε σχέση με τα κυβικά.
-
ναι αλλά αυτοί θα βάλουν και τα δύο... μας βλέπω να πληρώνουμε για ένα αμάξι που πήραμε μετρητοίς κάποια τιμή μέσω προσφοράς για την τιμή που έχει αυτή τη στιγμή. Που γνωρίζουν πόσο το αγοράσαμε..
Πχ εγω το πήρα με πολύ μεγάλη έκπτωση. Ξέρουν το τιμολόγιο του καθενός? last year...και να το πηρες μεταχειρισμένο στο 1/5 της τιμής... λόγω κρίσης?
-
Παλαιότητά δεν θα υπάρχει εάν πρόκειται για μεταχειρισμενο ή καινούργιο 5ετιας και βάλε; δεν μπορεί, αν και στην μπανανία όλα είναι πιθανά...
-
Τα επόμενα τέλη θα έρχονται βάσει ιπποδύναμης.
Σιγά μην αφήσουν να τη γλυτώσουν οι ντίζελ και τα μικρά τουρμπάτα. -
που το άκουσες αυτο?
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
που το άκουσες αυτο?Μy name is Thomsen.
Paul Thomsen -
την πουτσισαμε...
-
Μέχρι 75 άλογα > 150 ευρώ
75-90 > 200 ευρώ
90-100 > 220 ευρώ
101-110 > 240 ευρώ
111-150> 300 ευρώ
151-200 >** 660 ευρώ**
201-GT-R μαμά > 880 ευρώ
GT-R μαμά - GT-R peiragmeno > 1200 ευρώ
GT-R peiragmeno - GT-R polu peiragmeno > άλογο/ευρώ -
ηντα πες μωρέ?????
εχω το Octavia 1.8 Tsi , με τα 163 αλόγατα , μοντ. 2011 , τώρα πλήρωσα (βάση ρύπων) 267 euro.. και τώρα θα πάω στα 600+
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Μέχρι 75 άλογα > 150 ευρώ
75-90 > 200 ευρώ
90-100 > 220 ευρώ
101-110 > 240 ευρώ
111-150> 300 ευρώ
151-200 >** 660 ευρώ**
201-GT-R μαμά > 880 ευρώ
GT-R μαμά - GT-R peiragmeno > 1200 ευρώ
GT-R peiragmeno - GT-R polu peiragmeno > άλογο/ευρώ- mtm, abt, svs, gts, kke ml, mlkke, gls
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
ηντα πες μωρέ?????εχω το Octavia 1.8 Tsi , με τα 163 αλόγατα , μοντ. 2011 , τώρα πλήρωσα (βάση ρύπων) 267 euro.. και τώρα θα πάω στα 600+
Όταν συχνωτίζονται πάνω από 150 άλογα αφηνιάζουν, γι' αυτό και η διαφορά.
Μην αγχώνεσαι, μία υπόθεση εργασίας ήταν. Από τις πολλές ασόβαρες που θα γίνουν από τους φωστήρες του ΥΠΟΙΚ.
Όσον αφορά τα 600+++, δεν τα γλιτώνεις ούτως ή αλλέως. Και για τα αλόγατα να μην τα δώσεις, κάποιος άλλος καλός λόγος θα βρεθεί να στα αρπάξουν για την σωτηρία της Ελλάδας και την παγκόσμια ειρήνη. -
Η υπόθεση είναι οτι θα αυξηθούν τα τέλη στα ποσά που παρέθεσες ή ότι τα πολλά άλογα μαζί ...συχνωτίζονται;
-
Κάθεστε και παίρνετε στα σοβαρά ό,τι γράφουν ο GTI_ και ο pankalos
-
Σου απάντησε ο GREY.
-
O καθένας λέει την ΜΑΛΑΚΙΑ του.......
-
Τη μαλακία πληρώνουμε όμως
-
Ωραίο μου φαίνεται το μέτρο με την ιπποδύναμη. Έτσι είναι και στην Γερμανία αν δεν απατώμαι.
-
ναί αλλά δεν είναι όλα τα μέτρα μαζί. Εδω θα βάζουνε όλα τα μέτρα συν τα νέα.
Τέλη κυκλοφορίας