-
γρηγορη νομιζω οτι εχεις ξεφυγει λιγο..μιλας για την ελλαδα του 2012 με την βενζινη στο 1.65€/λτ, κ μιλας λες κ ζεις σε μια περιοχη που το πιο αδυναμο αυτοκινητο ειναι το polo gtp με τα 180 ατιθασα τουρμπισμενα ατια..
εστω οτι ολα τα αυτοκινητα τριγυρω μου ειναι ταχυτερα απο το δικο μου,εστω οτι ολοι στην καθημερινοτητα τους ειναι αρχικαγκουρες εγκληματιες κ πηγαινουν συνεχως ταπα,εστω οτι εχουν τα χρηματα για την βενζινη,εστω οτι δεν υπαρχει κυκλοφοριακη συμφορηση(που οκ,πλεον δεν υπαρχει με ολο κ λιγοτερους να κυκλοφορουν με το αυτοκινητο)..
ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ???ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ Η ΓΙΑ ΜΕΝΑ???φτανει πια με το ποσο μεγαλη κ χοντρη την εχει την.. κατσικα ο γειτονας..
αλλιως,παω να παρω ενα fiat punto gt η ενα fiat uno turbo κ να ειμαι το ιδιο ταχυς με την κυρια ευλαμπια που κυκλοφορει με το τουρμπατο γκολφ του γκαυλογκαζου αντρα της..κ μου μενουν κ αλλα 32κ€ για βενζινες..
με το σκεπτικο σου,πραγματικα αναρωτιεμαι πως καταφερνεις κ επιζεις κ δεν εχεις αυτοκτονησει που κυκλοφορεις με μια χοντρη μαουνα 100(?) ιππων κ σε περνουν σαν σταματημενο μεχρι κ λεωφορεια(για να μην πω ποδηλατα)..
στη θεση σου θα αγοραζα τα φιατ που σου ανεφερα ανωτερω.. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σε λάθος φόρουμ είσαι. Εδώ δε μας ενδιαφέρει πιο είναι το πιο γρήγορο στην ευθεία, ποιόν θα φάμε στα φανάρια, πως θα πούμε στο γείτονα σε γ@μαω σε γκάζια και άλλα τέτοια.
Για λιμανάκια και λοιπές κοντροκαταστάσεις υπάρχουν άλλα φόρα...Οχι εσυ δεν καταλαβες καλα, και απαντας σε λαθος βαση.
Δεν μιλησα ουτε για φαναρια, ουτε για κοντρες.
Για απλη καθημερινη μετακινηση, σε λεωφορους οπως πχ η Κηφησιας αναφερομαι, οπου
για να κινηθεις ως ενα τυπικο μικρομεσαιο turbo 1400αρη μεσα σε αραιη κινηση, θα πρεπει συνεχως να κατεβαζεις μια σχεση κατω, και να χαλας τον κοσμο σε θορυβο κινητηρα, οταν οι υπολοιποι, θα επιταγχυνουν με μια σχεση πανω, και θα φευγουν το ιδιο ή και γρηγοροτερα απο εσενα με το νεο Coupe-GT που κοστισε μολις(?) 36κ ευρω...Το 2004 αγόρασα ένα hot hatch που έκανε 29000 ευρώ και είχε τα χαρακτηριστικά του κινητήρα που έχει και το GT86. Ή που ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι έχει (γιατί απ΄όσο έχω καταλάβει ΔΕΝ το έχεις οδηγήσει...). Διότι με το δικό μου ταπεινό EP3 TypeR ΠΟΤΕ δεν έκανα αυτά που λες σε καθημερινή χρήση, όπως σου είπε και ο taurus είχε επαρκέστατη ροπή για καθημερινή χρήση και για προσπερασματάκια (όχι 'ζω-πεθαίνω' βέβαια) και απ΄όλα. Ναι, αν ήθελες να πας πραγματικά γρήγορα έπρεπε να ασχοληθείς με το κιβώτιο (αυτό ντε που σε άλλες περιπτώσεις είναι για σένα σημαντικό κριτήριο επιλογής και δε γουστάρεις διπλοσύμπλεκτα κτλ. αλλά ξαφνικά η συχνή χρήση χειροκίνητου κιβωτίου σε καθημερινή χρήση έγινε για σένα μειονέκτημα) αλλά για καθημερινή χρήση η γυναίκα μου πήγαινε στη δουλειά της επί χρόνια χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα ή παράπονο.
Θεωρώ ότι 8 χρόνια μετά το να δώσεις άλλες 7000 για (α) κουπέ αμάξωμα και αντίστοιχο exclusivity (β) πίσω κίνηση είναι ένα αρκετά λογικό deal. Ναι συμφωνώ ότι 36000 δεν είναι λίγα χρήματα και όποιος δώσει αυτές τις 36000 θα κάνει κάποιους συμβιβασμούς, ε, σε ό,τι και αν αγοράζουμε κάνουμε συμβιβασμούς και το τωρινό δικό μου αυτοκίνητο δεν είναι Porsche αλλά ζω με αυτό...
-
Δε καταλαβαίνω γιατί τσακώνεστε.
ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει κάποιος πιο γρήγορος από σένα.
Το θέμα είναι αν το αυτοκίνητο που πήρες, σε καλύπτει.
Από θέμα επιδόσεων μόνο υπάρχουν ΠΟΛΛΑ φθηνά 'γκάζια'.
-
Οσα δεν φτανει η αλεπου ..............
-
Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
Χριστιανέ μου δε μπορείς να καταλάβεις ότι αυτό που λες δεν στέκει; Το αυτοκίνητο δεν είναι αργό που να χτυπιέσαι από κάτω και για μοτέρ ατμοσφαιρικό που βγάζει τη δύναμη στις 7500 rpm έχει μια χαρά καμπύλη ροπής. Έλεος δλδ...Χαλάρωσε. Θα μάθεις
-
Περί ροπής...
Από το διάγραμμα αυτό που βλέπω είναι ότι πάνω από το 80% της μέγιστης ροπής (δεν έχουν σημασία η μονάδες) του κινητήρα παράγεται από τις 2200 ως και τις 7300 στροφές. (γραμμούλα στα 115....)
Επιπλέον βλέπω ότι πάνω από το 90% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις 2500 ως τις 3500 σαλ και από τις 4500 σαλ ως και τις 7000 σαλ. Υπάρχει ένα κενό μεταξύ των 3500 και 4500 σαλ το οποίο με ένα εξατάχυτο κιβώτιο λύνεται με ένα κατέβασμα.
Όπερ μεθερμηνευόμενον ως Μηχανικός. Το 80% της ώθησης μου είναι διαθέσιμο στο (7300-2200)/(7500-700)=75% των στροφών του κινητήρα. Το 90% της ώθησης μου είναι διαθέσιμο στο ((7000-4500)+(3500-2500))/(7500-700)=51% των στροφών του κινητήρα.
Το γεγονός ότι δεν έχει αυτό την ντιζελοκαμπύλη με τη καμπούρα στις χαμηλόμεσαίες στροφές δεν θα με απασχολούσε γιατί απλά θα προσαρμοζόμουν αλλάζοντας το στυλ οδήγησης.-
Αν ήθελα ντιζελοκαμπούρα θα αγόραζα diesel και φυσικά δεν θα με ενδιέφερε το BRZ ή το GT86. Αν τώρα θέλω μία αντίστοιχη καμπούρα σε βενζίνη με τούρμπο και πίσω κίνηση τότε δεν έχω παρά να πάω να καταθέσω τα λεφτά μου για μία 3άρα Coupe ή μία 6άρα.-
Από κάποια στιγμή και μετά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας. Να το πιέζουμε όσο πάει και να μας καίει βία 10 και κάτι λίτρα στα 100 (σε ένα turbo υπό πίεση και ίδιων αλόγων αυτό αποτελεί ακόμα φαντασίωση) και να στοιχίζει και 36000€ και να έχει και πίσω κίνηση και να είναι fun to drive.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σε λάθος φόρουμ είσαι. Εδώ δε μας ενδιαφέρει πιο είναι το πιο γρήγορο στην ευθεία, ποιόν θα φάμε στα φανάρια, πως θα πούμε στο γείτονα σε γ@μαω σε γκάζια και άλλα τέτοια.
Για λιμανάκια και λοιπές κοντροκαταστάσεις υπάρχουν άλλα φόρα...Οχι εσυ δεν καταλαβες καλα, και απαντας σε λαθος βαση.
Δεν μιλησα ουτε για φαναρια, ουτε για κοντρες.
Για απλη καθημερινη μετακινηση, σε λεωφορους οπως πχ η Κηφησιας αναφερομαι, οπου
για να κινηθεις ως ενα τυπικο μικρομεσαιο turbo 1400αρη μεσα σε αραιη κινηση, θα πρεπει συνεχως να κατεβαζεις μια σχεση κατω, και να χαλας τον κοσμο σε θορυβο κινητηρα, οταν οι υπολοιποι, θα επιταγχυνουν με μια σχεση πανω, και θα φευγουν το ιδιο ή και γρηγοροτερα απο εσενα με το νεο Coupe-GT που κοστισε μολις(?) 36κ ευρω...Απο την μια εισαι υπερ των χειροκινητων κιβωτιων ως πιο συμμετοχικα και απο την αλλη θελεις κινητηρες με χαρακτηριστηκα λειτουργιας που ταιριαζουν σε αυτοματα κιβωτια .
Το δικο μου Ν/Α 1600αρι μια χαρα παει στην Κιφησιας με 5η απο 80 σε 110χαω λες το 86 να μην πηγαινει ?
Αλλωστε αν το κιβωτιο ειναι με κοντες διαδρομες και δεν σκαλωνει στις γρηγορες αλλαγες θα ειναι απολαυση να παιζεις μαζι του. -
μια στιγμη..εκανες φαουλ..δεν σκεφτηκες οτι δεν ειναι γερμανικο κ δευτερον δεν μπορεις να συγκρινεις το κιβωτιο του(ειτε αποδειχθει εξαιρετικο ειτε μαπα) με το εξαιρετικο χειροκινητο κιβωτιο ενος γνωστου εξαιρετικου γερμανικου αυτοκινητου του οποιου το ονομα δεν θελω να πω,για ευνοητους λογους..δλδ για να μην ανοιξουν παλι οι ουρανοι κ βρεχει καταρακτωδως..
-
Μιας και αναφέρθηκε κατανάλωση, 10.5 είχε το δικό μου με αρκετούτσικη πίεση, αλλά όχι κάτι τρελό.
όλες οι ανυσηχίες του ΓΚ θα έβρισκαν κάλυψη με το αυτόματο κιβώτιο
-
Μόνο εγώ καταλαβαίνω τι εννοεί ο Γρηγόρης και συμφωνώ μαζί του; Παίδες, προ διετίας είχα κάνει test drive ένα Fiat Barvo 1.4T 150. Σε σχέση με το Miata NB 1.8 που έχω, πρέπει να έχει 2' πάνω στο 0-100. Κι όμως, όταν μετά τη βόλτα μπήκα στο δικό μου και οδηγούσα φυσιολογικά (μέχρι 4Κ σαλ), νόμιζα ότι το δικό μου είναι χαλασμένο. Άλλο το ατμοσφαιρικά που θέλουν μαστίγωμα κι άλλο οι τουρμποροπές από το μηδέν. Όταν με τα 36Κ του 86 αγοράζεις Scirocco R που το περνάει από πάνω παντού, ε, είναι λίγο κάπως. Όπως κάπως ήταν κι όταν το Golf GTi είχε αντίστοιχη διαφορά στις χαμηλομεσαίες από το RX8 Cosmo, ενώ κόστιζε λιγότερο. Εννοείται ότι ως ορκισμένος λάτρης της πίσω κίνησης, το Τσιρότο και η Γκόλφω δε μου λένε τίποτα και ότι θα επέλεγα τους πισωκίνητους αντιπάλους τους σε κάθε περίπτωση. Καταλαβαίνω όμως πως για όσους δεν έχουν τέτοια κριτήρια, οι τουρμποαντίπαλοι είναι πολύ πιο λογικοί και ποθητοί ως αγορά από την 86άρα.
-
δε νομιζω ομως οτι μχ5-γτ86 εχουν το ιδιο target group με τα διαφορα hatchbacks της αγορας..εκτος ελλαδος παντα..
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Κικιζα αν σε διαβάσει κάποιος άσχετος θα πιστέψει ότι καθημερινά βολταρεις στην κηφισιας με τουλάχιστον 2,5λιτρο τουιντουρμπο αργαλειο....Εσυ δεν είχες θέμα με τα αυτόματα κιβώτια γιατι σου κόβουν δράση , και εσάς τους πραγματικούς οδηγούς σας χαλαει να σας αποκοπτουν απο την πεμπτουσία της οδήγησης ;
'Οχι!
Θέλουμε χειροκίνητο κιβώτιο για να αλλάζουμε ταχύτητες και να νιώθουμε ανήσυχοι οδηγοί.
ΚΑΙ
Θέλουμε τεράστια ροπή για να ΜΗΝ αλλάζουμε ταχύτητες και να νιώθουμε πραγματικοί οδηγοί από την επιτάχυνση.
Συνεπώς θέλουμε χειροκίνητο κιβώτιο αλλά να μην αλλάζουμε. Α και είμαστε και ανήσυχοι.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μόνο εγώ καταλαβαίνω τι εννοεί ο Γρηγόρης και συμφωνώ μαζί του; Παίδες, προ διετίας είχα κάνει test drive ένα Fiat Barvo 1.4T 150. Σε σχέση με το Miata NB 1.8 που έχω, πρέπει να έχει 2' πάνω στο 0-100. Κι όμως, όταν μετά τη βόλτα μπήκα στο δικό μου και οδηγούσα φυσιολογικά (μέχρι 4Κ σαλ), νόμιζα ότι το δικό μου είναι χαλασμένο. Άλλο το ατμοσφαιρικά που θέλουν μαστίγωμα κι άλλο οι τουρμποροπές από το μηδέν. Όταν με τα 36Κ του 86 αγοράζεις Scirocco R που το περνάει από πάνω παντού, ε, είναι λίγο κάπως. Όπως κάπως ήταν κι όταν το Golf GTi είχε αντίστοιχη διαφορά στις χαμηλομεσαίες από το RX8 Cosmo, ενώ κόστιζε λιγότερο. Εννοείται ότι ως ορκισμένος λάτρης της πίσω κίνησης, το Τσιρότο και η Γκόλφω δε μου λένε τίποτα και ότι θα επέλεγα τους πισωκίνητους αντιπάλους τους σε κάθε περίπτωση. Καταλαβαίνω όμως πως για όσους δεν έχουν τέτοια κριτήρια, οι τουρμποαντίπαλοι είναι πολύ πιο λογικοί και ποθητοί ως αγορά από την 86άρα.Ο καθένας λοιπόν διαλέγει αυτοκίνητο ανάλογα με τα γούστα του. Ωραίο το Μπραβάκι αλλά ψηλά ανύπαρκτο...
-
θυμάστε την πανέμορφη έκφραση που χρησιμοποιούσε ο ΚΙΚΙΖΑΣ με το μνι και τον τόπο του για να δείξει ότι για ακομα μια φορά είχε δίκιο;
ε... βρήκα πώς θα το έλεγε με μια φώτο
[spoiler:1efegw34]
[/spoiler:1efegw34]
we love kikizas
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
μια στιγμη..εκανες φαουλ..δεν σκεφτηκες οτι δεν ειναι γερμανικο κ δευτερον δεν μπορεις να συγκρινεις το κιβωτιο του(ειτε αποδειχθει εξαιρετικο ειτε μαπα) με το εξαιρετικο χειροκινητο κιβωτιο ενος γνωστου εξαιρετικου γερμανικου αυτοκινητου του οποιου το ονομα δεν θελω να πω,για ευνοητους λογους..δλδ για να μην ανοιξουν παλι οι ουρανοι κ βρεχει καταρακτωδως.. -
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Κικιζα αν σε διαβάσει κάποιος άσχετος θα πιστέψει ότι καθημερινά βολταρεις στην κηφισιας με τουλάχιστον 2,5λιτρο τουιντουρμπο αργαλειο....
Εσυ δεν είχες θέμα με τα αυτόματα κιβώτια γιατι σου κόβουν δράση , και εσάς τους πραγματικούς οδηγούς σας χαλαει να σας αποκοπτουν απο την πεμπτουσία της οδήγησης ;
'Οχι!
Θέλουμε χειροκίνητο κιβώτιο για να αλλάζουμε ταχύτητες και να νιώθουμε ανήσυχοι οδηγοί.
ΚΑΙ
Θέλουμε τεράστια ροπή για να ΜΗΝ αλλάζουμε ταχύτητες και να νιώθουμε πραγματικοί οδηγοί από την επιτάχυνση.
Συνεπώς θέλουμε χειροκίνητο κιβώτιο αλλά να μην αλλάζουμε. Α και είμαστε και ανήσυχοι.
Mα ετσι, τοσα ξερετε, τοσα λετε και οι δυο...Στραφι πηγαν τοσες σελιδες, περι δυναμης για τα αντιτιμο που απαιτειται. Συνεχιστε...
-
οσο πιο πολυ κοστιζει ενα αυτοκινητο,τοση περισσοτερη δυναμη πρεπει να εχει?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Κικιζα αν σε διαβάσει κάποιος άσχετος θα πιστέψει ότι καθημερινά βολταρεις στην κηφισιας με τουλάχιστον 2,5λιτρο τουιντουρμπο αργαλειο....
Εσυ δεν είχες θέμα με τα αυτόματα κιβώτια γιατι σου κόβουν δράση , και εσάς τους πραγματικούς οδηγούς σας χαλαει να σας αποκοπτουν απο την πεμπτουσία της οδήγησης ;
'Οχι!
Θέλουμε χειροκίνητο κιβώτιο για να αλλάζουμε ταχύτητες και να νιώθουμε ανήσυχοι οδηγοί.
ΚΑΙ
Θέλουμε τεράστια ροπή για να ΜΗΝ αλλάζουμε ταχύτητες και να νιώθουμε πραγματικοί οδηγοί από την επιτάχυνση.
Συνεπώς θέλουμε χειροκίνητο κιβώτιο αλλά να μην αλλάζουμε. Α και είμαστε και ανήσυχοι.
Mα ετσι, τοσα ξερετε, τοσα λετε και οι δυο...Στραφι πηγαν τοσες σελιδες, περι δυναμης για τα αντιτιμο που απαιτειται. Συνεχιστε...
αφού λες @@ριες ανθρωπέ μου ...
τόσες σελίδες προσπαθείς να μας αποδείξεις οτι μια αναλαμπή που είχες την ώρα που πέταγες τα σκουπίδια στον κάδο και έξυνες την κούτρα σου είναι και ορθή...
-
και λαμαρίνα (ή carbon για τους κιμπάρηδες).
-
οι καμπάριδες θέλουν οξιά και ψωλόδερμα στο ταμπλό...
Toyota GT-86 / Subaru BRZ