-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Πως ειναι ετσι..+1
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Όσο κι αν σπέρνει από άποψη τεχνικών χαρακτηριστικώνε, εξωτερικά δεν με πείθει με την καμια.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όσο κι αν σπέρνει από άποψη τεχνικών χαρακτηριστικώνε, εξωτερικά δεν με πείθει με την καμια.
Το αισθητικά ωραίο σε αυτή την περίπτωση έχει να κάνει αποκλειστικά με το ότι η φόρμα είναι προορισμένη να εξυπηρετεί συγκεκριμένο τύπο επιδόσεων.
Θα ήταν χρήσιμη μια διάκριση του σχεδίου ως αυτοσκοπό (ένα όμορφο αντικείμενο αλλά παντελώς δύσχρηστο,όπως πχ ο λεμονοστίφτης του philippe stark,στον οποίο άντε να τα καταφέρεις να φτιάξεις μια πορτοκαλάδα)
http://www.viagaribaldi12.com/files/FOTO_02.jpg
και ενός αντικειμένου που η φόρμα εξυπηρετεί το σκοπό,όπως στην περίπτωση της f150 ή της maserati Mc12,που έχουν ένα στυλ που θα το θυμάται κανείς στο μέλλον από τις επιδόσεις τους και όχι από την ομορφιά του).Τα πάντα εξαρτώνται από την 'αποστολή' που έχει να εκπληρώσει το αντικείμενο.Αν σέβεται το σκοπό που του είχε τεθεί από την αρχή,τότε από από σχεδιαστικής σκοπιάς το αποτέλεσμα μπορεί να κριθεί επιτυχημένο.
Πάντως αυτή εδώ είναι πιο εύπεπτη σχεδιαστικά από την κραυγαλέα Enzo.
Εκείνο που με απασχολεί περισσότερο (εντελώς θεωρητικά και χωρίς να μου καίγεται καρφί για όσους επένδυσαν λεφτά σε αυτήν) είναι:
σε 20 χρόνια από σήμερα ποιός θα την συντηρεί και επισκευάζει
σε 20 χρόνια από σήμερα ποιός θα αλλάξει τις μπαταρίες και με τι κόστος
σε 20 χρόνια από σήμερα θα μπορεί να δουλεύει όπως την πρώτη μέρα;
Πόσες θα γίνουν παρανάλωμα εξαιτιάς των μπαταριών;
Για να έχουμε μια τάξη μεγέθους οι F40 στη 15ετια χρειάστηκαν αλλαγή ρεζερβουάρ (λόγω σκουριάς) με κόστος 30Κ ευρώ.
Η άλλη όψη της τεχνολογίας και ένας από τους λόγους που η f150 δεν πρόκειται ποτέ μακροπρόθεσμα να γίνει αυτό που είναι ας πούμε μια 250 GT. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όσο κι αν σπέρνει από άποψη τεχνικών χαρακτηριστικώνε, εξωτερικά δεν με πείθει με την καμια.
Tώρα που τις βλέπω δίπλα-δίπλα αρχίζω και συμπαθώ την P1..
-
Kαι μενα η mac μου κανει κλικ,πιο στιβαρη καπως.Γουστα..
-
Η P1 σε αυτό τον συνδυασμό κίτρινου μαύρου μοιάζει με σφήκα (ίσως επίτηδες).
Όσο για την 'αποστολή του αντικειμένου', η 288 ήταν εκπληκτικά γρήγορη και όμορφη. Το ίδιο και η F40, για αυτό αγαπήθηκαν τόσο. Η F50 απέτυχε σε αυτό τον ρόλο. Η Enzo ήταν κραυγαλέα, αλλά όχι ποθητά όμορφη. Το ίδιο θεωρώ ότι συμβαίνει και με την 150. Από εμπρός και από πίσω είναι καταπληκτική. Από το πλάι μου θυμίζει παιδικό παιχνίδι (ok, μπορεί να την αδικούν οι φωτογραφίες, αλλά ο περισσότερος κόσμος μόνο έτσι θα την δει).
Οι επιδόσεις από μόνες τους δεν λένε και πάρα πολλά, όταν είναι σχεδόν σίγουρο ότι σε 5-6 χρόνια θα έχουν ξεπεραστεί από τα πιο ταπεινά μοντέλα της ίδιας εταιρίας.
-
Πάλι καλά που δεν έχω λεφτά να αγοράσω από αυτή την κατηγορία , δεν μου αρέσει κανένα ....
-
Γνωρίζει κανείς αν ισχύει ότι διαθέσιμα θα είναι μόνο 3 χρώματα;;
Κόκκινο-κίτρινο-μαύρο -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Τα πάντα εξαρτώνται από την 'αποστολή' που έχει να εκπληρώσει το αντικείμενο.Αν σέβεται το σκοπό που του είχε τεθεί από την αρχή,τότε από από σχεδιαστικής σκοπιάς το αποτέλεσμα μπορεί να κριθεί επιτυχημένο.
Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες, απλά στο μυαλό μου η Ferrari κατάφερνε να συνδυάζει το τερπνόν δια του ωφελίμου. Τελευταία, δυστυχώς, αυτό φαίνεται να μην ισχύει.
-
Αυτο που λες πιστευω η mclaren μονο το κανει σωστα πλεον και μαλιστα χωρις σχηματα που φωναζουν τι ειναι.Πολυ πιο γηινα και συμβατικα σε σχεση με τα φερραρι
-
Alba Parietti ξέρεις πολύ καλά (ελπίζω δηλαδή) πως πολύ μεγάλο μέρος της εξωτερικής εμφάνισης και των 2 (lalala και P1) δεν έχει** καμία απολύτως** σχέση με την αεροδυναμική συμπεριφορά και είναι αποκλειστικά στυλιστική υπόθεση. Αυτό δεν εμποδίζει τις εταιρίες να βαφτίζουν την κάθε κιτς σαχλαμάρα 'αεροδυναμικό βοήθημα' και τα fanboyz να τα κατεβάζουν αμμάσητα.
Κατά τα άλλα τα 2 αυτοκίνητα είναι πάρα πολύ κοντά σε προδιαγραφές και εκτέλεση (και κιτς/ασχήμια θα προσέθετα). *Πολύ *πιο κοντά από ότι η Mp4-12C / 458.
Εντελώς μπακαλίστικα βλέπω ένα μικρό προβάδισμα -προφανές ίσως- στην ισχή για την laFerarri και ένα μικρό επίσης προβάδισμα στην αεροδυναμική για την P1. Το δεύτερο μόνο και μόνο επειδή βλέπω να βασίζεται περισσότερο στις κινητές πτέρυγες/σπόϊλερ (έχει και μεγαλύτερη παράδοση στο είδος).
Επίσης και τα 2 είναι πολύ πιο κοντά στον χαρακτήρα μιας McLaren F1 ή ενός Koenigsegg παρά μίας Veyron η οποία παραμένει ξεχωριστή κατηγορία από μόνη της.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όσο κι αν σπέρνει από άποψη τεχνικών χαρακτηριστικώνε, εξωτερικά δεν με πείθει με την καμια.
ειναι πανεμορφη απο μπροστα...ομορφη απο πισω....εχει τελειο εσωτερικο...
ομως οταν βλεπω ολο το αμαξι καπου χανει.
ειδικα στο πλαι...για μενα το πιο ομορφο αμαξι εδω ειναι η Enzo... με διαφορα μαλιστα!!!!
φαινεται η διαφορα της Pininfarina και του μαλακα του Flavio Manzoni....
ακομα και η Ενζο ειναι πιο λεπτη...πιο ομορφη...πιο ξερακιανη...πιο ιταλικη...
λυπαμαι αλλα αυτη εδω δεν ....
Η P1 μοιαζει πιο συγχρονη και φουτουριστικη,.οι αλλοι σχεδιαζαν αμαξια και αυτος ειναι βασικα αρχιτεκτονας...
τεσπα...τι σημασια εχει...499 ατομα τις εχουν ηδη παρει...να τις χαιρονται.ΥΓ.Θα το δω απο κοντα εντος εβδομαδας...RealZeus ετοιμασου για φωτο.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Εκείνο που με απασχολεί περισσότερο (εντελώς θεωρητικά και χωρίς να μου καίγεται καρφί για όσους επένδυσαν λεφτά σε αυτήν) είναι:
σε 20 χρόνια από σήμερα ποιός θα την συντηρεί και επισκευάζει
σε 20 χρόνια από σήμερα ποιός θα αλλάξει τις μπαταρίες και με τι κόστος
σε 20 χρόνια από σήμερα θα μπορεί να δουλεύει όπως την πρώτη μέρα;
Πόσες θα γίνουν παρανάλωμα εξαιτιάς των μπαταριών;
Για να έχουμε μια τάξη μεγέθους οι F40 στη 15ετια χρειάστηκαν αλλαγή ρεζερβουάρ (λόγω σκουριάς) με κόστος 30Κ ευρώ.
Η άλλη όψη της τεχνολογίας και ένας από τους λόγους που η f150 δεν πρόκειται ποτέ μακροπρόθεσμα να γίνει αυτό που είναι ας πούμε μια 250 GT.Τα αυτοκίνητα αυτά είναι ψηφιοποιημένα πλήρως, ομοίως και η γραμμή και μέθοδος παραγωγής τους. Αν για την F40 έπρεπε να υπάρχει στοκ ανταλλακτικό ή για την 250 να ζει ακομα ο τάδε μάστορας, για τα νέα μοντέλα (και ακόμα καλύτερ για τα επόμενα) το μόνο που χρειάζεται είναι η εταιρία να έχει σωστή οργάνωση στα αρχεία της.
Σε 20 χρόνια κάποιος θα αλλάξει τις μπαταρίες αυτές με κάποιες ισοδύναμες, σε αστείο κλάσμα του σημερινού τους κόσους. Μπορει να βάλει και τίποτα μολυβδόφυλλα μέσα στο χώρο που θα περισσεψει για να διατηρηθεί το αυθεντικό feeling.
Εγώ λοιπόν εκτιμώ πως σε 20 χρόνια και με δεδομένο το κόστος τους μπορούν άνετα να είναι σαν καινούρια. Ο μόνος λόγος για να μην είναι σαν μια 250 είναι συναισθηματικός.
Για τις μπαταρίες θα είναι απαράδεκτο αν έστω και μία γίνει παρανάλωμα του πυρός ή έστω απλά πάρει φωτιά. Τι θα έπρεπε να κάνουν πχ τα Nissan leaf? Σιγά την εξωτική τεχνολογία. Ενίοτε γίνονται αστοχίες σε κάποιες περιπτώσεις (Sony πιο παλιά, Boeing σήμερα) αλλά αυτές είναι λόγω γραφειοκρατίας και κακής οργάνωσης, δεν υφίσταται τεχνολογικό πρόβλημα με τις μπαταρίες.
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Πως ειναι ετσι..
+1
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
+1
Μπροστα χαμηλα, ειναι σαν μοντερνο επιπλο για βαλεις LCD οθονη στο σαλονι...
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Πόσες θα γίνουν παρανάλωμα εξαιτιάς των μπαταριών;+
Αλλά βλέπεις πρέπει να λέμε KERS για να έχουμε 'αύρα F1' (Ferrari+McLaren) ή για να μην αναγκαστούμε να αναπτύξουμε ένα κινητήρα 8000 κυβικών που να γυρίζει στις 9000 στροφές (ή να βάλουμε Turbo) (Ferrari)
-
Προβλήματα (διάφορα) παρουσιάζουν σχεδόν όλα τα υβριδικά ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τις μπαταρίες τους.Και τα φτηνά και τα ακριβά. Δε βλέπω γιατί η Φερράρι θα μπορούσε να είναι μία εξαίρεση. Δεν έχει περάσει και πολύ καιρός από τις αυτοαναναφλεγόμενες 458, και όμως πριν αυτοαναφλεγούν κάποιοι από το εργοστάσιο έδωσαν το οκ ότι είναι εντάξει.
Σταχυολογώ μερικά από τα πολλάhttp://green.autoblog.com/2012/03/26/fisker-karma-involved-in-new-55m-battery-replacement-program-fr/
Ο προμηθευτής μπαταριών των Φίσκερ μάλιστα πτώχευσε, και τα λείψανα της εταιρείας αγοράστηκαν από Κινέζους. Φαντάζομαι τον ιδιοκτήτη ενός Φίσκερ να ψάχνει για μπαταρία μετά από μερικές δεκαετίες.http://green.autoblog.com/2011/11/11/chevy-volt-battery-catches-fire-in-nhtsa-lab/
Σε 20 χρόνια από σήμερα θα τη συντηρεί η Φερράρι, όπως ακριβώς και τώρα. Θα βαράει κατακέφαλα φυσικά, αλλά δεν θα μπορούσε να είναι και αλλιώς.
Ιδιαίτερα τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά του μπορούν να είναι σαν την πρώτη μέρα.
Δεν γνωρίζω αν θα μπορείς να βάλεις εύκολα άλλες μπαταρίες επάνω, μπορεί να υπάρχει κάποιο πρόβλημα ή ανυπέρβλητο εμπόδιο, αλλά σήμερα υπάρχουν ήδη στο εξωτερικό ηλεκτρονικά εργαστήρια που σου φτιάχνουν ότι συστοιχία συσσωρευτών θέλεις για το υβριδικό σου. Υποθέτω ότι θα χρεώσουν κάτι παραπάνω την εν λόγω Φερράρι για ένα σύγχρονο σετ (διάβαζε πατέντα, μπορεί και στου κασίδη το κεφάλι), αλλά για τον ιδιοκτήτη που θα θέλει να κυκλοφορεί κανονικά, περισσότερο πρόβλημα θα είναι η απώλεια της αυθεντικότητας ή και του ιδίου του αυτοκινήτου του από σκιτζίδικη εφαρμογή , παρά το ίδιο το κόστος.
Πολύ πιο πιθανή θεωρώ την περίπτωση το ίδιο το εργοστάσιο να προσφέρει σύγχρονα σετ μπαταριών, απόλυτα συμβατά και εγγυημένα με τα αρχικά.
Ένα ερώτημα που σκέφτομαι είναι αν αφαιρέσεις το σετ μπαταριών το αμάξι θα ακινητοποιηθεί μέσω λογισμικού ή θα δουλεύει μόνο με τον ΜΕΚ και ότι δώσει?Πάντως, επειδή όλα αυτά είναι καινοφανείς μπελάδες και μάλλον δεν υπάρχουν 100% σίγουρες απαντήσεις, και αν υπάρχουν εμείς δεν τις γνωρίζουμε, αν ήμουν ο Έρικ Κλάπτον θα παράγγελνα δύο τεμάχια. Το ένα ίδιο με αυτά που παίρνει το πόπολο. Το δεύτερο, μόνο με τον Βε12, χωρίς τις μπαταρίες, τα ηλεκτρικά μοτέρ τα αναγενησσιακά φρένα και τις λοιπές μαλακίες.
Και μετά από 20 χρόνια να δείτε πόσο θα κάνει το ένα και πόσο το άλλο. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τα πάντα εξαρτώνται από την 'αποστολή' που έχει να εκπληρώσει το αντικείμενο.Αν σέβεται το σκοπό που του είχε τεθεί από την αρχή,τότε από από σχεδιαστικής σκοπιάς το αποτέλεσμα μπορεί να κριθεί επιτυχημένο.
Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες, απλά στο μυαλό μου η Ferrari κατάφερνε να συνδυάζει το τερπνόν δια του ωφελίμου. Τελευταία, δυστυχώς, αυτό φαίνεται να μην ισχύει.
Εγώ διαφωνώ.
Το form follows function δεν είναι δικαιολογία για να είναι κάτι άσχημο. Πας μια βόλτα στο Bauhaus Archiv (για παράδειγμα) και καταλαβαίνεις γιατί.και αυτό
εκπληρώνει άριστα την αποστολή του, αλλά από σχεδιαστική σκοπιά είναι εμετός. -
Νταξει, χειροτερο ονομα (λαφεραρι) δεν παιζει. Λαφεραρι, λαπεζω, λαρενω, λασιτροεν, λαφιατ, λαλαντα.....
-
Έπρεπε να είχα φτιάξει εγώ αυτοκινητοβιομηχανία. Θα υπήρχε και χειρότερο όνομα.
-
LaPas;
LaFerrari (πρώην F70/F150)