Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 129
    • Best 0
    • Groups 0

    tetrapetaloudos

    @tetrapetaloudos

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    129
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tetrapetaloudos Unfollow Follow

    Latest posts made by tetrapetaloudos

    • RE: AUDI FORUM

      Ευχαριστω Δημητρη. Το 1.8 θα φορέσει DSG εστω και χωρις quatro?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tetrapetaloudos
    • RE: Tesla Motors Roadster (ηλεκτρικο)

      http://www.jaylenosgarage.com/video/vid ... vid=229378

      Jay Leno

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tetrapetaloudos
    • RE: AUDI FORUM

      Μηπως ξέρουμε αν το Α4 1.8 TSI (160) θα βγει με DSG?

      Quatro θα υπάρχει με DSG?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tetrapetaloudos
    • RE: BMW FORUM

      Ο χρήστης 007 έγραψε:

      Δεν βγαίνουν τα νούμερα. Η απάντηση βρίσκετε στο σασι. Ξέρουμε που βασίζετε?

      Παντα εκει βρισκεται η απαντηση για το βαρος απο ανεκαθεν ουτως ή αλλως. Μηπως εννοει ο Fanis75 το σασι της 3αρας της coupe?

      Αυτο καταλαβα και εγω αλλα δεν ειμαι σιγουρος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tetrapetaloudos
    • RE: AUDI FORUM

      Ο χρήστης nikodoc_z4 έγραψε:

      Ε ναι και εγώ δεν νομίζω να ιδρώσει ιδιαίτερα η Κειμαν.Θα δείξει ομως μόλις έχουμε τα πρώτα τεστάκια..

      Εγώ νομίζω οτι σε απόλυτα νούμερα το cayman θα υδρώσει. Το έχει αποδείξει και η πιο φτηνη 135 που την νικησε κατα κράτος πλην του drift.

      Youtube Video

      Στo feeling και στο handling είναι αλλου το cayman. Βέβαια αυτη τη ρυθμισιμοτητα την πληρώνεις ακριβά.

      φανταζομαι οτι θεωρεις αξιοπιστα και τα αποτελεσματα των test της εκπομπης VROOM-VROOM

      Μια δεκαπενταετία που παρακολουθω ξένες και ελληνικές εκπομπές θεωρώ καλύτερο οδηγό/δοκιμαστη τον Τiff. Για Plato δεν χρειάζετε να αναφερθω οσοι ξέρουν ξέρουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tetrapetaloudos
    • RE: BMW FORUM

      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

      Η 1.35 είναι 1540 κιλά και η 3.35 είναι 1600. Πολύ μικρή διαφορά δεν είναι? Λόγω μικρότερης κατηγορίας και λαμβάνοντας υπόψη ότι η 120 (η απλή δίπορτη) είναι περίπου 1350 κιλά η 1.35 γιατί εκτοξεύτηκε εκεί πάνω? Δεν θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον 150-200 κιλά διαφορά από τη μεγάλη αδελφή της?

      Η 135i βασίζεται στο Coupe αμάξωμα, το οποίο είναι πιο βαρύ από το Ηatchback περί τα 20 κιλά. Επίσης στην 2πορτη η 120i είναι 95 κιλά πιο ελαφριά από την 130i...άρα βλέπουμε ότι η μεγάλη διαφορά είναι λόγω κινητήρα/αναρτήσεων/φρένων/εξοπλισμού. Λογική διαφορά λοιπόν τα 195 κιλά διαφορά μεταξύ της 120i (2πορτης Hatchback) και της 135i Coupe.

      Τι εννοείς βασιζετε στο κουπε αμάξωμα? Στην Ε92? Πως βγαίνουν τα 20 κιλά?

      Οσον αφορά 1.20 vs 1.30 έχουμε:
      1.20 3πορτη exclusive 1365 κιλά
      1.30 3πορτη Μ-Σπορτ 1450 κιλά

      Άρα 85 κιλα διαφορά + 34 κιλά παραπάνω ο Ν54 έναντι του Ν52 έχουμε 109 κιλά. Τα άλλα 90 που βρίσκονται?
      -Εξοπλισμος ίδιος σχεδόν με την 1.30 Μ-Σπορτ

      • Αναρτήσεις δεν κάνουν καμία σημαντική διαφορά
      • Τα φρένα ποσα να προσθέτουν σε καθε άκρη? 2 κιλά? 4?

      Δεν βγαίνουν τα νούμερα. Η απάντηση βρίσκετε στο σασι. Ξέρουμε που βασίζετε?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tetrapetaloudos
    • RE: MERCEDES-BENZ FORUM

      Τοσο αναξιοπιστες είναι? Νομιζα οτι ειχαν βελτιωθει σε σχεση με 3 χρόνια πριν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tetrapetaloudos
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      http://www.webridestv.com/showvideo.aspx?video=11008

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tetrapetaloudos
    • RE: AUDI FORUM

      Ο χρήστης link20 έγραψε:
      Ε ναι και εγώ δεν νομίζω να ιδρώσει ιδιαίτερα η Κειμαν.Θα δείξει ομως μόλις έχουμε τα πρώτα τεστάκια..

      Εγώ νομίζω οτι σε απόλυτα νούμερα το cayman θα υδρώσει. Το έχει αποδείξει και η πιο φτηνη 135 που την νικησε κατα κράτος πλην του drift.

      Youtube Video

      Στo feeling και στο handling είναι αλλου το cayman. Βέβαια αυτη τη ρυθμισιμοτητα την πληρώνεις ακριβά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tetrapetaloudos
    • RE: BMW FORUM

      Ο χρήστης ioannitis έγραψε:
      Να κάμω κανα-δυό-τρείς ερωτήξεις για γνωρίζοντες ή 'σωστά' υποθέτοντες ...

      Ααα) Η σειρά 1 η 4πορτη πότε παρουσιάστηκε, πότε έλαβα το τραβηγματάκι της και πότε υπολογίζεται ότι θα πάρει την άγουσα για τα αποδυτήρια με την έλευση της καινούριας? Η 2πορτη νομίζω είναι αρκετά φρέσκια αλλά η 4πορτη πρέπει να είναι μεγάλο κορίτσι πια (αλλά δεν θυμάμαι πόσο ώριμο, για αυτό και ρωτάω!)

      Βου) Εχει ακουστεί για Μ1 ή νέος διάδοχος της παλαί ποτέ Τii? Δεν νομίζω ότι είναι η νέα 1.35 ο διάδοχος της Tii. Το 'Μ1' νομίζω ότι είναι κάπως 'βαρύ' όνομα για να το 'χαραμίσει' στη μικρή (ή λάθος υποθέτω?) . Συνοψίζοντας, έχετε ακούσει αν το M Division ασχολείται με την 1 και αν 'ναι' πότε το περιμένουμε περίπου?

      Γου) (Προσοχή οι νευρικοί, ακολουθεί παντελώς ηλίθια ερώτηση!) Η 1.35 είναι 1540 κιλά και η 3.35 είναι 1600. Πολύ μικρή διαφορά δεν είναι? Λόγω μικρότερης κατηγορίας και λαμβάνοντας υπόψη ότι η 120 (η απλή δίπορτη) είναι περίπου 1350 κιλά η 1.35 γιατί εκτοξεύτηκε εκεί πάνω? Δεν θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον 150-200 κιλά διαφορά από τη μεγάλη αδελφή της?

      Για τη τελευταία ερώτηση μη βαράτε όλοι μαζί! Ενας-ένας και με μέτρο !

      Για τις φήμες για Μ1 (ή όπως αλλιώς θα λέγεται η μικρή) αν υπάρχει και κανά λινκ θα ήμουν υπόχρεος ...

      1. 2004 βγηκε η 1 και μέσα 2007 το facelift. 2010-11 το επόμενο.

      2. Από άλλο φόρουμ έχει υποθει οτι η BMW δοκιμάζει ΤΙΙ έκδοση. Φήμες λενε για μειωμένο βάρος ( ), Μ μπλοκέ ( ), πειραγμένο 3λιτρο bi-turbo και χαμηλομένο μοτέρ μέσα στο engine bay ( ).

      Για το μειωμένο βάρος εικάζω οτι θα βάλουν πολλά καλούδια απο το 'BMW Performance Catalog'

      Αν γίνει το κακό υπολόγισε τελος 2008

      3)Συμφωνώ απόλυτα. 210 κιλα πάνω απο την 1.20 είναι πολλά. Όλοι λένε οτι έχουν μπει πολλές ενισχύσεις στο πλαίσιο αλλά ακόμη και έτσι μου φαίνονται παρα πολλά. Αν βγει ΤΙΙ πρέπει να πέσει στα 1400 τουλάχιστον.

      1. Απο λινκ μόνο τα ηδη γνωστα με φωτογραφίες της ΤΙΙ concept. Αν υπάρξει κάτι άλλο θα το μυριστουν τα λαγωνικά του φορουμ μας!
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tetrapetaloudos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr