-
Ευχαριστώ Στέφανε, βοήθησες στο να βρω το ΦΕΚ... οπότε έχουμε:
Υπουργική Απόφαση ΑΡΙΘΜ. ΣΤ/1831/78 (ΦΕΚ 72 Β/31-1-1978) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα
'Περί καθορισμού τρόπου και διαδικασίας χορηγήσεως των αδειών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων οχημάτων και των υπ'αυτών ρυμουλκουμένωνΟ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
'Εχοντας υπόψη:
Την παρ.2 του άρθρου 88 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, κυρωθέντος δια του Ν.614/77, αποφασίζουμε:
Καθορίζουμε ως κατωτέρω τον τρόπο και την διαδικασία χορηγήσεως των αδειών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων οχημάτων και των υπ'αυτών ρυμουλκουμένων.- Γενικά.
Οι Περιφερειακές Υπηρεσίες Νομαρχιακού επιπέδου του Υπουργείου Συγκοινωνιών χορηγούν στον δικαιούμενο αδείας κυκλοφορίας κάτοχο του οχήματος την άδεια κυκλοφορίας και τις κρατικές πινακίδες αναγνώρισεως, οι οποίες φέρουν τον αντίστοιχο αριθμό κυκλοφορίας.
Σε περίπτωση μεταβιβάσεως του αυτοκινήτου οχήματος ή μεταβολής καθ'οιονδήποτε τρόπο των στοιχείων του κυρίου ή κατόχου αυτού ή αλλαγής των κυρίων χαρακτηριστικών τούτου, χορηγείται νέα άδεια κυκλοφορίας, μετά την υποβολή των προβλεπομένων κατά περίπτωση δικαιολογητικών, άνευ αντικαταστάσεως των κρατικών πινακίδων αναγνωρίσεως του οχήματος. - Τρόπος και διαδικασία χορηγήσεως αδειών κυκλοφορίας επιβατικών αυτοκινήτων και μοτοσυκλεττών ιδιωτικής χρήσεως.
Για τον τρόπο και τη διαδικασία χορηγήσεως αδειών κυκλοφορίας των επιβατικών αυτοκινήτων και μοτοσυκλεττών ιδιωτικής χρήσεως, εξακολουθεί να ισχύει η υπ' αριθ.ΣΤ-26322/77 (ΦΕΚ 1099 Β') απόφαση και μετά την εφαρμογή του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. - Τρόπος και διαδικασία χορηγήσεως αδειών κυκλοφορίας λοιπών κατηγοριών αυτοκινήτων οχημάτων, ιδιωτικής και δημοσίας χρήσεως, αρμοδιότητος διαμερισμάτων Νομού Αττικής.
Οι εκδιδόμενες άδειες κυκλοφορίας των κυκλοφορούντων, στην περιοχή των διαμερισμάτων της Νομαρχίας Αττικής ως άνω οχημάτων (φορτηγών αυτοκινήτων και φορτηγών μοτοσυκλεττών ιδιωτικής και δημοσίας χρήσεως, λεωφορείων ιδιωτικής και δημοσίας χρήσεως και επιβατικών δημοσίας χρήσεως) θα αποστέλλωνται στους ενδιαφερομένους μερίμνη του λειτουργούντος στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Κέντρου Ηλεκτρονικού Υπολογιστού.
Για την κυκλοφορία των οχημάτων μέχρις εκδόσεως και αποστολής των ως άνω αδειών κυκλοφορίας, θα χορηγούνται υπό των Δ/νσεων Συγκοινωνιών των διαμερισμάτων Ν.
Αττικής προσωρινές άδειες κυκλοφορίας διαρκείας τριών μηνών από της εκδόσεως αυτών.
α) Εκτελούμενες διαδικασίες από τις Δ/νσεις Συγκοινωνιών των διαμερισμάτων Νομ. Αττικής. (1) Για την έκδοση των προσωρινών αδειών κυκλοφορίας των καινουργών (αναρίθμων) ως ανωτέρω οχημάτων θα υποβάλλωνται τα απαιτούμενα κατά περίπτωση δικαιολογητικά ως και η προβλεπόμενη υπό της υπ' αριθ.ΣΤ-27501/73 (ΦΕΚ 1123 Β') αποφάσεως υπεύθυνη δήλωση.
Η δήλωση αυτή θα επέχη θέση πρακτικού επιθεωρήσεως και απογραφικού δελτίου του οχήματος.
Επίσης απαιτείται η προσκόμιση του οχήματος για επιθεώρηση.
Φωτοαντίγραφο της δηλώσεως αποστέλλεται στον αρμόδιο Οικονομικό 'Εφορο για την επ'αυτής βεβαίωση και εν συνεχεία καταβολή των αναλογούντων τελών, εισφορών κλπ.
Μετά την καταβολή των προβλεπομένων τελών, εισφορών, φόρων κλπ. και την υποβολή του σχετικού αποδεικτικού στην Υπηρεσία, χορηγείται φωτοαντίγραφο της ως άνω δηλώσεως, επέχον θέση προσωρινής αδείας κυκλοφορίας, για την προσωρινή κυκλοφορία του οχήματος επί τρίμηνο. (2) Για την έκδοση των προσωρινών αδειών κυκλοφορίας των εναρίθμων οχημάτων στις περιπτώσεις μεταβιβάσεως ή μεταβολής καθ'οιονδήποτε τρόπο των στοιχείων των κυρίων ή κατόχων αυτών ή αλλαγής των κυρίων χαρακτηριστικών τούτων, θα υποβάλλωνται τα απαιτούμενα κατά περίπτωση δικαιολογητικά.
Επίσης απαιτείται η προσκόμιση του οχήματος για επιθεώρηση.
Υπό της Υπηρεσίας συντάσσονται τα καθιερωθέντα μηχανογραφικής μορφής απογραφικά δελτία, για κάθε όχημα σε πενταπλούν.
Στον ενδιαφερόμενο χορηγείται φωτοαντίγραφο του απογραφικού δελτίου, επέχοντος θέση προσωρινής αδείας κυκλοφορίας του οχήματος επί τρίμηνο. (3) Στο κάτω μέρος των χορηγουμένων φωτοαντιγράφων της δηλώσεως ή του απογραφικού δελτίου, για την προσωρινή κυκλοφορία του οχήματος αναγράφεται η ένδειξη:
ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Η παρούσα ισχύει για την προσωρινή κυκλοφορία του οχήματος επί τρίμηνο.
Αθήναι ........ 197..
Ο ΠροϊστάμενοςΦωτοαντίγραφα της ως άνω δηλώσεως ή του απογραφικού δελτίου του οχήματος αποστέλλονται στις εξής υπηρεσίες:
(1) Στο Κέντρο Ηλεκτρονικού Υπολογιστού του Υπουργείου, την επόμενη από της χορηγήσεως της προσωρινής αδείας κυκλοφορίας.
(2) Στην αρμοδία Οικονομική Εφορία, εφ'όσον δεν απεστάλη κατά την διαδικασία χορηγήσεως της προσωρινής αδείας κυκλοφορίας, στο τέλος κάθε μήνα.
(3) Στην αρμοδία Στρατιωτική Υπηρεσία (Ε.Μ.Μ.) που υπάγεται το όχημα.
(4) Στην Στατιστική Υπηρεσία του Υπουργείου Συγκοινωνιών, στο τέλος κάθε μήνα.
Το πρωτότυπο παραμένει στην Υπηρεσία και τοποθετείται στον φάκελο του οχήματος μετά των υποβληθέντων δικαιολογητικών.
β) Εκτελούμενες διαδικασίες από το Κέντρο Ηλεκτρονικού Υπολογιστού.
Μετά την λήψη παρά του Κέντρου Ηλεκτρονικού Υπολογιστού του προοριζομένου γι'αυτό απογραφικού δελτίου του οχήματος εκτυπούται υπό τούτου η οριστική άδεια κυκλοφορίας αυτού.
Κάτω από τα αναγραφόμενα στοιχεία της εκτυπουμένης αδείας κυκλοφορίας τίθεται η ημερομηνία εκτυπώσεως ταύτης, η ένδειξη 'Εκ του Κέντρου Ηλεκτρονικού Υπολογιστού' και η σφραγίδα της Υπηρεσίας.
Μετά από αυτά η άδεια κυκλοφορίας αποστέλλεται ταχυδρομικώς και επί αποδείξει στη διεύθυνση του ιδιοκτήτου του οχήματος.
Εκ των αναγραφομένων επί του απογραφικού δελτίου των οχημάτων παρατηρήσεων μεταφέρονται επί της αδείας κυκλοφορίας μόνον οι κρινόμενες απαραίτητες προς αποφυγή καταστρατηγήσεως των διατάξεων περί της κυκλοφορίας αυτών, των μεταφερομένων δι'αυτών αγαθών και της απαγορεύσεως της μεταβιβάσεως τούτων.
4. Τρόπος και διαδικασία χορηγήσεως αδειών κυκλοφορίας λοιπών κατηγοριών αυτοκινήτων οχημάτων, ιδιωτικής και δημοσίας χρήσεως, αρμοδιότητος Νομαρχιακού επιπέδου Υπηρεσιών του Υπουργείου Συγκοινωνιών πλην Διαμερισμάτων Νομ. Αττικής.
Οι άδειες κυκλοφορίας των κυκλοφορούντων στην χώρα ως άνω οχημάτων (πλην των κυκλοφορούντων στην περιοχή διαμερισμάτων Ν. Αττικής) χορηγούνται μετά την υποβολή των απαιτουμένων κατά περίπτωση δικαιολογητικών και επιθεώρηση τούτων.
Κατά την χορήγηση των αδειών τούτων συντάσσονται τα καθιερωθέντα μηχανογραφικής μορφής απογραφικά δελτία για κάθε όχημα σε πενταπλούν.
Μετά τη χορήγηση των αδειών κυκλοφορίας τα απογραφικά δελτία αποστέλλονται στις εξής Υπηρεσίες:
α) Στο Κέντρο Ηλεκτρονικού Υπολογιστού του Υπουργείου, ανά δεκαπενθήμερο, ταχυδρομούμενα περί την 1η και 16η ημέρα κάθε μήνα.
β) Στην αρμόδια Οικονομική Εφορία εφ'όσον δεν απεστάλη κατά την διαδικασία χορηγήσεως της αδείας, στο τέλος κάθε μήνα.
γ) Στην Στατιστική Υπηρεσία του Υπουργείου Συγκοινωνιών, στο τέλος κάθε μήνα.
δ) Στην αρμοδία Στρατιωτική Υπηρεσία (Ε.Μ.Μ.) που υπάγεται στο όχημα.
Το πρωτότυπο παραμένει στην Υπηρεσία και τοποθετείται στον φάκελο του οχήματος μετά των υποβληθέντων δικαιολογητικών.
5.Τρόπος και διαδικασία χορηγήσεως αδειών κυκλοφορίας ρυμουλκουμένων οχημάτων.
Για την χορήγηση αδειών κυκλοφορίας των ρυμουλκουμένων οχημάτων ως ανεξαρτήτων μονάδων, θα συντάσσεται ιδιαίτερο απογραφικό δελτίο ρυμουλκουμένου οχήματος.
Τα τοιαύτα απογραφικά δελτία θα εκδίδωνται ως και τα των φορτηγών αυτοκινήτων ΔΧ.
Προς διάκριση της κατηγορίας των ρυμουλκουμένων οχημάτων θεσπίζεται το διακριτικό γράμμα 'Ρ'.
Το διακριτικό τούτο γράμμα αναφέρεται μετά του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος και θα προτάσσεται αυτού.
Για τη χορήγηση των αδειών κυκλοφορίας των ρυμουλκουμένων οχημάτων υποβάλλονται τα απαιτούμενα για την έκδοση των αδειών κυκλοφορίας των φορτηγών αυτοκινήτων δικαιολογητικών πλην τίτλου κτήσεως αυτών.
Αντί τίτλου κυριότητος θα υποβάλλεται, για μεν τα εισαγόμενα εκ του εξωτερικού ρυμουλκούμενα, βεβαίωση της αρμοδίας Τελωνειακής Υπηρεσίας περί της εισαγωγής του οχήματος, για δε τα κατασκευαζόμενα στην Ελλάδα τιμολόγια στα οποία αναγράφεται ο χαραγμένος επί του πλαισίου του οχήματος αριθμός σειράς του κατασκευαστού.
Προ της χορηγήσεως της κατά τα ανωτέρω αδείας κυκλοφορίας ρυμουλκουμένου οχήματος θα χαράσσεται ο αριθμός κυκλοφορίας αυτού σε κατάλληλη θέση επί του πλαισίου.
Για την σύζευξη (σύνδεση) ρυμουλκού και ρυμουλκουμένου ή ρυμουλκού και ημιρυμουλκουμένου οχήματος και την κυρκλοφορία του σχηματιζομένου συρμού απαιτείται να είναι εφοδιασμένα και τα δύο οχήματα με τις αντίστοιχες άδειες κυκλοφορίας.
Στην περίπτωση αυτή ο συρμός θα κυκλοφορή δια των προαναφερθεισών αδειών κυκλοφορίας του ρυμουλκού και ρυμουλκουμένου οχήματος και δια των κρατικών πινακίδων αναγνωρίσεως του ρυμουλκού (ως αυτοκίνητον) και της κρατικής πινακίδος του ρυμουλκουμένου.
[Αρχή Τροποποίησης]
'Σε περίπτωση που το ρυμουλκούμενο φέρει χαραγμένο αριθμό πλαισίου από τον κατασκευαστή του, δεν απαιτείται η χάραξη του αριθμού κυκλοφορίας' - ΠΡΟΣΘ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠ΄ΑΡΙΘΜ. 15501/1210/92 (ΦΕΚ Β 293) ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠ. ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ [Τέλος Τροποποίησης]
6. Τρόπος και διαδικασία χορηγήσεως αδειών κυκλοφορίας αυτοκινήτων ειδικών κατηγοριών (Δ.Σ., Ξ.Α., Κ.Υ., Αναπήρων Πολέμου).
α) Αυτοκίνητα Διπλωματικού Σώματος (Δ.Σ.) και Ξένων Αποστολών (Ξ.Α.).
Για τη χορήγηση των αδειών κυκλοφορίας και των κρατικών πινακίδων των ανωτέρω αυτοκινήτων θα προσκομίζωνται υπό των ενδιαφερομένων στις αρμόδιες Υπηρεσίες Συγκοινωνιών τα εξής δικαιολογητικά:
(1) Ειδική αίτηση (έντυπο) εις διπλούν παρεχομένη υπό της Δ/νσεως Εθιμοτυπίας του Υπουργείου Εξωτερικών, συμπληρουμένη και θεωρημένη υπό της αυτής Δ/νσεως.
(2) Διπλότυπο καταβολής τέλους ταξινομήσεως (παράβολο) Δημοσίου Ταμείου εκ δρχ.20.
Η έντυπος αίτηση είναι χρώματος πρασίνου για τα αυτοκίνητα του Διπλωματικού Σώματος (Δ.Σ.) και κιτρίνου για τα αυτοκίνητα των Ξένων Αποστολών (Ξ.Α.).
Η αίτηση συντάσσεται υπό της Δ/νσεως Εθιμοτυπίας του Υπουργείου Εξωτερικών, επ'αυτής δε αναγράφεται υπό της αυτής Υπηρεσίας ο χορηγηθησόμενος αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος.
Το απογραφικό δελτίο και η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος συντάσσονται βάσει της υποβαλλομένης αιτήσεως.
Μετά την χορήγηση της αδείας κυκλοφορίας το αντίγραφο της υποβαλλομένης υπό του ενδιαφερομένου αιτήσεως, στην οποία αναγράφεται η λέξη 'εχοηρηγήθη' και η ημερομηνία χορηγήσεως της αδείας κυκλοφορίας, επιστρέφεται στην Δ/νση Εθιμοτυπίας του Υπουργείου Εξωτερικών.
Μετά της αιτήσεως αποστέλλονται στην ίδια Δ/νση δύο φωτοαντίγραφα της χορηγηθείσης αδείας κυκλοφορίας ή δύο αντίγραφα των εκδιδομένων απογραφικών δελτίων, φωτοαντίγραφο της εκδιδομένης αδείας κυκλοφορίας ή αντίγραφο του απογραφικού δελτίου αποστέλλεται στην Στατιστική Υπηρεσία του Υπουργείου και στο τμήμα απογραφής και ταξινομήσεως αυτοκινήτων της Κεντρικής Υπηρεσίας.
β) Αυτοκίνητα Κρατικών Υπηρεσιών (Κ.Υ.).
Για την χορήγηση των αδειών κυκλοφορίας και των κρατικών πινακίδων αναγνωρίσεως των ανωτέρω αυτοκινήτων απαιτείται η αποστολή εγγράφου της ενδιαφερομένης Κρατικής Υπηρεσίας, για κάθε όχημα, στο οποίο θα αναφέρωνται:
(1) Το Εργοστάσιο κατασκευής, οι αριθμοί πλαισίου και κινητήρος.
(2) Το είδος του οχήματος (φορτηγό, επιβατικό).
(3) Η εκδοθείσα, κατά τας διατάξεις του Ν.Δ.2396/19 Β' εγκριτική απόφαση του Υπουργείου Προεδρίας Κυβερνήσεως.
Επίσης απαιτείται η προσκόμιση του οχήματος για επιθεώρηση.
Το απογραφικό δελτίο και η άδεια κυκλοφορίας συντάσσονται βάσει του αποστελλομένου εγγράφου και του πρακτικού επιθεωρήσεως. Μετά την χορήγηση της αδείας κυκλοφορίας φωτοαντίγραφο αυτής ή αντίγραφο του συντασσομένου απογραφικού δελτίου αποστέλλεται στην αρμοδία Υπηρεσία του Υπουργείου Προεδρίας Κυβερνήσεως, στην Στατιστική Υπηρεσία του Υπουργείου Συγκοινωνιών και στο τμήμα απογραφής, αυτοκινήτων της Κεντρικής Υπηρεσίας.
γ) Αυτοκίνητα Αναπήρων Πολέμου (Α.Π.).
Για τη χορήγηση των αδειών κυκλοφορίας και των Κρατικών πινακίδων αναγνωρίσεως των ανωτέρω αυτοκινήτων απαιτείται η υποβολή των εξής δικαιολογητικών:
(1) Αίτηση.
(2) Τίτλος κυριότητος του οχήματος.
(3) Διπλότυπο καταβολής τελών ταξινομήσεως και επιθεωρήσεως 310 δρχ.
(4) 'Εγκριση της αρμοδίας Υπηρεσίας της Γενικής Δ/νσεως Φορολογίας, για την ατελή εισαγωγή του οχήματος.
(5) 'Εγκριση της αρμοδίας Υπηρεσίας της αυτής Γενικής Δ/νσεως Φορολογίας, για την απαλλαγή του αναπήρου της υποχρεώσεως καταβολής τελών κυκλοφορίας του οχήματος.
(6) Εκλογικό βιβλιάριο ή βεβαίωση περί καταθέσεως δικαιολογητικών για την έκδοση τούτου.
Οι ανωτέρω εγκρίσεις κοινοποιούνται στην αρμοδία Υπηρεσία Συγκοινωνιών.
Επίσης απαιτείται η προσκόμιση του οχήματος για επιθεώρηση.
Το απογραφικό δελτίο και η άδεια κυκλοφορίας συντάσσεται βάσει των υποβαλλομένων δικαιολογητικών και του πρακτικού επιθεωρήσεως.
Μετά την χορήγηση της αδείας κυκλοφορίας φωτοαντίγραφο αυτής ή αντίγραφο του συντασσομένου απογραφικού δελτίου, αποστέλλεται στην αρμοδία Οικονομική Εφορία, στην Στατιστική Υπηρεσία του Υπουργείου Συγκοινωνιών και στο τμήμα απογραφής αυτοκινήτων της Κεντρικής Υπηρεσίας.
δ) Αυτοκίνητα κυκλοφορούντα εντός κλειστών χώρων (ιδιωτικών).
[Αρχή Τροποποίησης]
Επιτρέπεται η κυκλοφορία εντός κλειστών χώρων (ιδιωτικών) επιχειρήσεων (μεταλλείων, λατομείων), αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης, τα οποία είναι στην κυριότητα ή έχουν αποκτηθεί κατά κατοχή και χρήση ή με οποιαδήποτε άλλη νομική μορφή (χρηματοδοτική μίσθωση), από φυσικά ή νομικά πρόσωπα.
Τα προαναφερόμενα πρόσωπα, δύνανται να αναθέτουν, δυνάμει συμβάσεως μισθώσεως προβλεπομένη από κείμενες διατάξεις, το ανήκον σ’ αυτά μεταφορικό έργο, εντός κλειστών χώρων, σε κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο.
Τα τιθέμενα σε κυκλοφορία αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, εντός κλειστών χώρων εφοδιάζονται με ειδική άδεια κυκλοφορίας, η οποία χορηγείται από την αρμόδια νομαρχιακή υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών.- ΑΝΤΙΚ. ΠΡΩΤΟΥ ΕΔΑΦΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠ΄ΑΡΙΘΜ. Α/68430/4776/00 (ΦΕΚ Β 1624) ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΥΠ. ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ [Τέλος Τροποποίησης]
Τα αναγραφόμενα στοιχεία, στις άδειες των κυκλοφορούντων εντός των ως άνω χώρων αυτοκινήτων, καθορίζονται στην προβλεπομένη υπό του άρθρου 83 παρ.3 του Κ.Ο.Κ. απόφαση.
Για την έκδοση των αδειών κυκλοφορίας των ανωτέρω αυτοκινήτων, απαιτείται η υποβολή, στην αρμοδία Υπηρεσία Συγκοινωνιών, υπευθύνου δηλώσεως κατά τις διατάξεις του Ν.Δ.105/69, του Διευθυντού της Επιθεωρήσεως, στην οποία ανήκει το όχημα και στην οποία θα δηλούνται τα εξής:
Το κατωτέρω περιγραφόμενο όχημα κυκλοφορεί μόνον εντός του χώρου της Επιχειρήσεώς μας, για την εξυπηρέτηση των αναγκών αυτής.
Στοιχεία οχήματος: ....
Εργοστάσιο κατασκευής: .....
Αριθμός πλαισίου: .....
Ωφέλιμο Φορτίο: .....
Απόβαρο: .....
Διαστάσεις αμαξώματος: .....
Αποστάσεις αξόνων: .....
Ισχύς Κινητήρος: .....
Θέσεις καθημένων και ορθίων επιβατών: .....
Μετά της δηλώσεως υποβάλλεται και ο τίτλος κτήσεως του οχήματος (Πιστ. Τελωνείου, συμβόλαιο, τιμολόγιο αγοράς).
Επίσης καταβάλλονται τα προβλεπόμενα για την ταξινόμηση και χορήγηση των αδειών κυκλοφορίας τέτοιων αυτοκινήτων, τέλη ταξινομήσεως χαρτόσημο αδείας και εισφορά υπέρ ΕΛΠΑ και ΤΣΑ.
Για την κυκλοφορία των εν λόγω αυτοκινήτων εντός των χώρων της Επιχειρήσεως δεν χορηγούνται κρατικές πινακίδες αναγνωρίσεως, αλλά επί της χορηγουμένης από κάθε Υπηρεσία Συγκοινωνιών, αδείας κυκλοφορίας αναγράφεται ο αύξων αριθμός χορηγήσεως ταύτης, ο οποίος θεωρείται και αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος (1, 2, 3).
Του αριθμού δε αυτού θα προτάσσεται ο μηχανογραφικός κωδικός αριθμός της Υπηρεσίας.
Υπό των Υπηρεσιών Συγκοινωνιών, που δεν διαθέτουν φωτοτυπικά μηχανήματα, θα συντάσσεται ιδιαίτερο απογραφικό δελτίο του οχήματος.
Στο απογραφικό δελτίο θα αναγράφεται η ένδειξη
'ΑΠΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝΤΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΕΝΤΟΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΧΩΡΟΥ'.
Ως αριθμός κυκλοφορίας θα αναγράφεται ο αύξων αριθμός χορηγήσεως της αδείας από κάθε Υπηρεσία Συγκοινωνιών.
Στο απογραφικό δελτίο και στην άδεια κυκλοφορίας θα μεταφέρωνται τα αναγραφόμενα στην υποβαλλομένη δήλωση στοιχεία.
Φωτοαντίγραφο της εκδιδομένης αδείας κυκλοφορίας ή αντίγραφο του απογραφικού δελτίου, παραδίδεται στον ενδιαφερόμενο προς χρήση της Οικονομικής Εφορίας.
Μετά την προσκόμιση υπό του ενδιαφερομένου, σχετικής βεβαιώσεως του Οικονομικού Εφόρου, περί καταβολής των τυχόν οφειλομένων τελών, φόρων κλπ. επιβαρύνσεων ή απαλλαγής εκ της καταβολής τούτων, θα χορηγείται η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.
Φωτοαντίγραφα της αδείας ταύτης ή αντίγραφο του απογραφικού δελτίου αποστέλλεται στην Στατιστική Υπηρεσία του Υπουργείου Συγκοινωνιών και στο Κέντρο Ηλεκτρονικού Υπολογιστού του Υπουργείου.
Η ανωτέρω διαδικασία θα εφαρμόζεται και για τα αυτοκίνητα οχήματα τα κυκλοφορούντα εντός κλειστών χώρων αεροδρομίων, λιμένων, μόνον που στην υπεύθυνη δήλωση του Διευθυντού της Επιχειρήσεως στην οποία ανήκει το όχημα θα αναγράφεται ο χώρος εντός του οποίου θα κυκλοφορεί τούτο.
ε) Εξαιρέσεις
Ειδικά αυτοκίνητα και μοτοσυκλέττες που χρησιμοποιούνται μόνο για αγώνες ταχύτητος ή δεξιοτεχνίας δύνανται να κυκλοφορούν, κατά τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες σύμφωνα με το άρθρο 49 του ΚΟΚ, επί οδών ή άλλων δημοσίων ή ιδιωτικών χώρων καθώς και κατά τις αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών μετακινήσεις, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως εκδιδομένου υπό της ΕΛΠΑ.
Τα ανωτέρω οχήματα οφείλουν να φέρουν κατά τις ανωτέρω εξόδους των (για αγώνες δομικές, μετακινήσεις) τις χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες χορηγούμενες υπό της ΕΛΠΑ.
Δεν επιτρέπεται η δι'ιδίας δυνάμεως μετακίνηση των αγωνιστικών αυτοκινήτων από και προς τον τόπο των αγώνων ή προς επισκευή και συντήρηση αυτών.
Για τις ανωτέρω μετακινήσεις θα χρησιμοποιούνται φορτηγά ή ρυμουλκούμενα.
Παλαιά αυτοκίνητα (αντίκες) όπως αυτά θα καθορίζονται υπό της ΦΙΛΠΑ (Φίλοι Παλαιού Αυτοκινήτου) βάσει των διεθνών κανονισμών της FIVA (FEDERATION INTERNATIONAL DES VOITURES ANCIENS) δύνανται να κυκλοφορούν κατά τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες ή εγκεκριμένες υπό της ανωτέρω οργανώσεως καθώς και κατά τις αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών δοκιμές, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως εκδιδομένου υπό της Φ.Ι.Λ.Π.Α.
Τα ανωτέρω αυτοκίνητα οφείλουν να φέρουν κατά τις ανωτέρω εξόδους των τις χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες της Φ.Ι.Λ.Π.Α.
[Αρχή Τροποποίησης]
«Παλαιά μηχανοκίνητα οχήματα (αντίκες), όπως αυτά καθορίζονται από το νομικό πρόσωπο που εκπροσωπεί επίσημα στην Ελλάδα τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (Δ.Ο.Α. FIA), τη Διεθνή Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας (ΔΟΜ FIM), ή την Διεθνή Ομοσπονδία Παλαιού Αυτοκινήτου (ΔΟΠΑ FIVA) βάσει των διεθνών κανονισμών τους, δύνανται να κυκλοφορούν κατά τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες ή εγκεκριμένες υπό των ανωτέρω εξουσιοδοτημένων νομικών προσώπων, καθώς και κατά τις αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών δοκιμές, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως, που θα εκδίδεται από τα προαναφερόμενα νομικά πρόσωπα.
Τα ανωτέρω μηχανοκίνητα οχήματα οφείλουν να φέρουν κατά τις ανωτέρω εξόδους των, τις χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες που εκδίδονται από τα παραπάνω εξουσιοδοτημένα νομικά πρόσωπα. -ΑΝΤΙΚ. ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΔΑΦΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠ΄ΑΡΙΘΜ. 64079/5984/01 (ΦΕΚ Β 1512) ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠ. ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ – ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΣΘ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠ΄ΑΡΙΘΜ. Β/ΟΙΚ.13873/330/99 (ΦΕΚ Β 1336) ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠ. ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ [Τέλος Τροποποίησης]Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.'
- Γενικά.
-
ε) Εξαιρέσεις
Ειδικά αυτοκίνητα και μοτοσυκλέττες που χρησιμοποιούνται μόνο για αγώνες ταχύτητος ή δεξιοτεχνίας δύνανται να κυκλοφορούν, κατά τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες σύμφωνα με το άρθρο 49 του ΚΟΚ, επί οδών ή άλλων δημοσίων ή ιδιωτικών χώρων καθώς και κατά τις αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών μετακινήσεις, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως εκδιδομένου υπό της ΕΛΠΑ.
Τα ανωτέρω οχήματα οφείλουν να φέρουν κατά τις ανωτέρω εξόδους των (για αγώνες δομικές, μετακινήσεις) τις χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες χορηγούμενες υπό της ΕΛΠΑ.
Δεν επιτρέπεται η δι'ιδίας δυνάμεως μετακίνηση των αγωνιστικών αυτοκινήτων από και προς τον τόπο των αγώνων ή προς επισκευή και συντήρηση αυτών.
Για τις ανωτέρω μετακινήσεις θα χρησιμοποιούνται φορτηγά ή ρυμουλκούμενα.
Παλαιά αυτοκίνητα (αντίκες) όπως αυτά θα καθορίζονται υπό της ΦΙΛΠΑ (Φίλοι Παλαιού Αυτοκινήτου) βάσει των διεθνών κανονισμών της FIVA (FEDERATION INTERNATIONAL DES VOITURES ANCIENS) δύνανται να κυκλοφορούν κατά τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες ή εγκεκριμένες υπό της ανωτέρω οργανώσεως καθώς και κατά τις αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών δοκιμές, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως εκδιδομένου υπό της Φ.Ι.Λ.Π.Α.
Τα ανωτέρω αυτοκίνητα οφείλουν να φέρουν κατά τις ανωτέρω εξόδους των τις χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες της Φ.Ι.Λ.Π.Α.
[Αρχή Τροποποίησης]
«Παλαιά μηχανοκίνητα οχήματα (αντίκες), όπως αυτά καθορίζονται από το νομικό πρόσωπο που εκπροσωπεί επίσημα στην Ελλάδα τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (Δ.Ο.Α. FIA), τη Διεθνή Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας (ΔΟΜ FIM), ή την Διεθνή Ομοσπονδία Παλαιού Αυτοκινήτου (ΔΟΠΑ FIVA) βάσει των διεθνών κανονισμών τους, δύνανται να κυκλοφορούν κατά τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες ή εγκεκριμένες υπό των ανωτέρω εξουσιοδοτημένων νομικών προσώπων, καθώς και κατά τις αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών δοκιμές, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως, που θα εκδίδεται από τα προαναφερόμενα νομικά πρόσωπα.
Τα ανωτέρω μηχανοκίνητα οχήματα οφείλουν να φέρουν κατά τις ανωτέρω εξόδους των, τις χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες που εκδίδονται από τα παραπάνω εξουσιοδοτημένα νομικά πρόσωπαΔιαβάστε το παραπάνω ερώτημα μου, την απαντηση -σεις που έλαβα και διαβάστε τον νόμο. Διαβάστε επίσης το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας , την σελίδα της Φιλπα http://www.philpa.gr/el/classic-car-pla ... reece.html , και την Δήλωση παραλαβης πινακιδων που εχει υπογραψει καποιος οταν παρελαβε τις πινακιδες και που αναφερει τις υποχρεωσεις του ιδιοκτητη του παλαιου οχηματος https://www.dropbox.com/s/1q0v4935fc2lj ... %CE%BD.doc.
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Δηλαδή αν πάρω το κλασικό μου αυτοκίνητο και πάω στο διπλανό χωριό για μέτρηση, πρέπει να πάρω τηλέφωνο την λέσχη, γιατί αν συμβεί κάτι κακό είμαι ανασφάλιστος.
Σωστά κατάλαβα?Αυτό ισχυρίζονται....... αλλά δεν μπορώ να καταλάβω που το στηρίζουν...... ούτε στην νομοθεσία το γράφει, ούτε στο site τους, ούτε στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο, ούτε στην δήλωση παραλαβής πινακίδων που υπογράψαμε... πουθενά!!!
.. ψάχνω πάντως.... ψάχνω...... βοηθήστε ρε παιδιά!!! μήπως το βλέπει κανείς σας πουθενά? -
-
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
Κατ' αρχάς τέτοιες ερωτήσεις και συζητήσεις φοβάμαι πως μπορούν να δώσουν πάτημα σε ασφαλιστικές, που δεν το θέλουν και πολύ στις μέρες μας, για να ταλαιπωρήσουν κόσμο. Όσον αφορά τώρα το πού κατά τη γνώμη μου βρίσκεται στον νόμο η αναφορά στην αναγκαστική καταγραφή της μετακίνησης από τη λέσχη:
Οχι Αλέξη μου πιστοποιητικο καταχωρησης ΔΕΝ ειναι η βεβαιωση της μετακινησης του οχηματος για εκδηλωσεις ή δοκιμες αλλα οτι έχει καταχωρηθει το αυτοκίνητο σε μια ομοσπονδια και εχει παραλαβει πινακιδες. Σε παραπεμπω στην δηλωση παραλαβης πινακιδων της ΕΛΠΑ: http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=132&page_id=80.
-
Βάσει της ΥΑ, επιτρέπεται η κυκλοφορία για συντήρηση - επισκευές, χωρίς να αναφέρει κάτι επιπλέον περιοριστικό.
Στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο επίσης δεν αναφέρεται κάποιος άλλος περιορισμός. Οπότε, δε βλέπω πουθενά κάτι περί άδειας απο τη λέσχη κλπ, σωστά?Πολλά (ή όλα?) ασφαλιστήρια, δεν καλύπτουν περιπτώσεις αγώνων, εκδηλώσεων, παρελάσεων κλπ. Αρα για το σκοπό που υποτίθεται εκδόθηκαν οι πινακίδες, η ασφάλεια δεν ισχύει (!). Μήπως μόνο εκεί χρειάζεται η ενημέρωση της ομοσπονδίας προς την ασφαλιστική?
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Πολλά (ή όλα?) ασφαλιστήρια, δεν καλύπτουν περιπτώσεις αγώνων, εκδηλώσεων, παρελάσεων κλπ. Αρα για το σκοπό που υποτίθεται εκδόθηκαν οι πινακίδες, η ασφάλεια δεν ισχύει (!). Μήπως μόνο εκεί χρειάζεται η ενημέρωση της ομοσπονδίας προς την ασφαλιστική?
Αν θυμάμαι καλά (γιατί περάσαν και κάποια χρόνια...) η ΛΕΚΑΜ αφάλιζε τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν σε 'αγώνα' για την ημέρα αυτή, άσχετα με την κανονική ασφάλεια που έπρεπε να έχει το όχημα για την κυκλοφορία. Το κόστος συμπεριλαμβανόταν στο κόστος συμμετοχής. Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα...
-
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Πολλά (ή όλα?) ασφαλιστήρια, δεν καλύπτουν περιπτώσεις αγώνων, εκδηλώσεων, παρελάσεων κλπ. Αρα για το σκοπό που υποτίθεται εκδόθηκαν οι πινακίδες, η ασφάλεια δεν ισχύει (!). Μήπως μόνο εκεί χρειάζεται η ενημέρωση της ομοσπονδίας προς την ασφαλιστική?
Αν θυμάμαι καλά (γιατί περάσαν και κάποια χρόνια...) η ΛΕΚΑΜ αφάλιζε τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν σε 'αγώνα' για την ημέρα αυτή, άσχετα με την κανονική ασφάλεια που έπρεπε να έχει το όχημα για την κυκλοφορία. Το κόστος συμπεριλαμβανόταν στο κόστος συμμετοχής. Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα...
το ιδιο ισχυει για ολες τις εκδηλωσεις, αλλα η ασφαλεια καλυπτει απο την εναρξη της εκδηλωσης
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
............... Πολλά (ή όλα?) ασφαλιστήρια, δεν καλύπτουν περιπτώσεις αγώνων, εκδηλώσεων, παρελάσεων κλπ. Αρα για το σκοπό που υποτίθεται εκδόθηκαν οι πινακίδες, η ασφάλεια δεν ισχύει (!)............Πολύ σωστά!
Γι’ αυτό και σε εκδηλώσεις – αγώνες οι συμμετέχοντες καλύπτονται από τον οργανωτή, με ξεχωριστό ασφαλιστήριο συμβόλαιο ομαδικά, το οποίο έχει ισχύ από την στιγμή της εκκίνησης έως τον τερματισμό της εκδήλωσης. -
Για να τα ξεκαθαρισουμε λιγο
Με βαση τη νομοθεσια τα παλια οχηματα με πιστοποιητικο καταχωρησης και αριθμημενες πινακιδες απο ΦΙΛΠΑ ή ΕΛΠΑ ή FIVA & FIΑ (οπως θελετε πειτε το) μπορουν να κινουνται μονο σε εκδηλωσεις που πραγματοποιουν ή εγκρινουν οι ανωτέρω οργανώσεις, καθώς και για τις δοκιμες συντήρησης και επισκευής των οχημάτων. Αν η εκδηλωση έχει την μορφή οποιαςδήποτε μορφής αγώνα ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ απο το ασφαλιστηριο συμβολαιο βασει των γενικων όρων κάλυψης ολων των οχηματων. ΤΟ ασφαλιστήριο καλύπτει τις υπόλοιπες εκδηλώσεις (που δεν εχει μορφη αγωνα) και τις δοκιμες οπως αναφερεται στην νομοθεσια...
Τωρα θελει η ΦΙΛΠΑ να μας υποχρεώνει να την ενημερωνουμε για οποιαδηποτε κινηση του οχηματος για τις δοκιμες.. αλλιως λεει δεν καλυπτομαστε......
Προσωπικα νομιζω οτι ο ισχυρισμος οτι δεν καλυπτομαστε δεν στεκει νομικα....Ουτε το αναφερει η νομοθεσια, ουτε το ασφαλιστηριο συμβόλαιο, ουτε η δηλωση παραλαβης πινακιδων, ουτε καν το site τους πουθενα....ουτε μας εστειλαν κανενος ειδους ενημερωτικη επιστολη, τιποτα.... και δεν μπορουν να στειλουν διοτι δεν μπορουν να την στηριξουν....... -
Ο χρήστης GEORGIOS_XYNOS έγραψε:
Προσωπικα νομιζω οτι ο ισχυρισμος οτι δεν καλυπτομαστε δεν στεκει νομικα....Ουτε το αναφερει η νομοθεσια, ουτε το ασφαλιστηριο συμβόλαιο, ουτε η δηλωση παραλαβης πινακιδων, ουτε καν το site τους πουθενα....ουτε μας εστειλαν κανενος ειδους ενημερωτικη επιστολη, τιποτα.... και δεν μπορουν να στειλουν διοτι δεν μπορουν να την στηριξουν.......Συμφωνώ 100%. Εφόσον το πιστοποιητικό καταχωρήσεως αφορά την 'εγγραφή' ενός οχήματος ως ιστορικό, τότε η νομοθεσία δεν αναφέρει πουθενά την αναγκαιότητα της ενημέρωσης της λέσχης για την παραμικρή μετακίνηση. Και στην πράξη, δεν νομίζω πως η ασφαλιστική θα αρνηθεί να καλύψει μια ζημιά που θα προκύψει στα πλαίσια της κίνησης για συντήρηση. Εκεί που θα το σκαλίσει περισσότερο είναι αν προκύψει κάτι πολύ σοβαρό (= πολλά λεφτά για αποζημίωση) και υπάρχουν υποψίες πως το όχημα δεν έκανε σωστή χρήση των πινακίδων (π.χ. κόντρες με άλλους κάγκουρες βραδυνές ώρες).
-
Βασικά μην εμπιστεύεσαι προσωπικές γνώμες, αλλά μόνο ενυπόγραφες αρμοδίων φορέων.
-
Ο χρήστης Simon έγραψε:
............... Πολλά (ή όλα?) ασφαλιστήρια, δεν καλύπτουν περιπτώσεις αγώνων, εκδηλώσεων, παρελάσεων κλπ. Αρα για το σκοπό που υποτίθεται εκδόθηκαν οι πινακίδες, η ασφάλεια δεν ισχύει (!)............
Πολύ σωστά!
Γι’ αυτό και σε εκδηλώσεις – αγώνες οι συμμετέχοντες καλύπτονται από τον οργανωτή, με ξεχωριστό ασφαλιστήριο συμβόλαιο ομαδικά, το οποίο έχει ισχύ από την στιγμή της εκκίνησης έως τον τερματισμό της εκδήλωσης.Σωστα!
Το ετησιο ασφαληστηριο καλυπτει τις μετακινησεις για συντηρηση και τη μεταβαση στις εκδηλωσεις.
Οι αγωνες και οι παρελασεις αποτελουν εξαιρεση στο ανω ασφαληστηριο συμβολαιο.
Οι λεσχες για τις ανω εκδηλωσεις εκδιδουν ξεχωριστο ασφαληστηριο που ειτε καλυπτει τα συμμετεχοντα οχηματα για 1-2 μερες ή καλυπτει ειδικα αυτην την εξαιρεση.Αρα μην ανησυχειτε. Ειστε καλυμενοι και στην μια περιπτωση και στην αλλη.
Οσον αφορα την ενημερωση της ομοσπονδιας.
Παραδειγμα 1: Αμα μενεις Γλυφαδα και πας μια μικρη βολτα μεχρι το βενζιναδικο στο Ελληνικο για βενζινη, λαδια, αερα στα λαστιχα κλπ, θεωρειται 'συντηρηση' και δεν παιρνεις τηλεφωνο την ομοσπονδια. Καλο ειναι να μην σταματησεις με την κυρα στο Lidl και φορτωσεις ψωνια...
Παραδειγμα 2: Μενεις Χαλκιδα αλλα εχεις το συνεργειο σου στο Νεο Κοσμο. Εδω πρεπει να ενημερωσεις την ομοσπονδια οτι τις ταδε μερες θα μετακινηθεις απο και προς το συνεργειο για επισκευες κλπ. -
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Παραδειγμα 2: Μενεις Χαλκιδα αλλα εχεις το συνεργειο σου στο Νεο Κοσμο. Εδω πρεπει να ενημερωσεις την ομοσπονδια οτι τις ταδε μερες θα μετακινηθεις απο και προς το συνεργειο για επισκευες κλπ.
Αυτό είναι δικιά σου ερμηνεία ή θα μας παραθέσεις και κάποιο επίσημο έγγραφο ?
-
Ο χρήστης GEORGIOS_XYNOS έγραψε:
Για να τα ξεκαθαρισουμε λιγο
Με βαση τη νομοθεσια τα παλια οχηματα με πιστοποιητικο καταχωρησης και αριθμημενες πινακιδες απο ΦΙΛΠΑ ή ΕΛΠΑ ή FIVA & FIΑ (οπως θελετε πειτε το) μπορουν να κινουνται μονο σε εκδηλωσεις που πραγματοποιουν ή εγκρινουν οι ανωτέρω οργανώσεις, καθώς και για τις δοκιμες συντήρησης και επισκευής των οχημάτων. Αν η εκδηλωση έχει την μορφή οποιαςδήποτε μορφής αγώνα ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ απο το ασφαλιστηριο συμβολαιο βασει των γενικων όρων κάλυψης ολων των οχηματων. ΤΟ ασφαλιστήριο καλύπτει τις υπόλοιπες εκδηλώσεις (που δεν εχει μορφη αγωνα) και τις δοκιμες οπως αναφερεται στην νομοθεσια...
Τωρα θελει η ΦΙΛΠΑ να μας υποχρεώνει να την ενημερωνουμε για οποιαδηποτε κινηση του οχηματος για τις δοκιμες.. αλλιως λεει δεν καλυπτομαστε......
Προσωπικα νομιζω οτι ο ισχυρισμος οτι δεν καλυπτομαστε δεν στεκει νομικα....Ουτε το αναφερει η νομοθεσια, ουτε το ασφαλιστηριο συμβόλαιο, ουτε η δηλωση παραλαβης πινακιδων, ουτε καν το site τους πουθενα....ουτε μας εστειλαν κανενος ειδους ενημερωτικη επιστολη, τιποτα.... και δεν μπορουν να στειλουν διοτι δεν μπορουν να την στηριξουν.......Ο κ. Βύρων έγραψε στο τέλος της δημοσίευσής του: 'Διαφαίνεται μια 'νέα πρακτική'; Ελπίζω πως ΝΑΙ!'.
Νομίζω ότι αυτό δίνει την απάντηση και σας γλυτώνει από το ψάξιμο.
Κατά την γνώμη μου η φράση του αυτή σημαίνει ότι, ναι μεν δεν προβλέπεται κάτι από την νομοθεία/κανονισμούς κτλ, αλλά επιθυμούν να ξεκινήσουν προβλεπόμενη διαδικασία ενημέρωσης από τους ιδιοκτήτες για κάθε μετακίνηση.
Γι' αυτό και έγραψε την δημοσίευσή του κατ' αυτόν τον τρόπο. -
Ψάχνουμε να βρούμε αν και πότε θα μας καλύψει η δική μας ασφάλεια. Οκ, σωστά. Το κύριο ζητούμενο όμως είναι κατά τη γνώμη μου αν θα μας καλύψει η ασφάλεια του υπαίτιου του ατυχήματος, που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είμαστε εμείς, δεδομένου ότι όλοι μας πιστεύω οδηγούμε τα ιστορικά μας με μεγάλη προφύλαξη.
Επίσης μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και ειδικές ασφάλειες για ιστορικά με κάρτα FIVA και πινακίδες υπουργείου στα οποία δεν υπάρχει κανένας περιορισμός μετακίνησης. Ίσως κάποιοι θυμούνται πρόπερσι που μου τράκαραν αυτοκίνητό μου παρκαρισμένο, για το οποίο αποζημιώθηκα πλήρως από την ασφάλεια του υπαιτίου. -
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Παραδειγμα 2: Μενεις Χαλκιδα αλλα εχεις το συνεργειο σου στο Νεο Κοσμο. Εδω πρεπει να ενημερωσεις την ομοσπονδια οτι τις ταδε μερες θα μετακινηθεις απο και προς το συνεργειο για επισκευες κλπ.
Αυτό είναι δικιά σου ερμηνεία ή θα μας παραθέσεις και κάποιο επίσημο έγγραφο ?
Το μονο επισημο εγγραφο ειναι τα ΦΕΚ.
Αυτο που σου λεω το εχει αποδειξει η πραξη.
Αν σε δουνε σε μερος που δεν ταιριαζει με τον τοπο διαμονης σου και χωρις να εχεις ενημερωσει, θα φας καταγγελια.Προσπαθω με τις (εμπειρικες) συμβουλες μου απλα να βοηθησω.
-
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
Για να τα ξεκαθαρισουμε λιγο
Με βαση τη νομοθεσια τα παλια οχηματα με πιστοποιητικο καταχωρησης και αριθμημενες πινακιδες απο ΦΙΛΠΑ ή ΕΛΠΑ ή FIVA & FIΑ (οπως θελετε πειτε το) μπορουν να κινουνται μονο σε εκδηλωσεις που πραγματοποιουν ή εγκρινουν οι ανωτέρω οργανώσεις, καθώς και για τις δοκιμες συντήρησης και επισκευής των οχημάτων. Αν η εκδηλωση έχει την μορφή οποιαςδήποτε μορφής αγώνα ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ απο το ασφαλιστηριο συμβολαιο βασει των γενικων όρων κάλυψης ολων των οχηματων. ΤΟ ασφαλιστήριο καλύπτει τις υπόλοιπες εκδηλώσεις (που δεν εχει μορφη αγωνα) και τις δοκιμες οπως αναφερεται στην νομοθεσια...
Τωρα θελει η ΦΙΛΠΑ να μας υποχρεώνει να την ενημερωνουμε για οποιαδηποτε κινηση του οχηματος για τις δοκιμες.. αλλιως λεει δεν καλυπτομαστε......
Προσωπικα νομιζω οτι ο ισχυρισμος οτι δεν καλυπτομαστε δεν στεκει νομικα....Ουτε το αναφερει η νομοθεσια, ουτε το ασφαλιστηριο συμβόλαιο, ουτε η δηλωση παραλαβης πινακιδων, ουτε καν το site τους πουθενα....ουτε μας εστειλαν κανενος ειδους ενημερωτικη επιστολη, τιποτα.... και δεν μπορουν να στειλουν διοτι δεν μπορουν να την στηριξουν.......Ο κ. Βύρων έγραψε στο τέλος της δημοσίευσής του: 'Διαφαίνεται μια 'νέα πρακτική'; Ελπίζω πως ΝΑΙ!'.
Νομίζω ότι αυτό δίνει την απάντηση και σας γλυτώνει από το ψάξιμο.
Κατά την γνώμη μου η φράση του αυτή σημαίνει ότι, ναι μεν δεν προβλέπεται κάτι από την νομοθεία/κανονισμούς κτλ, αλλά επιθυμούν να ξεκινήσουν προβλεπόμενη διαδικασία ενημέρωσης από τους ιδιοκτήτες για κάθε μετακίνηση.
Γι' αυτό και έγραψε την δημοσίευσή του κατ' αυτόν τον τρόπο.Λοιπον το ολο θεμα ξεκινησε την Τεταρτη που πηγα στην λεσχη ΛΕΚΑΜ με καποιους φιλους. Εκει, 2 μελη του ΔΣ μας ενημερωσαν οτι για να κινησουμε την αντικα για οποιοδηποτε λογο πρεπει να ενημερωσουμε την ΦΙΛΠΑ και να παρουμε το οκ αλλιως θεωρουμαστε ανασφαλιστοι.... Αυτο το ακουσαν ΟΛΑ τα μελη που ηταν μπροστα.... οχι απο ασχετους αλλα απο μελη του ΔΣ....ζητησα να μου το δωσουν εγγραφως και φυσικα ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ...ειναι λεει εντολη της ΦΙΛΠΑ. Μαλιστα ειπαν δεν θα ενημερουνουμε την ΛΕΚΑΜ αλλα την ΦΙΛΠΑ διοτι δεν εχουν οι ιδιοι αρμοδιοτητα...... Μαλιστα μετα το χόντρυναν και αλλο το θεμα, αρχισαν να λενε οτι αν σε σταματησει ο τροχονομος μπορει να σε γραψει οτι δεν εχεις ΚΤΕΟ!!!!! ποιος τα ελεγε αυτα? ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΣ!!!!! ενος απο τους μεγαλυτερους συλλογους ιστορικων αυτοκινητων της Ελλαδος.....και ξανα ζητησα να μου το δωσουν εγγραφως και παλι αρνηθηκανε....
Αυτο εγω παντως δεν το λαμβανω ως επιθυμια να ξεκινησουν προβλεπομενη διαδικασια αντιπετωπισης καμμιας ενημερωσης...... Ενημερωση γινεται ΕΓΓΡΑΦΩΣ και δεν κανεις του κεφαλιου σου αν δεν προβλεπεται απο την νομοθεσια.....
Ατομα εκει, φιλοι του κλασικου αυτοκινητου και οχι λαμογια, χεστηκαν πανω τους..... να το κινησω και να φαω κληση ή να θεωρουμαι ανασφαλιστος? αστο να καθεται...... αυτο θελουμε να πετυχουμε?
καλα ελεγε ο χαρρυ κλυν ... αφρικανικη χωρα με λευκους κατοικους...... -
Δεν θέλω να φανταστώ ότι μετά απο τις κινήσεις που διαφαίνονται (μακάρι να κάνω λάθος) θα έρθει το καλό και τρυφερό Κράτος μας και θα μας δώσει την ευκαιρία με λίγα λεφτουδάκια (προς Θεού δεν είναι εισπρακτικός ο λόγος) να εκδίδονται οι πινακίδες απο το Υπουργείο με ελάχιστα τεκμήρια-τέλη (και βλέπουμε) και την συνεισφορά των λεσχών για τις πιστοποιήσεις.
Μπρρρρρρρ -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Δεν θέλω να φανταστώ ότι μετά απο τις κινήσεις που διαφαίνονται (μακάρι να κάνω λάθος) θα έρθει το καλό και τρυφερό Κράτος μας και θα μας δώσει την ευκαιρία με λίγα λεφτουδάκια (προς Θεού δεν είναι εισπρακτικός ο λόγος) να εκδίδονται οι πινακίδες απο το Υπουργείο με ελάχιστα τεκμήρια-τέλη (και βλέπουμε) και την συνεισφορά των λεσχών για τις πιστοποιήσεις.
ΜπρρρρρρρΜήπως, όμως, θα ήταν μια λύση για να τελειώσει το σημερινό καραγκιοζιλίκι με τα δεκάδες 'ιστορικά' καθημερινής χρήσεως;
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες