-
Ο χρήστης tonimer έγραψε:
Test drive θα γίνει αλλά δυστυχώς παίζει μόνο σε πετρέλαιο και σε κανέναν από τους 2 βενζινοκινητήρες, οπότε άκρη δε νομίζω πως θα βγάλω.Ουτε σε αλλη αντιπροσωπεια δεν υπαρχει;
-
Nope. Βασικά δεν υπάρχει άλλη αντιπροσωπεία
-
Ο χρήστης tonimer έγραψε:
Nope. Βασικά δεν υπάρχει άλλη αντιπροσωπείαΠου εισαι;
Δες εστω αν εχουν αυτους τους κινητηρες σε αλλα μοντελα, για να παρεις μια ιδεα
-
Ο χρήστης tonimer έγραψε:
Κατ'αρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!Η αλήθεια είναι ότι αν και μπήκαμε αποφασισμένοι για 0.9, γίναμε πολύ επιφυλακτικοί μετά από ό,τι μας είπε.
Test drive θα γίνει αλλά δυστυχώς παίζει μόνο σε πετρέλαιο και σε κανέναν από τους 2 βενζινοκινητήρες, οπότε άκρη δε νομίζω πως θα βγάλω.
Το blue & me η lancia αποφάσισε να το βάζει μόνο στην έκδοση platinum που είναι 1000+ ευρώ επιπλέον οπότε... Τη χρησιμότητά του την έχω δει και εγώ στο focus, αλλά η lancia το θέλει για την πλουτοκρατία!
Ντάξει απλά μην δίνετε σημασία στο συγκεκριμένο πωλητή και πάτε παρακάτω. Σε οποιαδήποτε γωνιά της Ελλάδας και να είστε κάποια πόλη θα υπάρχει κοντά με διαθέσιμα αυτοκίνητα. Επίσης μπορείτε να δοκιμάσετε τους κινητήρες αυτούς και σε 500 και Panda που είναι ακριβώς τα ίδια.
Άποψή μου, μην δοκιμάσεις καν τον mjet γιατί μετά ο 1.2 θα σου φανεί για πέταμα.
-
Χμμμ...Λάρισα - Βόλο η ίδια εταιρεία έχει τη Lancia για να δοκίμαζα... Δεν ξέρω αν στο Βόλο παίζει βενζινοκίνητο 0.9 και γλυτώσουμε τα ταξίδια.
Αλλιώς, θα πάμε να 'δούμε' και τα ξαδέλφια του ypsilon στη fiat για να κάνουμε test drive.
-
κανε τεστ ντραιβ κ το παντα κ το y αν μπορείς σε όλα τα μοτερ.
δεν έρχεσαι καμια εκδρομή Αθήνα
στο παντα παιζουν καλές προσφορές
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2886153/ -
Το y θέλει λέμε!
Τι εκδρομή για Αθήνα... Έτσι όπως πήγε η βενζίνη, το ανεβοκατέβασμα στην Αθήνα πλέον είναι όσο η διαφορά για την έκδοση με το ντίζελ!
-
εχω οδηγήσει το παντα 1,2 κ το twinair. Συνηθεια είναι οι κραδασμοί του τελευταιου στα ξεκινημα. Οδήγησε μοντέλο με τον twinair κ νομίζω αυτόν θα πάρεις μετά
-
απο συζητηση που ειχε τυχει να εχω με ιδιοκτητη ypsilon με κινητηρα twinair, μου ειπε οτι ειναι πολυ ευχαριστημενος...
αν και δικυλινδρο το μοτερ, απο τις στροφες που τραβαει το τουρμπο δεν καταλαβαινεις οτι προκειται για 2κυλινδρο μοτερ!
επισης μου ειπε οτι εχει πολυ καλες καταναλωσεις!θετικο του οτι δεν εχει και τελη κυκλοφοριας...
και απο εμενα καλυτερα να παρεις το twinair! -
Λοιπόν, βαδίζουμε ολοταχώς για την Ypsilon 1.2
To 0.9 η μελλοντική κάτοχος το απέρριψε από τον ήχο που φέρνει μέσα στην καμπίνα και ένα ελαφρύ κροτάλισμα που κάνει, ιδίως στην εκκίνηση. Πάντως αν κάνεις ότι πατάς το γκάζι λίγο παραπάνω (και ο twinair σε ωθεί ύπουλα να το κάνεις ), τα 85 άτια ζητούν αρκετό νερό για να σβήσουν τη δίψα τους.Εντυπώσεις από test drive σε 1.2 και 1.3d:
-Δεν το συζητάμε, το diesel τραβούσε καλύτερα και πιο οικονομικά. Είναι και 20 άλογα παραπάνω. Δεν είμαι σίγουρος όμως ότι τα km ετησίως θα οδηγούσαν στην περίπτωσή μας σε γρήγορη απόσβεση της διαφοράς κόστους.
-Αρκετά ποιοτική κατασκευή μέσα.
-Καλή θέση οδήγησης.
-Για αυτοκίνητο πόλης, οι Ιταλοί θα έπρεπε να είχαν δουλέψει καλύτερα τους αποθηκευτικούς χώρους. Ένα ντουλαπάκι όλο κι όλο ρε σεις;
-Αν είσαι πάνω από 1.75 δωροδόκησε τον οδηγό να κάτσεις μπροστά. Αν θες να κάτσεις πίσω, διάβασε την προηγούμενη πρόταση.
-Αν είσαι κάτω από 1.75 και κάτσεις πίσω, η πλάτη σου θα είναι στις 90o. Αν ακολουθεί μεγάλο ταξίδι, περαστικά σου.
-Για τα δικά μου μέτρα, το τιμόνι ήταν ψιλο-οριζόντιο. Έπρεπε να το κατεβάσω πολύ για να μπορέσω να οδηγήσω. Επίσης δε ρυθμίζεται σε βάθος Σε γενικές γραμμές ελαφρύ σαν αίσθηση, ελαφραίνει ακόμη πιο πολύ σε επιτόπιες μανούβρες.
-Δεν μπόρεσα να συνηθίσω τα όργανα στο κέντρο του ταμπλώ. Η σύζυγος όμως δεν είχε πρόβλημα.
-Ο λεβιές ταχυτήτων βολεύει στο σχετικά ψηλό σημείο που είναι. Liked it. Για την όπισθεν σηκώνεις 'δαχτυλίδι'. Θυμήθηκα το clio ii της σχολής οδηγών
-Συμπλέκτης με μεγάλη διαδρομή. Τα φρένα πιάνουν σχετικά γρήγορα και αιφνιδιαστικά απότομα. Το αυτοκίνητο σου δίνει την εντύπωση ότι αποσταθεροποιείται σε απότομα φρεναρίσματα με μεγάλες ταχύτητες.
-Σε ταχύτητες πάνω από 110, σου φέρνει μια ανασφάλεια (και δύο τώρα που τα λέμε) στις αλλαγές λωρίδας.
-Σχετικά ήσυχο στις ταχύτητες 100 - 120. Ευχάριστη έκπληξη.
-Με το shift indicator καταλήγεις να οδηγείς με 5η και 60χμ. Αν θες προσπέραση, κατεβάζεις 2-3 ταχύτητες.
-Το start stop... ΔΕΡΝΕΙ (οκ έχει και κάτι πιο μπροστά). Θα μένω να κοιτάω στο focus τα 0.8l/h του trip computer στα φανάρια ....
-Καλό ηχοσύστημα και clima.
-Μέτριος χώρος αποσκευών.Αυτά. Thnx σε όσους βοήθησαν!!!
-
οταν λες τον 1.2 λες εννοεις τον fire να φανταστω!
το ιδιο μοτερ εχω στο punto μου... εχω 8.500χμ και το αμαξι ειναι πολυ καλο μεσα στην πολη, σαν μοτερ αναφερομαι! τι καταναλωσεις ελεγε στο trip το αμαξι που ειδες??
εμενα το χαμηλωτερο ειναι 5,7 (χωρις s&s) και τωρα εχω γυρω στο 6.0 με λιγο πιο βαρυ ποδι!
μπορει ανετα να πεσει σε αυτο το μοτερ ως και 5.3!και ταξιδι με σταθερα στα 130 χμ πας ανετα, αρκει να ειχες λιιιγο καλυτερους χωρους...
σε αυτα τα χμ εχω κανει 3 φορες ταξιδι με ταχυτητες 130χμ και καταναλωσεις χαμηλες (δηλαδη και 5,8)μεσα για την πολη ειναι μια χαρα μοτερακι!
με το καλο να το παρετε... περιμενουμε φωτο! -
Καλησπέρα ενδιαφέρομαι για αγορά ενός αυτοκινήτου μεταχειρισμένου και βρήκα μία Lancia Ypsilon 2004 και μου αρέσει πολύ γιατι γουστάρω να βγάλω γούστα . Είναι Ιταλικό και όπως ακούγεται λένε οτι δεν υπάρχει αξιοπιστία .
Βέβαια μιάς και είμαι κάτοχος ενός γαλλικού Renault 20 ετών τα ίδια πράγματα μου λέγανε οπου με 200.000 Χιλιόμετρα δεν έχω αντιμετωπίσει κανέναν ιδιαίτερο πρόβλημα εκτός απο τα κλασικά (Δίσκο Πλατώ , Φρένα,Service, Λάδια Φούσκες) Τα κλασικά που χρειάζεται (Π.Χ. Δίσκω πλατώ δεύτερο χέρι μετά απο 8 χρόνια) .
Εάν κάποιος κατέχει αυτο το αυτοκίνητο η άν γνωρίζει κάτι θα ήθελα την γνώμη του .
Δεν θέλω Γιαπωνέζικο , Αξιόπιστο αλλα δεν μου αρέσει !!! Τι να κάνουμε δεν έχει το στύλ και δεν μου αρέσει και θα ξενερώσω . -
Πρόσφατα η Λαντσια αποφάσισε να μην πουλάει εκτος Ιταλιας.. Δυστυχώς θα ανακυκλώνουμε τα υφισταμενα μέσα στη Ελλάδα.
-
Ο χρήστης peter_latin έγραψε:
Καλησπέρα ενδιαφέρομαι για αγορά ενός αυτοκινήτου μεταχειρισμένου και βρήκα μία Lancia Ypsilon 2004 και μου αρέσει πολύ γιατι γουστάρω να βγάλω γούστα . Είναι Ιταλικό και όπως ακούγεται λένε οτι δεν υπάρχει αξιοπιστία .
Βέβαια μιάς και είμαι κάτοχος ενός γαλλικού Renault 20 ετών τα ίδια πράγματα μου λέγανε οπου με 200.000 Χιλιόμετρα δεν έχω αντιμετωπίσει κανέναν ιδιαίτερο πρόβλημα εκτός απο τα κλασικά (Δίσκο Πλατώ , Φρένα,Service, Λάδια Φούσκες) Τα κλασικά που χρειάζεται (Π.Χ. Δίσκω πλατώ δεύτερο χέρι μετά απο 8 χρόνια) .
Εάν κάποιος κατέχει αυτο το αυτοκίνητο η άν γνωρίζει κάτι θα ήθελα την γνώμη του .
Δεν θέλω Γιαπωνέζικο , Αξιόπιστο αλλα δεν μου αρέσει !!! Τι να κάνουμε δεν έχει το στύλ και δεν μου αρέσει και θα ξενερώσω .Δηλαδή μεταξύ γιαπωνέζικου ('αξιόπιστου') και της Ypsilon, δεν υπάρχουν ενδιάμεσα άλλα αυτοκίνητα 'για να βγάζεις γούστα' ?
Και για να βγάζεις γούστα, αναφέρεσαι στο ελεφαντάκι ή την καινούρια Ypsilon ? Να μου πεις, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα....
-
Την Lancia Ypsilon 2004 . Ναι πολλά που είδα είναι πανάσχημα .
όπως είπες θέμα γούστου.
ΤΙ παίζει με το συγκεκριμένο αμάξι ? κανα 2 που ρώτησα μου είπαν οτι δεν είχαν σχετικά προβλήματα !! -
Πανασχημά λέω Yaris και τέτοια !
-
Έχω ένα ypsilon 1o χέρι από το 2004. Τα τελευταία 2-3 χρόνια έχει βγαλει μερικά θεματάκια. Έχει χαλάσει η χειρολαβή της πόρτας, και έσπασε ο διακόπτης των ηλεκτρικών παραθυρων. Επιπλέον χάλασε ο διακόπτης των φλάς και αλλάχτηκε όλη η μονάδα διακοπτών με μεταχειρισμένη. Επίσης τον τελευταίο μήνα έβγαλε διαρροή απο τισμούχα στο κιβώτιο και με ενημέρωσαν ότι είναι κλασικό πρόβλημα όλων των fiat/lancia και δεν είναι ανυσυχητικό (η επισκευή απαιτεί αρκετή εργασία). Επίσης πριν απο περίπου 3 χρόνια χρειάστηκε και έναν πολλαπλασιαστή (κόστος εάν θυμάμαι καλά 60 ευρώ).Μέχρι το 2015 ήταν μόνο φίλτρα,λάδια,τακάκια.
Λάδι δεν καίει σταγόνα. Γενικά είμαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο και η συντήρηση του είναι πολύ οικονομική. Ο κινητήρας του είναι ο 1.4 με τα 95 άλογα είναι η έκδοση platino (η πιο πλούσια με δέρμα, ηχοσύστημα boss με ενισχυτή, cruise control κτλ.) και έχει κάνει 145.000 km. To αυτοκίνητο είναι ευχάριστο στο δρόμο λόγω νευρικού κινητήρα και γρήγορου τιμονιού. Η οδική του συμπεριφορά είναι πολύ ασφαλής αλλά δεν εμπνέει για γρήγορη οδήγηση γιατί έχει πολύ μαλακή ανάρτηση και παίρνει μεγάλες κλίσεις. Τα φρένα είναι πολύ καλά. Επίσης με την πάροδο του χρόνου έχουν εμφανιστεί τριγμοί και στο ταξίδι κάνει θόρυβο ο κινητήρας (μάλλον λόγω εξάτμισης) ενώ καινούργιο ήταν τελείως αθόρυβο. -
Ντοτόρε @panormus772 ,
Υπάρχει ήδη φρέσκο θέμα για το μοντέλο...
https://forum.4troxoi.gr/topic/92968/forum-mellontika-montela-lancia-ypsilon-2022/97
Στο οποίο έχεις ποστάρει κι εσύ
-
@antoniokon said in Lancia Ypsilon:
Ντοτόρε @panormus772 ,
Υπάρχει ήδη φρέσκο θέμα για το μοντέλο...
https://forum.4troxoi.gr/topic/92968/forum-mellontika-montela-lancia-ypsilon-2022/97
Στο οποίο έχεις ποστάρει κι εσύ
O.κ.
Βρήκα αυτό το topic στην αναζήτηση πρώτο για Lancia Y και το πόσταρα.
Aς το μεταφέρει κάποιος mod.
Lancia Ypsilon