-
Ο χρήστης Dafygt έγραψε:
Διαφωνω με την φορολογιση της υπποδυναμης διοτι δεν σημαινει αξια και πλουτο..... Η φορολογηση πρεπει να απευθυνεται στον πλουτο. Αρα οχι κυβικα αλλα εργοστασιακη αξια σε σχεση με παλαιοτητα.[οποιος εχει παλιο σημαινει οικονομικη δυσπραγια λογικα]..Ωραίο σκεπτικό, τέλος άρα φόρος πρέπει να πηγαίνει με τον πλούτο και η αξία του αυτοκινήτου είναι ότι κοντινότερο σε αυτό.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τι κόστος να έχει μια μικρή συσκευή που μετράει χιλιόμετρα και θα πληρώνεις εφάπαξ? 20-40 ευρώ? Σιγά το έξοδο...Τόσο δέν κοστίζουν ούτε τα φτηνιάρικα GPS trackers του ebay. Όταν μιλάμε για μια συσκευή η οποία θα πρέπει πιστοποιημένα να αντέξει κάποια χρόνια στις δύσκολες συνθήκες ενός αυτοκινήτου και επιπλέον να είναι tamper proof, ενα πιό ρεαλιστικό κόστος είναι γύρω στα 100-200 ευρώ, ίσως και παραπάνω. Και φυσικά θα θέλει και εγκατάσταση απο ηλεκτρολόγο, άρα επιπλέον κόστος.
-
Ξεχνάτε και το κόστος παρακολούθησής του. Στο τέλος έκαστης χρονιάς, πρέπει κάποιος να το μετρήσει για να εξάγει τα τέλη. Επίσης κατά την αγορά του αυτοκινήτου, πρέπει κάποιος να το ενεργοποιήσει. Σε μια αγοραπωλησία πρέπει κάποιος να το δει για να αποδώσει τα τέλη στον προηγούμενο κάτοχο, και να το μηδενίσει για τον νέο. Τρελλό κόστος, ουρές και γραφειοκρατία.Και φυσικά πεδίο δόξης λαμπρό για γαργαλήματα.
-
Ποια χιλιόμετρα; Γιατί, όταν είναι παρκαρισμένο σε δρόμο δεν χρησιμοποιεί δημόσιο χώρο;
Για μένα τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να είναι μια φόρμουλα με βάση τις διαστάσεις και το βάρος του οχήματος. Επίσης, να είναι περίπου ίδια για όλα τα αυτοκίνητα. Και να τα πληρώνουν και τα οχήματα με ξένες πινακίδες κατά την είσοδό τους στη χώρα, με αυτοκόλλητο στο παρμπριζ. Για 6 μήνες το 50%, για 3 μήνες το 30%, για ένα μήνα το 10%. -
Ίδιο είναι το να μένεις Αθήνα και ίδιο στην Άνω Τραγούλα; Αυτό με τις διαστάσεις και το πάρκινγκ είναι ανούσιο. Εκεί που υπάρχει θέμα με το περκινγκ, ο κάθε δήμος χρεώνει. Στο φινάλε πολλοί έχουν ιδιόκτητο παρκινγκ.
-
Aν και ειναι ηδη πολυ επιβαρυμενο φορολογικα το αυτοκινητο με ακριβη τη βενζινη και ως εκ τουτου ισως δεν επρεπε να υπαρχουν τ.κ. θα ελεγα οτι αφου θα υπαρχουν δεν πρεπει να ειναι πολυπλοκο το συστημα. Οι μετρητες π.χ. παραβιαζονται και δεν εινα εφαρμοσιμοι.Ηδη ο ιδιοκτητης πληρωνει νοητα φορο κυκλοφοριας μεσω του φορου στα καυσιμα. Θα ελεγα τα τ.κ. να βγαινουν με την κλιμακωτη εργοστασιακη αξια του οχηματος π.χ. ως 10κ τα τ.κ. να ειναι 100ευρω. Απο 10κ εως 20κ τ.κ.=200ε. απο 20κ εως30κ τ.κ.=300ε. Απο 30κ εως 40κ τ.κ.=400ε. Απο 40κ εως 50κ τ.κ.=500ε. Εδω αλλαζει λιγο η κλιμακα. Απο 50κ εως 60κ τ.κ.=800ε. Απο 60κ εως 80κ τ.κ.=1000ε. Απο 80κ εως 100κ τ.κ.=1200ε και τελος απο 100κ και ανω τα τ.κ.=1500ε. Επι πλεον καθα 5ετια να υπαρχει εκπτωση 20% που θα φθανει εως το 80% με κατωτερο οριο τα 100ευρω που θα μενει για παντα. Αυτοκινητο που ταξινομειται μετα την 1η Ιουλιου να πληρωνει τα μισα τ.κ. Αυτα ειναι μια προχειρη σκεψη-γνωμη μου. Αυτοι που θα αποφασισουν τελικα μπορει να το αλλαξουν λιγο η να το γραψουν στα π@@@κια τους ολο. Εμεις λεμε τα δικα μας.
-
ολο το γυροφερνουν, δεν ξερω αν προκειται να γινει κατι αλλα πληθαινουν οι 'πηγες' που αναφερονται στην αλλαγη του τροπου φορολόγησης...
Μεγάλες ανατροπές στη φορολόγηση των Ι.Χ. αυτοκινήτων εξετάζει ο υφυπουργός..
Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης.Για να αντιμετωπίσει τις απώλειες κρατικών εσόδων από τις μαζικές καταθέσεις πινακίδων, ετοιμάζει νομοσχέδιο που προβλέπει να φορολογούνται τα αυτοκίνητα όχι βάσει του κυβισμού τους, αλλά βάσει της εργοστασιακής αξίας τους.
Το χτύπημα προβλέπεται να είναι διπλό καθώς πολλοί ιδιοκτήτες θα κληθούν να πληρώσουν και την έκτακτη εισφορά «πολυτελείας», αλλά και αυξημένο φόρο εισοδήματος λόγω τεκμηρίων.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος», στο «δόκανο της εφορίας αναμένεται να πιαστούν πρώτα τα «οικολογικά» Ι.Χ. με turbo κινητήρες και χαμηλές εκπομπές ρύπων, τα αυτοκίνητα που κινούνται με πετρέλαιο και υγραέριο και τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών.
Έτσι το κράτος υπολογίζει να εισπράξει τα διπλάσια χρήματα από όσα θα εισέπραττε μόνο από τον φόρο πολυτελείας, ο οποίος θα επιβάρυνε ιδιοκτήτες μεγάλων αυτοκινήτων. Από το νέο σχέδιο θα επιβαρυνθούν πολύ περισσότεροι ιδιοκτήτες, ακόμη και Ι.Χ. των 1200 κυβικών!
Πηγή: thecrawler.gr
-
στο τέλος δε θα θέλουμε να πληρώσουμε λόγο βλακείας
Θα θεωρούμαστε ηλίθιοι. -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
ολο το γυροφερνουν, δεν ξερω αν προκειται να γινει κατι αλλα πληθαινουν οι 'πηγες' που αναφερονται στην αλλαγη του τροπου φορολόγησης...Μεγάλες ανατροπές στη φορολόγηση των Ι.Χ. αυτοκινήτων εξετάζει ο υφυπουργός..
Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης.Για να αντιμετωπίσει τις απώλειες κρατικών εσόδων από τις μαζικές καταθέσεις πινακίδων, ετοιμάζει νομοσχέδιο που προβλέπει να φορολογούνται τα αυτοκίνητα όχι βάσει του κυβισμού τους, αλλά βάσει της εργοστασιακής αξίας τους.
Το χτύπημα προβλέπεται να είναι διπλό καθώς πολλοί ιδιοκτήτες θα κληθούν να πληρώσουν και την έκτακτη εισφορά «πολυτελείας», αλλά και αυξημένο φόρο εισοδήματος λόγω τεκμηρίων.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος», στο «δόκανο της εφορίας αναμένεται να πιαστούν πρώτα τα «οικολογικά» Ι.Χ. με turbo κινητήρες και χαμηλές εκπομπές ρύπων, τα αυτοκίνητα που κινούνται με πετρέλαιο και υγραέριο και τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών.
Έτσι το κράτος υπολογίζει να εισπράξει τα διπλάσια χρήματα από όσα θα εισέπραττε μόνο από τον φόρο πολυτελείας, ο οποίος θα επιβάρυνε ιδιοκτήτες μεγάλων αυτοκινήτων. Από το νέο σχέδιο θα επιβαρυνθούν πολύ περισσότεροι ιδιοκτήτες, ακόμη και Ι.Χ. των 1200 κυβικών!
Πηγή: thecrawler.gr
Αφού γ@μήσανε την οικονομία αναγκάζοντας πολλούς να καταθέσουν πινακίδες ή/και να πουλήσουν τα αμάξια τους στο εξωτερικό, βοηθώντας να ανέβει η ύφεση στα ύψη, τώρα προσπαθούν να αναστήσουν τον πεθαμένο.
Ε.Ε.Π. προς κυβερνώντες.
Φωνάξτε τον Χριστό να αναστήσει πεθαμένους.
Αφού σκοτώσατε την οικονομία και προκαλέσατε την ύφεση, τώρα δεν υπάρχει γυρισμός. -
Γιατι μου θυμιζει λιγο η κατασταση αυτο που έγινε πριν απο 3-4 χρονια;
Μείωσαν τα τέλη ταξινόμισης, γέμισε ο τόπος κυβικα και έκτοτε τα τέλη κυκλοφορίας εκτοξεύτηκαν.
Τωρα (απο το 2010) λένε φορολογουν βαση ρύπων.
Εσπευσαν οσοι μπορουσαν να αγορασουν τα (ακριβα) αυτοκίνητα που ενσωματωνουν ολες τις τεχνολογικες καινοτομίες και εχουν χαμηλες εκπομπες, οπότε θα βγούν αυριο να πουν :
'δεν ειναι δίκαια η φορολόγηση βαση κυβικών (για τους ρυπους δεν θα πουν, θα το 'εννοήσουν'), θα φορολογήσουμε βαση εργοστασιακής αξίας' -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Γιατι μου θυμιζει λιγο η κατασταση αυτο που έγινε πριν απο 3-4 χρονια;Μείωσαν τα τέλη ταξινόμισης, γέμισε ο τόπος κυβικα και έκτοτε τα τέλη κυκλοφορίας εκτοξεύτηκαν.
Τωρα (απο το 2010) λένε φορολογουν βαση ρύπων.
Εσπευσαν οσοι μπορουσαν να αγορασουν τα (ακριβα) αυτοκίνητα που ενσωματωνουν ολες τις τεχνολογικες καινοτομίες και εχουν χαμηλες εκπομπες, οπότε θα βγούν αυριο να πουν :
'δεν ειναι δίκαια η φορολόγηση βαση κυβικών (για τους ρυπους δεν θα πουν, θα το 'εννοήσουν'), θα φορολογήσουμε βαση εργοστασιακής αξίας'για να δουμε τωρα θα βγουν οι γνωστες-ξερολες-ψιλιασμενοι-γατοι και θα πουν....'' καλα να παθουν στην Ελλαδα ειμαστε,δεν το περιμεναν?''
-
Πολύ πιο δίκαιο το σύστημα φορολόγησης βάσει της εργοστασιακής αξίας σε σχέση με τα κυβικά.
-
ναι αλλά αυτοί θα βάλουν και τα δύο... μας βλέπω να πληρώνουμε για ένα αμάξι που πήραμε μετρητοίς κάποια τιμή μέσω προσφοράς για την τιμή που έχει αυτή τη στιγμή. Που γνωρίζουν πόσο το αγοράσαμε..
Πχ εγω το πήρα με πολύ μεγάλη έκπτωση. Ξέρουν το τιμολόγιο του καθενός? last year...και να το πηρες μεταχειρισμένο στο 1/5 της τιμής... λόγω κρίσης?
-
Παλαιότητά δεν θα υπάρχει εάν πρόκειται για μεταχειρισμενο ή καινούργιο 5ετιας και βάλε; δεν μπορεί, αν και στην μπανανία όλα είναι πιθανά...
-
Τα επόμενα τέλη θα έρχονται βάσει ιπποδύναμης.
Σιγά μην αφήσουν να τη γλυτώσουν οι ντίζελ και τα μικρά τουρμπάτα. -
που το άκουσες αυτο?
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
που το άκουσες αυτο?Μy name is Thomsen.
Paul Thomsen -
την πουτσισαμε...
-
Μέχρι 75 άλογα > 150 ευρώ
75-90 > 200 ευρώ
90-100 > 220 ευρώ
101-110 > 240 ευρώ
111-150> 300 ευρώ
151-200 >** 660 ευρώ**
201-GT-R μαμά > 880 ευρώ
GT-R μαμά - GT-R peiragmeno > 1200 ευρώ
GT-R peiragmeno - GT-R polu peiragmeno > άλογο/ευρώ -
ηντα πες μωρέ?????
εχω το Octavia 1.8 Tsi , με τα 163 αλόγατα , μοντ. 2011 , τώρα πλήρωσα (βάση ρύπων) 267 euro.. και τώρα θα πάω στα 600+
Τέλη κυκλοφορίας