Ο χρήστης georgemv έγραψε:
Passat '92 1800cc 90hp 8v.
Στις ~480.000 km άρχισε να καίει λάδια, στις 550.000km του έκανα rebuilt τον κινητήρα (ελατήρια, κουζινέτα, βαλβίδες, αμμοβολή το καπάκι και όλες τις φλάτζες). Τώρα έχει 690.000km, δεν καίει λάδια, βγάζει κάρτα καυσαερίων και περνάει ΚΤΕΟ με το σπαθί του! Οι υπάλληλοι μένουν φυτά όταν βλέπουν πόσο χαμηλά είναι οι ρύποι για τόσο καταπονημένο αμάξι και την τελευταία φορά έδωσαν συγχαρητήρια στον πατέρα μου!
Λόγω εξόδων θα τελειώσει η καριέρα του όμως στο τέλος της χρονιάς, δεν ξαναπληρώνω τέλη και ασφάλειες για 1800άρι...
κριμα να εχει αδοξο τελος για λιγα ευρω το χρονο.....και θελω να πω οτι αντε και το αντικαθιστας με ενα 1.4cc οπου αν ειναι μεταχειρισμενο και ανω της 5ετιας θα εχεις τελη 240ευρω εναντι των 300 του 1.8cc,ενω αν ειναι με τους ρυπους η διαφορα θα πεσει περιπου 100ευρω ακομη.Η διαφορα στα ασφαλιστρα ειναι περι τα 50ευρω το 6μηνο........στη σουμα θα εχεις κερδισει 300ευρω στο χρονο!!!αν δεν εχεις αναγκη την εξοικονομιση των 300ευρω,εγω θα το κραταγα για να δω μεχρι που μπορει να φτασει το σκυλι.......