-
Εγκεφαλικός αυνανισμός το τόπικ...
-
Ρε πστ μου, μπαίνει κάποιος ανυποψίαστος να δεί πληροφορίες για ένα μοντέλο, και καταλήγει να διαβάζει δεκάδες σελίδες πίπες
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
επί 38 έτη ειναι σημειο αναφοράς το Γκολφ;
Οχι φυσικα επι 38 συναπτα ετη. Στο συνολο ομως, στα περισσοτερα απο αυτα τα χρονια, εχει αποδειχτει σημειο αναφορας, σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
διαβαζεις και εσυ ''ειδικα'' περιοδικα,ετσι;;;;;
σημειο αναφορας το κανουν αυτοι που διαβαζεις.....
και ξαναλεω οτι ειναι ενα αξιολογο αυτοκινητο αλλα ως εκει,και οι υπολοιποι φτιαχνουν αξιολογα αυτοκινητα και ειμαστε μια ευτυχισμενη οικογενεια
η αξιοπιστια του ειναι σημειο αναφορας;;;; -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
επί 38 έτη ειναι σημειο αναφοράς το Γκολφ;
Οχι φυσικα επι 38 συναπτα ετη. Στο συνολο ομως, στα περισσοτερα απο αυτα τα χρονια, εχει αποδειχτει σημειο αναφορας, σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Για το mk2 ( ) ,το mk3 ή το mk4 μιλας? Ακομα και το 'επαναστατικο' mk1 ειχε σοβαρους και μερικους πολυ καλυτερους αντιπαλους.. Το 5 σιγουρα ηταν αλμα σε σχεση με το 4 και πραγματικα παρα πολυ καλο.. Δεν εμεινε και πολυ απο το συνολο Γρηγορη..
Ρε πστ μου, μπαίνει κάποιος ανυποψίαστος να δεί πληροφορίες για ένα μοντέλο, και καταλήγει να διαβάζει δεκάδες σελίδες πίπες
Damn.. ημουν σιγουρος οτι σε ενδιαφερει η ουσια του τοπικ..
Με κουραζετε κυριοι.Το ότι τα λέω και εδώ υπονοεί ότι μεταφέρω αναλυτικότερα κάποιο κομματι του πμ.
Και btw το πμ γι αυτο είναι πμ γιατι είναι ιδιωτικό
Δεν δημοσιεύονται αυταΕγω εχω δημοσιευσει και απο τοτε γραφει 1 φορα το 2μηνο..
σκεψου το... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εννοείται πως έχεις απόλυτο δίκιο Γρηγόρη
Xαιρομαι που αν και καθυστερημενα, καταλαβες οτι εχω δικιο.
Και πάλι δίκιο έχεις. Πώς να πώ πως έχεις άδικο. Πάντα δίκιο είχες σε όλα και για όλα.
Μα το εχουμε πει: Οταν εχει δικιο καλως. Οταν εχει αδικο ομως, εχει δικιο που εχει αδικο. Αρα παλι καλως.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
- πολυ στον dstou
...και εγω +00, το ιδιο και στον Orestis. D
Γιατι ομως καθεστε μερικοι να μειωνετε γενικα το Golf και να τρωγεστε για το εαν ειναι benchmark δεν μπορω να καταλαβω...
Εχει καθιερωθει απο την αγορα. Απο μονη της η προπαγανδα οσο και στοχευμενη και συνεχης να ειναι, εαν το προιον ειναι ΜΑΠΑ, ή υποδυεστερο του ανταγωνισμου, αυτο καποια στιγμη θα φανει. Ε, λοιπον, 38 χρονια περιπου, στο συνολο, το μοντελο αυτο στην κατηγορια του ειναι σημειο αναφορας, τι να κανουμε τωρα, να αλλαξουμε την ιστορια?
Vag εχω ρε Γρηγορη και ξερω πολυ καλα γιατι διαλεξα αυτο το vag συγκεκριμενα, και επισης ξερω γιατι δεν διαλεξα VW αλλα διαλεξα Seat και θα το ξαναεκανα με κλειστα ματια και σ' αυτη και στην επομενη και στην ν-οστη σειρα μοντελων.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
επί 38 έτη ειναι σημειο αναφοράς το Γκολφ;
Οχι φυσικα επι 38 συναπτα ετη. Στο συνολο ομως, στα περισσοτερα απο αυτα τα χρονια, εχει αποδειχτει σημειο αναφορας, σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
διαβαζεις και εσυ ''ειδικα'' περιοδικα,ετσι;;;;;
σημειο αναφορας το κανουν αυτοι που διαβαζεις.....
και ξαναλεω οτι ειναι ενα αξιολογο αυτοκινητο αλλα ως εκει,και οι υπολοιποι φτιαχνουν αξιολογα αυτοκινητα και ειμαστε μια ευτυχισμενη οικογενεια
η αξιοπιστια του ειναι σημειο αναφορας;;;;Nαι, διαβαζω αλλα τα διαβαζω ολα, και τα διαβαζω τα τελευταια 20 χρονια.
Επιπλεον δεν βγαζω συμπερασματα καθισμενος αναπαυτικα στην πολυθρονα μου, οπως πολλοι μου ειχαν προσαψει παλαιοτερα, οταν εχει αποδειχτει τελικα απο τα λεγομενα τους -τι ειρωνια- οτι ΑΥΤΟΙ τελικα ηταν που εβγαζαν συμπερασματα μεσω πολυθρονας.
Εχω οδηγησει πολλακις το Golf III (το ειχε ενας θειος μου), το Golf IV (φιλος) και αρκετα αυτοκινητα του εκαστοτε ανταγωνισμου, οχι ολα αλλα αρκετα, παραγωγης 92' εως και σημερινα.
Σημειο αναφορας λεγεται ενα μοντελο, οταν συνολικα αυτο υπερτερει, εναντι του ανταγωνισμου, και οχι μοναχα σε εναν τομεα.
Σαφως και οι υπολοιποι (ειδικα σημερα εν ετη 2012) φτιαχνουν αξιολογα αυτοκινητα, οχι ομως παντα ή/και με την συχνοτητα που το κανει στην κατηγορια του το Golf, το ιδιο αξιολογα.
Ειναι σαν να λεμε, 'ενταξει καλη αξιοπιστια εχουν τα Toyota, αλλα και τα Lancia εχουν καλη αξιοπιστια, και ειμαστε μια ευτυχισμενη οικογενεια'...Δηλαδη με την δικη σου λογικη εχουμε τα ιδια επιπεδα αξιοπιστιας σε Toyota vs Lancia...
Ελα ομως που αυτα ειναι μετρησιμα, και εχει αποδειχτει απο αρκετες και διαφορετικες στατιστικες μελετες με πολυαριθμα ποιοτικα δειγματα, τι ισχυει και τι οχι.Οσο για την αξιοπιστια του, οχι δεν ειναι σημειο αναφορας, αλλα δεν ειναι λιγοτερο απο τον ισχυροτερο ανταγωνισμο που εχει απεναντι του. Το σημειο αναφορας πλεον στην κατηγορια βρισκεται στα Κορεατικα, αλλα περα απο αυτον τον τομεα δυστυχως δεν ξεχωριζουν -σε σχεση με τα ατου του υπολοιπου ανταγωνισμου παντα- καπου αλλου, ωστε να τεθουν αυτα ως σημειο αναφορας (συνολικα) στην κατηγορια.
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Ρε πστ μου, μπαίνει κάποιος ανυποψίαστος να δεί πληροφορίες για ένα μοντέλο, και καταλήγει να διαβάζει δεκάδες σελίδες πίπεςΑυτό.
[off topic]
Πραγματικά, μπαίνω να δω αν υπάρχει κάποιο νέο και διαβάζω ατελείωτες σελίδες όπου λέει ο καθένας τον πόνο του όχι για το Golf VII που είναι το θέμα, αλλά για όλο τον όμιλο VW.Σόρρυ, αλλά προσωπικά δεν μπαίνω εδώ για να μάθω πως ήταν το Golf II, ή αν είχε προβλήματα στο σασμάν το V, ή (αν είναι δυνατόν) αν είναι καλύτερα / χειρότερα τα fiat/alfa/renault/οτιδήποτε όχι από το Golf VII συγκεκριμένα, αλλά από τα VW σαν γενικότερη, αφηρημένη έννοια. Το topic αυτό είναι για το VII, οπότε, stick to the topic please.
[/off topic]Ξέρει κανένας πώς λειτουργεί η απενεργοποίηση κιλύνδρων στο συγκεκριμένο μοντέλο (140PS)? Δηλαδή αν οδηγείς σε πόλη με χαμηλή ταχύτητα ουσιαστικά είναι σαν να οδηγείς αυτοκίνητο με μικρότερους ίππους και καίει λιγότερο? Πότε/σε ποια ταχύτητα ενεργοποιούνται όλοι?
Επίσης οι TDI versions βγαίνουν με δερμάτινα καθίσματα (ή μέρη σαν τα Highline) ή υπάρχουν μόνο τα Generation / Design versions?
-
Ο χρήστης Cyborg έγραψε:
Ξέρει κανένας πώς λειτουργεί η απενεργοποίηση κιλύνδρων στο συγκεκριμένο μοντέλο (140PS)? Δηλαδή αν οδηγείς σε πόλη με χαμηλή ταχύτητα ουσιαστικά είναι σαν να οδηγείς αυτοκίνητο με μικρότερους ίππους και καίει λιγότερο? Πότε/σε ποια ταχύτητα ενεργοποιούνται όλοι?
Επίσης οι TDI versions βγαίνουν με δερμάτινα καθίσματα (ή μέρη σαν τα Highline) ή υπάρχουν μόνο τα Generation / Design versions?
'ACT – how it works in detail.
The 1.4 TSI engine’s active cylinder management (ACT) is truly pioneering. Volkswagen is the world’s first manufacturer to install this fuel-saving technological innovation in a mass-market four-cylinder engine. In the case of the new Golf Mk7 this is the 103 kW / 140 PS TSI. The principle of the active cylinder management system: when the load on the engine is low or moderate, two cylinders get shut down, thus reducing fuel consumption in the EU driving cycle by 0.4 l/100km. The cut-off system becomes active between 1,400 and 4,000 rpm at a torque level of up to 85Nm.'http://www.carhubnews.com/2012/09/04/20 ... s-release/
Καποιες αναφορες απο το Αγγλικο Autocar, για το πως λειτουργει το ACT (στο Polo GT συγκεκριμενα)
εδω:'However, it is the engine’s ability to seamlessly switch from four to two cylinder operation that impresses the most. It takes a steady application of throttle at engine speeds above 1250rpm to make the transition, but when it does the only hint two cylinders have been deactivated is an advisory in the instrument panel and slightly raw exhaust note – something Volkswagen’s development engineers say will be altered before production begins. There’s no loss of momentum, as the revs are immediately matched to take into account the lower capacity.'
http://www.autocar.co.uk/car-review/vol ... .4-tsi-act
Aπ' οσο ειδα στον Ελληνικο επισημο καταλογο, δεν υπαρχει τιμολογηση για την ντιζελ εκδοση, με το εξοπλιστικο πακετο Highline, το οποιο μεταξυ αλλων προσφερει σπορ καθισματα σε συνδυασμο alcantara/υφασμα.
Φανταζομαι ομως οτι υπαρχει δυνατοτητα τοποθετησης δερματινων καθισματων. (κατοπιν παραγγελιας φυσικα)Τιμες και αντιστοιχο εξοπλισμο μπορεις να δεις εδω:
http://www.inews.gr/113/times-neou-VW-G ... ellada.htm
-
Σε χαμηλά φορτία και μέχρι ορισμένες στροφές (με δεδομένα που συλλέγει η CPU από γκάζι, ταχύτητα στροφάλου κλπ), οι εκκεντροφόροι μετακινούνται και έτσι δεν δίνουν κίνηση στις βαλβίδες των δύο κυλίνδρων και φυσικά δεν ψεκάζεται και καύσιμο. Έτσι επιτυγχάνεται κάποια εξοικονόμηση καυσίμου. Έτσι κι αλλιώς σε τέτοιες περιπτώσεις δεν χρειάζεται μεγαλύτερη ισχύ από αυτήν που μπορούν να δώσουν οι 2 μόνο κύλινδροι οπότε δεν τίθεται θέμα. Με το που πατάς γκάζι, ζωντανεύουν και οι 4 και έτσι έχεις πλήρη ισχύ. Έξυπνο σύστημα που χρησιμοποιείται εδώ και δεκαετίες αλλά δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο σε βάθος 10ετίας και 200.000 χλμ...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σε χαμηλά φορτία και μέχρι ορισμένες στροφές (με δεδομένα που συλλέγει η CPU από γκάζι, ταχύτητα στροφάλου κλπ), οι εκκεντροφόροι μετακινούνται και έτσι δεν δίνουν κίνηση στις βαλβίδες των δύο κυλίνδρων και φυσικά δεν ψεκάζεται και καύσιμο. Έτσι επιτυγχάνεται κάποια εξοικονόμηση καυσίμου. Έτσι κι αλλιώς σε τέτοιες περιπτώσεις δεν χρειάζεται μεγαλύτερη ισχύ από αυτήν που μπορούν να δώσουν οι 2 μόνο κύλινδροι οπότε δεν τίθεται θέμα. Με το που πατάς γκάζι, ζωντανεύουν και οι 4 και έτσι έχεις πλήρη ισχύ. Έξυπνο σύστημα που χρησιμοποιείται εδώ και δεκαετίες αλλά δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο σε βάθος 10ετίας και 200.000 χλμ...+1
...για αυτο και υπαρχουν οι Beta testers...
Προσωπικα εαν ηθελα να παρω την καλυτερη δυνατη βενζινοκινητη εκδοση, και δεν βιαζομουν, θα περιμενα ενα χρονο παραγωγης-διαθεσης του ACT, ψαχνοντας σε διαφορα ξενα/Ελληνικα fora το τι γινεται ακριβως με το εν λογω συστημα.Εαν αντιθετως ηθελα να καταληξω συντομα, μεχρι ενα-δυο μηνες απο τωρα, μαλλον θα επελεγα τον 122αρι, και θα εψαχνα λιγο αργοτερα για ενα chip box γνωστου βελτιωτη, ειτε που να συνεργαζεται με το δικτυο που θα αγοραζα το αυτοκινητο, ειτε που να το επελεγα αφου θα ειχα πληροφορηθει οτι ειναι αρκετα αξιοπιστος για να αγορασω απο αυτον...
-
Πολυ δυσκολα ενας κατασκευαστης σαν την VW θα εβγαζε κατι προς διαθεση στον τελικο καταναλωτη , χωρις να ειναι απολυτως βεβαιη για την σωστη και απροσκοπτη λειτουργια. Εξαλλου ολα αυτα τα συστηματα οπως start stop ACT ,κλπ εχουν και automatic override σε περιπτωση προβληματος και το αμαξι δουλευει κανονικοτατα χωρις να δουλευει το συστημα.
Εγω θα προχωρουσα αφοβα στην αγορα του αμαξιου με το ACT οπως και στον extremely downsized ford κινητηρα και δεν θα ακουγα τους εσχατολογους!
Ακομη και αν παει κατι στραβα εταιριες τετοιου βεληνεκους εχουν consumer compensation schemes! -
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Πολυ δυσκολα ενας κατασκευαστης σαν την VW θα εβγαζε κατι προς διαθεση στον τελικο καταναλωτη , χωρις να ειναι απολυτως βεβαιη για την σωστη και απροσκοπτη λειτουργια. Εξαλλου ολα αυτα τα συστηματα οπως start stop ACT ,κλπ εχουν και automatic override σε περιπτωση προβληματος και το αμαξι δουλευει κανονικοτατα χωρις να δουλευει το συστημα.
Εγω θα προχωρουσα αφοβα στην αγορα του αμαξιου με το ACT οπως και στον extremely downsized ford κινητηρα και δεν θα ακουγα τους εσχατολογους!
Ακομη και αν παει κατι στραβα εταιριες τετοιου βεληνεκους εχουν consumer compensation schemes!Παντως τα προσφατα παραδειγματα δεν σε δικαιωνουν.
-
Για να καταδικασεις ενα συστημα που παραγεται σε εκατομμυρια, χρησιμοποιειται καθημερινα απο εκατομμυρια χρηστες και σε εντελως διαφορετικες συνθηκες νομιζω οτι θα πρεπει να υπαρχει καποιου ειδους συστεμικης αποτυχιας για να γινει καποια ανακληση η καποιο compensation scheme. Εν παση περιπτωση αποψη μου ειναι οτι ο κοσμος θα πρεπει να προτιμα τις καινοτομιες γιατι αυτες αποτελουν τον πυλωνα της εξελιξης. Εξαλλου με τα simulations και τις δοκιμες που υπαρχουν καποιος ρισκαρει πολυ λιγοτερο σημερα απ' οτι καποιον 50 χρονια πριν που δοκιμαζε ας πουμε τους προ εντατηρες στις ζωνες ασφαλειας , η καποια αλλη καινοτομια που σημερα σωζει ζωες η ειναι περιβαλλοντικα χρησιμη.
-
Ξέρεις πόσα συστήματα χαλάνε επανειλημμένα; Όσο πιο πολύπλοκο κάτι, τόσο ευκολότερα χαλάει.
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Πολυ δυσκολα ενας κατασκευαστης σαν την VW θα εβγαζε κατι προς διαθεση στον τελικο καταναλωτη , χωρις να ειναι απολυτως βεβαιη για την σωστη και απροσκοπτη λειτουργια.Ναι τους ειδαμε με τα DSG στην αρχη και τους πιεσμενους 1.4 tsi... Τοσες χιλιαδες κοσμος εκανε beta testing στα συνεργεια...
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Πολυ δυσκολα ενας κατασκευαστης σαν την VW θα εβγαζε κατι προς διαθεση στον τελικο καταναλωτη , χωρις να ειναι απολυτως βεβαιη για την σωστη και απροσκοπτη λειτουργια.H πραγματικοτητα λεει αλλα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
-
Ψύχραιμα , να το δούμε πρώτα και το καταδικάζουμε μετα.... Η υπόλογιστική δύναμη πλέον ειναι τεράστια και τα simulations επιτυγχάνουν θαυματα . Πάντως ακούγεται υποσχόμενο και καινοτόμο....θα προτιμούσα βέβαια να δώ ένα μοτέρ εσωτερικής καύσης γρήγορο και ένα ηλεκτρικό μοτέρ για την πόλη αλά Prius . Θα είχε πολυ ενδιαφέρον μια μάχη δυο τεράστιων κατασκευαστών στον τομεα του ευρύτερου efficiency .
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Πολυ δυσκολα ενας κατασκευαστης σαν την VW θα εβγαζε κατι προς διαθεση στον τελικο καταναλωτη , χωρις να ειναι απολυτως βεβαιη για την σωστη και απροσκοπτη λειτουργια.
H πραγματικοτητα λεει αλλα...
+1
Να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους. Δυστυχως αποδειχτηκε οτι το 'project' twincharger ηταν πολυ καλο για να ειναι αληθινο, τουλαχιστον για ενα ευλογο χρονικο διαστημα.
Αυτο φυσικα εξαιτιας της νεοτητας του εγχειρηματος σε ευρεια παραγωγη, αλλα και πολυπλοκοτητας των περιφερειακων. Επιπλεον, μεχρι να ενημερωθουν ως οφειλαν μηχανικοι στην χωρα μας με διαφορα σεμιναρια, αλλα και μεχρι να λυθουν διαφορα μικροθεματακια (απωλειες πιεσης, βαλβιδα Ν75, κ.α) απο το εργοστασιο, και αυτα στην συνεχεια να τα 'επικοινωνησουν' στα κατα τοπους εξουσιοδοτημενα συνεργεια, ΠΟΛΛΟΙ κατοχοι που ειχαν μοτερ twincharger στα αυτοκινητα τους, μετανιωσαν την ωρα και την στιγμη που τα πηραν.
Περασαν (στην χωρα μας τουλαχιστον...) γυρω στα 3 και βαλε γεματα χρονια, απο το 2006 οπου και 'πατησαν' τα πρωτα Golf GT 170 ωστε να λυθουν ΟΡΙΣΤΙΚΑ, απο εξουσιοδοτημενα συνεργεια, διαφορα θεματα με τους συγκεκριμενους κινητηρες.Παρομοιες καταστασεις υπαρχουν ΚΑΙ με καποια DSG δυστυχως, 7αρια και 6αρια...
Οποτε συμφωνα και με τα παραπανω, θα ημουν αρκετα επιφυλακτικος για ενα χρονικο διαστημα τουλαχιστον ενος ετους, με το νεο συστημα ACT,παροτι προκειται για λιγοτερο πολυπλοκο συστημα, σε σχεση με αυτο του Twincharger...
VW Golf VII