Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 370
    • 371
    • 372
    • 373
    • 374
    • 481
    • 482
    • 372 / 482
    Περί αυτοκίνησης
    108
    9636
    79781
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης Dafygt έγραψε:
      Διαφωνω με την φορολογιση της υπποδυναμης διοτι δεν σημαινει αξια και πλουτο..... Η φορολογηση πρεπει να απευθυνεται στον πλουτο. Αρα οχι κυβικα αλλα εργοστασιακη αξια σε σχεση με παλαιοτητα.[οποιος εχει παλιο σημαινει οικονομικη δυσπραγια λογικα]..

      Ωραίο σκεπτικό, τέλος άρα φόρος πρέπει να πηγαίνει με τον πλούτο και η αξία του αυτοκινήτου είναι ότι κοντινότερο σε αυτό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
        Τι κόστος να έχει μια μικρή συσκευή που μετράει χιλιόμετρα και θα πληρώνεις εφάπαξ? 20-40 ευρώ? Σιγά το έξοδο...

        Τόσο δέν κοστίζουν ούτε τα φτηνιάρικα GPS trackers του ebay. Όταν μιλάμε για μια συσκευή η οποία θα πρέπει πιστοποιημένα να αντέξει κάποια χρόνια στις δύσκολες συνθήκες ενός αυτοκινήτου και επιπλέον να είναι tamper proof, ενα πιό ρεαλιστικό κόστος είναι γύρω στα 100-200 ευρώ, ίσως και παραπάνω. Και φυσικά θα θέλει και εγκατάσταση απο ηλεκτρολόγο, άρα επιπλέον κόστος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Ξεχνάτε και το κόστος παρακολούθησής του. Στο τέλος έκαστης χρονιάς, πρέπει κάποιος να το μετρήσει για να εξάγει τα τέλη. Επίσης κατά την αγορά του αυτοκινήτου, πρέπει κάποιος να το ενεργοποιήσει. Σε μια αγοραπωλησία πρέπει κάποιος να το δει για να αποδώσει τα τέλη στον προηγούμενο κάτοχο, και να το μηδενίσει για τον νέο. Τρελλό κόστος, ουρές και γραφειοκρατία.Και φυσικά πεδίο δόξης λαμπρό για γαργαλήματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kinq1 last edited by

            Ποια χιλιόμετρα; Γιατί, όταν είναι παρκαρισμένο σε δρόμο δεν χρησιμοποιεί δημόσιο χώρο;
            Για μένα τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να είναι μια φόρμουλα με βάση τις διαστάσεις και το βάρος του οχήματος. Επίσης, να είναι περίπου ίδια για όλα τα αυτοκίνητα. Και να τα πληρώνουν και τα οχήματα με ξένες πινακίδες κατά την είσοδό τους στη χώρα, με αυτοκόλλητο στο παρμπριζ. Για 6 μήνες το 50%, για 3 μήνες το 30%, για ένα μήνα το 10%.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kyr80 last edited by

              Ίδιο είναι το να μένεις Αθήνα και ίδιο στην Άνω Τραγούλα; Αυτό με τις διαστάσεις και το πάρκινγκ είναι ανούσιο. Εκεί που υπάρχει θέμα με το περκινγκ, ο κάθε δήμος χρεώνει. Στο φινάλε πολλοί έχουν ιδιόκτητο παρκινγκ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dafygt last edited by

                Aν και ειναι ηδη πολυ επιβαρυμενο φορολογικα το αυτοκινητο με ακριβη τη βενζινη και ως εκ τουτου ισως δεν επρεπε να υπαρχουν τ.κ. θα ελεγα οτι αφου θα υπαρχουν δεν πρεπει να ειναι πολυπλοκο το συστημα. Οι μετρητες π.χ. παραβιαζονται και δεν εινα εφαρμοσιμοι.Ηδη ο ιδιοκτητης πληρωνει νοητα φορο κυκλοφοριας μεσω του φορου στα καυσιμα. Θα ελεγα τα τ.κ. να βγαινουν με την κλιμακωτη εργοστασιακη αξια του οχηματος π.χ. ως 10κ τα τ.κ. να ειναι 100ευρω. Απο 10κ εως 20κ τ.κ.=200ε. απο 20κ εως30κ τ.κ.=300ε. Απο 30κ εως 40κ τ.κ.=400ε. Απο 40κ εως 50κ τ.κ.=500ε. Εδω αλλαζει λιγο η κλιμακα. Απο 50κ εως 60κ τ.κ.=800ε. Απο 60κ εως 80κ τ.κ.=1000ε. Απο 80κ εως 100κ τ.κ.=1200ε και τελος απο 100κ και ανω τα τ.κ.=1500ε. Επι πλεον καθα 5ετια να υπαρχει εκπτωση 20% που θα φθανει εως το 80% με κατωτερο οριο τα 100ευρω που θα μενει για παντα. Αυτοκινητο που ταξινομειται μετα την 1η Ιουλιου να πληρωνει τα μισα τ.κ. Αυτα ειναι μια προχειρη σκεψη-γνωμη μου. Αυτοι που θα αποφασισουν τελικα μπορει να το αλλαξουν λιγο η να το γραψουν στα π@@@κια τους ολο. Εμεις λεμε τα δικα μας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bebes last edited by

                  ολο το γυροφερνουν, δεν ξερω αν προκειται να γινει κατι αλλα πληθαινουν οι 'πηγες' που αναφερονται στην αλλαγη του τροπου φορολόγησης...

                  Μεγάλες ανατροπές στη φορολόγηση των Ι.Χ. αυτοκινήτων εξετάζει ο υφυπουργός..
                  Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης.

                  Για να αντιμετωπίσει τις απώλειες κρατικών εσόδων από τις μαζικές καταθέσεις πινακίδων, ετοιμάζει νομοσχέδιο που προβλέπει να φορολογούνται τα αυτοκίνητα όχι βάσει του κυβισμού τους, αλλά βάσει της εργοστασιακής αξίας τους.

                  Το χτύπημα προβλέπεται να είναι διπλό καθώς πολλοί ιδιοκτήτες θα κληθούν να πληρώσουν και την έκτακτη εισφορά «πολυτελείας», αλλά και αυξημένο φόρο εισοδήματος λόγω τεκμηρίων.

                  Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος», στο «δόκανο της εφορίας αναμένεται να πιαστούν πρώτα τα «οικολογικά» Ι.Χ. με turbo κινητήρες και χαμηλές εκπομπές ρύπων, τα αυτοκίνητα που κινούνται με πετρέλαιο και υγραέριο και τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών.

                  Έτσι το κράτος υπολογίζει να εισπράξει τα διπλάσια χρήματα από όσα θα εισέπραττε μόνο από τον φόρο πολυτελείας, ο οποίος θα επιβάρυνε ιδιοκτήτες μεγάλων αυτοκινήτων. Από το νέο σχέδιο θα επιβαρυνθούν πολύ περισσότεροι ιδιοκτήτες, ακόμη και Ι.Χ. των 1200 κυβικών!

                  Πηγή: thecrawler.gr

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    στο τέλος δε θα θέλουμε να πληρώσουμε λόγο βλακείας
                    Θα θεωρούμαστε ηλίθιοι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης bebes έγραψε:
                      ολο το γυροφερνουν, δεν ξερω αν προκειται να γινει κατι αλλα πληθαινουν οι 'πηγες' που αναφερονται στην αλλαγη του τροπου φορολόγησης...

                      Μεγάλες ανατροπές στη φορολόγηση των Ι.Χ. αυτοκινήτων εξετάζει ο υφυπουργός..
                      Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης.

                      Για να αντιμετωπίσει τις απώλειες κρατικών εσόδων από τις μαζικές καταθέσεις πινακίδων, ετοιμάζει νομοσχέδιο που προβλέπει να φορολογούνται τα αυτοκίνητα όχι βάσει του κυβισμού τους, αλλά βάσει της εργοστασιακής αξίας τους.

                      Το χτύπημα προβλέπεται να είναι διπλό καθώς πολλοί ιδιοκτήτες θα κληθούν να πληρώσουν και την έκτακτη εισφορά «πολυτελείας», αλλά και αυξημένο φόρο εισοδήματος λόγω τεκμηρίων.

                      Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος», στο «δόκανο της εφορίας αναμένεται να πιαστούν πρώτα τα «οικολογικά» Ι.Χ. με turbo κινητήρες και χαμηλές εκπομπές ρύπων, τα αυτοκίνητα που κινούνται με πετρέλαιο και υγραέριο και τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών.

                      Έτσι το κράτος υπολογίζει να εισπράξει τα διπλάσια χρήματα από όσα θα εισέπραττε μόνο από τον φόρο πολυτελείας, ο οποίος θα επιβάρυνε ιδιοκτήτες μεγάλων αυτοκινήτων. Από το νέο σχέδιο θα επιβαρυνθούν πολύ περισσότεροι ιδιοκτήτες, ακόμη και Ι.Χ. των 1200 κυβικών!

                      Πηγή: thecrawler.gr

                      Αφού γ@μήσανε την οικονομία αναγκάζοντας πολλούς να καταθέσουν πινακίδες ή/και να πουλήσουν τα αμάξια τους στο εξωτερικό, βοηθώντας να ανέβει η ύφεση στα ύψη, τώρα προσπαθούν να αναστήσουν τον πεθαμένο.

                      Ε.Ε.Π. προς κυβερνώντες.
                      Φωνάξτε τον Χριστό να αναστήσει πεθαμένους.
                      Αφού σκοτώσατε την οικονομία και προκαλέσατε την ύφεση, τώρα δεν υπάρχει γυρισμός.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bebes last edited by

                        Γιατι μου θυμιζει λιγο η κατασταση αυτο που έγινε πριν απο 3-4 χρονια;

                        Μείωσαν τα τέλη ταξινόμισης, γέμισε ο τόπος κυβικα και έκτοτε τα τέλη κυκλοφορίας εκτοξεύτηκαν.

                        Τωρα (απο το 2010) λένε φορολογουν βαση ρύπων.
                        Εσπευσαν οσοι μπορουσαν να αγορασουν τα (ακριβα) αυτοκίνητα που ενσωματωνουν ολες τις τεχνολογικες καινοτομίες και εχουν χαμηλες εκπομπες, οπότε θα βγούν αυριο να πουν :
                        'δεν ειναι δίκαια η φορολόγηση βαση κυβικών (για τους ρυπους δεν θα πουν, θα το 'εννοήσουν'), θα φορολογήσουμε βαση εργοστασιακής αξίας'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dim8 last edited by

                          Ο χρήστης bebes έγραψε:
                          Γιατι μου θυμιζει λιγο η κατασταση αυτο που έγινε πριν απο 3-4 χρονια;

                          Μείωσαν τα τέλη ταξινόμισης, γέμισε ο τόπος κυβικα και έκτοτε τα τέλη κυκλοφορίας εκτοξεύτηκαν.

                          Τωρα (απο το 2010) λένε φορολογουν βαση ρύπων.
                          Εσπευσαν οσοι μπορουσαν να αγορασουν τα (ακριβα) αυτοκίνητα που ενσωματωνουν ολες τις τεχνολογικες καινοτομίες και εχουν χαμηλες εκπομπες, οπότε θα βγούν αυριο να πουν :
                          'δεν ειναι δίκαια η φορολόγηση βαση κυβικών (για τους ρυπους δεν θα πουν, θα το 'εννοήσουν'), θα φορολογήσουμε βαση εργοστασιακής αξίας'

                          για να δουμε τωρα θα βγουν οι γνωστες-ξερολες-ψιλιασμενοι-γατοι και θα πουν....'' καλα να παθουν στην Ελλαδα ειμαστε,δεν το περιμεναν?''

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bayern7 last edited by

                            Πολύ πιο δίκαιο το σύστημα φορολόγησης βάσει της εργοστασιακής αξίας σε σχέση με τα κυβικά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyote last edited by

                              ναι αλλά αυτοί θα βάλουν και τα δύο... μας βλέπω να πληρώνουμε για ένα αμάξι που πήραμε μετρητοίς κάποια τιμή μέσω προσφοράς για την τιμή που έχει αυτή τη στιγμή. Που γνωρίζουν πόσο το αγοράσαμε..
                              Πχ εγω το πήρα με πολύ μεγάλη έκπτωση. Ξέρουν το τιμολόγιο του καθενός? last year...

                              και να το πηρες μεταχειρισμένο στο 1/5 της τιμής... λόγω κρίσης?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                p-ulet last edited by

                                Παλαιότητά δεν θα υπάρχει εάν πρόκειται για μεταχειρισμενο ή καινούργιο 5ετιας και βάλε; δεν μπορεί, αν και στην μπανανία όλα είναι πιθανά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pankalos last edited by

                                  Τα επόμενα τέλη θα έρχονται βάσει ιπποδύναμης.
                                  Σιγά μην αφήσουν να τη γλυτώσουν οι ντίζελ και τα μικρά τουρμπάτα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giannik1977 last edited by

                                    που το άκουσες αυτο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pankalos last edited by

                                      Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
                                      που το άκουσες αυτο?

                                      Μy name is Thomsen.
                                      Paul Thomsen

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giannik1977 last edited by

                                        την πουτσισαμε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gti_ last edited by

                                          Μέχρι 75 άλογα > 150 ευρώ
                                          75-90 > 200 ευρώ
                                          90-100 > 220 ευρώ
                                          101-110 > 240 ευρώ
                                          111-150> 300 ευρώ
                                          151-200 >** 660 ευρώ**
                                          201-GT-R μαμά > 880 ευρώ
                                          GT-R μαμά - GT-R peiragmeno > 1200 ευρώ
                                          GT-R peiragmeno - GT-R polu peiragmeno > άλογο/ευρώ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giannik1977 last edited by

                                            ηντα πες μωρέ?????

                                            εχω το Octavia 1.8 Tsi , με τα 163 αλόγατα , μοντ. 2011 , τώρα πλήρωσα (βάση ρύπων) 267 euro.. και τώρα θα πάω στα 600+

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 370
                                            • 371
                                            • 372
                                            • 373
                                            • 374
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 372 / 482
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr