Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 362
    • 363
    • 364
    • 365
    • 366
    • 473
    • 474
    • 364 / 474
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9464
    53419
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      @ dstou ...προφανώς και το κράτος δε θα πλήρωνε τους μετρητές αλλά ο κάτοχος του οχήματος. Δε νομίζω ότι μια τέτοια συσκευή καταμέτρησης θα ήταν ακριβή ούτε νομίζω ότι 20 ευρώ εφάπαξ θα ήταν απαγορευτικό κόστος. Ούτως ή άλλως κάθε 2 χρόνια περνάει το όχημα ΚΤΕΟ, σιγά τις εργατοώρες που χρειάζονται για να σημειώσεις έναν αριθμό.

      Αν δε γίνει όπως στο Hong Kong (δε το ήξερα ) που λέει ο sv2 με GPS, μια ηλεκτρονική πλατφόρμα φτάνει για να βγάζει αυτόματα τα κόστη κι έτσι παραμένει paperless.

      Ας εκσυγχρονιστούμε λίγο

      Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
      Δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να ανεβούν οι τιμές στα προϊόντα. Να υπάρξει επιστροφή του ποσού στις εταιρείες που μεταφέρουν πράγματα. Ή ακόμα να αλλάξει το ΦΠΑ στα καύσιμα και έληξε το θέμα.

      Όπως δεν υπήρχε κι όταν ανέβηκε ο ΕΦΚ στα καύσιμα.

      Αυξάνοντας τα καύσιμα δημιουργείς αλυσιδωτές αντιδράσεις και αυξάνεις τιμές αγαθών, κόστη μετακινήσεων κλπ.

      Και σου λέω κι ένα άλλο. Με τα leasing τι κάνεις που στο μίσθωμα περιλαμβάνεται ήδη το τέλος κυκλοφορίας? Θα αυξηθούν κατακόρυφα τα κόστη μετακινήσεων στις εταιρίες, ενώ για 3-5 χρόνια έχουν 'κλειδώσει' τα κόστη τους.

      Το κράτος δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψει χρήματα ούτε να μειώσει το ΦΠΑ. Ξεχάστε τα αυτά τα πράγματα.

      και πολλοί με βουλγάρικες θα το ξαναγυρίσουν στο ελληνικό. Οι τουρίστες θα πληρώνουν και ΠΟΛΛΑ δίλητρα και πάνω θα ξανκυκλοφορήσουν στους δρόμους.

      Καλά αυτό δε πρόκειται να γίνει γιατί πρέπει να εκτελωνίσουν το αυτοκίνητο στην Ελλάδα που σημαίνει ότι θα αναγκαστούν πληρώσουν δασμούς κλπ. Ασύμφορο νομίζω.

      Οι τουρίστες (όπως κι όλοι μας) πληρώνουν φόρους ήδη στη βενζίνη.

      Εσύ θα πήγαινες σε χώρα διακοπές που η βενζίνη είναι πάνω από 2 ευρώ το λίτρο?

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kyr80 last edited by

        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

        Δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να ανεβούν οι τιμές στα προϊόντα. Να υπάρξει επιστροφή του ποσού στις εταιρείες που μεταφέρουν πράγματα. Ή ακόμα να αλλάξει το ΦΠΑ στα καύσιμα και έληξε το θέμα.

        Όπως δεν υπήρχε κι όταν ανέβηκε ο ΕΦΚ στα καύσιμα.

        Προσωπικά δεν μου έκανε κανένας έμπορος αύξηση...

        Αυξάνοντας τα καύσιμα δημιουργείς αλυσιδωτές αντιδράσεις και αυξάνεις τιμές αγαθών, κόστη μετακινήσεων κλπ.

        Δεν είπα να αυξήσει γενικά τα καύσιμα. ΜΟΝΟ τα κίνησης. Το κόστος μετακίνησης το πληρώνω ήδη με τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας. Διότι πληρώνω εγώ, για να κυκλοφορεί ο επαγγελματίας..

        Και σου λέω κι ένα άλλο. Με τα leasing τι κάνεις που στο μίσθωμα περιλαμβάνεται ήδη το τέλος κυκλοφορίας? Θα αυξηθούν κατακόρυφα τα κόστη μετακινήσεων στις εταιρίες, ενώ για 3-5 χρόνια έχουν 'κλειδώσει' τα κόστη τους.

        Το αυτό. Δε βρίσκω κανένα λόγο το δικό μου 1400ρι να πληρώνει τα ίδια με αυτό ενός πωλητή που οργώνει όλη την Ελλάδα

        Το κράτος δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψει χρήματα ούτε να μειώσει το ΦΠΑ. Ξεχάστε τα αυτά τα πράγματα.

        Δεν είπα να μειώσει. Υποννόησα να αυξήσει. Αυξάνει π.χ. στο 25% το ΦΠΑ που εκπίπτει από τις εταιρείες και δε χρειάζεται π.χ. καμιά επιστροφή

        και πολλοί με βουλγάρικες θα το ξαναγυρίσουν στο ελληνικό. Οι τουρίστες θα πληρώνουν και ΠΟΛΛΑ δίλητρα και πάνω θα ξανκυκλοφορήσουν στους δρόμους.

        Καλά αυτό δε πρόκειται να γίνει γιατί πρέπει να εκτελωνίσουν το αυτοκίνητο στην Ελλάδα που σημαίνει ότι θα αναγκαστούν πληρώσουν δασμούς κλπ. Ασύμφορο νομίζω.

        Πρώτον εφόσον έχει εκτελωνιστεί, νομίζω πως στον επαναπατρισμό δεν ξαναχρεώνεται. Δεύτερον. τώρα από όλους αυτούς για την κυκλοφορία τους στην Ελλάδα, πέρνουμε το μακρύτερο...

        Οι τουρίστες (όπως κι όλοι μας) πληρώνουν φόρους ήδη στη βενζίνη.

        Εσύ θα πήγαινες σε χώρα διακοπές που η βενζίνη είναι πάνω από 2 ευρώ το λίτρο?

        Πληρώνουμε φόρους, αλλά και εξτρά τέλος ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Στα Βαλκάνια οι περισσότεροι έχουν Βινιέτα. Πήρωσα πριν 15 ημέρες σε Ουγγαρία-Σλοβακία-Αυστρία-Ρουμανία-Βουλγαρία. Δηλαδή για τα 200χλμ που έκανα στην Αυστρία πλήρωσα 8,30€. Δηλαδή 4 λεπτά το χλμ. Παρόμοια στη Σλοβακία, εκεί μου βγήκε κάτι λιγότερο από 5 λεπτά το χλμ. Στην Ελλάδα γιατί μπαίνουν τζάμπα;
        Όσο για το 2€/ λίτρο και τουρίστας.... Πήγα Μόσχα και η βενζίνη είχε 20-22 ρούβλια το 2011, και 24-25 το 2012. Λίγο πάνω από 0,50€. H visa μου κόστισε 120€/ άτομο και όπου και αν πηγαίναμε ο λογαριασμός ήταν σαν τα τάκλιν του Ανατολάκη.... Ούτεως ή άλλως οι Βαλκάνιοι έρχονται με γεμάτα τεπόζιτα(και πλαστικά δοχεία) και οι υπόλοιποι δεν γράφουν τόσα χλμ. Τον τουρίστα δεν τον ενοχλεί η τιμή της βενζίνης. Άλλα τον ενοχλούν..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bebes last edited by

          να ενσωματωθουν τα τέλη στα καυσιμα ειναι το πιο δικαιο, ασχετα αν επιβαρυνει καποιους.

          Τα προβληματα ειναι δυο:

          α) η ηδη πολυ υψηλη φορολογια στα καυσιμα και

          β) το οτι οσοι ειναι κοντα στα συνορα δεν θα πληρωνουν τελη, ουτε φορο στα καυσιμα (και δεν θα ειναι και λιγοι...)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης bebes έγραψε:
            να ενσωματωθουν τα τέλη στα καυσιμα ειναι το πιο δικαιο, ασχετα αν επιβαρυνει καποιους.

            Δεν επιβαρύνει κάποιους αλλά όλους, κι εσένα κι εμένα επειδή οι μεταφορές στην λάθος χώρα μας ακόμα γίνονται κυρίως με αυτοκίνητα. Θα ακριβύνει το γάλα, οι πάνες, το τυρί, το μακαρόνι, όλα. Μήπως όμως υπερβάλουμε; Πόσο παραπάνω να πληρώσει η νταλίκα και πόσο θα αναλογεί επιπλέον στο ένα από τα χιλιάδες προϊόντα που κουβαλάει;...

            Ενδιαφέρουσα η σκέψη για τους κοντά στα σύνορα. Αφενός όμως αυτό ίσχυε και πριν και αφετέρου μην πιάνουμε περιορισμένες περιπτώσεις για να θάψουμε ένα μέτρο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kyr80 last edited by

              Ο χρήστης bebes έγραψε:
              β) το οτι οσοι ειναι κοντα στα συνορα δεν θα πληρωνουν τελη, ουτε φορο στα καυσιμα (και δεν θα ειναι και λιγοι...)

              Αυτό δεν το είχα σκεφτεί Αλλά ούτως ή άλλως αυτοί ήδη βάζουν καύσιμα εκτός Ελλάδας. Αλλά ο αριθμός αυτοκινήτων κοντά στα σύνορα που θα κάνει κάτι τέτοιο, είναι σαφώς λιγότερος από τα χρήματα που χάνονται από μη φορολόγηση οχημάτων με ξένες πινακίδες. Από τα νοικιάρικα τά καλοκαίρια, από τα εταιρικά που γράφουν 6ψήφια χλμ το χρόνο κλπ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dafygt last edited by

                Διαφωνω με την φορολογιση της υπποδυναμης διοτι δεν σημαινει αξια και πλουτο οπως επισης δεν ελεγχεται [μετατροπες] και θα μας υποχρεωσει να κινδυνευουμε [χαριν οικονομιας] κυκλοφοροντας με ασθενικα αυτοκινητα χαμηλης υποδυναμεως. Η φορολογηση πρεπει να απευθυνεται στον πλουτο. Αρα οχι κυβικα αλλα εργοστασιακη αξια σε σχεση με παλαιοτητα.[οποιος εχει παλιο σημαινει οικονομικη δυσπραγια λογικα]. Τα καυσιμα ειναι ηδη αρκετα φορολογημενα δεν μπορει να συσχετισθουν με τελη κυκλοφοριας. Υπαρχουν μη πολυτελη αυτοκινητα που καινε αλλα οι ιδιοκτητες τους δεν μπορουν να αλλαξουν η να αγορασουν ακριβα και ασφαλη καινουρια. Δεν υπαρχουν κεφαλαια. Λιγα λιγα στο καυσιμο δεν τους φαινεται. Φτωχοι ειναι ας πληρωνουν χαμηλα τ.κ. Οσο παλιωνει ενα αυτοκινητο πρεπει να πεφτουν και τα τ.κ. γιατι πεφτει και η αξια του. Εως ενα μινιμουμ ποσο. Ομως δεν συμφωνω και με την απαλλαγη απο τα τ.κ. Αφου κυκλοφορει γιατι να μην πληρωνει οπως οι αλλοι κατι? Δηλαδη αν ολοι αγορασουμε αυτοκινητα απαλλασομενα απο τ.κ. τι θα γινει ? Θα αυτοαταργηθουν τα τ.κ.? Ας επιβαρυνονται με υψηλα τ.κ.οσοι αγοραζουν καινουργια και ακριβα αυτοκινητα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Dafygt έγραψε:
                  Διαφωνω με την φορολογιση της υπποδυναμης διοτι δεν σημαινει αξια και πλουτο..... Η φορολογηση πρεπει να απευθυνεται στον πλουτο. Αρα οχι κυβικα αλλα εργοστασιακη αξια σε σχεση με παλαιοτητα.[οποιος εχει παλιο σημαινει οικονομικη δυσπραγια λογικα]..

                  Ωραίο σκεπτικό, τέλος άρα φόρος πρέπει να πηγαίνει με τον πλούτο και η αξία του αυτοκινήτου είναι ότι κοντινότερο σε αυτό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                    Τι κόστος να έχει μια μικρή συσκευή που μετράει χιλιόμετρα και θα πληρώνεις εφάπαξ? 20-40 ευρώ? Σιγά το έξοδο...

                    Τόσο δέν κοστίζουν ούτε τα φτηνιάρικα GPS trackers του ebay. Όταν μιλάμε για μια συσκευή η οποία θα πρέπει πιστοποιημένα να αντέξει κάποια χρόνια στις δύσκολες συνθήκες ενός αυτοκινήτου και επιπλέον να είναι tamper proof, ενα πιό ρεαλιστικό κόστος είναι γύρω στα 100-200 ευρώ, ίσως και παραπάνω. Και φυσικά θα θέλει και εγκατάσταση απο ηλεκτρολόγο, άρα επιπλέον κόστος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      Ξεχνάτε και το κόστος παρακολούθησής του. Στο τέλος έκαστης χρονιάς, πρέπει κάποιος να το μετρήσει για να εξάγει τα τέλη. Επίσης κατά την αγορά του αυτοκινήτου, πρέπει κάποιος να το ενεργοποιήσει. Σε μια αγοραπωλησία πρέπει κάποιος να το δει για να αποδώσει τα τέλη στον προηγούμενο κάτοχο, και να το μηδενίσει για τον νέο. Τρελλό κόστος, ουρές και γραφειοκρατία.Και φυσικά πεδίο δόξης λαμπρό για γαργαλήματα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kinq1 last edited by

                        Ποια χιλιόμετρα; Γιατί, όταν είναι παρκαρισμένο σε δρόμο δεν χρησιμοποιεί δημόσιο χώρο;
                        Για μένα τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να είναι μια φόρμουλα με βάση τις διαστάσεις και το βάρος του οχήματος. Επίσης, να είναι περίπου ίδια για όλα τα αυτοκίνητα. Και να τα πληρώνουν και τα οχήματα με ξένες πινακίδες κατά την είσοδό τους στη χώρα, με αυτοκόλλητο στο παρμπριζ. Για 6 μήνες το 50%, για 3 μήνες το 30%, για ένα μήνα το 10%.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kyr80 last edited by

                          Ίδιο είναι το να μένεις Αθήνα και ίδιο στην Άνω Τραγούλα; Αυτό με τις διαστάσεις και το πάρκινγκ είναι ανούσιο. Εκεί που υπάρχει θέμα με το περκινγκ, ο κάθε δήμος χρεώνει. Στο φινάλε πολλοί έχουν ιδιόκτητο παρκινγκ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dafygt last edited by

                            Aν και ειναι ηδη πολυ επιβαρυμενο φορολογικα το αυτοκινητο με ακριβη τη βενζινη και ως εκ τουτου ισως δεν επρεπε να υπαρχουν τ.κ. θα ελεγα οτι αφου θα υπαρχουν δεν πρεπει να ειναι πολυπλοκο το συστημα. Οι μετρητες π.χ. παραβιαζονται και δεν εινα εφαρμοσιμοι.Ηδη ο ιδιοκτητης πληρωνει νοητα φορο κυκλοφοριας μεσω του φορου στα καυσιμα. Θα ελεγα τα τ.κ. να βγαινουν με την κλιμακωτη εργοστασιακη αξια του οχηματος π.χ. ως 10κ τα τ.κ. να ειναι 100ευρω. Απο 10κ εως 20κ τ.κ.=200ε. απο 20κ εως30κ τ.κ.=300ε. Απο 30κ εως 40κ τ.κ.=400ε. Απο 40κ εως 50κ τ.κ.=500ε. Εδω αλλαζει λιγο η κλιμακα. Απο 50κ εως 60κ τ.κ.=800ε. Απο 60κ εως 80κ τ.κ.=1000ε. Απο 80κ εως 100κ τ.κ.=1200ε και τελος απο 100κ και ανω τα τ.κ.=1500ε. Επι πλεον καθα 5ετια να υπαρχει εκπτωση 20% που θα φθανει εως το 80% με κατωτερο οριο τα 100ευρω που θα μενει για παντα. Αυτοκινητο που ταξινομειται μετα την 1η Ιουλιου να πληρωνει τα μισα τ.κ. Αυτα ειναι μια προχειρη σκεψη-γνωμη μου. Αυτοι που θα αποφασισουν τελικα μπορει να το αλλαξουν λιγο η να το γραψουν στα π@@@κια τους ολο. Εμεις λεμε τα δικα μας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bebes last edited by

                              ολο το γυροφερνουν, δεν ξερω αν προκειται να γινει κατι αλλα πληθαινουν οι 'πηγες' που αναφερονται στην αλλαγη του τροπου φορολόγησης...

                              Μεγάλες ανατροπές στη φορολόγηση των Ι.Χ. αυτοκινήτων εξετάζει ο υφυπουργός..
                              Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης.

                              Για να αντιμετωπίσει τις απώλειες κρατικών εσόδων από τις μαζικές καταθέσεις πινακίδων, ετοιμάζει νομοσχέδιο που προβλέπει να φορολογούνται τα αυτοκίνητα όχι βάσει του κυβισμού τους, αλλά βάσει της εργοστασιακής αξίας τους.

                              Το χτύπημα προβλέπεται να είναι διπλό καθώς πολλοί ιδιοκτήτες θα κληθούν να πληρώσουν και την έκτακτη εισφορά «πολυτελείας», αλλά και αυξημένο φόρο εισοδήματος λόγω τεκμηρίων.

                              Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος», στο «δόκανο της εφορίας αναμένεται να πιαστούν πρώτα τα «οικολογικά» Ι.Χ. με turbo κινητήρες και χαμηλές εκπομπές ρύπων, τα αυτοκίνητα που κινούνται με πετρέλαιο και υγραέριο και τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών.

                              Έτσι το κράτος υπολογίζει να εισπράξει τα διπλάσια χρήματα από όσα θα εισέπραττε μόνο από τον φόρο πολυτελείας, ο οποίος θα επιβάρυνε ιδιοκτήτες μεγάλων αυτοκινήτων. Από το νέο σχέδιο θα επιβαρυνθούν πολύ περισσότεροι ιδιοκτήτες, ακόμη και Ι.Χ. των 1200 κυβικών!

                              Πηγή: thecrawler.gr

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                στο τέλος δε θα θέλουμε να πληρώσουμε λόγο βλακείας
                                Θα θεωρούμαστε ηλίθιοι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης bebes έγραψε:
                                  ολο το γυροφερνουν, δεν ξερω αν προκειται να γινει κατι αλλα πληθαινουν οι 'πηγες' που αναφερονται στην αλλαγη του τροπου φορολόγησης...

                                  Μεγάλες ανατροπές στη φορολόγηση των Ι.Χ. αυτοκινήτων εξετάζει ο υφυπουργός..
                                  Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης.

                                  Για να αντιμετωπίσει τις απώλειες κρατικών εσόδων από τις μαζικές καταθέσεις πινακίδων, ετοιμάζει νομοσχέδιο που προβλέπει να φορολογούνται τα αυτοκίνητα όχι βάσει του κυβισμού τους, αλλά βάσει της εργοστασιακής αξίας τους.

                                  Το χτύπημα προβλέπεται να είναι διπλό καθώς πολλοί ιδιοκτήτες θα κληθούν να πληρώσουν και την έκτακτη εισφορά «πολυτελείας», αλλά και αυξημένο φόρο εισοδήματος λόγω τεκμηρίων.

                                  Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος», στο «δόκανο της εφορίας αναμένεται να πιαστούν πρώτα τα «οικολογικά» Ι.Χ. με turbo κινητήρες και χαμηλές εκπομπές ρύπων, τα αυτοκίνητα που κινούνται με πετρέλαιο και υγραέριο και τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών.

                                  Έτσι το κράτος υπολογίζει να εισπράξει τα διπλάσια χρήματα από όσα θα εισέπραττε μόνο από τον φόρο πολυτελείας, ο οποίος θα επιβάρυνε ιδιοκτήτες μεγάλων αυτοκινήτων. Από το νέο σχέδιο θα επιβαρυνθούν πολύ περισσότεροι ιδιοκτήτες, ακόμη και Ι.Χ. των 1200 κυβικών!

                                  Πηγή: thecrawler.gr

                                  Αφού γ@μήσανε την οικονομία αναγκάζοντας πολλούς να καταθέσουν πινακίδες ή/και να πουλήσουν τα αμάξια τους στο εξωτερικό, βοηθώντας να ανέβει η ύφεση στα ύψη, τώρα προσπαθούν να αναστήσουν τον πεθαμένο.

                                  Ε.Ε.Π. προς κυβερνώντες.
                                  Φωνάξτε τον Χριστό να αναστήσει πεθαμένους.
                                  Αφού σκοτώσατε την οικονομία και προκαλέσατε την ύφεση, τώρα δεν υπάρχει γυρισμός.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bebes last edited by

                                    Γιατι μου θυμιζει λιγο η κατασταση αυτο που έγινε πριν απο 3-4 χρονια;

                                    Μείωσαν τα τέλη ταξινόμισης, γέμισε ο τόπος κυβικα και έκτοτε τα τέλη κυκλοφορίας εκτοξεύτηκαν.

                                    Τωρα (απο το 2010) λένε φορολογουν βαση ρύπων.
                                    Εσπευσαν οσοι μπορουσαν να αγορασουν τα (ακριβα) αυτοκίνητα που ενσωματωνουν ολες τις τεχνολογικες καινοτομίες και εχουν χαμηλες εκπομπες, οπότε θα βγούν αυριο να πουν :
                                    'δεν ειναι δίκαια η φορολόγηση βαση κυβικών (για τους ρυπους δεν θα πουν, θα το 'εννοήσουν'), θα φορολογήσουμε βαση εργοστασιακής αξίας'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dim8 last edited by

                                      Ο χρήστης bebes έγραψε:
                                      Γιατι μου θυμιζει λιγο η κατασταση αυτο που έγινε πριν απο 3-4 χρονια;

                                      Μείωσαν τα τέλη ταξινόμισης, γέμισε ο τόπος κυβικα και έκτοτε τα τέλη κυκλοφορίας εκτοξεύτηκαν.

                                      Τωρα (απο το 2010) λένε φορολογουν βαση ρύπων.
                                      Εσπευσαν οσοι μπορουσαν να αγορασουν τα (ακριβα) αυτοκίνητα που ενσωματωνουν ολες τις τεχνολογικες καινοτομίες και εχουν χαμηλες εκπομπες, οπότε θα βγούν αυριο να πουν :
                                      'δεν ειναι δίκαια η φορολόγηση βαση κυβικών (για τους ρυπους δεν θα πουν, θα το 'εννοήσουν'), θα φορολογήσουμε βαση εργοστασιακής αξίας'

                                      για να δουμε τωρα θα βγουν οι γνωστες-ξερολες-ψιλιασμενοι-γατοι και θα πουν....'' καλα να παθουν στην Ελλαδα ειμαστε,δεν το περιμεναν?''

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bayern7 last edited by

                                        Πολύ πιο δίκαιο το σύστημα φορολόγησης βάσει της εργοστασιακής αξίας σε σχέση με τα κυβικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          ναι αλλά αυτοί θα βάλουν και τα δύο... μας βλέπω να πληρώνουμε για ένα αμάξι που πήραμε μετρητοίς κάποια τιμή μέσω προσφοράς για την τιμή που έχει αυτή τη στιγμή. Που γνωρίζουν πόσο το αγοράσαμε..
                                          Πχ εγω το πήρα με πολύ μεγάλη έκπτωση. Ξέρουν το τιμολόγιο του καθενός? last year...

                                          και να το πηρες μεταχειρισμένο στο 1/5 της τιμής... λόγω κρίσης?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            p-ulet last edited by

                                            Παλαιότητά δεν θα υπάρχει εάν πρόκειται για μεταχειρισμενο ή καινούργιο 5ετιας και βάλε; δεν μπορεί, αν και στην μπανανία όλα είναι πιθανά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 362
                                            • 363
                                            • 364
                                            • 365
                                            • 366
                                            • 473
                                            • 474
                                            • 364 / 474
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr