Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δείκτης θερμοκρασίας νερού και αξιοπιστία. Συνδέονται;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δείκτης θερμοκρασίας νερού και αξιοπιστία. Συνδέονται;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 2 / 7
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    34
    137
    1161
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas last edited by

      Για τους πιο πάνω, άσχετα από το αν έχει δείκτη ή μόνο λαμπάκι για τη θερμοκρασία του ψυκτικού, μέτρηση γίνεται και τη δίνει στη cpu. Όπως και όλα πρακτικά τα αυτοκίνητα έχουν και θερμόμετρο λαδιού που το λαμβάνει επίσης υπ'όψιν η CPU. Α, και θερμοκρασία εξόδου καυσαρίων πρέπει να έχουν πολλά που επίσης δε σου τη δείχνουν αλλά τη λαμβάνει υπ'όψιν η CPU.

      Aν πάει να ανέβει η θερμοκρασία, η CPU σου 'ρίχνει' τον κινητήρα, υποθέτω κυρίως μέσω του αβάνς. Στον ecotec κινητήρα του Astra είναι πολύ έντονο αυτό τις ζεστές μέρες. Αντίθετα ο twinport στο Corsa (πιο πρόσφατος) φαίνεται να αντέχει περισσότερο και γενικά είναι πιο 'δροσερός' στη λειτουργία του.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vaggelis_306 last edited by

        Προσοχή νέοι κανόνες στο φόρουμ!! Όποιος έρθει σε αντιπαράθεση με τον drdino κ τους mod του αξίζουν ειρωνίες παρερμηνεύσεις στα λεγόμενά του κ κοροιδία σε όλο της το μεγαλείο κ γενικά ότι χειρότερο μπορεί να σκεφτεί ο ανθρώπινος νους. Μην πάτε σε πολυτεχνεία γιατί οι καθηγητές είναι άσχετοι κ το σημαντικότερο ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην αγοράσετε nissan MICRA ή όποιο άλλο αμάξι που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΓΑΝΟ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ!!!!!
        Αυτά κακός δεν αναφέρονται στους κανόνες του φόρουμ!!
        Αλλά έτσι κάνετε σε όλους όσους λένε πέντε πράγματα κ τρανταχτό παράδειγμα ο γνωστός μιλτέλας που τον διώξατε λες κ ήταν ο διάολος. Σας άνοιξε τα μάτια στο θέμα λάδια κ αυτό ήταν το ευχαριστώ σας!!
        Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ONYX!!!!! Γιατί ότι λέει το αποδεικνύει επιστημονικά κ τεκμηριωμένα κ δεν κοροιδεύει η θίγει κανέναν!!!
        Οι άλλοι μόνο λόγια του αέρα κ καμία απόδειξη για αυτό που λένε, κοροιδία ειρωνία φουλ κ ποιός ξέρει τη σκοτινά συμφέροντα έχουν!! Αυτό θα πει η βία της εξουσίας!!! Αφεντικά ήμαστε σου λέει κ κάνουμε ότι θέλουμε ΕΔΩ ΜΕΣΑ!! Παραέξω κάνετε τα ίδια??? Πουλάτε τον ίδιο τσαμπουκά??? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!!
        Άντε διώξτε κ μένα τώρα!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vagnar last edited by

          Αν ένα μοντέλο βγαίνει και με όργανο και χωρίς τι γίνεται τότε ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
            Προσοχή νέοι κανόνες στο φόρουμ!! Όποιος έρθει σε αντιπαράθεση με τον drdino κ τους mod του αξίζουν ειρωνίες παρερμηνεύσεις στα λεγόμενά του κ κοροιδία σε όλο της το μεγαλείο κ γενικά ότι χειρότερο μπορεί να σκεφτεί ο ανθρώπινος νους. Μην πάτε σε πολυτεχνεία γιατί οι καθηγητές είναι άσχετοι κ το σημαντικότερο ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην αγοράσετε nissan MICRA ή όποιο άλλο αμάξι που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΓΑΝΟ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ!!!!!
            Αυτά κακός δεν αναφέρονται στους κανόνες του φόρουμ!!
            Αλλά έτσι κάνετε σε όλους όσους λένε πέντε πράγματα κ τρανταχτό παράδειγμα ο γνωστός μιλτέλας που τον διώξατε λες κ ήταν ο διάολος. Σας άνοιξε τα μάτια στο θέμα λάδια κ αυτό ήταν το ευχαριστώ σας!!
            Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ONYX!!!!! Γιατί ότι λέει το αποδεικνύει επιστημονικά κ τεκμηριωμένα κ δεν κοροιδεύει η θίγει κανέναν!!!
            Οι άλλοι μόνο λόγια του αέρα κ καμία απόδειξη για αυτό που λένε, κοροιδία ειρωνία φουλ κ ποιός ξέρει τη σκοτινά συμφέροντα έχουν!! Αυτό θα πει η βία της εξουσίας!!! Αφεντικά ήμαστε σου λέει κ κάνουμε ότι θέλουμε ΕΔΩ ΜΕΣΑ!! Παραέξω κάνετε τα ίδια??? Πουλάτε τον ίδιο τσαμπουκά??? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!!
            Άντε διώξτε κ μένα τώρα!!!

            Συνδρομο καταδιωξης;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              touring-the-m3-1-6 last edited by

              Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
              Αν ένα μοντέλο βγαίνει και με όργανο και χωρίς τι γίνεται τότε ;

              Τίποτα....στη πρώτη περίπτωση,έχουμε τη Κουλιανού με έναν μπάτσο και στη δεύτερη.....τον κερατώνει...!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kotetsi last edited by

                Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
                Προσοχή νέοι κανόνες στο φόρουμ!! Όποιος έρθει σε αντιπαράθεση με τον drdino κ τους mod του αξίζουν ειρωνίες παρερμηνεύσεις στα λεγόμενά του κ κοροιδία σε όλο της το μεγαλείο κ γενικά ότι χειρότερο μπορεί να σκεφτεί ο ανθρώπινος νους. Μην πάτε σε πολυτεχνεία γιατί οι καθηγητές είναι άσχετοι κ το σημαντικότερο ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην αγοράσετε nissan MICRA ή όποιο άλλο αμάξι που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΓΑΝΟ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ!!!!!
                Αυτά κακός δεν αναφέρονται στους κανόνες του φόρουμ!!
                Αλλά έτσι κάνετε σε όλους όσους λένε πέντε πράγματα κ τρανταχτό παράδειγμα ο γνωστός μιλτέλας που τον διώξατε λες κ ήταν ο διάολος. Σας άνοιξε τα μάτια στο θέμα λάδια κ αυτό ήταν το ευχαριστώ σας!!
                Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ONYX!!!!! Γιατί ότι λέει το αποδεικνύει επιστημονικά κ τεκμηριωμένα κ δεν κοροιδεύει η θίγει κανέναν!!!
                Οι άλλοι μόνο λόγια του αέρα κ καμία απόδειξη για αυτό που λένε, κοροιδία ειρωνία φουλ κ ποιός ξέρει τη σκοτινά συμφέροντα έχουν!! Αυτό θα πει η βία της εξουσίας!!! Αφεντικά ήμαστε σου λέει κ κάνουμε ότι θέλουμε ΕΔΩ ΜΕΣΑ!! Παραέξω κάνετε τα ίδια??? Πουλάτε τον ίδιο τσαμπουκά??? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!!
                Άντε διώξτε κ μένα τώρα!!!

                Ε μα βρε αδερφέ, είναι δυνατόν να υποστηρίζεις με τόσο σθένος ότι το τωρινό Μίκρα που δεν έχει δείκτη θερμοκρασίας δεν τον χρειάζεται διότι η Νισσάν έχει προβλέψει να δουλεύει το σύστημα ψύξης ρολόι;
                Δηλαδή οι άλλοι κατασκευαστές τον παίζουν ασύστολα και προτιμούν να βάζουν όργανο στα μοντέλα τους;
                Δηλαδή το παλιό Μίκρα που είχε δείκτη θερμοκρασίας ήταν αναξιόπιστο;
                Του Uno ο Fire κινητήρας που το μοντέλο στην Αγγλία πήγαινε με δείκτη θερμοκρασίας και στις υπόλοιπες χώρες χωρίς ήταν πιο αναξιόπιστος εκεί απ' ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη;
                Εν τέλει και για να σταματήσει η καζούρα και η μαλακία, θέλεις να μας εξηγήσεις πού στηρίζεις την αρχική σου πρόταση; Μήπως απλά κάτι δε διατυπώθηκε σωστά ή μήπως κάτι δεν καταλάβαμε όσοι διαβάσαμε το κείμενό σου;
                Πληροφοριακά πάντως, οι εταιρείες κόβουν απ' όπου μπορούν: από ένα δείκτη θερμοκρασίας (δες πχ στο ανανεωμένο 207 που έλειπε ο δείκτης θερμοκρασίας λαδιού από το καντράν, σε σχέση με το πρώτο), από ένα λαμπάκι ομίχλης κι ένα όπισθεν (μέχρι και στο Πασσάτ το έκαναν). Επιπροσθέτως, όσα σύγχρονα μοντέλα έχουν δείκτη θερμοκρασίας, όπως ειπώθηκε και πιο πάνω, είναι έτσι ρυθμισμένος ώστε να μη δείχνει όλες τις αυξομειώσεις της θερμοκρασίας (πχ 90-95-100-105) αλλά να μένει καρφωμένος στο 90, ώστε ο οδηγός να κοιμ... εεε... να μένει ήσυχος και να μην ταράζεται με την παραμικρή αύξηση 10 βαθμών του νερού. Πληροφοριακά πάντως, στο ταπεινό (αποσυρμένο πλέον) Φιατάκι μου, ο δείκτης θερμοκρασίας με γλίτωσε από κάψιμο φλάντζας, αφού ανέβαινε προοδευτικά και παρακολουθώντας τον μπόρεσα να κάνω στην άκρη εκεί που μπορούσα και να καλέσω την Οδική. Στο σύγχρονο Μίκρα, όταν ανάψει το κόκκινο λαμπάκι θα είναι ήδη αργά για τη φλάντζα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vagnar last edited by

                  Ο χρήστης kotetsi έγραψε:

                  Πληροφοριακά πάντως, στο ταπεινό (αποσυρμένο πλέον) Φιατάκι μου, ο δείκτης θερμοκρασίας με γλίτωσε από κάψιμο φλάντζας, αφού ανέβαινε προοδευτικά και παρακολουθώντας τον μπόρεσα να κάνω στην άκρη εκεί που μπορούσα και να καλέσω την Οδική. Στο σύγχρονο Μίκρα, όταν ανάψει το κόκκινο λαμπάκι θα είναι ήδη αργά για τη φλάντζα...

                  Αφου δεν χαλάει λέμε....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
                    Προσοχή νέοι κανόνες στο φόρουμ!! Όποιος έρθει σε αντιπαράθεση με τον drdino κ τους mod του αξίζουν ειρωνίες παρερμηνεύσεις στα λεγόμενά του κ κοροιδία σε όλο της το μεγαλείο κ γενικά ότι χειρότερο μπορεί να σκεφτεί ο ανθρώπινος νους. Μην πάτε σε πολυτεχνεία γιατί οι καθηγητές είναι άσχετοι κ το σημαντικότερο ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην αγοράσετε nissan MICRA ή όποιο άλλο αμάξι που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΓΑΝΟ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ!!!!!
                    Αυτά κακός δεν αναφέρονται στους κανόνες του φόρουμ!!
                    Αλλά έτσι κάνετε σε όλους όσους λένε πέντε πράγματα κ τρανταχτό παράδειγμα ο γνωστός μιλτέλας που τον διώξατε λες κ ήταν ο διάολος. Σας άνοιξε τα μάτια στο θέμα λάδια κ αυτό ήταν το ευχαριστώ σας!!
                    Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ONYX!!!!! Γιατί ότι λέει το αποδεικνύει επιστημονικά κ τεκμηριωμένα κ δεν κοροιδεύει η θίγει κανέναν!!!
                    Οι άλλοι μόνο λόγια του αέρα κ καμία απόδειξη για αυτό που λένε, κοροιδία ειρωνία φουλ κ ποιός ξέρει τη σκοτινά συμφέροντα έχουν!! Αυτό θα πει η βία της εξουσίας!!! Αφεντικά ήμαστε σου λέει κ κάνουμε ότι θέλουμε ΕΔΩ ΜΕΣΑ!! Παραέξω κάνετε τα ίδια??? Πουλάτε τον ίδιο τσαμπουκά??? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!!
                    Άντε διώξτε κ μένα τώρα!!!

                    μα εισαι μακραν ο πλεον απολυτος στην αποψη σου και μετα χαβαλε......
                    ακομη επιμενεις οτι το 15w/40 ειναι σε ολους αχρηστο και οτι τα πολλα οργανα-ενδειξεις προκαλουν προβληματα;;;;;
                    οταν γραφεις πριν κανεις την υποβολη.......ξαναδιαβασε το,σωζει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giorgos_krhth_91 last edited by

                      Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:

                      Ότι λες χαζομάρες.

                      Sent from my Note II using smoke signals.

                      Ο μηχανικός που λέω είναι καθηγητής στο πολυτεχνείο μηχανολόγων μηχανικών της κοζάνης. Πριν χρόνια δούλευε στην aston martin. Το αν λέω χαζομάρες δε θα το κρίνουν άσχετοι από μηχανολογία.
                      Πάντως πολύ επιστημονικά τα συμπεράσματά σου

                      Exei πολυτεχνειο η κοζανη;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:

                        Οι άλλοι μόνο λόγια του αέρα κ καμία απόδειξη για αυτό που λένε, κοροιδία ειρωνία φουλ κ ποιός ξέρει τη σκοτινά συμφέροντα έχουν!!

                        Δηλαδή εσύ θεωρείς έχεις αποδείξει αυτό που είπες;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          p_george last edited by

                          Ο χρήστης Vagnar έγραψε:

                          Πληροφοριακά πάντως, στο ταπεινό (αποσυρμένο πλέον) Φιατάκι μου, ο δείκτης θερμοκρασίας με γλίτωσε από κάψιμο φλάντζας, αφού ανέβαινε προοδευτικά και παρακολουθώντας τον μπόρεσα να κάνω στην άκρη εκεί που μπορούσα και να καλέσω την Οδική. Στο σύγχρονο Μίκρα, όταν ανάψει το κόκκινο λαμπάκι θα είναι ήδη αργά για τη φλάντζα...

                          Αφου δεν χαλάει λέμε....

                          Δεν ξερω τι λες αλλα εχω ενα micra k 10 που εκαψε φλατζα, οταν αναψε το λαμπακι στην ΑΟ ηταν πλεον αργα,
                          δεν το εχω φτιαξει ακομα, μαλλον ετσι θα μεινει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            r200 last edited by

                            Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                            Για τους πιο πάνω, άσχετα από το αν έχει δείκτη ή μόνο λαμπάκι για τη θερμοκρασία του ψυκτικού, μέτρηση γίνεται και τη δίνει στη cpu. Όπως και όλα πρακτικά τα αυτοκίνητα έχουν και θερμόμετρο λαδιού που το λαμβάνει επίσης υπ'όψιν η CPU. Α, και θερμοκρασία εξόδου καυσαρίων πρέπει να έχουν πολλά που επίσης δε σου τη δείχνουν αλλά τη λαμβάνει υπ'όψιν η CPU.

                            Aν πάει να ανέβει η θερμοκρασία, η CPU σου 'ρίχνει' τον κινητήρα, υποθέτω κυρίως μέσω του αβάνς. Στον ecotec κινητήρα του Astra είναι πολύ έντονο αυτό τις ζεστές μέρες. Αντίθετα ο twinport στο Corsa (πιο πρόσφατος) φαίνεται να αντέχει περισσότερο και γενικά είναι πιο 'δροσερός' στη λειτουργία του.

                            και τα 2 αυτοκινητα φορανε 92 θερμοστατη,ισως το corsa λογω του μικροτερου βαρους η τη νεα κεφαλη με καλυτερη ροη
                            δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα 2 αλλα απο θεμα καταναλωσης πιστευω τον 1.0-1.2 twinport του corsa
                            o δεικτης θερμοκρασιας δειχνει την πραγματικη θερμοκρασια σε καθε στιγμη η μενει στα 90 ειτε ειναι 92 ειτε 100;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              r200 last edited by

                              Ο χρήστης p_george έγραψε:

                              Πληροφοριακά πάντως, στο ταπεινό (αποσυρμένο πλέον) Φιατάκι μου, ο δείκτης θερμοκρασίας με γλίτωσε από κάψιμο φλάντζας, αφού ανέβαινε προοδευτικά και παρακολουθώντας τον μπόρεσα να κάνω στην άκρη εκεί που μπορούσα και να καλέσω την Οδική. Στο σύγχρονο Μίκρα, όταν ανάψει το κόκκινο λαμπάκι θα είναι ήδη αργά για τη φλάντζα...

                              Αφου δεν χαλάει λέμε....

                              Δεν ξερω τι λες αλλα εχω ενα micra k 10 που εκαψε φλατζα, οταν αναψε το λαμπακι στην ΑΟ ηταν πλεον αργα,
                              δεν το εχω φτιαξει ακομα, μαλλον ετσι θα μεινει.

                              και οντως ετσι ειναι οταν δεν εχει δεικτη θερμοκρασιας και εχει μονο λαμπακι τη στιγμη που θα αναψει θα εχεις παθει ηδη χοντρη ζημια και δεν μιλαω για μια αλλαγη φλατζα κεφαλης αλλα ραγισμα της κυλινδροκεφαλης και πας κατευθειαν για αλλο κινητηρα-περαστικα χαρι απο μηχανολογο μηχανικο και δηλωση στο συγκοινωνιων το καινουριο νουμερο του κινητηρα
                              σε καποια αυτοκινητα ναι μεν δεν ''ανεβοκατεβαινει'' ο δεικτης αλλα τουλαχιστον σε μερικα οταν πιασει 100 αρχιζει και ανεβαινει
                              σε αυτα που δεν εχουν δεικτη οταν θα πιασει 104-110 θα αναψει και το κοκκινο λαμπακι θα μπορουσαν να το ρυθμισουν τουλαχιστον στα 100

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nickolas last edited by

                                Ο χρήστης r200 έγραψε:

                                Για τους πιο πάνω, άσχετα από το αν έχει δείκτη ή μόνο λαμπάκι για τη θερμοκρασία του ψυκτικού, μέτρηση γίνεται και τη δίνει στη cpu. Όπως και όλα πρακτικά τα αυτοκίνητα έχουν και θερμόμετρο λαδιού που το λαμβάνει επίσης υπ'όψιν η CPU. Α, και θερμοκρασία εξόδου καυσαρίων πρέπει να έχουν πολλά που επίσης δε σου τη δείχνουν αλλά τη λαμβάνει υπ'όψιν η CPU.

                                Aν πάει να ανέβει η θερμοκρασία, η CPU σου 'ρίχνει' τον κινητήρα, υποθέτω κυρίως μέσω του αβάνς. Στον ecotec κινητήρα του Astra είναι πολύ έντονο αυτό τις ζεστές μέρες. Αντίθετα ο twinport στο Corsa (πιο πρόσφατος) φαίνεται να αντέχει περισσότερο και γενικά είναι πιο 'δροσερός' στη λειτουργία του.

                                και τα 2 αυτοκινητα φορανε 92 θερμοστατη,ισως το corsa λογω του μικροτερου βαρους η τη νεα κεφαλη με καλυτερη ροη
                                δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα 2 αλλα απο θεμα καταναλωσης πιστευω τον 1.0-1.2 twinport του corsa
                                o δεικτης θερμοκρασιας δειχνει την πραγματικη θερμοκρασια σε καθε στιγμη η μενει στα 90 ειτε ειναι 92 ειτε 100;

                                Δεν έχει σχέση ο θερμοστάτης. Μιλάω για σκίσιμο καλοκαίρι όχι να πηγαίνει κανείς νορμάλ. Ε, το Corsa αντέχει πολύ πιο πολύ σκίσιμο από το Astra που από ένα σημείο και μετά το νιώθεις να έχει 60-70 άλογα αντί για 90. Πρόκειται για περιπτώσεις που το σύστημα ψύξης δουλεύει στο φουλ αλλά δεν μπορεί να απάγει πλέον όλη τη θερμότητα οπότε η CPU σου ρίχνει την ιπποδύναμη άρα και τη θερμότητα που παράγεται ώστε να μην έχεις υπερθέρμανση.
                                Σίγουρα το βάρος του Corsa παίζει ρόλο, αλλά και το σύστημα ψύξης του έχει πολύ μικρότερο δοχείο υπερχείλισης (~το 1/5 του Άστρα!) και μονό ανεμιστήρα στο ψυγείο του αντί για τον διπλό (εμπρός/πίσω) του Άστρα, από την άλλη έχει πολύ περισσότερο 'αέρα' το μηχανοστάσιο του παρά το μικρότερο μέγεθός του! Δεν ξέρω ποια είναι τα σημεία βελτίωσης αλλά τελικά είναι πολύ μπροστά ο twinport από τον ecotec πρόγονο στην ψύξη του.

                                Με ευκαιρία αυτό να πω πως όποιος ρίχνει το θερμοστάτη του κάνει βλακεία. Το αμάξι έχει μια θερμοκρασία που δουλεύει πιο οικονομικά και μια θερμοκρασία που σου δίνει μαξ ιπποδύναμη. Με βάση αυτά βάζει τις σκάλες στο θερμοστάτη ο κατασκευαστής. Ρίχνοντάς τον έχεις αμάξι που μόνιμα δουλεύει κρύο όταν το πας χαλαρά (αυξημένη κατανάλωση και φθορές) χωρίς να κερδίζεις τίποτα (1-2 λεπτά παράταση στην υπερθέρμανση/φίμωμα του κινητήρα από τη CPU στο σκίσιμο μια ζεστή μέρα, που αν είναι να συμβεί θα συμβεί και στους 60C να βάλεις το θερμοστάτη)

                                @mousatos μπορείς να δώσεις και άλλα τέτοια κείμενα? ...και για την ACEA αλλά και άλλες πιστοποιήσεις, προσωπικά θα με ενδιέφερε πολύ η DEXOS της GM!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elvet
                                  elvet last edited by

                                  Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:

                                  Ότι λες χαζομάρες.

                                  Sent from my Note II using smoke signals.

                                  Ο μηχανικός που λέω είναι καθηγητής στο πολυτεχνείο μηχανολόγων μηχανικών της κοζάνης. Πριν χρόνια δούλευε στην aston martin. Το αν λέω χαζομάρες δε θα το κρίνουν άσχετοι από μηχανολογία.
                                  Πάντως πολύ επιστημονικά τα συμπεράσματά σου

                                  Exei πολυτεχνειο η κοζανη;

                                  Εχει! http://www.mech.uowm.gr/en/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elvet
                                    elvet last edited by

                                    Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
                                    Προσοχή νέοι κανόνες στο φόρουμ!! Όποιος έρθει σε αντιπαράθεση με τον drdino κ τους mod του αξίζουν ειρωνίες παρερμηνεύσεις στα λεγόμενά του κ κοροιδία σε όλο της το μεγαλείο κ γενικά ότι χειρότερο μπορεί να σκεφτεί ο ανθρώπινος νους. Μην πάτε σε πολυτεχνεία γιατί οι καθηγητές είναι άσχετοι κ το σημαντικότερο ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην αγοράσετε nissan MICRA ή όποιο άλλο αμάξι που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΓΑΝΟ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ!!!!!
                                    Αυτά κακός δεν αναφέρονται στους κανόνες του φόρουμ!!
                                    Αλλά έτσι κάνετε σε όλους όσους λένε πέντε πράγματα κ τρανταχτό παράδειγμα ο γνωστός μιλτέλας που τον διώξατε λες κ ήταν ο διάολος. Σας άνοιξε τα μάτια στο θέμα λάδια κ αυτό ήταν το ευχαριστώ σας!!
                                    Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ONYX!!!!! Γιατί ότι λέει το αποδεικνύει επιστημονικά κ τεκμηριωμένα κ δεν κοροιδεύει η θίγει κανέναν!!!
                                    **Οι άλλοι μόνο λόγια του αέρα κ καμία απόδειξη για αυτό που λένε, κοροιδία ειρωνία φουλ κ ποιός ξέρει τη σκοτινά συμφέροντα έχουν!! **Αυτό θα πει η βία της εξουσίας!!! Αφεντικά ήμαστε σου λέει κ κάνουμε ότι θέλουμε ΕΔΩ ΜΕΣΑ!! Παραέξω κάνετε τα ίδια??? Πουλάτε τον ίδιο τσαμπουκά??? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!!
                                    Άντε διώξτε κ μένα τώρα!!!

                                    Γιατί νομίζεις ότι όλοι έχουν κάτι εναντίον σου;
                                    Δηλαδή τόσο δύσκολο είναι να παραδεχτείς ότι έκανες λάθος;
                                    Το να επιμένεις σε κάτι τόσο αστήριχτο (τη σύνδεση οργάνων στο ταμπλώ με την αξιοπιστία) μόνο γέλιο και ειρωνεία προκαλεί. Δηλαδή εσύ πώς υποστήριξες την άποψή σου επιστημονικά; Μου είπε, άκουσα, κατάλαβα από κάποιον που είναι καθηγητής;
                                    Δεν έχω διαβάσει όλα τα ποστ σου, αλλά δεν είδα πουθενά να επικαλείσαι κάτι επιστημονικό για τις απόψεις σου (μία παραπομπή, ένα βιβλίο, ένα σύγγραμμα, μία βιβλιογραφία, ένα site, κάτι!), ειδικά εφόσον ξέρεις και έχεις διαβάσει τόσα πολλά για λάδια που θα πρέπει να δουλέψεις στη mobil! Μήπως έχεις κι εσύ σκοτεινά συμφέροντα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      scrooge last edited by

                                      Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
                                      αν πας σε 0w40 εγω θα προτεινα ενα απο αυτα τα 2...
                                      http://www.automoto-eshop.gr/mobil1-new ... 40-1l.html
                                      http://www.opieoils.co.uk/p-69382-castr ... e-oil.aspx
                                      και γω μαλλον σε 0w40 θα παω αλλα θελω να αποφασισω ποιο απο τα 2...ο λογος που δε προτεινει 0w40 νομιζω ειναι επειδη η total δεν εχει 0w40.
                                      κοιτα απο τη στιγμη που σου επιτρεπει 0w30 μπορεις να βαλεις και 0w40 και δεν νομιζω να χει καμια περιεργη προδιαγραφη το 107 που να μη τη καλυπτουν αυτα τα 2...

                                      Συμφωνώ απόλυτα για το mobil 1 new life 0w40. Άλλωστε το έχω προτιμήσει για το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας.
                                      Προφανώς θα είναι συμβατό με το 107. Απλώς, παίζει να μου πουν στο εξουσιοδοτημένο ότι δεν είναι συνιστώμενο από την Peugeot και να μην το δεχτούν! Θα ρωτήσω...
                                      Πάντως, το έχω βρει σε καλύτερη τιμή. Ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.autoproto.gr/motul/shop.prod ... pl/93.html
                                      Thanx για τη βοήθεια!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Οι mods λόγω κρίσης είναι στεναχωρημένοι και δεν είναι ορεξάτοι.
                                        Αλλιώς θα είχε πέσει ήδη το ΒΑΝ.

                                        Που είδες την 'βία της εξουσίας';
                                        Επειδή διαφώνησαν μαζί σου;

                                        Μη το συνεχίζεις.
                                        Σου είπαν κάτι σωστό κι εσύ το μπέρδεψες και το έγραψες λάθος.
                                        Ναι, είναι πιο αξιόπιστα τα αυτοκίνητα που δεν έχουν ηλεκτρικά παράθυρα, a/c και λοιπά αξεσουάρ από εκείνα που είναι φορτωμένα.
                                        Αλλά αυτό δεν ισχύει για το λαμπάκι θερμοκρασίας αντί για δείκτη. ΤΕΛΟΣ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giorgos20 last edited by

                                          Ο χρήστης Scrooge έγραψε:

                                          αν πας σε 0w40 εγω θα προτεινα ενα απο αυτα τα 2...
                                          http://www.automoto-eshop.gr/mobil1-new ... 40-1l.html
                                          http://www.opieoils.co.uk/p-69382-castr ... e-oil.aspx
                                          και γω μαλλον σε 0w40 θα παω αλλα θελω να αποφασισω ποιο απο τα 2...ο λογος που δε προτεινει 0w40 νομιζω ειναι επειδη η total δεν εχει 0w40.
                                          κοιτα απο τη στιγμη που σου επιτρεπει 0w30 μπορεις να βαλεις και 0w40 και δεν νομιζω να χει καμια περιεργη προδιαγραφη το 107 που να μη τη καλυπτουν αυτα τα 2...

                                          Συμφωνώ απόλυτα για το mobil 1 new life 0w40. Άλλωστε το έχω προτιμήσει για το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας.
                                          Προφανώς θα είναι συμβατό με το 107. Απλώς, παίζει να μου πουν στο εξουσιοδοτημένο ότι δεν είναι συνιστώμενο από την Peugeot και να μην το δεχτούν! Θα ρωτήσω...
                                          Πάντως, το έχω βρει σε καλύτερη τιμή. Ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.autoproto.gr/motul/shop.prod ... pl/93.html
                                          Thanx για τη βοήθεια!

                                          ευχαριστω για το λινκ,πολυ καλη τιμη..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vaggelis_306 last edited by

                                            Ο καθένας λέει ότι του κατέβει εδώ μέσα. Σε λίγο θα με πείτε κ τρελό ή δε ξέρω κ γω τι άλλο.
                                            Παρανόηση κ παραπληροφόρηση σε όλο της το μεγαλείο.

                                            ΝΑΙ είμαι απόλυτος σε κάποια πράγματα πχ αν μου δώσουν 3 ντομάτες μια σάπια μια λίγο καλή κ μία πολύ καλή θα πάρω βέβαια την πιο καλή ας είναι κ λίγο ακριβότερη.
                                            Έτσι κ με τα λάδια από τα 15W40, 10W40, 0W40 θα πάρω κ θα προτείνω το πιο καλό που συνήθως είναι το 0w40 αυτά ισχύουν για το αμάξι μου για κανα άλλο μηχάνημα μπορεί να πάρω κ ένα φθηνότερο ανάλογα. Κ όσο για το αν θα δούλευα στην mobil αυτό το είπα για ΑΣΤΕΙΟ γιατί κάποιος έξυπνος είπε κ γι'αυτό μια εξυπνάδα!!

                                            Τώρα στο θέμα μας.
                                            Είναι σε όλο τον κόσμο γνωστό ότι οι ιάπωνες βγάζουν τα καλύτερα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού για πόλεις
                                            (αν δεν το ξέρετε ούτε αυτό τότε πραγματικά λυπάμαι)
                                            Ότι λέω δεν είναι ο κανόνας πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις κ όταν λέω ότι κάποια αυτοκίνητα δεν χρειάζονται όργανο για μέτριση της θερμοκρασίας το να βγουν έτσι από το εργοστάσιο οι μηχανικοί κάτι παραπάνω θα ήξεραν από μας. Όλά τα άλλα αυτοκίνητα που έχουν όργανο θερμοκρασίας δεν πάει να πει ότι χαλάνε απλά ίσως είναι πιο επιρρεπή σε προβλήματα αλλά κ πάλι τα περισσότερα δεν παθαίνουν τίποτα. Βάζουν το οργανάκι για καλό κ για κακό. Εγώ θα ήθελα να έχουν κ βολτόμετρο,πυρόμετρο,θερμ.λαδιού,μπαρόμετρο τα τούρμπο κ γενικά ότι υπάρχει σε όργανο αλλά σχεδόν κανένα δεν έχει ούτε σαν εξτρά παραγγελία!!
                                            Έχω ρωτήσει στη τογιότα στη νισσάν κ στη χόντα για πιο λόγο σε μερικά αυτοκίνητα τους δεν βάζουν αυτό το γ@μημένο όργανο που τόσο θέλουμε. Η απάντηση από όλους η ίδια ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΟ!! Πάρτε τηλ της αντιπροσωπίες κ ρωτήστε αν δεν πιστεύεται τι να σας πω εμένα αυτά μου είπαν.
                                            Στη peugeot που τους ξέρω καλά ρώτησα για το 107 κ το C1 που είναι τα ίδια γιατί έχουν τογιότα μηχανή κ μου λένε 'υπάρχει καλύτερη μηχανή από αυτήν της τογιότα σε αυτά τα κυβικά??' Για το όργανο θερμοκρασίας πάλι το ίδιο μου είπανε 'ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΟ!!'
                                            Σας μεταφέρω απλά αυτά που μου είπαν οι αντιπροσωπίες ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ!!!
                                            Κ ένα παράδειγμα που το ανακάλυψα τώρα τελευταία τα 3αρια τα bmw τα ε36-ε46 που τα ξέρουμε τόσα χρόνια δεν έχουν όργανο για θερμ. λαδιού (316,320,325,330 κτλ) εκτός από τα M3 σκεφτήκατε ποτέ το λόγο??? Για ψάχτε το λίγο...
                                            Τα peugeot το ίδιο τα μικρά δεν έχουν όργανο για θερμ.λαδιού αλλά οι γρήγορες εκδόσεις έχουν όλες (106gti,206gti,306gti6) τυχαίο κ αυτό???
                                            Το συμπέρασμά μου είναι ότι κάποια πράγματα σε μερικά αυτοκίνητα είναι περιττά αυτό δε σημαίνει ότι δεν θα χαλάσουν ποτέ ή ότι τα γρήγορα με τα περισσότερα όργανα ανεβάζουν θερμοκρασίες κ χαλάνε συνέχεια.
                                            Κ τέλος να πω ότι αυτά τα αυτοκίνητα παλιά-καινούργια χωρίς πολλά όργανα ΝΑΙ είναι πιο αξιόπιστα από τα άλλα που έχουν περισσότερα. Παράδειγμα τα yaris τα micra τα swift ta daihatsu κάποια παλιότερα corolla κ μερικά ακόμη που δεν θυμάμαι είναι σε όλους γνωστά ως ΣΚΥΛΙΑ σε θέμα αξιοπιστίας με ένα κοντέρ για τα χλμ κ 5 λαμπάκια.
                                            Αυτό ξαναλέω δεν είναι ο ΚΑΝΟΝΑΣ απλά τα ποσοστά είναι υπέρ αυτών που λέω. Κ η λογική λέει όσα λιγότερα τόσο το καλύτερο...
                                            Αυτή είναι η άποψη μου άλλοι μπορεί να μην συμφωνούν οκ δεν πειράζει δεκτό σιγά αφού ο καθένας έχει τις απόψεις του. Ας μου πει κ τη δικιά του γνώμη να πιάσουμε κουβέντα.
                                            ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΡΩΝΙΕΣ ΠΟΝΗΡΑ ΓΕΛΙΑ ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ Κ ΓΕΝΙΚΑ ΠΟΝΗΡΙΕΣ Κ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Κ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΥΧΝΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΟD.
                                            Ο drdino ανέβασε κ ειρωνική φωτό με τον αισταιν έλεος πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει κανείς. Ο άλλος μου λέει γενικά κ αόριστα 'λες χαζομάρες'. Πολύ τεκμηριωμένες απαντήσεις εε???
                                            Οι κανόνες μερικές φορές πάνε περίπατο μου φαίνεται. Είμαι περήφανος άνθρωπος αρκετά ξεροκέφαλος-απόλυτος κ δε δέχομαι μύγα στο σπαθί μου.
                                            Με τον onyx γιατί μιλάω μια χαρά????? Κ μαζί του διαφωνώ μερικές φορές αλλά μου απαντάει με τρόπο σωστό κ με κάνει να καταλαβαίνω απλά δείτε τα ποστ μου μαζί του!! Ελπίζω να ξεκαθάρισα την θέση μου!! Θα συνεχίσω να γράφω αλλά αν δω τα ίδια τότε δε μου μένει άλλη επιλογή.
                                            Πάρτε κ 2 σελίδες με αποδείξεις ότι τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα είναι τα ΙΑΠΩΝΙΚΑ κ δε με νοιάζει η γνώμη κανενός το βλέπω κ μόνος μου δόξα το Θεό βλέπω μια χαρά!! Ακόμα κ οι γερμανοί ιαπωνικά ψηφίζουν κ αυτό τα λέει όλα για μένα!!

                                            http://autocarnet.blogspot.gr/2010/11/w ... irect.html
                                            http://www.tragiko.com/2012/10/10-2000-tuv.html

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 2 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr