-
Μπα δυστυχώς βιάζομαι. Εξ'αλλου με τον ερχομό του facelift θα ανέβουν πάλι οι τιμές πιθανώς, ενώ πέτυχα καλή περίπτωση τώρα.
Το έχω παραγγείλει, έχει λήξει το θέμα -
Καλες παραλαβές
Sent from my Nexus 4 using 3
-
Ευχαριστώ
Τα δώρα που μου έκαναν τελικά:
1000 ευρώ έκπτωση στην τελική τιμή
2 χρόνια επέκταση εργοστασιακής εγγύησης
συναγερμό στο κλειδί του αυτοκινήτου
αισθητήρες παρκαρίσματος στο χρώμα του αμαξώματοςΔεν είναι καθόλου άσχημα πιστεύω.
-
Mια χαρά είναι!Με το καλό να το παραλαβεις!
Ο συναγερμος θα μπει εδώ? -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Mια χαρά είναι!Με το καλό να το παραλαβεις!
Ο συναγερμος θα μπει εδώ?Ευχαριστώ!
Ναι εδώ, meta -
Μια χαρά είναι οι Meta....καλορίζικο και απροβλημάτιστο σου εύχομαι!!
-
@ Κλαορίζικο, αλλα τι έκδοση πήρες;
-
Ευχαριστώ!
Comfortline με ένα έξτρα πακέτο που περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου + δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια -
Το δερμάτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, θα το ευχαριστηθείς ταμάλα Πολυ καλό και σε αίσθηση αλλα και σε πρακτικό επίπεδο για επικοινωνία με το ηχοσύστημα.
-
Καλορίζικο. Πόσο βγήκε τελική τιμή με αυτά τα extra;
-
Ευχαριστω! 15800
-
5θυρο comfortline με έξτρα ζάντες και δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια(το βασικο rcd; και μηχανικά πίσω παραθυρα)μεταλλικό & έξοδα-1000 ευρώ εκπτωση=15800 ;
Σωστά; -
+DSG?
-
Είναι:
1.2TSI 105
5θυρο comfortline (μπρος-πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, rcd 210 κλπ)
ζάντες αλουμινίου + δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια
DSG
επέκταση εγγύησης 2 χρόνια
μεταλλικό χρώμα
συναγερμός - αισθητήρες παρκαρίσματος
έξοδα προετοιμασίας
τέλη κυκλοφορίας15.800 με το κλειδί στο χέρι
-
Ξέχασα να το γράψω το dsg...Αρα καλά κατάλαβα.Πολυ καλή τιμή και θα δεις ότι είναι πολύ άνετο
-
Καλή τιμή σου έκαναν για όλα αυτά. Όσο για το DSG, προσωπικά μιλώντας μετά από 80000 km με dsg σε polo σίγουρα και το επόμενο dsg θα είναι. Πραγματικά ξεκούραστο και άνετο για μέσα στην πόλη και εκεί που χρειάζεται έχει και το kickdown ή το manual mode
Καλορίζικο και πάλι.
-
Παρέλαβα το Polo και έκανα την πρώτη βόλτα
Πρώτες εντυπώσεις:
Με ελάχιστο βύθισμα στο γκάζι ξεκινάς πάντα πρώτος στο φανάρι Ώσπου να βάλουν πρώτη και να συμπλεκτάρουν για να ξεκινήσουν οι χειροκίνητοι, το DSG έχει μπει στη δευτέρα . (χωρίς υπερβολή)
Αλλαγές ταχυτήτων που δεν τις καταλαβαίνεις καν. Παρατήρησα λίγο το στροφόμετρο και με έπιασε ίλιγγος με τη ταχύτητα της βελόνας όταν αλλάζει ταχύτητα
Ροπή από το ρελαντί με τον 1.2 TSI, με 7η (!!) με χάιδεμα στο γκάζι ανέβασε αβίαστα από τα 60 (τα πιάνει με 1000 στροφές περίπου) στα 70χλμ χωρίς kickdown.
Παρέλαβα το αυτοκίνητο με 9χλμ στο οδόμετρο και 10.5 lt/100χλμ μέση κατανάλωση. Μετά από βόλτα 50 χιλιομέτρων, η μέση κατανάλωση του trip computer πήγε στο 6.5 και πιθανώς να κατέβει κι άλλο αφού η στιγμιαία που έβλεπα έπαιζε συχνά στο 5,κάτι.
Η αίσθηση στην αφή του δερμάτινου τιμονιού είναι γαμάτη
Στην ποιότητα κύλισης δεν κατάλαβα διαφορά με το Golf V μέχρι τα 90χαω που το πήγα. Και άνετο και πολύ ήσυχη η καμπίνα.Στα αρνητικά:
Ε είναι πιο στριμόκωλο, πως να το κάνουμε.
Η αίσθηση του τιμονιού στην οδήγηση θυμίζει ηλεκτρονικό παιχνίδι. Δεν καταλαβαίνεις επαφή με το δρόμο.
Και τα φρένα είναι λίγο στο περίπου. Γενικά δεν κάνει για γλήγορους η όλη αίσθηση που αποπνέει το αυτοκίνητο.Για την χρήση που το θέλω πάντως είναι ιδανικό, το αγάπησα ήδη
-
@kapami....
Η αίσθηση του τιμονιού στην οδήγηση θυμίζει ηλεκτρονικό παιχνίδι. Δεν καταλαβαίνεις επαφή με το δρόμο....Και είναι ωραίο τώρα αυτό;
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
@kapami....
Η αίσθηση του τιμονιού στην οδήγηση θυμίζει ηλεκτρονικό παιχνίδι. Δεν καταλαβαίνεις επαφή με το δρόμο....Και είναι ωραίο τώρα αυτό;
Για να το βάλει στα αρνητικά;
-
Στα αρνητικά το έχει πασά μου.
Sent from my Note 3 using smoke signals.
Μικρομεσαίο καινούριο