Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 67
    • Best 0
    • Groups 0

    cyborg

    @cyborg

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    67
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    cyborg Unfollow Follow

    Latest posts made by cyborg

    • RE: VW FORUM

      Ο χρήστης GGAB έγραψε:
      Να υποθεσω οτι πηγαινες με 70;;;;;κανονικα επρεπε να εχεις καταναλωση κατω απο 3l......

      Πάντως με 70 συνήθως έχεις χειρότερη κατανάλωση από 90-95 (ανάλογα και με την κλιμάκωση του κιβωτίου βέβαια, αλλά συνήθως την καλύτερη κατανάλωση την έχουν τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι σταθερή ταχύτητα κάπου ανάμεσα στα 80-120).

      Sent from my LG-V500 using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cyborg
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      Πάντως στην Γερμανία που ξέρω χρησιμοποιούν ποδηλατόδρομους και φοράνε κράνη τις περισσότερες φορές.

      Από την στιγμή που εδώ (λόγω έλλειψης ποδηλατόδρομων βέβαια) χρησιμοποιούν τον δρόμο δεν θα έπρεπε να ισχύει ο ΚΟΚ όπως για τα υπόλοιπα δίκυκλα;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cyborg
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      Πάντως για τα ποδήλατα που χρησιμοποιούν δρόμους πρέπει να αρχίσει να ισχύει ο ΚΟΚ όπως και στα άλλα δίκυκλα, δηλαδή κλήσεις για απουσία κράνους και παραβίαση κόκκινου.

      Επίσης η χρήση οδών όπως Κηφισίας ή Συγγρού π.χ. την ώρα που υπάρχει και παράδρομος είναι όπως και να το κάνουμε επικίνδυνο σπορ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cyborg
    • RE: Νεο diesel για πολλά χλμ

      Πώς και δεν πήγες σε Α3 diesel και πιθανόν να δώσεις το Α4 για να μην συντηρείς 2 αυτοκίνητα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cyborg
    • RE: Seat leon 1.2tsi vs 1.6tdi

      Πιθανόν σε αυτά τα 2 που συγκρίνεις το diesel να είναι καλύτερο και στην οδήγηση εκτός από οικονομία. Με τον 1.4 tsi θα ήταν διαφορετικά.

      Σίγουρα το καλύτερο είναι ένα test drive για να αποφασίσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cyborg
    • RE: Μικρομεσαίο καινούριο

      Καλή τιμή σου έκαναν για όλα αυτά. Όσο για το DSG, προσωπικά μιλώντας μετά από 80000 km με dsg σε polo σίγουρα και το επόμενο dsg θα είναι. Πραγματικά ξεκούραστο και άνετο για μέσα στην πόλη και εκεί που χρειάζεται έχει και το kickdown ή το manual mode 🙂 Καλορίζικο και πάλι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cyborg
    • RE: Μικρομεσαίο καινούριο

      +DSG?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cyborg
    • RE: Μικρομεσαίο καινούριο

      Καλορίζικο. Πόσο βγήκε τελική τιμή με αυτά τα extra;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cyborg
    • RE: μικρό diesel με το ζόρι ή τελικά συμφέρει?

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Το καταλαβαινεις πως το 80-120 με 5η ειναι εντελώς ακυρο; Αν θες να προσπερασεις βαζεις 3η στα 80 και αντε γεια ντιζελ...

      Sent from my MT27i using Tapatalk 2

      Για την 5η συμφωνώ, αλλά και με 4η το συγκεκριμένο diesel αν παρατηρήσεις είναι πιο γρήγορο (με 3η δεν έχει μέτρηση).

      Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι ένα test drive είναι ο καθοριστικός παράγοντας ώστε να δει κάποιος τί του ταιριάζει...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cyborg
    • RE: μικρό diesel με το ζόρι ή τελικά συμφέρει?

      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

      Επίσης εκεί που με το βενζίνης για 80-120 (την επιτάχυνση που χρειάζεσαι για προσπέραση) θέλεις 25'' (οριακά επικίνδυνο) με το 1.1diesel θέλεις 15''...

      Link έχεις ή τυχαία νούμερα?
      Με ποια ταχύτητα?

      Δες εδώ:
      Diesel:
      http://www.automobile-catalog.com/performance/2012/1610855/kia_rio_1_1_crdi_isg_edition-7_3-d.html
      Βενζίνη:
      http://www.automobile-catalog.com/performance/2012/1610765/kia_rio_1_2_isg_spirit_3-d.html

      Χρόνοι (παραδείγματα):

      Diesel
      0-100 km/h (s): 14.1
      60-100 km/h on IVth gear (sec)(or top gear if total number of gears

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cyborg
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr