-
Κάνα σχόλια για τα γραφόμενα του Σ.Χ στο τελευταίο τεύχος; κανείς ;;
-
Το περιοδικο μπορει και να κλεισει.Πολυ ασχημη η κατασταση...
-
διάβασα σήμερα τα γραφόμενα του Σ.Χ. και ομολογώ ότι στενοχωρήθηκα...
έγραψε ότι αρχικά έγινε τον Απρίλιο ένα 'κούρεμα' σε μισθούς άνω των 1500€ καθώς και καθιέρωση τετραήμερης εργασίας, ότι προτάθηκε να πληρώνονται το 50% της τετραήμερης αμοιβής τους γεγονός που έφτασε τους μισθούς κάποιων εργαζομένων, κάτω από το επίδομα ανεργίας, ότι κάποιοι κινήθηκαν νομικά για να διεκδικήσουν τα δεδουλευμένα τους και ότι έφτασαν σε οριακό σημείο τέλη Σεπτεμβρίου. Τελικά οι εργαζόμενοι υπαναχώρησαν και βγήκε το τεύχος όμως κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει στο μέλλον!Με τον Σ.Χ. διαφώνησα στο παρελθόν και διαφωνώ ακόμα για τον τρόπο που κρίνει-δοκιμάζει, τα μοντέλα κάποιων εταιρειών που -κατά την γνώμη μου- επηρεάζεται από την σχέση του με τον εκάστοτε αντιπρόσωπο, όμως στο θέμα περιοδικό 4τ νιώθω δίπλα στους εργαζομένους και κατ' επέκταση σε αυτόν. Μακάρι να τα καταφέρετε κύριοι και να μην σβήσει το περιοδικό που μας έμαθε να σκεφτόμαστε! Ο Κ.Κ. θα έχει πληγωθεί σίγουρα περισσότερο απ' όλους! Μακάρι να έβρισκε τα κεφάλαια να ξαναπάρει στα χέρια του τις τεχνικές εκδόσεις...την 'τρέλα ' είμαι σίγουρος ότι την έχει για να το τολμήσει...τα κεφάλαια είναι το θέμα!
-
Σε σχέση με το “Elk test” στη σελ. 34 των 4Τ Νοεμβρίου, για απορίες, κι όχι κριτική/σχόλιο στο περιοδικό. Έτσι όπως παρουσιάζεται το άρθρο δημιουργεί ερωτηματικά.
Πρώτον, αναφέρεται ότι «τα υποψήφια μοντέλα για το θεσμό του Αυτοκινήτου της Χρονιάς υποβάλλονται στην καθιερωμένη δοκιμή αποφυγής ταράνδου». Το ερώτημα είναι: από ποιόν υποβάλλονται σε αυτή τη δοκιμασία; Οδηγούνται όλα τα αυτοκίνητα από τον ίδιο οδηγό σε κάποια πίστα, και γενικά ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται; Λαμβάνονται δεδομένα ως προς την ταχύτητα, χρόνο ολοκλήρωσης της δοκιμασίας, κλπ.;
Επίσης, τα σχόλια για κάθε αυτοκίνητο δεν περιλαμβάνουν τις ίδιες πληροφορίες. Σε μερικά αναφέρεται η ταχύτητα με την οποία πέρασε τη δοκιμασία, αλλά σε άλλα όχι. Δεν θα έπρεπε, για λόγους σύγκρισης, να υπάρχουν τα ίδια δεδομένα/πληροφορίες για όλα τα αυτοκίνητα; Επίσης η ταχύτητα ολοκλήρωσης της δοκιμασίας από κάποιον προφανώς έμπειρο οδηγό, δεν μας πληροφορεί για τη «φιλικότητα» του αυτοκινήτου σε αυτή τη δοκιμασία. Δηλαδή κάποιο αυτοκίνητο ίσως να επιτυγχάνει υψηλή ταχύτητα, αλλά εάν αυτό απαιτεί έμπειρο οδηγό και αυξημένες οδηγικές ικανότητες, δεν αποτυπώνεται στο άρθρο. Με άλλα λόγια, μεθοδολογία, ευρήματα, συμπεράσματα της έρευνας (ουσιαστικά κάτι τέτοιο είναι το “elk test”) δεν παρουσιάζονται ξεκάθαρα.
Τέλος, προφανώς το “elk test” αποτυπώνει μόνο μια πτυχή της οδηγικής συμπεριφοράς ενός αυτοκινήτου, δεν είναι το Α και το Ω. Ποια ακριβώς είναι σημασία του, και τι ακριβώς δείχνει;
Και κάτι τελευταίο. Τη σελίδα 34 την έχει γράψει ο Σ.Χ., αυτός οδήγησε στη δοκιμασία, ή κάποιος άλλος οδηγός (π.χ. που ορίστηκε από τους διοργανωτές) και ο οποίος πραγματοποίησε τη δοκιμασία;
Jacob
-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Σε σχέση με το “Elk test” στη σελ. 34 των 4Τ Νοεμβρίου, για απορίες, κι όχι κριτική/σχόλιο στο περιοδικό. Έτσι όπως παρουσιάζεται το άρθρο δημιουργεί ερωτηματικά.Πρώτον, αναφέρεται ότι «τα υποψήφια μοντέλα για το θεσμό του Αυτοκινήτου της Χρονιάς υποβάλλονται στην καθιερωμένη δοκιμή αποφυγής ταράνδου». Το ερώτημα είναι: από ποιόν υποβάλλονται σε αυτή τη δοκιμασία; Οδηγούνται όλα τα αυτοκίνητα από τον ίδιο οδηγό σε κάποια πίστα, και γενικά ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται; Λαμβάνονται δεδομένα ως προς την ταχύτητα, χρόνο ολοκλήρωσης της δοκιμασίας, κλπ.;
Επίσης, τα σχόλια για κάθε αυτοκίνητο δεν περιλαμβάνουν τις ίδιες πληροφορίες. Σε μερικά αναφέρεται η ταχύτητα με την οποία πέρασε τη δοκιμασία, αλλά σε άλλα όχι. Δεν θα έπρεπε, για λόγους σύγκρισης, να υπάρχουν τα ίδια δεδομένα/πληροφορίες για όλα τα αυτοκίνητα; Επίσης η ταχύτητα ολοκλήρωσης της δοκιμασίας από κάποιον προφανώς έμπειρο οδηγό, δεν μας πληροφορεί για τη «φιλικότητα» του αυτοκινήτου σε αυτή τη δοκιμασία. Δηλαδή κάποιο αυτοκίνητο ίσως να επιτυγχάνει υψηλή ταχύτητα, αλλά εάν αυτό απαιτεί έμπειρο οδηγό και αυξημένες οδηγικές ικανότητες, δεν αποτυπώνεται στο άρθρο. Με άλλα λόγια, μεθοδολογία, ευρήματα, συμπεράσματα της έρευνας (ουσιαστικά κάτι τέτοιο είναι το “elk test”) δεν παρουσιάζονται ξεκάθαρα.
Τέλος, προφανώς το “elk test” αποτυπώνει μόνο μια πτυχή της οδηγικής συμπεριφοράς ενός αυτοκινήτου, δεν είναι το Α και το Ω. Ποια ακριβώς είναι σημασία του, και τι ακριβώς δείχνει;
Και κάτι τελευταίο. Τη σελίδα 34 την έχει γράψει ο Σ.Χ., αυτός οδήγησε στη δοκιμασία, ή κάποιος άλλος οδηγός (π.χ. που ορίστηκε από τους διοργανωτές) και ο οποίος πραγματοποίησε τη δοκιμασία;
Jacob
+1
Tην ιδια απορια ακριβως εχω και εγω και την εξεφρασα στο τοπικο του Golf VII, καθοτι μεταξυ αλλων μοντελων δοκιμαζεται και το συγκεκριμενο...Θετικο βεβαιως το γεγονος οτι αναφερεται η διασταση και μοντελο ελαστικων, αλλα αυτο απο -σχεδον- μονο του, δεν λεει και πολλα πραγματα για τα συμπερασματα-εντυπωσεις τα οποια και δεν προκυπτουν ξεκαθαρα -για τους προαναφερθεντες λογους-, αλλα και πχ το οτι δεν αναφερεται στα του elk test, ποια ειναι η minimum αποδεκτη ταχυτητα διενεργειας του τεστ, και εαν αυτη οριζεται ανα κατηγορια ογκου-βαρους ή γενικα αφορα ολα τα οχηματα...
-
Πάντως διάβαζα 4Τ από την Τρίτη δημοτικού για 20 συναπτά έτη! Όμως σταμάτησα προ 10 ετίας, γιατί είχαν γίνει εξαιρετικά σοβαροί, χωρίς ίχνος, ούτε ψήγμα, ούτε υποψία χιούμορ. Άμα είναι να μου αναλύουν μόνο τα κακώς κείμενα και να μου μαυρίζουν την ψυχή τι να το κάνω; Χάθηκε μια τεράστια μαγιά των προηγούμενων ετών και πήγε σε άλλους του ειδικού τύπου. Ιδιαίτερα το drive που ήταν τότε μες το κέφι, όμως τα τελευταία χρόνια είναι μες στη μαυρίλα και αυτό και έτσι το παίρνει η κατηφόρα.
Αυτή είναι η αιτία της κατηφόρας του περιοδικού. Ειδικά σε περιόδους οικονομικής κρίσης το χιούμορ είναι η μόνη διέξοδος. Μα θα μου πεις τους μειώνουν τους μισθούς να μην στενοχωριούνται. Ναι, αλλά να μην πέφτουν σε κατάθλιψη και περισσότερο να μη βυθίζουνε σε αυτή τους αναγνώστες, γιατί δεν θα τους αγοράζουν και αυτοί~ -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σε σχέση με το “Elk test” στη σελ. 34 των 4Τ Νοεμβρίου, για απορίες, κι όχι κριτική/σχόλιο στο περιοδικό. Έτσι όπως παρουσιάζεται το άρθρο δημιουργεί ερωτηματικά.
Πρώτον, αναφέρεται ότι «τα υποψήφια μοντέλα για το θεσμό του Αυτοκινήτου της Χρονιάς υποβάλλονται στην καθιερωμένη δοκιμή αποφυγής ταράνδου». Το ερώτημα είναι: από ποιόν υποβάλλονται σε αυτή τη δοκιμασία; Οδηγούνται όλα τα αυτοκίνητα από τον ίδιο οδηγό σε κάποια πίστα, και γενικά ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται; Λαμβάνονται δεδομένα ως προς την ταχύτητα, χρόνο ολοκλήρωσης της δοκιμασίας, κλπ.;
Επίσης, τα σχόλια για κάθε αυτοκίνητο δεν περιλαμβάνουν τις ίδιες πληροφορίες. Σε μερικά αναφέρεται η ταχύτητα με την οποία πέρασε τη δοκιμασία, αλλά σε άλλα όχι. Δεν θα έπρεπε, για λόγους σύγκρισης, να υπάρχουν τα ίδια δεδομένα/πληροφορίες για όλα τα αυτοκίνητα; Επίσης η ταχύτητα ολοκλήρωσης της δοκιμασίας από κάποιον προφανώς έμπειρο οδηγό, δεν μας πληροφορεί για τη «φιλικότητα» του αυτοκινήτου σε αυτή τη δοκιμασία. Δηλαδή κάποιο αυτοκίνητο ίσως να επιτυγχάνει υψηλή ταχύτητα, αλλά εάν αυτό απαιτεί έμπειρο οδηγό και αυξημένες οδηγικές ικανότητες, δεν αποτυπώνεται στο άρθρο. Με άλλα λόγια, μεθοδολογία, ευρήματα, συμπεράσματα της έρευνας (ουσιαστικά κάτι τέτοιο είναι το “elk test”) δεν παρουσιάζονται ξεκάθαρα.
Τέλος, προφανώς το “elk test” αποτυπώνει μόνο μια πτυχή της οδηγικής συμπεριφοράς ενός αυτοκινήτου, δεν είναι το Α και το Ω. Ποια ακριβώς είναι σημασία του, και τι ακριβώς δείχνει;
Και κάτι τελευταίο. Τη σελίδα 34 την έχει γράψει ο Σ.Χ., αυτός οδήγησε στη δοκιμασία, ή κάποιος άλλος οδηγός (π.χ. που ορίστηκε από τους διοργανωτές) και ο οποίος πραγματοποίησε τη δοκιμασία;
Jacob
+1
Tην ιδια απορια ακριβως εχω και εγω και την εξεφρασα στο τοπικο του Golf VII, καθοτι μεταξυ αλλων μοντελων δοκιμαζεται και το συγκεκριμενο...Θετικο βεβαιως το γεγονος οτι αναφερεται η διασταση και μοντελο ελαστικων, αλλα αυτο απο -σχεδον- μονο του, δεν λεει και πολλα πραγματα για τα συμπερασματα-εντυπωσεις τα οποια και δεν προκυπτουν ξεκαθαρα -για τους προαναφερθεντες λογους-, αλλα και πχ το οτι δεν αναφερεται στα του elk test, ποια ειναι η minimum αποδεκτη ταχυτητα διενεργειας του τεστ, και εαν αυτη οριζεται ανα κατηγορια ογκου-βαρους ή γενικα αφορα ολα τα οχηματα...
Το coty είναι αμαρτωλή ιστορία που ξεπερνά το περιοδικό!!!
Ενδεικτικά στον αντίστοιχο διαγωνισμό του 2007, ο ΣΧ εκθείαζε το civic στον τομέα όπου μάλιστα πρώτευσε (!!!) σε ταχύτητα στο τεστ και μετά ψήφισε σκοντα ρουμστερ και φορντ s-max δίνοντας στο σιβικ 0 βαθμούς!!! Ούτε καν έναν για τα προσχήματα!!!
Τι ψάχνετε λοιπόν τώρα για τα κριτήρια και την ορθή χρήση αυτών; Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός εξυπηρετεί πανευρωπαϊκά συμφέροντα και τα περιοδικά-μέλη θέλουν δεν θέλουν -που θέλουν αναγκαστικά διότι τα τιμάει η συμμετοχή σε αυτόν ως κορυφαία στη χώρα τους- τα υπακούν! Δεν μας αρέσει, ούτε κανείς θα το παραδεχθεί αλλά έτσι γίνεται! (Η φήμη για παράδειγμα που ακολουθούσε τον νικητή του διαγωνισμού 2007 s-max ήταν ότι νίκησε για να κρατηθεί ανοικτό το εργοστάσιο της φορντ στο Βέλγιο που απειλούταν τότε με λουκέτο! Άλλο παράδειγμα η νίκη του μίκρα παλαιότερα για να στηρίξουν το εργοστάσιο της εταιρείας στο σάδερλαντ ή για την όπελ και την φίατ κλπ)
Στην περίπτωση μας 'θάβουν' το γκολφ διότι έτσι τους φάνηκε στο τεστ κάτι που δεν θα έχει επίπτωση στην αγορά για το μοντέλο διότι μετά θα το ψηφίσουν για αυτοκίνητο της χρονιάς! Άστε που θα μας πουν στην τελική δοκιμή ότι βελτιώθηκε το τελικό προϊόν που τελικά ήρθε στην Ελλάδα! Μπορεί ν' αλλάξουν και προμηθευτή στα ελαστικά οπότε να...λυθεί το θέμα!
Ας τολμήσει πάντως ο ΣΧ να μην τους ψηφίσει και να δούμε μετά αν ξαναδεί αυτοκίνητο της εταιρείας για δοκιμή ή ως συνοδευτικό σε οποιαδήποτε εξόρμηση! Πιστεύετε ότι θα τολμούσε εδώ να βάλει μηδέν όπως στο σιβικ;
Το σχόλιο δεν περιορίζεται στο αγαπημένο μου περιοδικό αλλά φτάνει όλα τα έντυπα του ανταγωνισμού! Αν θέλουν ας τα βάλουν με τους μεγάλους αντιπροσώπους και να δείτε πως θα φάνε τα μούτρα τους!
Προσωπικά έπαψα να σέβομαι τον διαγωνισμό αυτό! Καλά κάνει πάντως το περιοδικό και συμμετέχει σε αυτόν, διότι, αν δεν το κάνει θα πάρει ο ανταγωνισμός την τιμητική του θέση! Έτσι και αλλιώς κανένα άλλο περιοδικό στην χώρα δεν το αξίζει περισσότερο! Σε αυτό προσωπικά δεν δέχομαι κουβέντα! Η πορεία του περιοδικού στο χρόνο φτάνει και περισσεύει για να το αποδεχθούν οι πάντες!Αγόρασα και εγώ το νέο τεύχος(φοβήθηκα ότι δεν θα βγει τελικά και χάρηκα που το είδα) το οποίο ήταν σε ζελατίνα με δεύτερο περιοδικό για επαγγελματικά οχήματα! Σε πρώτη φάση δείχνει πλουσιότερο του λιτού τεύχους του προηγούμενου μήνα. Ξεφυλλίζοντας το μάλιστα, διάβασα τον ΣΧ που έγραψε ότι το περιοδικό, αν δεν γίνουν λάθη, θα φτάσει και τα πενήντα χρόνια λειτουργίας που μάλλον δείχνει ότι ξεπεράστηκαν ή παραβλέφθηκαν προσωρινά τα όποια προβλήματα λειτουργίας του. Μακάρι να βρεθεί λύση και να έχουν πληρωθεί τα δεδουλευμένα τους τα παιδιά που εργάζονται σκληρά γι' αυτό. Όσο και να γκρινιάζω -δικαίως και αδίκως ενίοτε- το περιοδικό είναι για μένα συνήθεια πολλών δεκαετιών και θέλω να το βλέπω στα περίπτερα κάθε μήνα! Ακόμα και τώρα στα δικά μου μάτια τα καταφέρνει καλύτερα του ανταγωνισμού!
-
Υπάρχουν απορίες του στυλ ποια η σημασία της δοκιμής του τάρανδου και τι δείχνει?
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Ιδιαίτερα το drive που ήταν τότε μες το κέφι, όμως τα τελευταία χρόνια είναι μες στη μαυρίλα και αυτό και έτσι το παίρνει η κατηφόρα.Ξαναπάρε Drive και θα δεις ότι πάλι κεφάτα είναι τα παιδιά. Τουλάχιστον στα αυτοκινητιστικά θέματα! Στις προσωπικές τους στήλες είναι λογικό ότι εκφράζουν προσωπικούς και κοινωνικούς προβληματισμούς με τα χάλια που έχουμε. Όμως το Drive παραμένει απολαυστικό ανάγνωσμα!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ιδιαίτερα το drive που ήταν τότε μες το κέφι, όμως τα τελευταία χρόνια είναι μες στη μαυρίλα και αυτό και έτσι το παίρνει η κατηφόρα.
Ξαναπάρε Drive και θα δεις ότι πάλι κεφάτα είναι τα παιδιά. Τουλάχιστον στα αυτοκινητιστικά θέματα! Στις προσωπικές τους στήλες είναι λογικό ότι εκφράζουν προσωπικούς και κοινωνικούς προβληματισμούς με τα χάλια που έχουμε. Όμως το Drive παραμένει απολαυστικό ανάγνωσμα!
+1. Τους 4Τ εχω σταματησει να τους διαβαζω απο τον περασμενο Μαρτη (για να περναει η ωρα στην θητεια, γιατι σταματησα να το διαβαζω απο το περασμενο καλοκαιρι )
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Πάντως διάβαζα 4Τ από την Τρίτη δημοτικού για 20 συναπτά έτη! Όμως σταμάτησα προ 10 ετίας, γιατί είχαν γίνει εξαιρετικά σοβαροί, χωρίς ίχνος, ούτε ψήγμα, ούτε υποψία χιούμορ. Άμα είναι να μου αναλύουν μόνο τα κακώς κείμενα και να μου μαυρίζουν την ψυχή τι να το κάνω; Χάθηκε μια τεράστια μαγιά των προηγούμενων ετών και πήγε σε άλλους του ειδικού τύπου. Ιδιαίτερα το drive που ήταν τότε μες το κέφι, όμως τα τελευταία χρόνια είναι μες στη μαυρίλα και αυτό και έτσι το παίρνει η κατηφόρα.
Αυτή είναι η αιτία της κατηφόρας του περιοδικού. Ειδικά σε περιόδους οικονομικής κρίσης το χιούμορ είναι η μόνη διέξοδος. Μα θα μου πεις τους μειώνουν τους μισθούς να μην στενοχωριούνται. Ναι, αλλά να μην πέφτουν σε κατάθλιψη και περισσότερο να μη βυθίζουνε σε αυτή τους αναγνώστες, γιατί δεν θα τους αγοράζουν και αυτοί~+1 και έλεγα γέρασα ή είμαι ο μόνος ή τσιγγουνεύομαι??
Θέλω να βλέπω ένα και καλό περιοδικό αυτοκινήτου, να βασίζεται λιγότερο στη χρηματοδότηση από τους χορηγούς για το πιο θα παινέψει..
Ελπίζω ακόμα σε μετρήσεις ουσιαστικές όπως το 100-0 σε πόσα μέτρα και όχι μόνο το 0-100 (σελίδα 65 από 96 -> http://www.kontosnikos.gr/iaveris.pdf) , αλλά και σε έξοδα συντήρησης..πχ εαν ένα αμάξι δεν έχει ιμμάντα εκκεντροφόρου και έχει καδένα δε χρειάζεται αλλαγή κλπ... γενικά να μπουν πρακτικοί μηχανολόγοι σε αυτή την ενημέρωση...
Ακόμα να υπάρχουν τεστάκια αυτοκινήτων που έχουν σχέση με την ελληνική πραγματικότητα... Που να τα βάλουμε τα τεράστια πασσάτ εμείς??? Τα έχουμε ανάγκη ή εχουμε περισσότερο ανάγκη μέγεθος έως γκόλφ? Και για πολύτεκνους ναι πολυμορφικά.... το πασσάτ τι να το κάνουμε ? να κάτσουμε πίσω δεξια -
Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
Πάντως διάβαζα 4Τ από την Τρίτη δημοτικού για 20 συναπτά έτη! Όμως σταμάτησα προ 10 ετίας, γιατί είχαν γίνει εξαιρετικά σοβαροί, χωρίς ίχνος, ούτε ψήγμα, ούτε υποψία χιούμορ. Άμα είναι να μου αναλύουν μόνο τα κακώς κείμενα και να μου μαυρίζουν την ψυχή τι να το κάνω; Χάθηκε μια τεράστια μαγιά των προηγούμενων ετών και πήγε σε άλλους του ειδικού τύπου. Ιδιαίτερα το drive που ήταν τότε μες το κέφι, όμως τα τελευταία χρόνια είναι μες στη μαυρίλα και αυτό και έτσι το παίρνει η κατηφόρα.
Αυτή είναι η αιτία της κατηφόρας του περιοδικού. Ειδικά σε περιόδους οικονομικής κρίσης το χιούμορ είναι η μόνη διέξοδος. Μα θα μου πεις τους μειώνουν τους μισθούς να μην στενοχωριούνται. Ναι, αλλά να μην πέφτουν σε κατάθλιψη και περισσότερο να μη βυθίζουνε σε αυτή τους αναγνώστες, γιατί δεν θα τους αγοράζουν και αυτοί~+1 και έλεγα γέρασα ή είμαι ο μόνος ή τσιγγουνεύομαι??
Θέλω να βλέπω ένα και καλό περιοδικό αυτοκινήτου, να βασίζεται λιγότερο στη χρηματοδότηση από τους χορηγούς για το πιο θα παινέψει..
Ελπίζω ακόμα σε μετρήσεις ουσιαστικές όπως το 100-0 σε πόσα μέτρα και όχι μόνο το 0-100 (σελίδα 65 από 96 -> http://www.kontosnikos.gr/iaveris.pdf) , αλλά και σε έξοδα συντήρησης..πχ εαν ένα αμάξι δεν έχει ιμμάντα εκκεντροφόρου και έχει καδένα δε χρειάζεται αλλαγή κλπ... γενικά να μπουν πρακτικοί μηχανολόγοι σε αυτή την ενημέρωση...
Ακόμα να υπάρχουν τεστάκια αυτοκινήτων που έχουν σχέση με την ελληνική πραγματικότητα... Που να τα βάλουμε τα τεράστια πασσάτ εμείς??? Τα έχουμε ανάγκη ή εχουμε περισσότερο ανάγκη μέγεθος έως γκόλφ? Και για πολύτεκνους ναι πολυμορφικά.... το πασσάτ τι να το κάνουμε ? να κάτσουμε πίσω δεξιαΝτάξει... το πέθανες στις υπερβολές. Το Πασσάτ και το κάθε Πασσάτ είναι ένα πολύ διαδεδομένο όχημα για οικογένεια και καλά κάνουν και το δοκιμάζουν. Αλλά και τις 7άρες και τις S Class καλά κάνουν και δοκιμάζουν γιατί δεν είναι κακό να ξεφεύγουμε από την πραγματικότητα έστω και νοερά.
-
Το παίρνω και το διαβάζω συνεχώς το drive, αλλά κέφι μηδέν. Πιο πολύ κατάθλιψη μου φέρνουν. Τα ίδια λεν και οι φίλοι μου. Από τότε που έδιωξαν τον Παντελή Πάτελο, κέφι μηδέν. Μάλιστα έγραψαν ότι τους έκλεβε τα κείμενα και επαναδημοσίευε.
Από την άλλη τι να διαβάσει ένας άνδρας, αυτοκινητιστικά και ιστορικά περιοδικά (εκδόσεις περισκόπιο και Αιγίς). Άλλες επιλογές δεν έχει.
Γενικώς βέβαια από ό,τι καταλαβαίνω και από ό,τι μας γράφουν, όλοι στα περιοδικά αυτά είναι κακοπληρωμένοι με απεριόριστες ώρες δουλειάς. Πως θα μείνουν αξιόλογοι εκεί; Παλιά επίσης στο drive παίρναν παιδιά απόφοιτους ανώτατων σχολών. Τώρα με τους μισθούς πείνας πάνε και αυτά. Και μετά γιατί πέφτουν οι πωλήσεις.
Φταίει και η κρίση που τρομάζουν βέβαια τον κόσμο να σκέφτεται και το τελευταίο ευρώ, ώστε να έχει στην άκρη σε περίπτωση που θα χρεωκοπήσουμε. Πάντως ο μόνος τρόπος να επιβιώσεις από μια κρίση, είναι το χιούμορ και η αισιοδοξία. Αν μπορούσαν να το καταλάβουν όλοι, όλα θα ήταν διαφορετικά. Η άποψη για το αν έχουν χιούμορ ή όχι τα περιοδικά ειδικού τύπου, δεν είναι μόνο δική μου αλλά και όλων των φίλων που τα διαβάζουν. Πιστεύουμε επίσης ότι η πορεία τους έπειτα, είναι στα πλαίσια ενός φαύλου κύκλου.
Τώρα για τον Στρατισσίνο, ήταν εξαιρετικός οδηγός, όμως δεν είχε συγγραφικό ταλέντο. Τον παρακολουθούσα από την αρχή που εμφανίστηκε και τα θέματά του ήταν για προσπέρασμα. Ψάχνεις για συγγραφέα ουσιαστικά, όχι για οδηγάρα. Χαραμίζονταν (συγγραφικά) και τα υπεραυτοκίνητα που αρχικά οδηγούσε. Η πτώση και η φθορά συνέπεσε με την άνοδό του στην κορυφή των 4Τ.
Δεν μπορούν να γράφει κάτι ελάχιστο (μισή σελίδα) όπως παλιά, ο Νίκος Δήμου, ο Κώστας Μάργαρης; -
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Το παίρνω και το διαβάζω συνεχώς το drive, αλλά κέφι μηδέν. Πιο πολύ κατάθλιψη μου φέρνουν. Τα ίδια λεν και οι φίλοι μου. Από τότε που έδιωξαν τον Παντελή Πάτελο, κέφι μηδέν. Μάλιστα έγραψαν ότι τους έκλεβε τα κείμενα και επαναδημοσίευε.
Από την άλλη τι να διαβάσει ένας άνδρας, αυτοκινητιστικά και ιστορικά περιοδικά (εκδόσεις περισκόπιο και Αιγίς). Άλλες επιλογές δεν έχει.
Γενικώς βέβαια από ό,τι καταλαβαίνω και από ό,τι μας γράφουν, όλοι στα περιοδικά αυτά είναι κακοπληρωμένοι με απεριόριστες ώρες δουλειάς. Πως θα μείνουν αξιόλογοι εκεί; Παλιά επίσης στο drive παίρναν παιδιά απόφοιτους ανώτατων σχολών. Τώρα με τους μισθούς πείνας πάνε και αυτά. Και μετά γιατί πέφτουν οι πωλήσεις.
Φταίει και η κρίση που τρομάζουν βέβαια τον κόσμο να σκέφτεται και το τελευταίο ευρώ, ώστε να έχει στην άκρη σε περίπτωση που θα χρεωκοπήσουμε. Πάντως ο μόνος τρόπος να επιβιώσεις από μια κρίση, είναι το χιούμορ και η αισιοδοξία. Αν μπορούσαν να το καταλάβουν όλοι, όλα θα ήταν διαφορετικά. Η άποψη για το αν έχουν χιούμορ ή όχι τα περιοδικά ειδικού τύπου, δεν είναι μόνο δική μου αλλά και όλων των φίλων που τα διαβάζουν. Πιστεύουμε επίσης ότι η πορεία τους έπειτα, είναι στα πλαίσια ενός φαύλου κύκλου.
Τώρα για τον Στρατισσίνο, ήταν εξαιρετικός οδηγός, όμως δεν είχε συγγραφικό ταλέντο. Τον παρακολουθούσα από την αρχή που εμφανίστηκε και τα θέματά του ήταν για προσπέρασμα. Ψάχνεις για συγγραφέα ουσιαστικά, όχι για οδηγάρα. Χαραμίζονταν (συγγραφικά) και τα υπεραυτοκίνητα που αρχικά οδηγούσε. Η πτώση και η φθορά συνέπεσε με την άνοδό του στην κορυφή των 4Τ.
Δεν μπορούν να γράφει κάτι ελάχιστο (μισή σελίδα) όπως παλιά, ο Νίκος Δήμου, ο Κώστας Μάργαρης;Εάν βρεις πάνω από έναν που να μπορεί να καταλάβει κείμενο του Στρατισσίνο, (και δεν μιλάω για τα 'ναι μεν, αλλά' ¨'για όσους ξέρουν' και τα άλλα υπονοούμενα για αυτούς που 'μένουν συντονισμένοι' περιμένοντας 'οτι καλύτερο') αλλά για απλό κείμενο με αρχή μέση και τέλος...
Ο Κώστας Μάργαρης ποιός είναι; -
Λάθος Νίκος Μάργαρης: Καθηγητής πανεπιστημίου Αιγαίου, φίλος των αυτοκινήτων και συγγραφέας με σπάνια πένα και χιούμορ!
Έγραφε παλιά μισή σελίδα κείμενο στους 4Τ. φίλος του ΚΚ
http://www.biblionet.gr/author/8832/� ... E%B7%CF%82 -
ακόμα γράφει ή έγραφε τουλαχιστον μεχρι προσφατα ...τα ίδια κ τα ίδια (μα ακριβώς, πρέπει να κραταει αρχειο κ τα δίνει ξαναδίνει *ατόφια *:lipsealed: ή έχει κανα αλτσχαιμερ κ γραφει ανα σεζον τα ίδια ).
Ο άνθρωπος απλά δεν ξέρει να γράφει, ενώ λεει κοινοτυπες διδασκαλιστικες αρλουμπες, ενώ ο κόσμος χάνεται -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
αυτόφιατι σημαίνει αυτο;
-
Τα πρώτα χρόνια έγραφε καταπληκτικά, τα τελευταία δίκιο έχεις. Μάλλον γέρασε ή τον παρέσυρε το ρεύμα της κατάθλιψης των 4Τ
-
δίνει ολοκληρες προτάσεις-παραγραφους ίδιες
edit: ατοφια εννοω ήθελα να γραψω (βλεπω κ το hangover στη τιβι ) -
Θα σου εξηγήσει ο Σ.Χ.
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό