Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 220
    • 221
    • 222
    • 223
    • 224
    • 233
    • 234
    • 222 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    294
    4661
    7763
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skylinegt-r last edited by

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

      Δεν ειναι μονο αυτος ο λογος που το ειπα. Αλλα φυσικα ειναι βλακωδες να ΜΗ μεταφερεις εως και το 50% της ροπης στον αλλο αξονα, σε συνθηκες ελλειπους προσφυσης, διοτι πολυ απλα δε δινεις στο οχημα τη μεγιστη δυνατη προσφυση.
      Φυσικη Γυμνασιου να ξερεις, αρκει για να καταλαβεις οτι αποτελει παμμεγιστη ηλιθιοτητα αυτο που εκαναν οι μηχανικοι της Φεραρι, ειδικα οταν διαφημιζουν την FF να κινειται σε χιονισμενους δρομους

      Εκτός από περιορισμένης αντίληψης, είσαι και τέρμα αμόρφωτος!

      Οχι μονο ειμαι πιο εξυπνος και μορφωμενος απο σενα, αλλα η αδυναμια σου να αρθρωσεις ενα λογικο επιχειρημα δειχνει οτι εισαι κατι ακομα χειροτερο που δεν θα το πω δημοσια.... Ξερεις εσυ ομως.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:

        Δεν ειναι μονο αυτος ο λογος που το ειπα. Αλλα φυσικα ειναι βλακωδες να ΜΗ μεταφερεις εως και το 50% της ροπης στον αλλο αξονα, σε συνθηκες ελλειπους προσφυσης, διοτι πολυ απλα δε δινεις στο οχημα τη μεγιστη δυνατη προσφυση.
        Φυσικη Γυμνασιου να ξερεις, αρκει για να καταλαβεις οτι αποτελει παμμεγιστη ηλιθιοτητα αυτο που εκαναν οι μηχανικοι της Φεραρι, ειδικα οταν διαφημιζουν την FF να κινειται σε χιονισμενους δρομους

        Εκτός από περιορισμένης αντίληψης, είσαι και τέρμα αμόρφωτος!

        Οχι μονο ειμαι πιο εξυπνος και μορφωμενος απο σενα, αλλα η αδυναμια σου να αρθρωσεις ενα λογικο επιχειρημα δειχνει οτι εισαι κατι ακομα χειροτερο που δεν θα το πω δημοσια.... Ξερεις εσυ ομως.

        Με πόσο εβγαλες την έκτη;;

        Βρε παιδί μου, γελάνε και οι πέτρες με την χαζομαρα σου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • giuseppe-busso
            giuseppe-busso last edited by

            Το όφελος της 4RM έναντι άλλον συστημάτων AWD είναι οι μειωμένες απώλειες μετάδοσης και η μη εμπλοκή της στα πολλά χιλιόμετρα ανά ώρα.
            Επίσης κατά τη Ferrari πάντα, δεν θα ήθελε σε τίποτα μια υποστροφική συμπεριφορά στην FF. Θεωρεί ότι το να μεταφέρονται ως 200 ίπποι στον εμπρόσθιο άξονα είναι ότι καλύτερο.
            Πέρα από φιλολογικό και εγκυκλοπαιδικό ενδιαφέρον, δεν ξέρω τι είναι καλύτερο επί του πρακτέου, μιας ούτε το GTR έχω οδηγήσει, ούτε την FF, αλλά και να το είχα κάνει, δεν διαθέτω την εμπειρία για να αποκομίσω feedback τόσο λεπτομερών technical details από μια βόλτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kpsig moderator last edited by

              Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

              Δεν ειναι μονο αυτος ο λογος που το ειπα. Αλλα φυσικα ειναι βλακωδες να ΜΗ μεταφερεις εως και το 50% της ροπης στον αλλο αξονα, σε συνθηκες ελλειπους προσφυσης, διοτι πολυ απλα δε δινεις στο οχημα τη μεγιστη δυνατη προσφυση.
              Φυσικη Γυμνασιου να ξερεις, αρκει για να καταλαβεις οτι αποτελει παμμεγιστη ηλιθιοτητα αυτο που εκαναν οι μηχανικοι της Φεραρι, ειδικα οταν διαφημιζουν την FF να κινειται σε χιονισμενους δρομους

              Εκτός από περιορισμένης αντίληψης, είσαι και τέρμα αμόρφωτος!

              Σκάιλάιν Τζι Τι Αρ, σταμάτα ..... Τι είναι αυτά που λες και γράφεις, είσαι σχεδόν παντού λάθος....... ΄'Παμμέγιστη ηλιθιότητα'
              Εν τω μεταξύ έχω ένα βίντεο που ένα Πασχαλινό πυροτέχνημα (μαμά έτσι, όχι πειραγμένο) όχι μόνο περνά το Νισσάν σε 0-100 αλλά και στο τέλος ανεβαίνει και στα 100 μέτρα ύψος και το Νισσάν ακόμη έρχεται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cabala10 last edited by

                και η πλακα ειναι οτι θεωρει εξελιξη ενα συστημα που υπαρχει απο το r32 και οχι της ff που ειναι εντελως νεα(?) σχεδιαση

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  astanapan last edited by

                  Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
                  και η πλακα ειναι οτι θεωρει εξελιξη ενα συστημα που υπαρχει απο το r32 και οχι της ff που ειναι εντελως νεα(?) σχεδιαση

                  Η προελευση που λες δε σημαινει τιποτε εφοσον στο GT-R ειναι εντελως νεα σχεδιαση. Δηλαδή αν η βασική αρχή παραμενει ιδια αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο (μαλλον καλο ειναι).

                  Τα κακά με το GT-R είναι 2: Το τεραστιο βάρος και η τεχνητη αισθηση. Το δευτερο θελει η Φεραρι να αποφυγει με τον δικο της τυπο τετρακινησης, και καλα κανει. Απο την αλλη, η Νισαν εφτιαξε ενα φονεα γιγαντων που μαλιστα κοστιζει πολυ λιγοτερο - αρα και μονο που το συγκρινουμε με Φεραρι ειναι τζαπωνικη επιτυχια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mikegr last edited by

                    Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:

                    To 4RM είναι πολύ υποδεέστερο της τετρακίνησης του GT-R, κατά τα άλλα, λουλούδια.

                    Φυσικη Γυμνασιου να ξερεις, αρκει για να καταλαβεις οτι αποτελει παμμεγιστη ηλιθιοτητα αυτο που εκαναν οι μηχανικοι της Φεραρι, ειδικα οταν διαφημιζουν την FF να κινειται σε χιονισμενους δρομους

                    Αποφοιτοι ΙΕΚ ειναι τι περιμενεις?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skylinegt-r last edited by

                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                      Δεν ειναι μονο αυτος ο λογος που το ειπα. Αλλα φυσικα ειναι βλακωδες να ΜΗ μεταφερεις εως και το 50% της ροπης στον αλλο αξονα, σε συνθηκες ελλειπους προσφυσης, διοτι πολυ απλα δε δινεις στο οχημα τη μεγιστη δυνατη προσφυση.
                      Φυσικη Γυμνασιου να ξερεις, αρκει για να καταλαβεις οτι αποτελει παμμεγιστη ηλιθιοτητα αυτο που εκαναν οι μηχανικοι της Φεραρι, ειδικα οταν διαφημιζουν την FF να κινειται σε χιονισμενους δρομους

                      Εκτός από περιορισμένης αντίληψης, είσαι και τέρμα αμόρφωτος!

                      Οχι μονο ειμαι πιο εξυπνος και μορφωμενος απο σενα, αλλα η αδυναμια σου να αρθρωσεις ενα λογικο επιχειρημα δειχνει οτι εισαι κατι ακομα χειροτερο που δεν θα το πω δημοσια.... Ξερεις εσυ ομως.

                      Με πόσο εβγαλες την έκτη;;

                      Βρε παιδί μου, γελάνε και οι πέτρες με την χαζομαρα σου

                      Κανενα επιχειρημα διαθετεις; Προφανως οχι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skylinegt-r last edited by

                        Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
                        και η πλακα ειναι οτι θεωρει εξελιξη ενα συστημα που υπαρχει απο το r32 και οχι της ff που ειναι εντελως νεα(?) σχεδιαση

                        Απο το R32 μεχρι σημερα, η τετρακινηση αυτη εχει βελτιωθει παρα πολυ. Οπως ειπαμε και πριν, αυτο που μετραει σε μια τετρακινηση πανω απ ολα ειναι η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ και οχι αν θα εξοικονομησει 5 αλογα παραπανω λογω λιγοτερων απωλειων. Αυτα τα μαρκετινγκ τρικ που σας πουλαει η Φεραρι ειναι για γελια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skylinegt-r last edited by

                          Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                          Δεν ειναι μονο αυτος ο λογος που το ειπα. Αλλα φυσικα ειναι βλακωδες να ΜΗ μεταφερεις εως και το 50% της ροπης στον αλλο αξονα, σε συνθηκες ελλειπους προσφυσης, διοτι πολυ απλα δε δινεις στο οχημα τη μεγιστη δυνατη προσφυση.
                          Φυσικη Γυμνασιου να ξερεις, αρκει για να καταλαβεις οτι αποτελει παμμεγιστη ηλιθιοτητα αυτο που εκαναν οι μηχανικοι της Φεραρι, ειδικα οταν διαφημιζουν την FF να κινειται σε χιονισμενους δρομους

                          Εκτός από περιορισμένης αντίληψης, είσαι και τέρμα αμόρφωτος!

                          Σκάιλάιν Τζι Τι Αρ, σταμάτα ..... Τι είναι αυτά που λες και γράφεις, είσαι σχεδόν παντού λάθος....... ΄'Παμμέγιστη ηλιθιότητα'
                          Εν τω μεταξύ έχω ένα βίντεο που ένα Πασχαλινό πυροτέχνημα (μαμά έτσι, όχι πειραγμένο) όχι μόνο περνά το Νισσάν σε 0-100 αλλά και στο τέλος ανεβαίνει και στα 100 μέτρα ύψος και το Νισσάν ακόμη έρχεται.

                          Τι ακριβως ειναι λαθος; Εχεις να πεις τιποτα ή απλως πουλας εξυπναδες κι εσυ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Σωστά. Το ζητούμενο στην 4κίνηση είναι να μην σπινάρει το εργαλείο κι ας σπαταλάει 350 άλογα. Έχουμε άλλα 1250 (με καύσιμο 118 οκτανίων βεβαίως βεβαίως ) να κάνουν τη δουλειά!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skylinegt-r last edited by

                              Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                              Το όφελος της 4RM έναντι άλλον συστημάτων AWD είναι οι μειωμένες απώλειες μετάδοσης και η μη εμπλοκή της στα πολλά χιλιόμετρα ανά ώρα.
                              Επίσης κατά τη Ferrari πάντα, δεν θα ήθελε σε τίποτα μια υποστροφική συμπεριφορά στην FF. Θεωρεί ότι το να μεταφέρονται ως 200 ίπποι στον εμπρόσθιο άξονα είναι ότι καλύτερο.
                              Πέρα από φιλολογικό και εγκυκλοπαιδικό ενδιαφέρον, δεν ξέρω τι είναι καλύτερο επί του πρακτέου, μιας ούτε το GTR έχω οδηγήσει, ούτε την FF, αλλά και να το είχα κάνει, δεν διαθέτω την εμπειρία για να αποκομίσω feedback τόσο λεπτομερών technical details από μια βόλτα.

                              Οποιονδηποτε μηχανικο και να ρωτησεις θα σου πει αυτο που λεω ΕΓΩ. Η πιο αποτελεσματικη τετρακινηση ειναι αυτη που εχει τη δυνατοτητα να μοιρασει τη ροπη καλυτερα σε ΟΛΟΥΣ τους τροχους. Τα υπολοιπα ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε.
                              Αυτο που λες επισης δεν ισχυει. Και στο GT-R ολη η ροπη παει στους πισω τροχους στα πολλα χιλιομετρα, εφοσον υπαρχει επαρκης προσφυση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skylinegt-r last edited by

                                Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                Σωστά. Το ζητούμενο στην 4κίνηση είναι να μην σπινάρει το εργαλείο κι ας σπαταλάει 350 άλογα. Έχουμε άλλα 1250 (με καύσιμο 118 οκτανίων βεβαίως βεβαίως ) να κάνουν τη δουλειά!

                                Αν σπιναρει το εργαλειο σημαινει οτι οσα αλογα και να εχεις, σπαταλωνται... Η διαφορα απωλειων μεταδοσης ενος GT-R και μιας FF ειναι γελοια. Η FF εχει και 100 αλογα παραπανω, εντωμεταξυ..... Αλλα ειναι πιο βαρια απο το GT-R και ετσι δεν επιταγχυνει πολυ πιο γρηγορα.... Για αυτοκινητο 660 ιππων εχει μετριες επιδοσεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  Εμείς δεν θέλουμε να ρωτήσουμε μηχανικό, ΕΣΥ θέλουμε να μας εξηγήσεις που δείχνεις να ξέρεις. Που να το βρούμε το μηχανικό τώρα και στην τελική τι να τον κάνουμε όταν έχουμε ΕΣΕΝΑ. Θες να απαντήσεις, λοιπόν, πως φτιάχνεται η πιο αποτελεσματική 4κίνηση, ποια τα οφέλη της, ποιες οι απώλειες (εάν έχει) και που τη βρίσκουμε ως εφαρμογή?

                                  Εγώ δυστυχώς οικονομικά έχω τελειώσει και δεν ξέρω από αυτά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skylinegt-r last edited by

                                    Ferrari FF 660 PS 1880 kg 0-100 3.7 !!! 0-200 11.0
                                    Nissan GT-R 550 PS 1730 kg 0-100 2.9 0-200 10.9

                                    Mετα τα 200 αρχιζει μονο η Φεραρι να πηγαινει καλυτερα. Μεγαλη επιτυχια εται; Και 150 κιλα παραπανω βαρος....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      Ναι δυστυχώς οι μηχανικοί, που λέει ο λόγος δηλαδή, της Φερράρι δεν τα κατάφεραν και πολύ καλά με την FF.

                                      Θες όμως να απαντήσεις και στα καυτά ερωτήματα που έχω θέσει πιο πάνω? Να μάθουμε και κάτι βρε αδερφέ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        skylinegt-r last edited by

                                        Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                        Εμείς δεν θέλουμε να ρωτήσουμε μηχανικό, ΕΣΥ θέλουμε να μας εξηγήσεις που δείχνεις να ξέρεις. Που να το βρούμε το μηχανικό τώρα και στην τελική τι να τον κάνουμε όταν έχουμε ΕΣΕΝΑ. Θες να απαντήσεις, λοιπόν, πως φτιάχνεται η πιο αποτελεσματική 4κίνηση, ποια τα οφέλη της, ποιες οι απώλειες (εάν έχει) και που τη βρίσκουμε ως εφαρμογή?

                                        Εγώ δυστυχώς οικονομικά έχω τελειώσει και δεν ξέρω από αυτά.

                                        Οχι, θα κανεις αυτο που εκανα εγω. Θα ρωτησεις καποιον ειδικο να σου πει. Ρωτα οποιον θες. Ποια τετρακινηση ειναι πιο αποτελεσματικη στο δρομο, σε συνθηκες μειωμενης προσφυσης, αυτη που στην καλυτερη περιπτωση κανει διανομη ροπης 70-30 ή αυτη που κανει 50-50;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skylinegt-r last edited by

                                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                          Ναι δυστυχώς οι μηχανικοί, που λέει ο λόγος δηλαδή, της Φερράρι δεν τα κατάφεραν και πολύ καλά με την FF.

                                          Ουτε καν launch control δεν εβαλαν.... για να εχει τοσο χαλια 0-100.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Εσύ ποιον ειδικό ρώτησες? Για να πάω στον ίδιο αν είναι. Εδώ που είμαι που να βρεθεί ειδικός για θέματα 4κίνησης...

                                            Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:

                                            Ναι δυστυχώς οι μηχανικοί, που λέει ο λόγος δηλαδή, της Φερράρι δεν τα κατάφεραν και πολύ καλά με την FF.

                                            Ουτε καν launch control δεν εβαλαν.... για να εχει τοσο χαλια 0-100.

                                            Σοβαρά μιλάς?? Ε τόσα ξέρουν τόσα κάνουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 222
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 222 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr