-
Citroen C2 1,1 μοντ. 2004 με 197.000 χλμ στο οδόμετρο. Γενικά αξιόπιστο με μόνη 'αβαρία' την αλλαγή σασμάν στα 140.000 χλμ. Ο κινητήρας αποδίδει σαν τον πρώτο καιρό και δεν καιει λάδια. Νορμάλ οδήγηση με τα 2/3 των χιλιομέτρων εκτός πόλης και τυπική συντήρηση.
-
πολλα 15ετιας αυτοκινητα εχουν φτασει τα 300.000 χιλιομετρα και συνεχιζουν με σωστη συντηρηση
οσο για τα hyundai, οι κινητηρες τους δεν φημιζονται ουτε για τα αλογα ουτε για τη ροπη τους αρα πως να σπασουν σασμαν και να βγαλουν ζημια αφου ολα δουλευουν με την ελαχιστη δυνατη φθορα ενω αρκετα καλυτερα και ποιοτικοτερα και γρηγοροτερα που ειχαν και τη ροπη και τα αλογα για τα κυβικα τους αρχιζουν στο ζορισμα μπαμ και ζημια, αρα καταληγουμε ποσα κυβικα,αλογα & ροπη και με τι στυλ οδηγησης πηγαινε τα hyundai δεν ειναι ουτε γρηγορα αυτοκινητα ουτε σε προιδεαζουν για γρηγορη οδηγηση ειναι το αυτοκινητο για καθημερινες μετακινησεις ''το αυτοκινητο του λαου'', τα φθηνα service, για αυτους που δεν θελουν να πληρωνουν σε ζημιες-ενα αδιαφορο αυτοκινητο που κατατασσεται σε υψηλους δεικτες αξιοπιστιας
αρα να καταληξουμε πως το συμπερασμα του antonis-team μας καλυβει πληρως
οντως το τι πιθανοτατα εχει αλλαξει αυτο το αυτοκινητο μεχρι τωρα ειναι αλλη υποθεση, τι εχει αλλαξει; -
Κι όμως γενικά τα hyundai δεν ήtαν τόσο underpowered. Τα 1300ρια με τον κινητήρα alpha είχαν 84 αλογάκια σύμφωνα με την εταιρεία, o 1500ρης έβγαζε 102 άλογα κι όλα αυτά δεν άγγιζαν μεν την κορυφή αλλά σίγουρα υπερίσχυαν του γερμανικού ανταγωνισμού που έδινε 75 στα 1400 και 100 στα 1600. Δλδ το να λέμε ότι για αυτούς τους λόγους δεν χαλούσαν τα hyundai είναι ιδιαίτερα άδικο.
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Κι όμως γενικά τα hyundai δεν ήtαν τόσο underpowered. Τα 1300ρια με τον κινητήρα alpha είχαν 84 αλογάκια σύμφωνα με την εταιρεία, o 1500ρης έβγαζε 102 άλογα κι όλα αυτά δεν άγγιζαν μεν την κορυφή αλλά σίγουρα υπερίσχυαν του γερμανικού ανταγωνισμού που έδινε 75 στα 1400 και 100 στα 1600. Δλδ το να λέμε ότι για αυτούς τους λόγους δεν χαλούσαν τα hyundai είναι ιδιαίτερα άδικο.Βεβαίως τα Hyundai ποτέ δεν επιβεβαιώνουν τους ισχυρισμούς τους στις μετρήσεις επιδόσεων. Ίσως είναι κορεάτικα πόνυ αντί για άλογα ΙΚΕΑ ( ).
-
Όντως, ακόμα θυμάμαι επικά εξώφυλλα αυτοκινητιστικών περιοδικών να διατρανώνουν ότι το γκολφ μπορεί να λέει 75 άλογα αλλά μετρημένα έχει 88.
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Όντως, ακόμα θυμάμαι επικά εξώφυλλα αυτοκινητιστικών περιοδικών να διατρανώνουν ότι το γκολφ μπορεί να λέει 75 άλογα αλλά μετρημένα έχει 88.
Τα περιοδικά τα αρπάζουν και γράφουν, δεν θα σχολιάσω, και συγκεκριμένα για το golf!!!!!!.......
Α. -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
hyundai... σασμαν ...Ιδιως γι αυτες τις 2 λεξεις δε θα μουν και τοσο σιγουρος.. αρκετες περιπτωσεις με προβληματα στο σασμαν.. και getz και atos εχω στο αμεσο περιβαλλον μου εγω προσωπικα που τα εφτυσαν.. μου τα λεγε και ειχα εβτυπωσιαστει και ο zxpanos που στο μαγαζι του εχω δει απο ταπεινα αμαξια της σειρας μεχρι matra bagghera, 911 και prelude 2.2 κτλπ...θελω να πω εχει πολυ σφαιρικη εικονα απο την 'πιατσα' και τις ζημιες ο ανθρωπος.
-
Το εσωτερικό του σασμάν, δεν υπόκειται στον κανόνα της ευρεσιτεχνίας. Κατά συνέπια η αντιγραφή πέφτει σύννεφο. Έτσι το μόνο μη θετικό είναι η ποιότητα των υλικών. Μα και αυτά τα βελτιώνουν όταν αντιληφτούν πως δεν τους παίρνει.
Σίγουρα η αντοχές της hyundai του 1990, δεν έχει καμία σχέση με την του 2013.
Οπωσδήποτε καταλυτικό παράγοντα πεζή και ο χρήστης.
Α. -
Το έχω γράψει και πιο παλιά στο ίδιο τοπικ. Hyundai Excel 1992, με σχεδόν 312.000 χλμ. Δεν καίει ούτε λάδια ούτε άλλο πρόβλημα. Το μόνο σοβαρό πρόβλημα που παρουσίασε ήταν αλλαγή εγκεφάλου το 2004. Βάλαμε έναν μεταχειρισμένο με 300 ευρώ, και από τότε οκ. Αλλά είναι τυπικό στα service του και σε όλα του. Αλλαγή λαδιών κάθε 5.000 χλμ και λάδι 15-50, που μερικοί είπαν ότι δεν είναι καλό.
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Όντως, ακόμα θυμάμαι επικά εξώφυλλα αυτοκινητιστικών περιοδικών να διατρανώνουν ότι το γκολφ μπορεί να λέει 75 άλογα αλλά μετρημένα έχει 88.ναι το θυμαμαι αυτο........αλλα αν ειχε 88 αλογα γιατι σερνοτανε;;;;;ηταν μακραν απο τα της κατηγοριας και οποιαδηποτε συγκριση με τον ανταγωνισμο ηταν για γελια!
-
Ο χρήστης matador3276 έγραψε:
Το έχω γράψει και πιο παλιά στο ίδιο τοπικ. Hyundai Excel 1992, με σχεδόν 312.000 χλμ. Δεν καίει ούτε λάδια ούτε άλλο πρόβλημα. Το μόνο σοβαρό πρόβλημα που παρουσίασε ήταν αλλαγή εγκεφάλου το 2004. Βάλαμε έναν μεταχειρισμένο με 300 ευρώ, και από τότε οκ. Αλλά είναι τυπικό στα service του και σε όλα του. Αλλαγή λαδιών κάθε 5.000 χλμ και λάδι 15-50, που μερικοί είπαν ότι δεν είναι καλό.Μα είναι μέσα στα spec του κινητήρα σου το λάδι αυτό. Δεν υπάρχει 'κακό' λάδι, υπάρχει εκτός προδιαγραφών λάδι και για τον κινητήρα σου το 15W-50 είναι μέσα στις προδιαγραφές. http://forums.whirlpool.net.au/archive/1988505
Ίσως ο κινητήρας σου να άντεχε μια χαρά και με πιο αραιές αλλαγές λαδιών. Πόσο σου στοίχησαν οι 60 αλλαγές λαδιών που έχεις κάνει όλα αυτά τα χρόνια? -
30 ευρώ χ 60 φορές = 1800 ευρώ. Χονδρικά έτσι. Άντε να είναι λίγο παρακάτω γιατί καμιά φορά αν έλλειπα σε ταξίδι τα άλλαζα στα 6.000 αντί για 5.000. Μερικοί το χαρακτήρισαν 'κακό' επειδή είναι λίγο πιο χοντρό από ότι τα συνηθισμένα, και κάνω κακό στον κινητήρα. Ίσως να να ήταν καλύτερα να έβαζα 10-40.
-
Ο χρήστης matador3276 έγραψε:
30 ευρώ χ 60 φορές = 1800 ευρώ. Χονδρικά έτσι. Άντε να είναι λίγο παρακάτω γιατί καμιά φορά αν έλλειπα σε ταξίδι τα άλλαζα στα 6.000 αντί για 5.000. Μερικοί το χαρακτήρισαν 'κακό' επειδή είναι λίγο πιο χοντρό από ότι τα συνηθισμένα, και κάνω κακό στον κινητήρα. Ίσως να να ήταν καλύτερα να έβαζα 10-40.
10 40
A. -
Ο χρήστης matador3276 έγραψε:
30 ευρώ χ 60 φορές = 1800 ευρώ. Χονδρικά έτσι. Άντε να είναι λίγο παρακάτω γιατί καμιά φορά αν έλλειπα σε ταξίδι τα άλλαζα στα 6.000 αντί για 5.000. Μερικοί το χαρακτήρισαν 'κακό' επειδή είναι λίγο πιο χοντρό από ότι τα συνηθισμένα, και κάνω κακό στον κινητήρα. Ίσως να να ήταν καλύτερα να έβαζα 10-40.Aφου εφτασε τα χιλιομετρα αυτα και ειναι κομπλε,εκ του αποτελεσματος καλα εκανες και εβαζες 15-50.
Αλλα απο την αλλη για να κανω και το δικηγορο του διαβολου.Αν αλλαζες καθε 10,000 χλμ θα γλυτωνες ενα 900αρι με το οποιο θα εκανες ενα ρεκτιφιες στη μηχανη σου στα 200,000χλμ π.χ και θα ειχες καινουριο μοτερ.Λεω εγω τωρα -
Τώρα παιδιά αν πάμε με 'αν' κτλ, θα το είχα αλλάξει από το 2004. Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ το ρεκτιφιέ, μπορεί και να έχεις δίκιο. Όσο συνεχίζει να είναι εντάξει όλα καλά!
-
Passat '92 1800cc 90hp 8v.
Στις ~480.000 km άρχισε να καίει λάδια, στις 550.000km του έκανα rebuilt τον κινητήρα (ελατήρια, κουζινέτα, βαλβίδες, αμμοβολή το καπάκι και όλες τις φλάτζες). Τώρα έχει 690.000km, δεν καίει λάδια, βγάζει κάρτα καυσαερίων και περνάει ΚΤΕΟ με το σπαθί του! Οι υπάλληλοι μένουν φυτά όταν βλέπουν πόσο χαμηλά είναι οι ρύποι για τόσο καταπονημένο αμάξι και την τελευταία φορά έδωσαν συγχαρητήρια στον πατέρα μου!
Λόγω εξόδων θα τελειώσει η καριέρα του όμως στο τέλος της χρονιάς, δεν ξαναπληρώνω τέλη και ασφάλειες για 1800άρι... -
Ο χρήστης georgemv έγραψε:
Passat '92 1800cc 90hp 8v.
Στις ~480.000 km άρχισε να καίει λάδια, στις 550.000km του έκανα rebuilt τον κινητήρα (ελατήρια, κουζινέτα, βαλβίδες, αμμοβολή το καπάκι και όλες τις φλάτζες). Τώρα έχει 690.000km, δεν καίει λάδια, βγάζει κάρτα καυσαερίων και περνάει ΚΤΕΟ με το σπαθί του! Οι υπάλληλοι μένουν φυτά όταν βλέπουν πόσο χαμηλά είναι οι ρύποι για τόσο καταπονημένο αμάξι και την τελευταία φορά έδωσαν συγχαρητήρια στον πατέρα μου!
Λόγω εξόδων θα τελειώσει η καριέρα του όμως στο τέλος της χρονιάς, δεν ξαναπληρώνω τέλη και ασφάλειες για 1800άρι...κριμα να εχει αδοξο τελος για λιγα ευρω το χρονο.....και θελω να πω οτι αντε και το αντικαθιστας με ενα 1.4cc οπου αν ειναι μεταχειρισμενο και ανω της 5ετιας θα εχεις τελη 240ευρω εναντι των 300 του 1.8cc,ενω αν ειναι με τους ρυπους η διαφορα θα πεσει περιπου 100ευρω ακομη.Η διαφορα στα ασφαλιστρα ειναι περι τα 50ευρω το 6μηνο........στη σουμα θα εχεις κερδισει 300ευρω στο χρονο!!!αν δεν εχεις αναγκη την εξοικονομιση των 300ευρω,εγω θα το κραταγα για να δω μεχρι που μπορει να φτασει το σκυλι.......
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Passat '92 1800cc 90hp 8v.
Στις ~480.000 km άρχισε να καίει λάδια, στις 550.000km του έκανα rebuilt τον κινητήρα (ελατήρια, κουζινέτα, βαλβίδες, αμμοβολή το καπάκι και όλες τις φλάτζες). Τώρα έχει 690.000km, δεν καίει λάδια, βγάζει κάρτα καυσαερίων και περνάει ΚΤΕΟ με το σπαθί του! Οι υπάλληλοι μένουν φυτά όταν βλέπουν πόσο χαμηλά είναι οι ρύποι για τόσο καταπονημένο αμάξι και την τελευταία φορά έδωσαν συγχαρητήρια στον πατέρα μου!
Λόγω εξόδων θα τελειώσει η καριέρα του όμως στο τέλος της χρονιάς, δεν ξαναπληρώνω τέλη και ασφάλειες για 1800άρι...κριμα να εχει αδοξο τελος για λιγα ευρω το χρονο.....και θελω να πω οτι αντε και το αντικαθιστας με ενα 1.4cc οπου αν ειναι μεταχειρισμενο και ανω της 5ετιας θα εχεις τελη 240ευρω εναντι των 300 του 1.8cc,ενω αν ειναι με τους ρυπους η διαφορα θα πεσει περιπου 100ευρω ακομη.Η διαφορα στα ασφαλιστρα ειναι περι τα 50ευρω το 6μηνο........στη σουμα θα εχεις κερδισει 300ευρω στο χρονο!!!αν δεν εχεις αναγκη την εξοικονομιση των 300ευρω,εγω θα το κραταγα για να δω μεχρι που μπορει να φτασει το σκυλι.......
και εμενα λογικο μου φαινεται.
Αν δεν εχει αλλα προβληματα ιδιαιτερα (πολυ ακριβες επισκευες, να καιει τα αντερα του, να εχει γινει πλεον χαλια εσωτερικα και να μη συμμαζευεται) ή διαφορα κοστους ειναι αμελητεα. -
Η διαφορά σε ενεργητική και παθητική ασφάλεια είναι το ίδιο αμελητέα όμως;
-
έχουμε φτάσει τις 290 αναφορές στο topic αυτό + κάποιες αναφορές από άλλα συναφή topics! ** Εδώ η πλήρης λίστα**
Για ακόμη μια φορά thnx στον nonos
Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;