-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Εξαρταται τι εννοεις fun,το αυτοκινητο ξεμπαζωνει αλλα θελει χερια και τεταμένη προσοχη,κατι που για καθημερινη χρήση μπορεί να μην λέγεται fun. Αντιθετα με το golf ειναι πιο απλα και προβλέψιμα τα πράγματα.Τώρα δεν ξέρω... Με προβλημάτισες.
Καμμιά φορά όμως είναι καλό να έχεις ένα τέτοια αυτοκίνητο για να έχουν και οι 'ρουτινιάρικες' μετακινήσεις σου, λίγο χρώμα.
Αν όμως θέλεις να κινηθείς γρήγορα χωρίς να είσαι συνέχεια με την ταυτότητα στο στόμα, τότε ναι, το Golf είναι το καλύτερο. Είναι η χρυσή τομή θα έλεγα γιατί προσφέρει ευχαρίστηση, χωρίς να είναι ακραίο. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Mίας και έχω Golf gti IV και Rx-7 εδώ και χρόνια,θα σου πω με κλειστά μάτια GOLF!! Eτσι απλά.....
Μάλιστα. Και έχεις και 4άρι Golf...
Ε,έχει μεγαλύτερους χώρους όπως και να το κάνουμε.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Καλά, μην το παρακάνουμε. Δεν συγκρίνουμε το RX8 με το Passat. Είναι ανταγωνιστικά αυτοκίνητα τα δυο τους, ας έχει το Golf την κίνηση μπροστά.
Πραγματι εχουν και τα δυο ενα τιμονι, τεσσερις ροδες, και 4 πιστονια...
ΦΤΟΥ!!! λαθος εκανα... το ρο-χι δεν εχει ουτε καν πιστονια!φιλε Manosk συγγνωμη για την ειρωνια αλλα κατα την γνωμη μου εσυ το παρακανεις λεγοντας οτι τα δυο αυτοκινητα ειναι ανταγωνιστικα... Το γκολφ ειναι το καλυτερο του ειδους του σιγουρα... αλλα το ρο-χι ειναι μια κατασκευη τελειως διαφορετικη σε δικη της κλαση. Προσεχε, δεν λεω οτι ειναι καλυτερο, αυτο 8α το κρινει ο κα8ενας με τις αναγκες του, λεω απλα οτι ειναι τελειως διαφορετικο, και εξου κατα την γνωμη μου και δεν συγκρινονται.
Στο αποτέλεσμα είναι. Καλή φάση να σε κινεί wankel (ευτυχώς εξελιγμένος), όμως αυτό τι αποτέλεσμα έχει στην οδηγική αίσθηση σε σχέση με έναν κοινό κινητήρα;
Μήπως προσφέρει μοναδική επιτάχυνση ή δύναμη; Τα τεστ άλλο δείχνουν.
Μήπως κερδίζεις κάτι σε κατανάλωση ή σε εκπομπή ρύπων, όπως συμβαίνει με το πραγματικά μοναδικό Prius; Το αντίθετο.
Μήπως η αίσθηση είναι διαφορετική σε σχέση με κάποιο άλλο πισωκίνητο συμβατικού (=μη wankel) κινητήρα; Δεν το νομίζω.Άρα εκτός της διαφορετικής τεχνολογίας δεν υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο. Χώρια που, βάσει όσων γράφονται από τα περιοδικά, δεν είναι καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο όπως π.χ. το TypeR ή το EVO. Βάσει των παραπάνω, θεωρώ ότι πρόκειται για ανταγωνιστικά μοντέλα, αφού κινούνται στην ίδια κατηγορία τιμής και προσφέρουν πάνω-κάτω ίδια οδηγική ευχαρίστηση. Το RX8 είναι βέβαια πολύ ομορφότερο, αλλά αυτό είναι διαφορετικό ζήτημα.
Δηλαδή θεωρείς ότι το RX8 είναι ένα απο τα πολλά συνηθισμένα σπορ αυτοκίνητα που βγαίνουν στις μέρες μας???? Μήπως να αρχίσουμε να το συγκρίνουμε και με την Merc Sportscoupe??? Και πιστεύεις ότι GTi και RX8 προσφέρουν πάνω-κατω την ίδια οδηγική ευχαρίστηση και η μόνή ουσιαστική διαφορά τους είναι η καλύτερη εξωτερική εμφάνιση του RX8??????? Θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω...
-
Ο χρήστης mak έγραψε:
Δηλαδή θεωρείς ότι το RX8 είναι ένα απο τα πολλά συνηθισμένα σπορ αυτοκίνητα που βγαίνουν στις μέρες μας???? Μήπως να αρχίσουμε να το συγκρίνουμε και με την Merc Sportscoupe??? Και πιστεύεις ότι GTi και RX8 προσφέρουν πάνω-κατω την ίδια οδηγική ευχαρίστηση και η μόνή ουσιαστική διαφορά τους είναι η καλύτερη εξωτερική εμφάνιση του RX8??????? Θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω...Οδηγική ευχαρίστηση προσφέρει το καθένα με τον τρόπο του...
Ακόμα και η Sportscoupe που αναφέρεις έχει χάρες και μπορείς να την πηγαίνεις όλη την μέρα με τις πόρτες. Σύμφωνα με κάποιους από τους υποστηρικτές της πίσω κίνησης, αυτό αρκεί από μόνο του, για να τη χαρακτηρίσει οδηγικά ευχάριστη. Και για να δανειστώ και την υπογραφή κάποιου:'Κανένα αυτοκίνητο δεν ειναι μάπα. Αρκεί να ξέρεις να το ευχαριστηθείς'
-
Ο χρήστης mak έγραψε:
Δηλαδή θεωρείς ότι το RX8 είναι ένα απο τα πολλά συνηθισμένα σπορ αυτοκίνητα που βγαίνουν στις μέρες μας???? Μήπως να αρχίσουμε να το συγκρίνουμε και με την Merc Sportscoupe??? Και πιστεύεις ότι GTi και RX8 προσφέρουν πάνω-κατω την ίδια οδηγική ευχαρίστηση και η μόνή ουσιαστική διαφορά τους είναι η καλύτερη εξωτερική εμφάνιση του RX8??????? Θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω...Αφού δεν το έχω οδηγήσει, δεν μπορώ να πω ότι είναι το ένα ή το άλλο με απόλυτη βεβαιότητα, γι'αυτό μένω στις κρίσεις τρίτων, που είναι και πιο έμπειροι από εμένα.
Το RX8 γιατί όμως είναι ένα 'μη συνηθισμένο' σπορ αυτοκίνητο; Επειδή έχει άλλου τύπου κινητήρα; Αυτό δεν καταλαβαίνω. Αν δηλαδή υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικά που του προσδίδουν διαφορετική οδηγική συμπεριφορά από ένα σπορ αυτοκίνητο ίδιας αξίας, θα ήθελα να μάθω ποια είναι αυτά. -
Ο χρήστης StAz έγραψε:
Mίας και έχω Golf gti IV και Rx-7 εδώ και χρόνια,θα σου πω με κλειστά μάτια GOLF!! Eτσι απλά.....ΥΠΟΠΤΟ!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Mίας και έχω Golf gti IV και Rx-7 εδώ και χρόνια,θα σου πω με κλειστά μάτια GOLF!! Eτσι απλά.....
ΥΠΟΠΤΟ!!!!!!!!!!!!!!
Tο'πιασες το υπονοούμενο
Το Ξαναλέω: GOLF με κλειστά μάτια.
-
Ο χρήστης StAz έγραψε:
Το Ξαναλέω: GOLF με κλειστά μάτια.Για να μην το βλέπεις;
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Από διηγήσεις γνωστού μου, κατόχου RX8 cosmo: Με 50 ευρώ βενζίνη κάνει 200-250 χιλιόμετρα και βάζει σε κάθε γέμισμα 1 λίτρο λάδι..... γι αυτό και μόνο ψήφισα Golf.Δεν μου αρέσουν τα αυτοκίνητα που καίνε λάδια. Για αυτό ψηφίζω Golf.
-
GTi
...όπως λέει και στην διαφήμιση!
Και στο κοκκινάκι παρακαλώ να μου το τυλίξετε...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δηλαδή θεωρείς ότι το RX8 είναι ένα απο τα πολλά συνηθισμένα σπορ αυτοκίνητα που βγαίνουν στις μέρες μας???? Μήπως να αρχίσουμε να το συγκρίνουμε και με την Merc Sportscoupe??? Και πιστεύεις ότι GTi και RX8 προσφέρουν πάνω-κατω την ίδια οδηγική ευχαρίστηση και η μόνή ουσιαστική διαφορά τους είναι η καλύτερη εξωτερική εμφάνιση του RX8??????? Θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω...
Αφού δεν το έχω οδηγήσει, δεν μπορώ να πω ότι είναι το ένα ή το άλλο με απόλυτη βεβαιότητα, γι'αυτό μένω στις κρίσεις τρίτων, που είναι και πιο έμπειροι από εμένα.
Το RX8 γιατί όμως είναι ένα 'μη συνηθισμένο' σπορ αυτοκίνητο; Επειδή έχει άλλου τύπου κινητήρα; Αυτό δεν καταλαβαίνω. Αν δηλαδή υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικά που του προσδίδουν διαφορετική οδηγική συμπεριφορά από ένα σπορ αυτοκίνητο ίδιας αξίας, θα ήθελα να μάθω ποια είναι αυτά.Χωρίς παρεξήγηση, συμμετέχεις σε μια συζήτηση χωρίς να έχεις ιδέα για το τί μιλάμε... Διάβασε το αφιέρωμα του TopGear ή του Car ή του EVO (πάντα τα αγγλικά) για το RX-8 (υπάρχουν και στις ιστοσελίδες τους) και μετά θα δεις ότι έπεσες σε ... ατόπημα κάνοντας αυτή την ερώτηση
-
Οδηγική ευχαρίστηση προσφέρει το καθένα με τον τρόπο του...
Ακόμα και η Sportscoupe που αναφέρεις έχει χάρες και μπορείς να την πηγαίνεις όλη την μέρα με τις πόρτες. Σύμφωνα με κάποιους από τους υποστηρικτές της πίσω κίνησης, αυτό αρκεί από μόνο του, για να τη χαρακτηρίσει οδηγικά ευχάριστη. Και για να δανειστώ και την υπογραφή κάποιου:Παράθεση:
'Κανένα αυτοκίνητο δεν ειναι μάπα. Αρκεί να ξέρεις να το ευχαριστηθείς'
Μeco συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι η sportscoupe έχει χάρες καθώς είναι ένα πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο και φυσίκα κάθε αυτοκίνητο μπορεί να προσφέρει συγκινίσεις. Το θέμα είναι σε τι ποσότητα, και εδώ είναι που επιμένω και λέω ότι ενα αυτοκίνητο σαν το RX8 είναι μια μήχανή οδηγικής απόλαυσης και την προσφέρει στον οδηγό του σε μεγαλύτερες ποσότητες απο ότι το GTi.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Χωρίς παρεξήγηση, συμμετέχεις σε μια συζήτηση χωρίς να έχεις ιδέα για το τί μιλάμε... Διάβασε το αφιέρωμα του TopGear ή του Car ή του EVO (πάντα τα αγγλικά) για το RX-8 (υπάρχουν και στις ιστοσελίδες τους) και μετά θα δεις ότι έπεσες σε ... ατόπημα κάνοντας αυτή την ερώτηση
Το ότι δεν το έχω οδηγήσει δεν σημαίνει ότι δεν έχω ήδη διαβάσει για το αυτοκίνητο (το έγραψα ήδη εξάλλου). Εκτός από τα 'πεζά' ζητήματα που θίχτηκαν παραπάνω (υψηλή κατανάλωση, κάψιμο λαδιού), κοιτάζοντας στο Top Gear επιβεβαίωσα κάτι που είχα διαβάσει και αλλού: ότι στα χαμηλά το αυτοκίνητο δεν τραβάει και ότι κάποιος είναι υποχρεωμένος να το πατάει και να οδηγεί σε υψηλές στροφές θέλει-δεν θέλει. Αυτό για εμένα καταλέγεται στα αρνητικά, αφού ένας ολοκληρωμένος κινητήρας πρέπει να είναι ελαστικός σε όλο το φάσμα στροφών. Μένουμε λοιπόν στην πίσω κίνηση, η οποία βέβαια δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο του RX8. Σίγουρα πρόκειται για διασκεδαστικό αυτοκίνητο με δυνατό κινητήρα και πανέμορφο σουλούπι, όμως το Golf GTI είναι σαφώς πιο ολοκληρωμένο. Ερωτώ λοιπόν ξανά: ποια είναι η καινοτομία του αυτοκινήτου, η οποία το κάνει να ξεχωρίζει θετικά από τον ανταγωνισμό;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ερωτώ λοιπόν ξανά: ποια είναι η καινοτομία του αυτοκινήτου, η οποία το κάνει να ξεχωρίζει θετικά από τον ανταγωνισμό;Καινοτομικό σημαίνει συνήθως κάτι το μοναδικό. Αντιστρέφοντας, βρες άλλο πισωκίνητο coupe 192 ή 231 ίππων που να κοστίζει 28.900 και 37.900 στην Ελλάδα
-
Ο χρήστης mak έγραψε:
ÏäçãéêÞ åõ÷áñßóôçóç ðñïóöÝñåé ôï êáèÝíá ìå ôïí ôñüðï ôïõ...
Áêüìá êáé ç Sportscoupe ðïõ áíáöÝñåéò Ý÷åé ÷Üñåò êáé ìðïñåßò íá ôçí ðçãáßíåéò üëç ôçí ìÝñá ìå ôéò ðüñôåò. Óýìöùíá ìå êÜðïéïõò áðü ôïõò õðïóôçñéêôÝò ôçò ðßóù êßíçóçò, áõôü áñêåß áðü ìüíï ôïõ, ãéá íá ôç ÷áñáêôçñßóåé ïäçãéêÜ åõ÷Üñéóôç. Êáé ãéá íá äáíåéóôþ êáé ôçí õðïãñáöÞ êÜðïéïõ:ÐáñÜèåóç:
'ÊáíÝíá áõôïêßíçôï äåí åéíáé ìÜðá. Áñêåß íá îÝñåéò íá ôï åõ÷áñéóôçèåßò'
Ìeco óõìöùíþ áðüëõôá ìáæß óïõ üôé ç sportscoupe Ý÷åé ÷Üñåò êáèþò åßíáé Ýíá ðïëý áîéüëïãï áõôïêßíçôï êáé öõóßêá êÜèå áõôïêßíçôï ìðïñåß íá ðñïóöÝñåé óõãêéíßóåéò. Ôï èÝìá åßíáé óå ôé ðïóüôçôá, êáé åäþ åßíáé ðïõ åðéìÝíù êáé ëÝù üôé åíá áõôïêßíçôï óáí ôï RX8 åßíáé ìéá ìÞ÷áíÞ ïäçãéêÞò áðüëáõóçò êáé ôçí ðñïóöÝñåé óôïí ïäçãü ôïõ óå ìåãáëýôåñåò ðïóüôçôåò áðï üôé ôï GTi.
Mak êáôáëáâáéíù ôé èåëåéò íá ðåéò áëëá åéóáé ôïóï óéãïõñïò ïôé ôï Ñ×8 äéíåé ïëá áõôá ðïõ åííïåéò?
Ç ðñùôç öïñá ðïõ åéäá Ñ×8 áðï êïíôá (êáé ìáëéóôá ôï 230áñé) åìåéíá åíèïõóéáóìåíïò áðï ôï ó÷çìá ôïõ. Áõôï ïìùò êñáôçóå ëéãï äéïôé ìïëéò áíáøå ôï öáíáñé êáé ðåôá÷ôçêå ìðñïóôá îõíçóå ç ìïõñç ìïõ áðï ôïí áíõðáñêôï êáé çëåêôñéêï ç÷ï.
Åðéðëåïí å÷åé áíçðáñêôç ñïðç, êáôé ðïõ óçìáéíåé ðùò ç ðïëõðïèçôç ðëáãéïëéóèçóç äåí åñ÷åôå ðáíôá áëëá ïõôå êáé ãéá ðïëõ(ðáíôá ìéëáù ãéá ôïí ìåóï ÷ïìðéóôá êáé ï÷é ãéá ôïí Ðáôóïõñåá). Áêïìç êáé ï ÔÉFF NEEDEL (ëáôñåéò áìåôáíïéôïò ôçò ðéóù êéíçóçò êáé ðáëáéïôåñá ïäçãïò LEMAN) ìïõ áðáíôçóå óå óõæçôçóç ðïõ åé÷áìå ðùò áí èåëù ðáíôåò íá ðáñù ì÷-5.Ôï ìïíï ðïõ ìåíåé ãéá íá èáõìáóïõìå åéíáé ôï åîáéñåôéêï æõãéóìá. Ãéá ôï ïðïéï ïìùò äåí åêöåñù áðïøç áöïõ äåí ôï å÷ù ñéîåé óå óôñïöéëéêé. Áëëá áìá åéíáé underpowered ôé íá ôï êáíåéò êáé áõôï.
Ç åìöáíéóç ôïõ åéíáé super áëëá äåí ìå áðáó÷ïëåé êáé ðïëõ äéïôé ïôáí åéìáé ìåóá äåí ìðïñù íá ôï èáõìáóù
Ôùñá ãéá ëáäéá, âåíæéíç êáé áîéïðéóôéá äåí ìå íïéáæåé, áñêåé íá åéíáé drift machine. Åðåéäç ïìùò äåí öáéíåôáé íá åéíáé drift machine ôïôå ìáëëïí ìå íïéáæåé êáé áõôï .
Åëðéæù íá âãåé êáðïéïò êáôï÷ïò Ñ×8 (190áñé) êáé íá ìáò ðåé áí åéíáé ôï éäéï tail happy ìå åíá ì÷-5.
Ìå÷ñé ôïôå ïìùò èá ðñïôéìéóù ôï ðéï ôéìéï GOLF.
-
Ρε παίδες!
115 ψήφοι και το RX-8 μπροστά με μόνο ένα ψήφο??!!
Αλλαξαν οι εποχές?!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ρε παίδες!115 ψήφοι και το RX-8 μπροστά με μόνο ένα ψήφο??!!
Αλλαξαν οι εποχές?!!!
To **GTI **(επιτέλους ), βρήκε την ψηφοφορία του...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ρε παίδες!
115 ψήφοι και το RX-8 μπροστά με μόνο ένα ψήφο??!!
Αλλαξαν οι εποχές?!!!
To **GTI **(επιτέλους ), βρήκε την ψηφοφορία του...
Καλά ήμουν σίγουρος ότι θα απαντούσες!!!
-
Ikar:
Άρα λοιπόν η ιδιαιτερότητά του είναι ότι κοστίζει λίγο για το είδος του, όχι γιατί προσφέρει κάτι παραπάνω πλην της πίσω κίνησης, όπως είχα γράψει αρχικά. Για την ιπποδύναμη, εγώ μετράω τις επιδόσεις. 300 ίπποι σε ένα αυτοκίνητο μπορεί απλώς να το κινούν αξιοπρεπώς, σ'ένα άλλο μπορεί να το κάνουν ρουκέτα. Αν θυμάμαι καλά, το Golf GTI έχει παρόμοιες επιδόσεις με το RX8, ίσως και λίγο καλύτερες. Πως; Δεν πετάει εύκολα κώλο; Και λοιπόν τί έγινε; Με μπροστινή κίνηση δεν έχει πλάκα η οδήγηση; Όλοι μας (σχεδόν) δυστυχείς είμαστε με τα εμπροσθοκίνητα αυτοκίνητά μας;(Επίσης, για να σκανδαλίσω λίγο το κοινό, η BMW 120 με πίσω κίνηση και χωρίς να θεωρείται σπορ αυτοκίνητο δεν απέχει πολύ σε επιδόσεις από το RX8 (0-100 σε 7.2' και 7,7' αντίστοιχα), έχει μια χαρά στήσιμο, ενώ είναι αυτοκίνητο για όλες τις ανάγκες και κοστίζει 30.900- 34.200 ευρώ (και BMW έτσι; ).
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ρε παίδες!115 ψήφοι και το RX-8 μπροστά με μόνο ένα ψήφο??!!
Αλλαξαν οι εποχές?!!!
οι τιμές άλλαξαν. Ίσως το πρώτο VW μετά από χρόνια που δικαιολογεί τον τίτλο VW
Δίλημμα των 29Κ: Golf GTI ή RX-8 Challenge ;