Ευχαριστω Δημητρη. Το 1.8 θα φορέσει DSG εστω και χωρις quatro?
Latest posts made by tetrapetaloudos
-
RE: AUDI FORUM
-
RE: AUDI FORUM
Μηπως ξέρουμε αν το Α4 1.8 TSI (160) θα βγει με DSG?
Quatro θα υπάρχει με DSG?
-
RE: BMW FORUM
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Δεν βγαίνουν τα νούμερα. Η απάντηση βρίσκετε στο σασι. Ξέρουμε που βασίζετε?
Παντα εκει βρισκεται η απαντηση για το βαρος απο ανεκαθεν ουτως ή αλλως. Μηπως εννοει ο Fanis75 το σασι της 3αρας της coupe?
Αυτο καταλαβα και εγω αλλα δεν ειμαι σιγουρος
-
RE: AUDI FORUM
Ο χρήστης nikodoc_z4 έγραψε:
Ε ναι και εγώ δεν νομίζω να ιδρώσει ιδιαίτερα η Κειμαν.Θα δείξει ομως μόλις έχουμε τα πρώτα τεστάκια..
Εγώ νομίζω οτι σε απόλυτα νούμερα το cayman θα υδρώσει. Το έχει αποδείξει και η πιο φτηνη 135 που την νικησε κατα κράτος πλην του drift.
Στo feeling και στο handling είναι αλλου το cayman. Βέβαια αυτη τη ρυθμισιμοτητα την πληρώνεις ακριβά.
φανταζομαι οτι θεωρεις αξιοπιστα και τα αποτελεσματα των test της εκπομπης VROOM-VROOM
Μια δεκαπενταετία που παρακολουθω ξένες και ελληνικές εκπομπές θεωρώ καλύτερο οδηγό/δοκιμαστη τον Τiff. Για Plato δεν χρειάζετε να αναφερθω οσοι ξέρουν ξέρουν.
-
RE: BMW FORUM
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Η 1.35 είναι 1540 κιλά και η 3.35 είναι 1600. Πολύ μικρή διαφορά δεν είναι? Λόγω μικρότερης κατηγορίας και λαμβάνοντας υπόψη ότι η 120 (η απλή δίπορτη) είναι περίπου 1350 κιλά η 1.35 γιατί εκτοξεύτηκε εκεί πάνω? Δεν θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον 150-200 κιλά διαφορά από τη μεγάλη αδελφή της?
Η 135i βασίζεται στο Coupe αμάξωμα, το οποίο είναι πιο βαρύ από το Ηatchback περί τα 20 κιλά. Επίσης στην 2πορτη η 120i είναι 95 κιλά πιο ελαφριά από την 130i...άρα βλέπουμε ότι η μεγάλη διαφορά είναι λόγω κινητήρα/αναρτήσεων/φρένων/εξοπλισμού. Λογική διαφορά λοιπόν τα 195 κιλά διαφορά μεταξύ της 120i (2πορτης Hatchback) και της 135i Coupe.
Τι εννοείς βασιζετε στο κουπε αμάξωμα? Στην Ε92? Πως βγαίνουν τα 20 κιλά?
Οσον αφορά 1.20 vs 1.30 έχουμε:
1.20 3πορτη exclusive 1365 κιλά
1.30 3πορτη Μ-Σπορτ 1450 κιλάΆρα 85 κιλα διαφορά + 34 κιλά παραπάνω ο Ν54 έναντι του Ν52 έχουμε 109 κιλά. Τα άλλα 90 που βρίσκονται?
-Εξοπλισμος ίδιος σχεδόν με την 1.30 Μ-Σπορτ- Αναρτήσεις δεν κάνουν καμία σημαντική διαφορά
- Τα φρένα ποσα να προσθέτουν σε καθε άκρη? 2 κιλά? 4?
Δεν βγαίνουν τα νούμερα. Η απάντηση βρίσκετε στο σασι. Ξέρουμε που βασίζετε?
-
RE: MERCEDES-BENZ FORUM
Τοσο αναξιοπιστες είναι? Νομιζα οτι ειχαν βελτιωθει σε σχεση με 3 χρόνια πριν.
-
RE: AUDI FORUM
Ο χρήστης link20 έγραψε:
Ε ναι και εγώ δεν νομίζω να ιδρώσει ιδιαίτερα η Κειμαν.Θα δείξει ομως μόλις έχουμε τα πρώτα τεστάκια..Εγώ νομίζω οτι σε απόλυτα νούμερα το cayman θα υδρώσει. Το έχει αποδείξει και η πιο φτηνη 135 που την νικησε κατα κράτος πλην του drift.
Στo feeling και στο handling είναι αλλου το cayman. Βέβαια αυτη τη ρυθμισιμοτητα την πληρώνεις ακριβά.
-
RE: BMW FORUM
Ο χρήστης ioannitis έγραψε:
Να κάμω κανα-δυό-τρείς ερωτήξεις για γνωρίζοντες ή 'σωστά' υποθέτοντες ...Ααα) Η σειρά 1 η 4πορτη πότε παρουσιάστηκε, πότε έλαβα το τραβηγματάκι της και πότε υπολογίζεται ότι θα πάρει την άγουσα για τα αποδυτήρια με την έλευση της καινούριας? Η 2πορτη νομίζω είναι αρκετά φρέσκια αλλά η 4πορτη πρέπει να είναι μεγάλο κορίτσι πια (αλλά δεν θυμάμαι πόσο ώριμο, για αυτό και ρωτάω!)
Βου) Εχει ακουστεί για Μ1 ή νέος διάδοχος της παλαί ποτέ Τii? Δεν νομίζω ότι είναι η νέα 1.35 ο διάδοχος της Tii. Το 'Μ1' νομίζω ότι είναι κάπως 'βαρύ' όνομα για να το 'χαραμίσει' στη μικρή (ή λάθος υποθέτω?) . Συνοψίζοντας, έχετε ακούσει αν το M Division ασχολείται με την 1 και αν 'ναι' πότε το περιμένουμε περίπου?
Γου) (Προσοχή οι νευρικοί, ακολουθεί παντελώς ηλίθια ερώτηση!) Η 1.35 είναι 1540 κιλά και η 3.35 είναι 1600. Πολύ μικρή διαφορά δεν είναι? Λόγω μικρότερης κατηγορίας και λαμβάνοντας υπόψη ότι η 120 (η απλή δίπορτη) είναι περίπου 1350 κιλά η 1.35 γιατί εκτοξεύτηκε εκεί πάνω? Δεν θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον 150-200 κιλά διαφορά από τη μεγάλη αδελφή της?
Για τη τελευταία ερώτηση μη βαράτε όλοι μαζί! Ενας-ένας και με μέτρο !
Για τις φήμες για Μ1 (ή όπως αλλιώς θα λέγεται η μικρή) αν υπάρχει και κανά λινκ θα ήμουν υπόχρεος ...
-
2004 βγηκε η 1 και μέσα 2007 το facelift. 2010-11 το επόμενο.
-
Από άλλο φόρουμ έχει υποθει οτι η BMW δοκιμάζει ΤΙΙ έκδοση. Φήμες λενε για μειωμένο βάρος ( ), Μ μπλοκέ ( ), πειραγμένο 3λιτρο bi-turbo και χαμηλομένο μοτέρ μέσα στο engine bay ( ).
Για το μειωμένο βάρος εικάζω οτι θα βάλουν πολλά καλούδια απο το 'BMW Performance Catalog'
Αν γίνει το κακό υπολόγισε τελος 2008
3)Συμφωνώ απόλυτα. 210 κιλα πάνω απο την 1.20 είναι πολλά. Όλοι λένε οτι έχουν μπει πολλές ενισχύσεις στο πλαίσιο αλλά ακόμη και έτσι μου φαίνονται παρα πολλά. Αν βγει ΤΙΙ πρέπει να πέσει στα 1400 τουλάχιστον.
- Απο λινκ μόνο τα ηδη γνωστα με φωτογραφίες της ΤΙΙ concept. Αν υπάρξει κάτι άλλο θα το μυριστουν τα λαγωνικά του φορουμ μας!
-